Gathering of Tweakers

Quicksearch
Lizelotte! :P

Na wat ideeën opgedaan te hebben, al m'n Lego bij elkaar geraapt en wat oude hardware verzameld, ben ik dan eindelijk begonnen aan mijn legocase.

Het eindresultaat:
http://homepages.ipact.nl/~jay/casemod/pics/30s.jpg

http://homepages.ipact.nl/~jay/casemod/pics/31s.jpg

http://homepages.ipact.nl/~jay/casemod/pics/27s.jpg

Meer foto's en een verhaaltje over hoe ik te werk ben gegaan zijn hier te vinden!

Reageren kan in dit topic, maar ook in het gastenboek :*)

JaY- wijzigde dit bericht 07-08-2006 10:36 (8%)
Reden: Verhuizing casemod page.

Officieel Lizelotte Fan ;)
Specs || Alle Systemen

Geinig gedaan, maargoed dat je er een P166 in hebt want een snellere wordt toch al gauw te warm in zo'n dicht kastje. :o
Ik reageer hier maar :)

Leuke case, die lego dingen doen het altijd goed :

quote:
Uddel schreef op 24 March 2003 @ 13:22:
Geinig gedaan, maargoed dat je er een P166 in hebt want een snellere wordt toch al gauw te warm in zo'n dicht kastje. :o
daarom vond ik het ook niet nodig om er ook nog extra fans in te stoppen ;)

Specs || Alle Systemen

Dat dacht ik al wel jah. :)

Maar waar zijn die legomonteurs gebleven? Of zijn ze er niet blijven wonen na dit project? Zou wel leuk wezen. B)

ze zitten er nog wel in, alleen zie je ze niet zo goed, ik zal nog wel wat close up foto's maken van ze :)

Specs || Alle Systemen

Just plain weird.

Netjes gedaan, die afwerking van de kaart-sloten doet het hem :)
http://home.kabelfoon.nl/~jay/casemod/pics/26s.jpg

Ik loop op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Heel erg netjes gedaan. Wat ik me trouwens afvraag is hoe je die raampjes van cd-hoesjes hebt gemaakt. Cd hoesjes zijn toch maar 12*12 of 15*12?

quote:
MaStEr[D] schreef op 24 maart 2003 @ 13:34:
Heel erg netjes gedaan. Wat ik me trouwens afvraag is hoe je die raampjes van cd-hoesjes hebt gemaakt. Cd hoesjes zijn toch maar 12*12 of 15*12?
Ik heb de achterkant van die hoesjes genomen en die gewoon tussen een rijtje legosteentjes geklemt. Als je goed kijkt zie je ook dat het hoesje onder het plaatje ligt en niet een vlak oppervlak maakt met de legoplateau's. Voor het grote raam kon ik het hoesje intact laten, voor de kleine moest ik er een stukje afzagen :)

Specs || Alle Systemen

R9500 Pro >:)

quote:
MaStEr[D] schreef op 24 maart 2003 @ 13:34:
Ben ik ook wel erg benieuwd naar, ik kan geen naden ontdekken op die foto :?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

quote:
Scatman_II schreef op 24 March 2003 @ 13:39:
[...]

Ben ik ook wel erg benieuwd naar, ik kan geen naden ontdekken op die foto :?
Op deze wel trouwens:
http://home.kabelfoon.nl/~jay/casemod/pics/29.jpg
R9500 Pro >:)

quote:

Owja :)

Hm, misschien ook wel een id...

Alleen betwijfel ik of plexi duurder is dan dat... Een plaat van 50*50 kost me ¤2,50 ofzo in plexi, voor cdhoesjes zal dat toch wel meer zijn :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Zekers mooi gedaan. Wat zijn de temps van het geheel?

Als de Cd-hoesjes duurder zijn mag je er hier wel 50 komen ophalen ;-) .
the Fun Lovin' Criminal

vast wel, maar wie heeft er thuis nou niet tig lege cd hoesjes liggen van mislukte cd's...... ik wel in iedergeval.

Heb gereageerd @ gastenboek :+

Kerst FTW!

Ik vind hem wel mooi, en ook goed bedacht, maareh hoe groot is dat ding nou?

Backup maken? Portable Backup, copyright MidnightMotion

Erg mooi gemaakt maar wat ga je er mee doen, als server mp3 bak?

De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

quote:
My-life schreef op 24 March 2003 @ 13:51:
Zekers mooi gedaan. Wat zijn de temps van het geheel?

Hij staat nu even aan en dat blokker temperatuur metertje geeft 37-38 graden aan 8)7 Klopt voor geen meter, want dat sensortje zit gewoon in de buurt van de vinnen van de heatsink geplakt, dus niet echt realistisch..... heb ook nog even gevoeld van binnen, maar het voelt niet warmer aan als de kamertemp, en die is is 20c

quote:
thejoker80 schreef op 24 maart 2003 @ 14:09:
Ik vind hem wel mooi, en ook goed bedacht, maareh hoe groot is dat ding nou?

even opgemeten:
35cm lang x 25,5cm breed x 28,5cm hoog (bij het hoge stukje, dat lage is 3cm lager ofzo.

quote:
Meneer aard schreef op 24 March 2003 @ 14:59:
Erg mooi gemaakt maar wat ga je er mee doen, als server mp3 bak?
Een servertje heb ik al (een andere 166 :p) dus het zal voornamelijk een b'tje mp3's afspelen worden. Moet nog even een leuk plekje voor em maken ergens op m'n kamer :+

JaY- wijzigde dit bericht 24-03-2003 15:10 (6%)

Specs || Alle Systemen

quote:
Als je goed kijkt is dat de bovenkant van een van de kaarten hoor :)

quote:
JaY- schreef op 24 March 2003 @ 15:09:
Een servertje heb ik al (een andere 166 :p) dus het zal voornamelijk een b'tje mp3's afspelen worden. Moet nog even een leuk plekje voor em maken ergens op m'n kamer :+
Ahah, wat voor platform ga je ervoor draaien want ik ben bezig met een mp3/dvivx bab en wil daar voor win 98 gebruiken.

Pro gosu F1 addict

Wordt je cpu niet heel erg heet zo ? :P

Dat zeg ik...

quote:
Meneer aard schreef op 24 March 2003 @ 16:03:
[...]

Ahah, wat voor platform ga je ervoor draaien want ik ben bezig met een mp3/dvivx bab en wil daar voor win 98 gebruiken.
Er draait win98se op en dat loopt best nog vloeiend :) Waarschijnlijk sluit ik dat ding gewoon aan zonder monitor en regel via winvnc of een andere remote desktop gewoon de winamp playlist ofzo..... Ik weet wel dat het ook op andere manieren kan, maar ik vind het wel best zo ;)

Specs || Alle Systemen

Reg. datum: 20 januari 2003

Another day wasted... and proud of it! :)

Leuk gedaan. Maar jah, wat moet je er mee? Lijkt me eenbeetje lastig verplaatsen zonder dat de helboel uitelkaar valt. Of heb je hier en daar wat stenen vast gelijmt?

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

quote:
JaY- schreef op 24 maart 2003 @ 16:26:
[...]

Er draait win98se op en dat loopt best nog vloeiend :) Waarschijnlijk sluit ik dat ding gewoon aan zonder monitor en regel via winvnc of een andere remote desktop gewoon de winamp playlist ofzo..... Ik weet wel dat het ook op andere manieren kan, maar ik vind het wel best zo ;)

LCD met knoppen is ook leuk maar winvnc is zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk.

quote:
Zer0x schreef op 24 March 2003 @ 16:36:
Another day wasted... and proud of it! :)

Leuk gedaan. Maar jah, wat moet je er mee? Lijkt me eenbeetje lastig verplaatsen zonder dat de helboel uitelkaar valt. Of heb je hier en daar wat stenen vast gelijmt?
plastificeren kan ook.

Meneer aard wijzigde dit bericht 24-03-2003 16:39 (27%)

quote:
Scatman_II schreef op 24 March 2003 @ 13:44:
[...]

Owja :)

Hm, misschien ook wel een id...

Alleen betwijfel ik of plexi duurder is dan dat... Een plaat van 50*50 kost me ¤2,50 ofzo in plexi, voor cdhoesjes zal dat toch wel meer zijn :)
offtopic:
Waar koop jij je plexi? :Y)

Leuke mod... zou wel leuker geweest zijn als je die LEGO-mannekes erin had gelaten ;)
Die raampjes vind ik trouwens ook wel origineel :)

www.erikflohr.com Canon 5D, Canon 24-70 F2.8, Canon 50 F1.8 Canon 580EX I

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws