Gathering of Tweakers

Quicksearch
FC-Utrèg waor (146730)

Waar is de optie, ik zit niet meer in de beker :-(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

quote:
neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 17:00:
Waar is de optie, ik zit niet meer in de beker :-(
Tja daar houden wij geen rekening meer mee hoor ;)

Laten we het eens worden..

tja tegen een IIIdiv team...denk dat ik weinig kans maak, of hij moet mijn team onderschatten.

FC Jansen Hattrick team

Tegen een team uit VI met disastrous middenveld, wordt misschien weer met dubbele cijfers zoals afgelopen week :).

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

FC-Utrèg waor (146730)

Foeke Booij lijkt een betere manager dan ik :*) Al is mijn financiele situatie wel het zelfde

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

quote:
Foeke Booij lijkt een betere manager dan ik Al is mijn financiele situatie wel het zelfde
Iemand zei dat ie vandaag al meer zinloze posts had gezien.... inderdaad, ben even de weg kwijt.. zullen we weer even allemaal proberen wat meer 'zin' eraan te geven? :)

Ben trouwens erg blij dat mensen de poll generator hebben gevonden, dat was namelijk juist de reden dat ik hem blijf opnemen in de beginpost. Ben zelf een beetje uitverzonnen qua goeie polls, dus blijf komen met nieuwe polls. Je ziet aan het aantal stemmen dat er intresse voor is zolang de vragen origineel zijn en toegevoegde waarde hebben!

Morgen gaan we gewoon op hoop van zegen... en we zien wel waar het schipt strand.
Weet iemand uit zijn kop wat de verdeelsleutel is voor inkomsten bij een Cup wedstrijd?

* yared is in tegenstelling tot enkele mede-got'rs niet zo gelukkig om drie thuiswedstrijden achtermekaar te hebben en heeft te weinig inkomsten om zijn dure clubgewoontes te behouden.

Las trouwens op het forum een idee om meer geld te kunnen steken in je eigen club waardoor de teamspirit (ts) omhoog gaat, niet alleen bij jezelf maar ook bij de bezoekende teams (als je daar tenminste niet alleen een koudwaterdouche installeert >:) )

Op zich wel leuk bedacht natuurlijk. Installeer een Sauna, breedbeeldtv, massagestoelen, paar console games, marmeren vloer en je team gaat elke week net even wat minder over de zeik bij verlies, of door te investeren (net als jeugdteam) kun je de ts hoger (niet hoog) houden.

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op 15 april 2003 @ 22:37:
[...]
Iemand zei dat ie vandaag al meer zinloze posts had gezien.... inderdaad, ben even de weg kwijt.. zullen we weer even allemaal proberen wat meer 'zin' eraan te geven? :)

[...]

Morgen gaan we gewoon op hoop van zegen... en we zien wel waar het schipt strand.
Weet iemand uit zijn kop wat de verdeelsleutel is voor inkomsten bij een Cup wedstrijd?

[...]
Ja...de thuisspelende ploeg krijgt 2/3, de andere dus 1/3

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

In een cupwedstrijd 2/3 voor de thuisspelende club en 1/3 voor de uitspelende club. Enne zulke hulpmiddelen om je ts op te krikken zijn wel leuk maar niet zo goed voor je financiële situatie :p.

Zoals altijd weer te laat ;)

Xanathorn wijzigde dit bericht 15-04-2003 22:47 (10%)

quote:
ThaNobius schreef op 15 April 2003 @ 18:54:
[...]

Tja daar houden wij geen rekening meer mee hoor ;)

Nee idd...als je met alle n00bs rekening moet houden, pff ;)

Nee hoor...Ik heb dit polletje alleen voor de mensen die nog in de beker zitten gedaan...

quote:
Xanathorn schreef op 15 April 2003 @ 22:43:
In een cupwedstrijd 2/3 voor de thuisspelende club en 1/3 voor de uitspelende club. Enne zulke hulpmiddelen om je ts op te krikken zijn wel leuk maar niet zo goed voor je financiële situatie :p.
jij bent lekker op tijd ;)

quote:
Ja...de thuisspelende ploeg krijgt 2/3, de andere dus 1/3
hmm... had gehoopt op 50% of 40%, dit scheelt flink... beetje oneerlijk zo, want het ene team speelt dus 3x achter mekaar thuis en het andere team 3x achter mekaar uit..

Ik heb morgen dus me DERDE uit bekerwedstrijd achter mekaar... vreemd geregeld :|
Vooral omdat elke cent goed van pas komt.

Windhoosje, waar vond je dit stukje regels?

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op 15 April 2003 @ 22:51:
[...]
hmm... had gehoopt op 50% of 40%, dit scheelt flink... beetje oneerlijk zo, want het ene team speelt dus 3x achter mekaar thuis en het andere team 3x achter mekaar uit..

Ik heb morgen dus me DERDE uit bekerwedstrijd achter mekaar... vreemd geregeld :|
Vooral omdat elke cent goed van pas komt.

Windhoosje, waar vond je dit stukje regels?

Dat zit in mijn hoofd :)
Nee ik weet niet precies waarvan ik dat vandaan heb. Ik d8 uit de regels die ik ooit eens gelezen heb, of uit de conference...

Voor teams in III of hoger is het nog erger. We spelen ongeveer 7 a 8 cupwedstrijden uit eer we weer eens thuis kunnen spelen. En aangezien de meeste lage clubs een klein stadion hebben, hebben we echt zeer weinig inkomsten. Als je er dan in ronde 8 of 9 uitgekegeld word heb je dus eigenlijk bijna niets verdiend.

In de cup, het hoogst geklasseerde team speelt uit en en het laagst geklasseerde team speelt thuis.

Uit de rules, sectie 8. The arena:
quote:
In the match reports from home games you´re able to see how many seats were sold in each separate type of stands. The income from matches is distributed differently between clubs depending on what type of match it is.

League matches
The home team takes all the income.

Cup match
Home team takes 2/3 of income, away team gets 1/3

Friendlies and qualifiers
Income is split evenly.

Xanathorn wijzigde dit bericht 15-04-2003 23:16 (7%)

quote:
Dat zit in mijn hoofd :)
Nee ik weet niet precies waarvan ik dat vandaan heb. Ik d8 uit de regels die ik ooit eens gelezen heb, of uit de conference...
Weet jouw hoofd dan waarop gebasseerd word wie thuis en wie uit speelt? :)

Even lachuh...
Iemand op een van de HT fora riep dat hun forum wel een van de actiefste van Nederland moest zijn... kuck kuch.. 8)

Even wat feitjes op een rijtje: B)
We zijn op GoT met zo'n 50-60 spelers (cummulatief gezien) waarvan ruim 50% ook actief is slechts een heeeeeel klein groepje in de tienduizend Nederlandse HT teams (wederom cummulatief, en niet actief) en toch heeft onze federatie alweer 25 leden waar bijvoorbeeld het ODF (Official Dutch Federation) er 'slechts' 10x zoveel heeft, en de HVN (Hattrick Verslaafden Nederland, erg actief, waar dat vreselijke logo van hun ooit eens door mij is gemaakt :D) 'slechts' 127 leden heeft. Volgens mij zijn er trouwens ook nog GoT'rs die wel supporter zijn, maar geen lid zijn van de federatie, dus het daadwerkelijke aantal supporters ligt nog hoger dan die 25.

Ons forum op GoT is sinds begin November door onze getrouwe GoTFED nieuwsbriefposter en ideeenman Thije er een topic over begonnen is, alweer toe aan zijn VIJFDE deel. Wat inhoudt dat er in 5,5 maand ruim 4.100 postings zijn geweest, waarvan het gross sinds half januari is binnengekomen met een gemiddelde snelheid van zo'n 1.000 postings per maand.

Een van de handigste tooltjes om wedstrijden te zien, Matchviewer, is ooit door een GoT'r gemaakt uit dit forum (Pinda)

We bezitten een eigen forum, eigen HT federatie, een eigen cup, teams in vele verschillende divisies (alleen nog net even niet in de ERE ;) :P) en natuurlijk ook een eigen GoT/HT site...

Al met al, we doen het zo slecht nog niet :D

quote:

Wow, ik ben ontroerd!
Ik vind het ook errug leuk dat er hier zoveel gesproken wordt in 'ons' topic...En dat gaat zeker niet stoppen!
We zijn de harde kern!
Op naar de Ere divisie! :)

Beginpost is aangepast, de FAQ en Bookmarks sectie.
Er is bij Tactics voor Gevorderden nu een link naar een Nederlandse vertaling die vandaag online is gezet en gemaakt is door HT speler Kuijff.

2003-04-15 World Cup III
The third Hattrick World Cup will take place later this season. The High And Mighty Committee of Very Important Dudes (HAMCOVID) has held their final meeting on the subject of the hosting nation and today announced that Nederland will host World Cup III. This will be the first HT World Cup in Europe and obviously the astounding growth of Nederland in the last season was a key factor in the decision.

cool "we" bouwen goed aan de weg zo te zien!!!! Laten we hopen dat er eens een mooie finale plaats in zit!

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Een "eigen' forum is misschien een beetje overdreven, het blijft natuurlijk slechts een threadje in het grote GoT forum. Ook is het hier wat relaxter , omdat er relatief weinig mensen zijn en niet echt 10k keer die n00bvragen voorbij komen (hint hint >:)) , ook wordt er natuurlijk minder streng gemod, af en toe een beetje minder slowchat en crap mag ook wel.
Trouwens, de mensen die nu 4-5x achterelkaar thuisspelen zijn : Of al die VI gasten die net niet zijn gepromoveerd, maar wel een ijzersterk team hebben, of al die ex-VI gasten die zijn gepromoveerd(waaronder ik), heb 2x uit moeten spelen, en ik denk dat ik met een beetje geluk nu aardig ver kan komen , door hoge TS en zwakke tegenstanders in competitie.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

quote:
Trouwens, de mensen die nu 4-5x achterelkaar thuisspelen zijn : Of al die VI gasten die net niet zijn gepromoveerd, maar wel een ijzersterk team hebben, of al die ex-VI gasten die zijn gepromoveerd(waaronder ik)
Ik val onder geen van beide van je categorieen, dus theoretiseer rustig verder :P

* yared voelt zich minder nietig dan OnMe in het 'grote GoT forum'.
Er zijn threads over meer bekendere en populairdere zaken (o.a. XBox topic) sneller gesneuveld om de simpele reden dat er weinig intressants te melden valt na enige tijd en het verzand in geneuzel.

Daarentegen vind ik IMO dat de HT thread nog steeds elke keer nieuwe en verassende zaken te melden heeft.

Over het modden, wederom IMO idd deze thread prima in de gaten gehouden wordt, o.a. door M@NIAC, maar dat we gewoon netjes on-topic zijn en wat ik al zei vernieuwend bezig blijven, en natuurlijk niet te vergeten, zelf-regulerend reageren.

* yared houdt wel van een lekkere on-topic discussie :7

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
yared schreef op 16 April 2003 @ 00:22:
[...]
Ik val onder geen van beide van je categorieen, dus theoretiseer rustig verder :P

* yared voelt zich minder nietig dan OnMe in het 'grote GoT forum'.
Er zijn threads over meer bekendere en populairdere zaken (o.a. XBox topic) sneller gesneuveld om de simpele reden dat er weinig intressants te melden valt na enige tijd en het verzand in geneuzel.

Daarentegen vind ik IMO dat de HT thread nog steeds elke keer nieuwe en verassende zaken te melden heeft.

Over het modden, wederom IMO idd deze thread prima in de gaten gehouden wordt, o.a. door M@NIAC, maar dat we gewoon netjes on-topic zijn en wat ik al zei vernieuwend bezig blijven, en natuurlijk niet te vergeten, zelf-regulerend reageren.

* yared houdt wel van een lekkere on-topic discussie :7

Ik ben het met je eens dat deze thread blijkbaar interessanter is dan sommige andere populairdere topics, maar mijn punt was eigenlijk meer dat dit 'slechts' 1 thread is. 1 thread maakt nog geen forum, vond het een beetje overdreven om dit dan 'HET' GoT HT-forum te noemen.
En over het modden, misschien een beetje onduidelijk gezegd, maar ik bedoelde met minder streng modden dat je gewoon bv transferads hier mag posten (kan ook geen kwaad zolang we hier niet met zijn duizenden zitten en gaan spammen), voor de rest wordt op zo'n goed georganiseerd forum als GoT natuurlijk netjes gemod :P

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

quote:
maar ik bedoelde met minder streng modden dat je gewoon bv transferads hier mag posten
correctie; je mag hier niet gewone transferads posten.. zie openingspost onder opmerking. :P
Echter omdat je zoals je juist opmerkt gast zijn bij GoT, en daardoor zelf geen modrechten hebben kunnen we er weinig anders aan doen dan een stukje zelfregulering en dat werkt inderdaad prima denk ik zo gezien de laatste 4.500 postings :D

Binnen een half uurtje begint mijn wedstrijd (ik woon in Belgie ;)). Denk wel dat ik zal winnen

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

Nikolaj Nyhave Nielsen (10430249)
20 jaar, matig vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Danmark
vastgestelde waarde: 122 000 Euro
Loon: 1 160 Euro/week
Eigenaar: Rushden Diamonds
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

mijn laatste aankoop voor 263 ff wat conditie en vorm en hij kan rechtstreeks de basis in :)

Amsterdam Admirals!!!

Da's zeker een leuke speler, maar een vleugelspeler of middenvelder heeft toch zeker redelijk stamina nodig om een beetje optimaal te spelen. Dus daar ben je nog even mee bezig ;).

Banana Dai Kazoku desu~~

Zo'n speler had ik niet zo gauw gekocht, vind het hatelijk om training te onderbreken voor conditie, was zelfs bijna zo gierig dat ik in die laatste 2 weken van het seizoen besloot om helemaal geen conditie te trainen, terwijl ik het wel kon gebruiken, gelukkig toch nog 1 week gedaan :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws