Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicSpecs vind je op de site, zie signature
Foto Update

Dit gaat weer een leuk topic worden
Flint wijzigde dit bericht 29-04-2003 20:24 (37%)
Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]
quote:Flint123 schreef op 28 April 2003 @ 23:18:
Owkee, eerder geposte HT's mogen nogmaals voorbij komen, hier komt ie
Spec vind je op de site, zie signature
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hieronder zie je de meest recente foto waarop je de logotjes kunt zien die ik aan de muur heb gehangen.
[afbeelding]
Ik zal nog een aantal nieuwe foto's schieten en die zo snel mogelijk online zetten.
wow wow niet normaal echt vet.
zoiets wil ik nou ook wel.
wat kost dit geintje?
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
quote:Flint123 schreef op 28 april 2003 @ 23:18:
veel plaatjes
Whoaaaa
volgens mij zou ik elke dag minimaal 1 film kijken als ik dat had staan.
dreeke wijzigde dit bericht 28-04-2003 23:20 (80%)
P4 2,67 / 1024MB / 160GB / GF6600GT / DVDRW
AMD XP1700+ / 512MB / 80GB / DVD
Maar ik heb nu een ASK Compact C1 projector.... en hiervan een prachtig fotootje

Het beeld is 2,20 meter breed
D'r onder mijn 82 cm breedbeeld van Philips
Fronts B&W 602s3
Center B&W 601s3
en een Sony STRDB 1070QS receiver
edit:
Okee okee, niet lachen heh.. tziet er alleemaal nog wat amateuristisch uit..
Ik ben aan het sparen voor een mooi scherm
Pauluz wijzigde dit bericht 28-04-2003 23:34 (19%)
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
Mooie set! Maar ik las op je site dat je een paar extra NT1's zou kopen als upgrade. Dan zou ik eerder kijken naar een set NT7's, omdat je toch ook een muziekfanaat bent. Dan kun je gewoon in stereo van je muziek genieten. Een Storm 3 heeft ook 2 instellingen, 1 voor wat meer impact en 1 voor wat meer rust en wat strakker geluid. Dat kun je dan mooi complementeren met je fronts als je muziek luistert. Muziek in surround wordt ik zelf erg moe van na een tijd luisteren. Als dat gerommel om je heen. Maar kan zijn dat jij het wel mooi vindt, uiteraard. En Als het er voor gemaakt is, dan is het ook vaak mooi.quote:Flint123 schreef op 28 April 2003 @ 23:18:
Specs vind je op de site, zie signature
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hieronder zie je de meest recente foto waarop je de logotjes kunt zien die ik aan de muur heb gehangen.
[afbeelding]
Ik zal nog een aantal nieuwe foto's schieten en die zo snel mogelijk online zetten.
Music Addicted
Reg. datum: 18 juni 2001
quote:Flint123 schreef op 28 april 2003 @ 23:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit! Haald het natuurlijk niet bij mijn HT *kuch*
Ook al in vorige topic gepost ( als 1 v/d laatste ) dus hier nog maar een keer
Het steld weinig voor ivm wat anderen hier hebben gepost, maar goed:

Specs:
TV: Panasonic 28PL10F
Versterker: Technics SA-AX540
DVD: Philips DVD-930
FrontSpeakers: 2x SB-FW140
RearSpeakers: 2x SB-AFC140
CenterSpeaker: SB-AFC140
Level 70 Tauren Warrior: [profile]
Drukke site trouwensquote:The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information
Melvin wijzigde dit bericht 28-04-2003 23:50 (59%)
Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500
Dan heb je duidelijk nog niet alle fotos in het vorige deel gezienquote:JWO schreef op 28 April 2003 @ 23:49:
ehh woon kamer met schuin dak ?
quote:Flint123 schreef op 28 April 2003 @ 23:18:
*knip, zooi pics*
[afbeelding]
Eerder geposte HT's mogen ja, maar niet gewoon de ouwe pics recyclen. Je hebt die CRT monitor vervangen voor een TFT exemplaar en toch vind ik die ouwe bak op het merendeel van de pics terug. Ze zijn niet meer recent.
Boe!! Luilak!
Fiat Iustitia Et Pereat Mundus
Dat is zijn eigen 'HT-room' (stond btw ook in Deel 1)quote:Melvin schreef op 28 april 2003 @ 23:48:
Flint123, is dat een dedicated room of is het je woonkamer ?
[...]
Drukke site trouwens

TV = JVC AV-32WFP1
AV = Pioneer VSX811SS
DVD = Pioneer 656S
2x front en 2x surround = JBL XTi20
1x center = JBL XTi10C
sub = JBL PB12
Murtceps wijzigde dit bericht 29-04-2003 00:07 (13%)
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
quote:
mijn sub staat anders ook op de grond hoor
flitsende kleur vloer bedekking trouwens
JWO wijzigde dit bericht 29-04-2003 00:10 (11%)
Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500
quote:
Als de gebruiker er maar tevreden mee is he
Ik heb zelfs mijn JBL XL1000tjes op planken staan en zover mogelijk van de muur af (niet dat ik ver kom). Dan klinkt de bass veel beter.
Mijn "thuisbioscoop" bestaat uit
- Aiwa AV-X100 Dolby Prologic amp
- JBL XL1000 speakers (surround speakers van Aiwa waren zo slecht dat ik die maar uit heb gezet)
- Panasonic NV-FJ620 videorecorder
- Iiyama Vision Master Pro 410 monitor (geeft beter beeld dan bolle Grundig 51cm TV)
- Pioneer DVD speler in de pc
Niet echt pics-waardig dus
dreeke wijzigde dit bericht 29-04-2003 00:12 (35%)
jornep wijzigde dit bericht 29-04-2003 00:22 (17%)
Music Addicted
quote:Boekster schreef op 29 april 2003 @ 00:18:
Die LX1000 heb ik ook. Weliswaar niet meer aangesloten, maar ik heb ze wel. Zijn aardige dingen voor het geld. Nu heb ik een paar Magnat Vector Needle 11 op de grond staan, en dat klink erg klote... Daar gaat ook snel verandering in komen met een mooie verhoging!
ik neem aan dat je t over m'n speakers hebt, ze waren inderdaad erg goedkoop en tov. mijn oude speakers een grote verbetering (B&O's in een cheapo houten kist uit de 70's)
Zolang ik geen goede ruimte heb om mooie speakers te plaatsen, laat ik ze lekker staan
Zelfde geldt voor de versterker, het mag dan een Aiwa zijn (is van binnen Sony geloof ik?) maar hij klinkt nog lang zo slecht niet. En ik heb em heel goedkoop 2de hands gekocht van een kennis.
Dat had ik ook jaquote:dreeke schreef op 29 April 2003 @ 00:20:
[...]
ik neem aan dat je t over m'n speakers hebt, ze waren inderdaad erg goedkoop en tov. mijn oude speakers een grote verbetering (B&O's in een cheapo houten kist uit de 70's)
Zolang ik geen goede ruimte heb om mooie speakers te plaatsen, laat ik ze lekker staan
Zelfde geldt voor de versterker, het mag dan een Aiwa zijn (is van binnen Sony geloof ik?) maar hij klinkt nog lang zo slecht niet. En ik heb em heel goedkoop 2de hands gekocht van een kennis.
Music Addicted

- TV: Sony KV21FX20 FD Trinitron WEGA, 55 cm 4:3
- Receiver: SONY STR-DE 405
- Video: Sony SLV-SE60
- CD: Sony CDP-XE310
- MD: Sony MDS-JE520
- DVD: Sony DVP-NS300
- centre speaker: Eltax Millenium series
Bovenop de DVD staat nog een oude CD-speler van Sony die op dit moment buiten gebruik is. Als ik geld over heb, ga ik hier een HTPC van maken met een VIA Epia als basis.
Dit alles staat in een zelfbouw audio-meubel, wat ik al eerder gemaakt had. Wist ik veel dat ik een maand later een DVD-speler zou kopen die er net niet meer bij paste....

De frontspeakers: Eltax Symphony 8.2. Kon het niet nalaten om ook mijn Grolsch beugellampje mee te nemen op de foto

De rearspeakers: B&W DM302. Tot drie jaar geleden waren dit mijn frontspeakers...
Wok wijzigde dit bericht 29-04-2003 01:04 (11%)
In Memoriam: Lars Toenk Muller (27-06-2005 - 28-06-2005) :'(
Ook AutoFan?
fotospullekes
ik zal gauw nieuw fotos maken !
voor dit nieuw topique
Ik ben vorig jaar ook begonnen aan een home-cinema, maar ben niet zo ver gekomen, vooral omdat mijn finaniciële prioriteiten veranderd zijn
Nou ja, hier mijn bescheiden setupje:
Versterker + CD/Minidisc combo:

Denon AVR-1801 DD/DTS + Sony CD/Minidisc combo. Ik weet het, de versterker was vuil toen ik de foto gemaakt heb, maar dat zag je niet in normaal licht. Inmiddels wel schoon gemaakt.
Frontspeakers:

een set Mission M74'ers. Achterspeakers heb ik ook, maar dat zijn simpele Akai speakers van mijn vorige stereosetje. Voldoen overigens prima verder.
TV en rest van zooi:

Een bagger-Magnavox 55cm TV die inmiddels hoog op de prioriteitenlijst staat om vervangen te worden door een even-zo-grote (vanwege ruimtegebrek) kwaliteits-TV. Onder de TV staat nog een Sharp video (onder de printer) die weinig meer te doen heeft tegenwoordig.
DVD's speel ik af via m'n PC en m'n RealMagic Hollywood+ mpeg2 decoder (welke uiteraard digitaal aan de Denon versterker hangt) en DivX gooi ik over de video-out van m'n videokaart en het geluid hiervan gaat via een optische kabel van m'n geluidskaart naar de Denon.
Entity wijzigde dit bericht 29-04-2003 10:12 (7%)
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
Reg. datum: 18 maart 2002
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.