Gathering of Tweakers

Quicksearch
Chiuso per ferie

quote:
Janspj schreef op 18 April 2003 @ 11:11:
site doet het maar kan niet inloggen, en updaten met HAM lukt ook niet...

Ja, dat bedoel ik!
Je komt redelijk snel op de site, maar je kan niet inloggen :'(

Mods are done: play the games!

Na 1 week algemeen getraind te hebben, is de vorm (en transferbedrag, maar dat terzijde)van alle basisspelers omhoog gegaan! Was wel nodig ook, ben benieuwd welk effect dit komende zondag heeft. Hoe lang is het wijs om op algemeen te blijven trainen?

Reg. datum: 30 januari 2003

een van mijn pas aangekochte middenvelder is van matig naar redelijk positiespel gegaan zonder training wel een beetje raar maar wel lekker :)
verders zijn enkele spelers wat in vorm terug gegaan dat is minder leuk :(

alaf

in de hattrix files stond dit:

fanclubgrootte:

walkover (veroorzaken) in divisie/cupwedstrijd: -10% (voor een WO in vriendschappelijke wedstrijden krijg je geen training!)

wat wordt hier precies mee bedoeld? Als je express met groot verschil verliest of wat?

De ToTo slaat deze week een ronde over..... Dit ivm tijd te kort.... Mijn welgemeende excuses hiervoor...

Als iemand anders zich geroepen voelt om 10 wedstrijden te kiezen... Zou ik je zeer dankbaar zijn.

Laten we het eens worden..

quote:
ForayNL schreef op 18 April 2003 @ 11:25:

fanclubgrootte:

walkover (veroorzaken) in divisie/cupwedstrijd: -10% (voor een WO in vriendschappelijke wedstrijden krijg je geen training!)

wat wordt hier precies mee bedoeld? Als je express met groot verschil verliest of wat?
Dat wanneer je een walkover veroorzaakt je 10% van je supporters verliest...denk ik

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

quote:
ForayNL schreef op 18 april 2003 @ 11:25:

fanclubgrootte:

Als je niet meer dan 7 spelers opstelt. Kortom dat de wedstrijd gestaakt dient te worden.

Laten we het eens worden..

quote:
Windhoosje schreef op 18 April 2003 @ 11:32:
[...]

Dat wanneer je een walkover veroorzaakt je 10% van je supporters verliest...denk ik
ja duh maar wat bedoelen ze met veroorzaken dan? dat je expres dik verliest? of dat je juist dik van iemand wint?

quote:
ForayNL schreef op 18 April 2003 @ 11:41:
[...]

ja duh maar wat bedoelen ze met veroorzaken dan? dat je expres dik verliest? of dat je juist dik van iemand wint?
euh, wat zou logischer zijn, om degene te straffen die te weinig spelers opstelt of degene die ervan wint? :? 8)7

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

www.valheru.nl/forum

slik, heb uit noodzaak op conditie getraind...

slechts een paar in vorm naar matig, niet meer dan normaal omhoog/laag maar ik zou zweren dat bijna alle spelers 1 zoniet twee en sommige lijken wel 3 stappen omhoog gesprongen zijn in conditie... van redelijk naar uitstekend 2x.

http://www.valheru.nl/image/hattrick/vormconditie.png

* yared zei toch dat het 'hoognodig' was om conditie te trainen :D

volgende week nog maar een keertje doen, want die slechte conditie lijkt me nou ook een oorzaak van dat magere balbezit.

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

www.valheru.nl/forum

[[PLEASE WATCH THIS SPACE :p

* yared is toto aan het maken van GoT teams

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

quote:
yared schreef op 18 april 2003 @ 11:56:
[[PLEASE WATCH THIS SPACE :p

* yared is toto aan het maken van GoT teams
Oh wow, nu bestaat er een kans dat mijn wedstrijd ertussen staat :D

ben ik de einige die niet kan inloggen nu?
krijg steeds mislukt...

FC Jansen Hattrick team

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
yared schreef op 18 april 2003 @ 11:53:
* yared zei toch dat het 'hoognodig' was om conditie te trainen :D

volgende week nog maar een keertje doen, want die slechte conditie lijkt me nou ook een oorzaak van dat magere balbezit.
Zo te zien was het idd nodig. Zelf heb ik 7x excellent (waaronder coach en nep-clown) 6x solid en 7x passable. Daarnaast nog 4 spelers met max. inadquate, waaronder mijn 2e doelman. :)

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

Reg. datum: 30 januari 2003

quote:
Janspj schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
krijg steeds mislukt...
ik kan gewoon inloggen

alaf

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Janspj schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
krijg steeds mislukt...
Wisselt nog een beetje. Net ging het ff niet, iets later weer wel. Het is vrijdag en iedereen wil gewoon kijken hoe zijn training gegaan is. Druk op de site dus.
quote:
Zonar schreef op 18 April 2003 @ 12:12:
[...]

Zo te zien was het idd nodig. Zelf heb ik 7x excellent (waaronder coach en nep-clown) 6x solid en 7x passable. Daarnaast nog 4 spelers met max. inadquate, waaronder mijn 2e doelman. :)
Hmm, ik heb iedereen op excellent stamina op 1 spits, de keepers en de clown na. Dacht dat 't vrij standaard was om je spelers op excellent stamina te hebben :?

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Hehe, heb zelf ook maar 3 spelers op excellent stamina, de rest minimaal passable, zolang je innermids maar max stamina hebben, de rest is niet belangrijk voor balbezit( ok wing ook wel natuurlijk) , maar wel belangrijk voor doelpunten maken/voorkomen. Alleen vind ik nog eens 3 weken conditie trainen niet opwegen tegen wat je krijgt voor 3x scoren trainen ;)
In de V kom je met alleen balbezit wel ver genoeg om kampioen te worden.

^^0nMe wijzigde dit bericht 18-04-2003 12:25 (4%)

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

ik zal vanavond 10 wedstrijden plaatsen voor de toto

laat maar yared is er al mee bezig lees ik net >:)

Frizza wijzigde dit bericht 18-04-2003 12:27 (36%)

Amsterdam Admirals!!!

quote:
^^0nMe schreef op 18 April 2003 @ 12:24:
Hehe, heb zelf ook maar 3 spelers op excellent stamina, de rest minimaal passable, zolang je innermids maar max stamina hebben, de rest is niet belangrijk voor balbezit( ok wing ook wel natuurlijk) , maar wel belangrijk voor doelpunten maken/voorkomen. Alleen vind ik nog eens 3 weken conditie trainen niet opwegen tegen wat je krijgt voor 3x scoren trainen ;)
In de V kom je met alleen balbezit wel ver genoeg om kampioen te worden.
't Komt ook vooral omdat m'n solid pm die ik kreeg toen ik het spelletje begon waardeloos of zelfs rampzalig stamina had. Toen ben ik die naar uitstekend stamina gaan trainen, en dan gaat de rest gewoon lekker mee :)

Heb een mail terug gekregen, nu kan ik terug inloggen :)

Ik gebruik HAM, maar de stats bv form, scoring ... staan daar in cijfers. Weet er iemand hoe ik dat kan veranderen in matig, goed ....??
Anders download ik dat ander programma

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
G0009 schreef op 18 april 2003 @ 12:34:
't Komt ook vooral omdat m'n solid pm die ik kreeg toen ik het spelletje begon waardeloos of zelfs rampzalig stamina had. Toen ben ik die naar uitstekend stamina gaan trainen, en dan gaat de rest gewoon lekker mee :)
Mijn 3 beste innermids hebben al excellent stamina. Daarnaast heb ik de afgelopen 4 weken stamina getraind, en ik wilde wel eens meer dan 1 a 2 spelers in solid vorm hebben ;) Degenen die er aan het eind van het seizoen nog bij zijn zullen wat stamina training krijgen, daarvoor wil ik alleen maar gericht trainen (eerst keepen, later scoren) :)

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

quote:
sportingboy schreef op 18 April 2003 @ 12:48:
Ik gebruik HAM, maar de stats bv form, scoring ... staan daar in cijfers. Weet er iemand hoe ik dat kan veranderen in matig, goed ....??
Anders download ik dat ander programma
functions -> settings -> general -> display skill levels as: text

Heb het gevonden, was gemakkelijker dan ik dacht.
Zo te zien zal ik nog een weekje op conditie trainen, maar 2 gedaald in form.

sportingboy wijzigde dit bericht 18-04-2003 12:53 (11%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws