Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
quote:
Apehaar schreef op 14 april 2003 @ 15:49:
[...]

Ik denk dat het dan ga lukken. Heb je wel goeie spitsen voorin? Alvast succes! :)
Sja, ik ga op zoek naar een goede spits nu...Ik heb aardig wat kapitaal en ook keepers die ik kan verkopen...Dus ik ga nu de transferlijst afstruinen :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 07 april 2003

Je team heeft 125 Euro gekregen, omdat je voormalige speler Pierre Jospin is verkocht voor 2 500 Euro.

2003-04-11 Verkocht Pierre Jospin naar fc weggis 19 000 Euro (19 000 Euro)

Lol, hij had waarschijnlijk gedacht eventjes wat winst te maken

Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

Woei, Hattricktopics lopen snel vol! :P

Maar ik heb nu een half seizoen gespeeld en dus net weer 2 wedstrijden in het nieuwe seizoen (beide gewonnen, overigens)!

Maar als ik zo jullie spelersrapporten zie dan zijn die vele malen beter dan die van mij!

Tha NoffeL Guys
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht

(ik heb 4 - 0 gewonnen bij dit potje!)

Oh, ja en ik zit in de V.I

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

quote:
yared schreef op 14 April 2003 @ 14:09:
devv05 had even over het hoofd gezien dat hij weer aan de beurt is om de GoT Cup te winnen en dat ik weer het topic mocht starten... ik verloor de tosh zoals gewoonlijk :D

Ik zoek nog nieuwe dingen voor de FAQ!
Dus als je nog iets hebt wat niet echt voorkomt in de faq op HT post het dan even.

Logo Gallerij
Is het een ideetje om even een logogallerij te maken op de GoT site?
1 flinke pagina met alleen maar logoos en HT & GOT ID eronder. :)
Tel ik niet niet meer mee voor de toss ofzo? Volgens mij was ik nog altijd degene die Hattrick op G.O.T. heeft geïntroduceert :) O-)

Laten we het eens worden..

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Pizza_Shooter schreef op 14 April 2003 @ 17:08:
Woei, Hattricktopics lopen snel vol! :P

Maar ik heb nu een half seizoen gespeeld en dus net weer 2 wedstrijden in het nieuwe seizoen (beide gewonnen, overigens)!

Maar als ik zo jullie spelersrapporten zie dan zijn die vele malen beter dan die van mij!

Tha NoffeL Guys
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : slecht
Linkerkant aanval : slecht

(ik heb 4 - 0 gewonnen bij dit potje!)

Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI! :|

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Ahum..

quote:
G0009 schreef op 14 April 2003 @ 17:42:
[...]

Hmm, met alle respect voor je team hoor, maar als je met zulke stats met 4-0 wint in de V is de V inderdaad even sterk(zwak) als de VI! :|
Net zoals in alle divisie's heb je zwakkere en sterkere poules.

Reg. datum: 16 december 2000

quote:
[...]

denk dat ie VI bedoeld ipv V.1 kan net anders. met dit team mag je blij zijn denk ik rond plaats 4 te eindigen. ik zou snel paar solid middenvelders kopen. of anders passables :)

FC-Utrèg waor (146730)
Reg. datum: 27 februari 2001

pfff ik ga mijn stats niet eens laten zien. Mijn slechste speler was net zo goed als de beste van de tegen partij. Ik domineerde het spel mooi, alleen jammer dat ik weer heb verloren :'(

Toch maar weer even PIC spelen, want dit is niet echt goed voor het moraal. Promoveren is zo wel erg ver weg.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Reg. datum: 16 december 2000

ik snap niet dat mensen PIC spelen. Ik heb dat nog nooit gedaan. en bijna nooit blessures ofzo. Wat is verder het nut? naast het 'sparen' van spelers?

ForayNL wijzigde dit bericht 14-04-2003 17:54 (23%)

Ahum..

quote:
ForayNL schreef op 14 April 2003 @ 17:53:
ik snap niet dat mensen PIC spelen. Ik heb dat nog nooit gedaan. en bijna nooit blessures ofzo. Wat is verder het nut? naast het 'sparen' van spelers?

Dat je teamgeest omhoog gaat natuurlijk!!!
Dat is het belangrijkste!!

FC-Utrèg waor (146730)

Ik kwam er net achter dat, na het ontslaan mijn coach, de
Teamgeest: content en Zelfvertrouwen: sterk is geworden. ipv ('composed' and 'decent'). zoals aangegeven. Is dit nieuw?

DeNeu

quote:
neudeboules schreef op 14 April 2003 @ 19:44:
Ik kwam er net achter dat, na het ontslaan mijn coach, de
Teamgeest: content en Zelfvertrouwen: sterk is geworden. ipv ('composed' and 'decent'). zoals aangegeven. Is dit nieuw?

DeNeu
Is altijd al zo geweest. Sommige spelers maken hier gebruik van door na een verloren wedstrijd meteen de coach te ontslaan, zodat er geen negatieve effecten voor het zelfvertrouwen zijn, en de teamgeest weer op een mooi niveau staat.

FC-Utrèg waor (146730)

volgens http://www.databased.at/hattrick/index.asp is dit niet zo. Ik nam aan dat dit de juiste info zou geven.

Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

quote:
[...]

Eh? Ik zit ook in de VI..... staat er toch duidelijk in :?

edit: Ah, ik zie het al! Ik was weer es onduidelijk :)

quote:

Wist niet dat er geen . tussen moest. O-)
Dus dan wordt het VI!

Is het dan wel normaal, of nog steeds slecht?

Pizza_Shooter wijzigde dit bericht 14-04-2003 21:35 (27%)

quote:
neudeboules schreef op 14 April 2003 @ 20:56:
volgens http://www.databased.at/hattrick/index.asp is dit niet zo. Ik nam aan dat dit de juiste info zou geven.
Beter lezen :) :
quote:
Bovendien zit er een effect vast aan het ontslaan van jouw coach:
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (bedaard en behoorlijk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.

Reg. datum: 13 april 2003

hoezo yared, wat had je dan verwacht? je moet bedenken dat solids nog redelijk goedkoop zijn, maar daarna ben je voor een excellent al weer 400-500k kwijt en niet eens spreken over formidables. Waar al mijn geld naartoe is gegaan?? 999.999 (winger), (375.000 winger), 200.000 (winger), 125.000 (winger, maar volgende week weer verkopen), en 2 wingback die 350.000 elk hebben gekost, is toch wel weer bijna 2.5 miljoen euro!!! En je moet wel bedenken dat 10% verdwijnt van wat ik heb verkocht, is dus ook al 1.5 miljoen wat niet op mijn rekening staat!!!!
Verder wat moet ik nu met zo goed team, ik wordt met gemak kampioen in mijn leaque, ga gewoon alle wedstrijden PIC'en en daarom moeten mijn beste spelers op de bank zitten tijdens de competitie en in de beker probeer ik zover mogelijk te komen!

Oh, ja mijn eerste team bestaat op de keeper na alleen over solid en excellent spelers, zo slecht is dat toch niet???

quote:
Pizza_Shooter schreef op 14 April 2003 @ 21:32:
[...]

[...]
Wist niet dat er geen . tussen moest. O-)
Dus dan wordt het VI!
Is het dan wel normaal, of nog steeds slecht?
Naah, kan ermee door :p

quote:
neudeboules schreef op 14 april 2003 @ 20:56:

quote even de info die je bedoelt :)

Kijk anders even onder Psychologie, danku!(Wel ff die hyperlinked COACH aanklikken onder psychologie, danku.)

PS
Beter lezen volgende keer, danku _/-\o_

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 14-04-2003 22:34 (26%)

of zoiets dergelijks...

Zo.. sporter...lid van GOT federation...nu maar eens friendlies organiseren :-)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

quote:
G0009 schreef op 14 April 2003 @ 22:31:
[...]

Kijk anders even onder Psychologie, danku!(Wel ff die hyperlinked COACH aanklikken onder psychologie, danku.)

PS
Dat zeg ik :)

FC-Utrèg waor (146730)

quote:
uhhh, wie moet er nu beter lezen. Na het ontslaan wordt het dus sterk en content en dat is wel degelijk beter dan bedaard en behoorlijk, of niet :?

ahhhh ik zag net m'n email, gelukkig begrijpen de moderaters van de site me wel })

neudeboules wijzigde dit bericht 15-04-2003 07:30 (16%)

FC-Utrèg waor (146730)

quote:
G0009 schreef op 14 April 2003 @ 22:31:
[...]

PS

zo nog 1 keer duidelijk dan!

quote:

De coach ontslaan:
Sommige proberen het één keer, anderen proberen het 100 keer om een "goede" coach krijgen; er is geen garantie dat je er één krijgt. Het is een kwestie van geluk en geld. Dus kijk of jouw economie het toelaat voor je het probeert.
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (bedaard en behoorlijk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.

dit had moeten zijn

quote:

De coach ontslaan:
Sommige proberen het één keer, anderen proberen het 100 keer om een "goede" coach krijgen; er is geen garantie dat je er één krijgt. Het is een kwestie van geluk en geld. Dus kijk of jouw economie het toelaat voor je het probeert.
teamgeest en zelfvertrouwen zullen naar de standaard waarden worden gezet (content en sterk). Dit kan in jouw voordeel werken op sommige momenten, dus kies zorgvuldig het moment om jouw coach te ontslaan.

Dit is iig in het Nederlands en in het Engels fout.

DeNeu

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
mankit schreef op 14 april 2003 @ 22:27:
Oh, ja mijn eerste team bestaat op de keeper na alleen over solid en excellent spelers, zo slecht is dat toch niet???
Da's zeker niet slecht, ik zit in de 5e divisie en heb in mijn team maar 5 solids, waarvan er 2 bijna excellent zijn. Het geld dat deze spelers opleveren wil ik gebruiken om een paar solid verdedigers en een solid innermid te kopen. :9

^22323214325
Reg. datum: 05 oktober 2001

Mijn jeugd keeper deed het in de eerste wedstrijd goed. Hij had meteen 2 sterretjes achter zijn naam. :)

Hihihiihihi

quote:
neudeboules schreef op 15 April 2003 @ 07:27:
[...]

uhhh, wie moet er nu beter lezen. Na het ontslaan wordt het dus sterk en content en dat is wel degelijk beter dan bedaard en behoorlijk, of niet :?

ahhhh ik zag net m'n email, gelukkig begrijpen de moderaters van de site me wel })
Je hebt helemaal gelijk... O-)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: