Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 april 2003
2003-04-11 Verkocht Pierre Jospin naar fc weggis 19 000 Euro (19 000 Euro)
Lol, hij had waarschijnlijk gedacht eventjes wat winst te maken
Maar ik heb nu een half seizoen gespeeld en dus net weer 2 wedstrijden in het nieuwe seizoen (beide gewonnen, overigens)!
Maar als ik zo jullie spelersrapporten zie dan zijn die vele malen beter dan die van mij!
Tha NoffeL Guys
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht
(ik heb 4 - 0 gewonnen bij dit potje!)
Oh, ja en ik zit in de V.I
ღ
Tel ik niet niet meer mee voor de toss ofzo? Volgens mij was ik nog altijd degene die Hattrick op G.O.T. heeft geïntroduceertquote:yared schreef op 14 April 2003 @ 14:09:
devv05 had even over het hoofd gezien dat hij weer aan de beurt is om de GoT Cup te winnen en dat ik weer het topic mocht starten... ik verloor de tosh zoals gewoonlijk
Ik zoek nog nieuwe dingen voor de FAQ!
Dus als je nog iets hebt wat niet echt voorkomt in de faq op HT post het dan even.
Logo Gallerij
Is het een ideetje om even een logogallerij te maken op de GoT site?
1 flinke pagina met alleen maar logoos en HT & GOT ID eronder.
Laten we het eens worden..
Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI!quote:Pizza_Shooter schreef op 14 April 2003 @ 17:08:
Woei, Hattricktopics lopen snel vol!
Maar ik heb nu een half seizoen gespeeld en dus net weer 2 wedstrijden in het nieuwe seizoen (beide gewonnen, overigens)!
Maar als ik zo jullie spelersrapporten zie dan zijn die vele malen beter dan die van mij!
Tha NoffeL Guys
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht
(ik heb 4 - 0 gewonnen bij dit potje!)
Oh, ja en ik zit in de V.I
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Net zoals in alle divisie's heb je zwakkere en sterkere poules.quote:G0009 schreef op 14 April 2003 @ 17:42:
[...]
Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI!
denk dat ie VI bedoeld ipv V.1 kan net anders. met dit team mag je blij zijn denk ik rond plaats 4 te eindigen. ik zou snel paar solid middenvelders kopen. of anders passablesquote:G0009 schreef op 14 April 2003 @ 17:42:
[...]
Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI!
Toch maar weer even PIC spelen, want dit is niet echt goed voor het moraal. Promoveren is zo wel erg ver weg.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
ForayNL wijzigde dit bericht 14-04-2003 17:54 (23%)
quote:ForayNL schreef op 14 April 2003 @ 17:53:
ik snap niet dat mensen PIC spelen. Ik heb dat nog nooit gedaan. en bijna nooit blessures ofzo. Wat is verder het nut? naast het 'sparen' van spelers?
Dat je teamgeest omhoog gaat natuurlijk!!!
Dat is het belangrijkste!!
Teamgeest: content en Zelfvertrouwen: sterk is geworden. ipv ('composed' and 'decent'). zoals aangegeven. Is dit nieuw?
DeNeu
Is altijd al zo geweest. Sommige spelers maken hier gebruik van door na een verloren wedstrijd meteen de coach te ontslaan, zodat er geen negatieve effecten voor het zelfvertrouwen zijn, en de teamgeest weer op een mooi niveau staat.quote:neudeboules schreef op 14 April 2003 @ 19:44:
Ik kwam er net achter dat, na het ontslaan mijn coach, de
Teamgeest: content en Zelfvertrouwen: sterk is geworden. ipv ('composed' and 'decent'). zoals aangegeven. Is dit nieuw?
DeNeu
quote:G0009 schreef op 14 April 2003 @ 17:42:
[...]
Eh? Ik zit ook in de VI..... staat er toch duidelijk in
edit: Ah, ik zie het al! Ik was weer es onduidelijk
quote:Oh, ja en ik zit in de V.I
Wist niet dat er geen . tussen moest.
Dus dan wordt het VI!
Is het dan wel normaal, of nog steeds slecht?
Pizza_Shooter wijzigde dit bericht 14-04-2003 21:35 (27%)
ღ
Beter lezenquote:neudeboules schreef op 14 April 2003 @ 20:56:
volgens http://www.databased.at/hattrick/index.asp is dit niet zo. Ik nam aan dat dit de juiste info zou geven.
quote:Bovendien zit er een effect vast aan het ontslaan van jouw coach:
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (bedaard en behoorlijk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.
Reg. datum: 13 april 2003
Verder wat moet ik nu met zo goed team, ik wordt met gemak kampioen in mijn leaque, ga gewoon alle wedstrijden PIC'en en daarom moeten mijn beste spelers op de bank zitten tijdens de competitie en in de beker probeer ik zover mogelijk te komen!
Oh, ja mijn eerste team bestaat op de keeper na alleen over solid en excellent spelers, zo slecht is dat toch niet???
Naah, kan ermee doorquote:Pizza_Shooter schreef op 14 April 2003 @ 21:32:
[...]
[...]
Wist niet dat er geen . tussen moest.
Dus dan wordt het VI!
Is het dan wel normaal, of nog steeds slecht?
quote:neudeboules schreef op 14 april 2003 @ 20:56:
volgens http://www.databased.at/hattrick/index.asp is dit niet zo. Ik nam aan dat dit de juiste info zou geven.
quote even de info die je bedoelt
Kijk anders even onder Psychologie, danku!(Wel ff die hyperlinked COACH aanklikken onder psychologie, danku.)
PS
Beter lezen volgende keer, danku
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 14-04-2003 22:34 (26%)
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Dat zeg ikquote:G0009 schreef op 14 April 2003 @ 22:31:
[...]
Kijk anders even onder Psychologie, danku!(Wel ff die hyperlinked COACH aanklikken onder psychologie, danku.)
PS
uhhh, wie moet er nu beter lezen. Na het ontslaan wordt het dus sterk en content en dat is wel degelijk beter dan bedaard en behoorlijk, of nietquote:
ahhhh ik zag net m'n email, gelukkig begrijpen de moderaters van de site me wel
neudeboules wijzigde dit bericht 15-04-2003 07:30 (16%)
quote:G0009 schreef op 14 April 2003 @ 22:31:
[...]
PS
zo nog 1 keer duidelijk dan!
quote:
De coach ontslaan:
Sommige proberen het één keer, anderen proberen het 100 keer om een "goede" coach krijgen; er is geen garantie dat je er één krijgt. Het is een kwestie van geluk en geld. Dus kijk of jouw economie het toelaat voor je het probeert.
Bovendien zit er een effect vast aan het ontslaan van jouw coach:
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (bedaard en behoorlijk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.
dit had moeten zijn
quote:
De coach ontslaan:
Sommige proberen het één keer, anderen proberen het 100 keer om een "goede" coach krijgen; er is geen garantie dat je er één krijgt. Het is een kwestie van geluk en geld. Dus kijk of jouw economie het toelaat voor je het probeert.
Bovendien zit er een effect vast aan het ontslaan van jouw coach:
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (content en sterk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.
Dit is iig in het Nederlands en in het Engels fout.
DeNeu
Reg. datum: 15 februari 2000
Da's zeker niet slecht, ik zit in de 5e divisie en heb in mijn team maar 5 solids, waarvan er 2 bijna excellent zijn. Het geld dat deze spelers opleveren wil ik gebruiken om een paar solid verdedigers en een solid innermid te kopen.quote:mankit schreef op 14 april 2003 @ 22:27:
Oh, ja mijn eerste team bestaat op de keeper na alleen over solid en excellent spelers, zo slecht is dat toch niet???
Hihihiihihi
Je hebt helemaal gelijk...quote:neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 07:27:
[...]
uhhh, wie moet er nu beter lezen. Na het ontslaan wordt het dus sterk en content en dat is wel degelijk beter dan bedaard en behoorlijk, of niet
ahhhh ik zag net m'n email, gelukkig begrijpen de moderaters van de site me wel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Dit topic is gesloten.