A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicAls ik het goed begrijp zetten ze nu de database weer op de OUDE databaseserver...dus als er een vervangende nieuwe is(zal toch wel garantie op zitten, na 4 dagen stukquote:Preddie schreef op 16 March 2003 @ 14:06:
en het is nog langer vertraagd
"The site will be down until Sunday night at least "
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 16-03-2003 14:10 (14%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Waarschijnlijk wel, maar dat zal een stuk sneller gaan dan als het oppeens uit het niets komt... (denk ik)quote:G0009 schreef op 16 March 2003 @ 14:10:
[...]
Als ik het goed begrijp zetten ze nu de database weer op de OUDE databaseserver...dus als er een vervangende nieuwe is(zal toch wel garantie op zitten, na 4 dagen stuk) zal de site WEER een dag uit de lucht zijn om de database weer op een nieuwe server te zetten. Fijn hoor
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Reg. datum: 06 september 2001
Ik heb tevens maar 3 spelers staan voor vanavond (vond standaardopstelling onzin, omdat mijn team elke week wijzigt). Ik ben gelukkig al kampioen en rechtsreeks gepromoveerd, maar ik snap werkelijk niet waarom die wedstrijden doorgang vinden. Ik ga vanavond zo genadeloos op mijn bek, terwijl ik normaal zo'n wedstrijd met 2 vingers in de neus win.
Weet iemand niet een e-mailadres van die gasten, zodat er binnen een paar uur een petitie kan worden aangeboden tegen het doorgaan van de wedstrijden.
Metal Meijer
Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!
Reg. datum: 06 september 2001
quote:devv05 schreef op 16 March 2003 @ 16:10:
Denk ook dat ze hier achteraf heel veel problemen mee gaan krijgen...
Zéker omdat deze problemen op een wel heel ongelegen moment komen: op de voor sommige teams cruciale laatste speeldag!
Dat is tegelijk misschien wel weer een voordeel, misschien kunnen ze de wedstrijden een weekje opschuiven, dus komende zondag laatste competitiewedstrijd en de zondag daarop de kwalificatiewedstrijden...maar goed, da's allemaal theorie, ik weet niet in hoeverre dat technisch realiseerbaar is.
Reg. datum: 15 februari 2000
Dat juist dit moet gebeuren op de laatste speeldag... Ik maak nog een kleine kans op promotie, maar dan moet ik wel winnen, en mag de nummer 1 niet meer dan gelijk spelen.
muahaha
Amsterdam Admirals!!!
speel vanavond DE wedstrijd tegen numero 2>> bij gelijkspel OF winst promoveer ik MAAR als ik verlies dan ben ik nr 2
hangt dus best veel van deze partij af...........
dat word dus morgen direct op werk kijken....
I don't drive fast, I only fly low!
Heb je dus ook niet dit soort problemen
Ben dit gaan doen vanaf December toen de servers beretraag waren.
Elke zondag zijn ze trouwens beretraag, dus voor de weekenddrukte op vrijdag doen
Voor diegene die nog moesten opstellen, neemt je team gewoon de standaard opstelling.
99% zeker weten dat iedereen die weleens aangevinkt heeft, kan me haast niet voorstellen dat je die verleiding hebt weerstaan
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
quote:yared schreef op 16 March 2003 @ 19:46:
Voor diegene die nog moesten opstellen, neemt je team gewoon de standaard opstelling.
99% zeker weten dat iedereen die weleens aangevinkt heeft, kan me haast niet voorstellen dat je die verleiding hebt weerstaan
Maar daar heb je dus niks aan als je elke week spelersin/verkoopt.
Ach ja, opstelling had ik vrijdag al gedaan. Alleen MOTS vergeten maar dat is niet zo'n ramp.
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Frizza wijzigde dit bericht 16-03-2003 20:03 (9%)
Amsterdam Admirals!!!
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
quote:The Dolf schreef op 16 March 2003 @ 20:03:
Je tegenstander heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem hoor
?????? wat is dat nou voor rare opmerking. Ik denk juist dat het grootste deel van de mensen hun opstelling al wel gemaakt heeft. Dus de kans dat je het zaadje bent als je je team niet hebt kunnen opstellen, is vrij groot.
Ik heb trouwens zaterdag ook geprobeerd de site te bereiken, maar dat was toen niet mogelijk. Later hoorde ik dat ie s'avonds wel bereikbaar was. Maar dan doe ik andere dingen dan hattrick spelen.
De bezoekers konden geen 9man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.
Klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.