Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Hou op over OGR

Pagina: 1

Reageer Nieuw Topic
Team Switch!
Reg. datum: 27 mei 2000

Mooo

Sinds OGR er is gaat het hier nergens meer over als OGR het is toch een forum voor de Dutch Power Cows. Laat ze maar een ander forum openen voor OGR
Electric Monk
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ja... en 1 van de beste manieren om dat te bereiken is er _nog_ een topic over te openen :)

Bovendien is dit niet het RC5-forum, maar het DPC forum, en toevallig doet DPC ook mee met OGR, of je het nou leuk vindt of niet.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Team Switch!

Mooo

En toch vind ik het niet leuk :(
Als ik geen topic had geopend had niemand geweten dat ik geen gezeik meer over OGR wil horen. :( :( :( :(
Electric Monk
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ow..
In dat geval: bedankt! Ik hoop dat alle 2000 dpc'ers ook ff een topic openen over wat zij wel/niet wensen te zien in dit forum. Dan kunnen we er met z'n allen even rekening mee houden. :P

Tip van Pinball: als je niets van OGR wilt weten, open dan geen topics waar 'OGR' in de titel staat. Dat scheelt al een hoop.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Team Switch!

Mooo

o, bedankt voor de tip

eh...ik kan mijn topic niet editten##&^%#&#
Team Switch!

Mooo

Oh en.. euhhh... ik wens het ook eigenlijk niet.

IK EIS HET!!!

Pagina: 1

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011