Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

en het is nog langer vertraagd

"The site will be down until Sunday night at least "

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Reg. datum: 09 december 2001

:S ja en wel lekker wedstrijden spelen zeggen ze.. fijn word dat vanavond, ik heb niet eens een opstelling ingevuld

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Preddie schreef op 16 March 2003 @ 14:06:
en het is nog langer vertraagd

"The site will be down until Sunday night at least "
Als ik het goed begrijp zetten ze nu de database weer op de OUDE databaseserver...dus als er een vervangende nieuwe is(zal toch wel garantie op zitten, na 4 dagen stuk :?) zal de site WEER een dag uit de lucht zijn om de database weer op een nieuwe server te zetten. Fijn hoor :(

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 16-03-2003 14:10 (14%)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Paniohitus

quote:
G0009 schreef op 16 March 2003 @ 14:10:
[...]

Als ik het goed begrijp zetten ze nu de database weer op de OUDE databaseserver...dus als er een vervangende nieuwe is(zal toch wel garantie op zitten, na 4 dagen stuk :?) zal de site WEER een dag uit de lucht zijn om de database weer op een nieuwe server te zetten. Fijn hoor :(
Waarschijnlijk wel, maar dat zal een stuk sneller gaan dan als het oppeens uit het niets komt... (denk ik)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Hmmm kut, volgens mij had ik maar 10 of 9 man opgesteld, valt de schade nog te verhalen op de HT-crew ? >:)

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Ich bin der champion

Ben blij dak al dag of 2 geleden mn orders al heb opgegeven, is mijn laatste wedstrijd en de belangrijkste, als ik win vandaag kom ik op plek #1

Ter land, ter zee en in de kroeg

Reg. datum: 06 september 2001

Weet niet precies meer of ik al orders gegeven heb, maar vind dit wel belachelijk hoor..

Son of Satan
Reg. datum: 29 december 2001

Ik heb 4 spelers te koop staan die allemaal om een uur of 4 zouden aflopen. Die tijd wordt weliswaar verlengd, maar dan zijn de wedstrijden reeds gespeeld en is er een stuk minder animo voor mijn spelers.

Ik heb tevens maar 3 spelers staan voor vanavond (vond standaardopstelling onzin, omdat mijn team elke week wijzigt). Ik ben gelukkig al kampioen en rechtsreeks gepromoveerd, maar ik snap werkelijk niet waarom die wedstrijden doorgang vinden. Ik ga vanavond zo genadeloos op mijn bek, terwijl ik normaal zo'n wedstrijd met 2 vingers in de neus win.

Weet iemand niet een e-mailadres van die gasten, zodat er binnen een paar uur een petitie kan worden aangeboden tegen het doorgaan van de wedstrijden.

Metal Meijer

Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!

Denk ook dat ze hier achteraf heel veel problemen mee gaan krijgen...

quote:
devv05 schreef op 16 March 2003 @ 16:10:
Denk ook dat ze hier achteraf heel veel problemen mee gaan krijgen...

Zéker omdat deze problemen op een wel heel ongelegen moment komen: op de voor sommige teams cruciale laatste speeldag!
Dat is tegelijk misschien wel weer een voordeel, misschien kunnen ze de wedstrijden een weekje opschuiven, dus komende zondag laatste competitiewedstrijd en de zondag daarop de kwalificatiewedstrijden...maar goed, da's allemaal theorie, ik weet niet in hoeverre dat technisch realiseerbaar is.

Reg. datum: 15 februari 2000

Gelukkig heb ik eerder deze week al orders gegeven, maar de speler die ik vrijdag verkocht heb, zat in ieder geval in het team. Ik weet alleen niet of ik hem in de basis of op de bank gezet heb. :?

Dat juist dit moet gebeuren op de laatste speeldag... Ik maak nog een kleine kans op promotie, maar dan moet ik wel winnen, en mag de nummer 1 niet meer dan gelijk spelen.

Reg. datum: 10 november 2001

Goh, ben ik even blij dat ik een standaard opstelling heb :p

muahaha

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

ik doe het normaal altijd paar dagen van te voren nu voor het eerst dacht ik ik doe het wel even op zondag majah dat word gelijk genadeloos afgestraft en zal ik dus ook nooit meer doen :p

Amsterdam Admirals!!!

Renault Megane Club member

mooie timing weer :(
speel vanavond DE wedstrijd tegen numero 2>> bij gelijkspel OF winst promoveer ik MAAR als ik verlies dan ben ik nr 2 :(

hangt dus best veel van deze partij af...........

dat word dus morgen direct op werk kijken.... :X

I don't drive fast, I only fly low!

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

Elke vrijdag, meteen na de trainingsupdate je team opstellen..
Heb je dus ook niet dit soort problemen :P

Ben dit gaan doen vanaf December toen de servers beretraag waren.
Elke zondag zijn ze trouwens beretraag, dus voor de weekenddrukte op vrijdag doen ;)

Voor diegene die nog moesten opstellen, neemt je team gewoon de standaard opstelling.
99% zeker weten dat iedereen die weleens aangevinkt heeft, kan me haast niet voorstellen dat je die verleiding hebt weerstaan :D

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:
yared schreef op 16 March 2003 @ 19:46:
Voor diegene die nog moesten opstellen, neemt je team gewoon de standaard opstelling.
99% zeker weten dat iedereen die weleens aangevinkt heeft, kan me haast niet voorstellen dat je die verleiding hebt weerstaan :D

Maar daar heb je dus niks aan als je elke week spelersin/verkoopt.

Ach ja, opstelling had ik vrijdag al gedaan. Alleen MOTS vergeten maar dat is niet zo'n ramp.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

ik niet ben dus flink hard genaaid had nog kampioen kunnen worden damn dit slaat gewoon nergens op ik eis dat de speelronde op maandag word gespeeld :( :( :( :( :( :(

Frizza wijzigde dit bericht 16-03-2003 20:03 (9%)

Amsterdam Admirals!!!

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

Je tegenstander heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem hoor

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Paniohitus

Ik heb toevallig wel gisteren me hele team goed opgesteld, ik zat nog te twijfelen van "zal ik het morgen niet gewoon doen..., nouja, waarom nu niet gelijk". Ook aan deze wedstrijd hangt mijn kampioen-schap af, en zou me ook flink genaaid voelen als ik niet me team had kunnen opstellen.

Ik gok dat ze de site pas rond middernacht online gooien om te voorkomen dat ie meteen weer overbelast raakt door al die mensen die willen weten hoe hun wedstrijd is afgelopen. Wie heeft er morgenochtend vrij en wil ff m'n theorietje testen? :p

Son of Satan

quote:
The Dolf schreef op 16 March 2003 @ 20:03:
Je tegenstander heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem hoor

?????? wat is dat nou voor rare opmerking. Ik denk juist dat het grootste deel van de mensen hun opstelling al wel gemaakt heeft. Dus de kans dat je het zaadje bent als je je team niet hebt kunnen opstellen, is vrij groot.

Ik heb trouwens zaterdag ook geprobeerd de site te bereiken, maar dat was toen niet mogelijk. Later hoorde ik dat ie s'avonds wel bereikbaar was. Maar dan doe ik andere dingen dan hattrick spelen.

Reg. datum: 04 januari 2003

Site is up...

Son of Satan

Clusters begon de wedstrijd met een 0-2-0 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Mendel - - Tjäderskog, Grensten - .

De bezoekers konden geen 9man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.

Klootzakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Reg. datum: 04 januari 2003

Maar niet allemaal tegelijk, anders is ie zo weer plat :P

hijs al eeerggg traag, maar das niet zo gek :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: