My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Breek je nek voorzichtig
"VTEC kicks in - bye GTI"
"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"
Reg. datum: 01 juli 1999
Maar ik heb hem gehaald met een Vodafone verlenging.
Ik ga spelen nu....
Welke belcompany? Waar?quote:wrcveen schreef op 01 juni 2003 @ 13:40:
Ik heb hem!!!Vanmiddag gehaald bij BelCompany. De prijs daar los is ¤449,99
Ik ga spelen nu....
Reg. datum: 11 april 2003
Reg. datum: 04 december 2001
Review, foto's!!!quote:wrcveen schreef op 01 June 2003 @ 13:40:
Ik ga spelen nu....
TE KOOP: 400D+18-55 f3.5-5.6II
quote:
Ja inderdaad...... Show me some pics!
(je hebt er wel veel voor betaald btw)
My Gallery || Specs
Reg. datum: 01 juli 1999
De mijne is onderweg vanuit Duilsland, voor ¤390,- UPS komt hem maandag uiterlijk woensdag brengen. Die ¤390,- is incl vervoer en rembours, en zonder abo of abo-verlenging. en gratis:quote:wrcveen schreef op 01 June 2003 @ 13:40:
Ik ga spelen nu....
Belcompany is schandalig duur!, met losse toestellen.
quote:butrosgali schreef op 01 June 2003 @ 15:17:
[...]
Belcompany is schandalig duur!, met losse toestellen.
Dan moet je eens in België komen, daar heb je dat systeem van "hoe duurder je abonnement hoe goedkoper je telefoon" niet.
Wil bij ons een telefoon, dan moet je die los kopen en wil je dan een abonnement dan komt dat er nog gewoon bovenop.
Maar, soms krijg je wel eens ¤28 belwaarde cadeau bij de aankoop van een neiuwe telefoon. De moete niet
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
Dan koop je hem toch ook in Duitsland!quote:Gizmoke schreef op 01 June 2003 @ 15:39:
[...]
Dan moet je eens in België komen, daar heb je dat systeem van "hoe duurder je abonnement hoe goedkoper je telefoon" niet.
Wil bij ons een telefoon, dan moet je die los kopen en wil je dan een abonnement dan komt dat er nog gewoon bovenop.
Maar, soms krijg je wel eens ¤28 belwaarde cadeau bij de aankoop van een neiuwe telefoon. De moete niet
doordat de kwaliteit van ericson niet al te best is.
maar vermits ik een werk doe waar geregeld gsm's sneuvelen.
heb ik maar geopteerd voor de 5100 van nokia
-1 generalisatiequote:Petzolinni schreef op 01 juni 2003 @ 16:02:
mja ik ben gisteren in de GSM winkel geweest en die heeft me die ericson afgeraden en een nokia aangeraden.
Deze telefoon is pas net op de markt en nu durft hij het al om hem af te raden omdat de kwaliteit niet goed schijnt te zijn
Veel plezier met je Nokia dan
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
De kwaliteit van Nokia is veel beter dan van SE
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Dit slaat idd helemaal nergens op, denk dat het een verkoop truc is zodat jij alsnog met een telefoon weggegaan ben (of hadden ze de t610 al) En jammer dat je niet gevraagd heb wat er dan zoal slecht is aan die ericssonquote:Petzolinni schreef op 01 June 2003 @ 16:02:
mja ik ben gisteren in de GSM winkel geweest en die heeft me die ericson afgeraden en een nokia aangeraden.
Ga je ook een review maken voor I&T?quote:
My Gallery || Specs
quote:
Idd, ik verschiet me er telkens van hoe weinig de nederlanders betalen voor de gsm's. maar jah, zij hebben dan wel de abonnementen aan hun been.
In Belgie is koppelverkoop verboden, vraag me toch af waarom
Greetz
Nokia's sneuvelen net zo hard als je ze laat vallen.Ik denk dat jou winkel meer verdient aan een Nokia!quote:Petzolinni schreef op 01 June 2003 @ 16:02:
kraakt ie als je erop drukt?
3210 | J5 | 3330 | T200 | T68i | 6610 | 6230 | 6170 | 6230i | 3120 | S200 | 6233 | 6300 | E51
Breek je nek voorzichtig
Reg. datum: 01 juni 2003
Op de forums van mobile-review staan wat minder positieve meningen over de T610. Bijvoorbeeld:
Is dat zo? Hoe is de geluidskwaliteit van de T610 voor mensen aan de andere kant van de "lijn"? Ik wil de T610, maar die moet op z'n minst als telefoon goed functioneren. Hoe is trouwens de ontvangstkwaliteit t.ov. de nokia telefoons?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.
.jpg)
.jpg)