Gathering of Tweakers

Quicksearch
www.valheru.nl/forum

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers Altijd up to date, snelle vertaling uit het Zweeds
Tactis voor de gevorderde speler in het Nederlands. Update is afhankelijk van beschikare tijd vertaler
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!
Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic
Deel 4 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
--> Yared somt een rijtje GoT/HT cijfers & feiten op.

Hattrick Radio
Ongelovelijk maar waar, maar Hattrick Nederland heeft zijn eigen radio station! 8)
De muziek is er 24/7 (meestal dan :P) en op Woensdag en Zondag zijn er 'sport' commentatoren aanwezig.

*IRC.Quakenet.org
#hattrick.nl - geklets van Hattrick
#HT-Radio - Radio geklets over HT
#standen - Je eigen stand doorgeven voor de radio (niet kletsen, 100% standen)

http://www.geocities.com/deargonauten/Playlist.htm - De playlist.
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls - De radio zender!!
http://hattrick.student.utwente.nl:8000/index.html - Hier kan je zien hoeveel mensen er luisteren + welk nummer er draait...

Uw gastheren zijn o.a.: DJ Casartelli & DJ Medivh, Damazinho, Mazaxus en Se7en.
Het beste om te luisteren is met WinAmp en Sonique.

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

Svintges Matchviewer <-- gemaakt door mede-GoT'r Pinda
Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
Hattrick Assistant Manager - Freeware versie

Image servers:

(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us
...of stuur het naar mij en vermeld je HT + GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server. ;)

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!
Zorg dat je vraagstelling duidelijk en zinvol is en niet eentje starten als twee posting erboven iemand anders er ook eentje is gestart, dan krijgt je vraag niet de aandacht die het verdient ;)

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HTbgcolor.jpg

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855
http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg

yared wijzigde dit bericht 01-05-2003 11:55 (19%)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

www.valheru.nl/forum

devv05 had even over het hoofd gezien dat hij weer aan de beurt is om de GoT Cup te winnen en dat ik weer het topic mocht starten... ik verloor de tosh zoals gewoonlijk :D

Ik zoek nog nieuwe dingen voor de FAQ!
Dus als je nog iets hebt wat niet echt voorkomt in de faq op HT post het dan even.

Logo Gallerij
Is het een ideetje om even een logogallerij te maken op de GoT site?
1 flinke pagina met alleen maar logoos en HT & GOT ID eronder. :)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

Ik wil weleens weten wat jullie doel is dit seizoen! Mijn doel is kampioen worden en uit mijn schulden komen!

Poll: Wat is jouw doel dit seizoen?
kampioen worden
(got)cup winnen
niet degraderen
veel winst maken
anders
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1573&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

ForayNL wijzigde dit bericht 14-04-2003 14:11 (11%)

www.valheru.nl/forum

uit de schulden komen is ook wel fijn, maar ga toch liever deze keer wel naar de 4e divisie al was het alleen maar omdat ik straks ook nog eens ingehaald word door alle nieuwe 7e klassertjes en met 4 sterren spelers in het 5e zit :D

Heb eindelijk een goede coach:
57 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een goed coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.

Het maakt MIJ niks uit...

Mijn doel is om vooralsnog niet te degraderen, doelstelling is makkelijk te halen, zoveel concurrentie is er ook weer niet in V.91, maar kampioen worden gelijk na mn promotie lijkt me toch vrij lastig. Doelstelling kan altijd nog aangepast worden natuurlijk, maar als ik in de IVe klasse kom lijkt het me verdomde lastig om me te handhaven, dus wat dat betreft blijf ik liever n jaartje in V.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Heb anders gestemd. Ik wil graag kampioen worden (wie niet). Maar omdat II toch wel een zware league is, hoewel we samen met III.7 de sterkste III league zijn, wil ik liever mijn team wat uitgebalanceerd hebben en niet meteen weer degraderen. Nu zal dat betreft de verdediging wel gaan lukken, maar m'n aanval kan nog wat beter :p.

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Momenteel sta ik laatstes in mijn competitie, maar normaal moet ik dit nog kunnen inhalen. Want mijn eerste 2 wedstrijden waren tegen de personen die momenteel 1 en 2 staan heb beide wedstrijden op het nippertje verloren

www.valheru.nl/forum

quote:
Momenteel sta ik laatstes in mijn competitie, maar normaal moet ik dit nog kunnen inhalen. Want mijn eerste 2 wedstrijden waren tegen de personen die momenteel 1 en 2 staan heb beide wedstrijden op het nippertje verloren
dat is zekers nog te doen, vooral ook omdat veel spelers tijdens de competie in divisie 4, maar vooral 5, 6 en 7 nog ermee zullen kappen waardoor je nog wat leuk walkovers aan punten kunt scoren, iets waarmee je in 2 en 3 een stuk minder mee te maken zal hebben.

Net her-ontdekt, Matchviewer is door een mede-GoT'r:Pinda gemaakt.
Krijg hem alleen de laatste week ofzo niet aan de praat, iemand nog ideeen?

quote:
yared schreef op 14 April 2003 @ 14:29:
[...]
dat is zekers nog te doen, vooral ook omdat veel spelers tijdens de competie in divisie 4, maar vooral 5, 6 en 7 nog ermee zullen kappen waardoor je nog wat leuk walkovers aan punten kunt scoren, iets waarmee je in 2 en 3 een stuk minder mee te maken zal hebben.

Net her-ontdekt, Matchviewer is door een mede-GoT'r:Pinda gemaakt.
Krijg hem alleen de laatste week ofzo niet aan de praat, iemand nog ideeen?
je hebt de betaalde HT viewer die matchviewer werkt niet meer bij mij ook (volgens mij na omschakeling van nieuwe HT server). Dus als je wilt betalen 7.50 euro volgens mij dan heb je aan HT viewer een goede.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

bij mij doet die matchviewer het gewoon weer hoor?

Amsterdam Admirals!!!

Bij mij werkt svintges matchviewer ook niet meer, denk dat hattrick weer eens wat veranderd heeft mbt login systeem. Je kunt Criollo viewer eens proberen, is in't spaans maar je kunt het bij instellingen ook in't engels zetten: http://www.alkon.com.ar/A...=down&s=&idn=4543

Edit: Hmmm nu doet matchviewer het wel weer, gister deed ie anders niks.

Xanathorn wijzigde dit bericht 14-04-2003 14:52 (15%)

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

^22323214325

Ik wil dit jaar minstens bij de eerste 3 horen. Al wordt dat een moeilijke opgave. Ik ben daarom ook bang dat het net niet gaat lukken.

Hihihiihihi

quote:
Apehaar schreef op 14 April 2003 @ 14:47:
Ik wil dit jaar minstens bij de eerste 3 horen. Al wordt dat een moeilijke opgave. Ik ben daarom ook bang dat het net niet gaat lukken.
Tuurlijk wel, beetje vertrouwen. Zorgen voor goede handel in spelers zodat je een kapitaal opbouwd en de juiste keuzes mbt investeren nemen. Dan kom je er wel ' mun jong' :P

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

^22323214325

quote:
Windhoosje schreef op 14 april 2003 @ 14:57:
[...]

Tuurlijk wel, beetje vertrouwen. Zorgen voor goede handel in spelers zodat je een kapitaal opbouwd en de juiste keuzes mbt investeren nemen. Dan kom je er wel ' mun jong' :P
Lol Ik ga er ook alles aan doen om het goed te krijgen. Ik heb in de laatste 3 wedstrijden steeds andere formaties gespeeld. En bij de laatste beviel het me nog het meest. Al heb ik weer andere plannen in mijn hoofd. :)

Hihihiihihi

www.valheru.nl/forum

uh mankit.... ik ontken niet dat je een neus voor zaken hebt, maar voor een team met 8 ton op de bank en een transferoverschot van 3,2 miljoen heb je niet het team dat ik had verwacht?

die 17 jarige speler die je voor 999.999, laten we zeggen 1 miljoen euro hebt gekocht... die zit bij jou op de bank :P

* yared is gewoon een beetje jaloers dat ie de tijd mist om te handelen.

Even een vraagje....Me speler heeft zondag een rode kaart gehad...betekend dit dat ie voor de beker van woensdag geschorst is? D8 het wel...maar even zeker weten...

quote:
Windhoosje schreef op 14 April 2003 @ 15:31:
Even een vraagje....Me speler heeft zondag een rode kaart gehad...betekend dit dat ie voor de beker van woensdag geschorst is? D8 het wel...maar even zeker weten...
Ja. Mijn spits had ook direct rood door een kopstoot. dus niet in de beker maar zondag is ie weer present.

quote:
ForayNL schreef op 14 April 2003 @ 15:35:
[...]

Ja. Mijn spits had ook direct rood door een kopstoot. dus niet in de beker maar zondag is ie weer present.
Oke dan, dan hoef ik hem dus niet woensdag op te stellen :P

^22323214325

quote:
Windhoosje schreef op 14 April 2003 @ 15:36:
[...]

Oke dan, dan hoef ik hem dus niet woensdag op te stellen :P
Ik heb dat ook eens gehad. Toen had ik hem wel opgesteld en daar kwam ik later pas achter dat hij rood had. Best wel irri als je beseft dat je elk puntje wel kunt gebruiken. :/

Hihihiihihi

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Valt me toch tegen dat op een NL forum nog wel te verstaan niemand gekozen heeft voor veel winst te maken in die poll. :P Zoals het er nu naar uitziet promoveer ik direct naar de IV, als ik tegen het einde van het seizoen veel winst gemaakt heb kan ik mijn middenveld versterken met 2 uitstekende playmakers hoop ik :D

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

^22323214325

Ik heb nog steeds problemen op het middenveld. Ze zijn of geblesseerd of geschorst of ik heb niks anders. :|

Hihihiihihi

quote:
Apehaar schreef op 14 April 2003 @ 15:39:
[...]

Ik heb dat ook eens gehad. Toen had ik hem wel opgesteld en daar kwam ik later pas achter dat hij rood had. Best wel irri als je beseft dat je elk puntje wel kunt gebruiken. :/
Ja idd, en helemaal in de beker...Wat ik wil de 4e ronde zeker halen...Wat me hoogstwaarschijnlijk wel gaat lukken aangezien mijn middenveld redelijk is en die van hem waardeloos :)

^22323214325

quote:
Windhoosje schreef op 14 April 2003 @ 15:45:
[...]

Ja idd, en helemaal in de beker...Wat ik wil de 4e ronde zeker halen...Wat me hoogstwaarschijnlijk wel gaat lukken aangezien mijn middenveld redelijk is en die van hem waardeloos :)
Ik denk dat het dan ga lukken. Heb je wel goeie spitsen voorin? Alvast succes! :)

Hihihiihihi

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws