Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 september 2001

quote:
yared schreef op 12 March 2003 @ 22:19:
Over het wedstrijdverslag.... dat is echt puuuuur onzin af en toe..

Nevin Donillson, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 91 procent.

De belangrijkste Hattricks speler was Stijn Baaijens. Daar staat tegenover dat, Gian Luca Cozzolino echt heel slecht speelde.

Stijn is mijn A elftal keeper die in de laatste 2 minuten ingevallen is voor Nevin en meteen man of the match 8)7 |:(

Ook als je bij een speler kijkt naar zijn beste match is af en toe onzin te lezen... zo heb ik een speler wiens beste match eentje is waar zijn naam niet eens in het verslag naar voren komt :? :X

Kan nog wel wat aan verbeterd worden lijkt me
Er wordt puur gekeken naar de sterren/prestatie van de speler.. Fijn dat je eindelijk door hebt dat 3-5-2 de sterkste opstelling geeft :)

devv05 wijzigde dit bericht 12-03-2003 22:39 (4%)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

3-5-2 is niet per definitie de sterkste opstelling, tegen ploegen die weinig balbezit halen speel ik liever 3-4-3 met 3 inners, zo de nr 3 gesloopt met 1-7, ze hadden toch nog een aardig elftal.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:
^^0nMe schreef op 12 March 2003 @ 23:12:
3-5-2 is niet per definitie de sterkste opstelling, tegen ploegen die weinig balbezit halen speel ik liever 3-4-3 met 3 inners, zo de nr 3 gesloopt met 1-7, ze hadden toch nog een aardig elftal.
Maar als je zelf een slecht middenveld hebt is dat niet erg verstandig

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

quote:
^^0nMe schreef op 12 March 2003 @ 23:12:
Ben ik niet met je eens.. 3-5-2 = sterk middenveld = veel balbezit = veel kansen = veel doelpunten.. Het komt allemaal vanuit het middenveld..

Reg. datum: 12 november 2000

Maar als je nu niet echt een goede derde middenvelder hebt,maar wel goede verdedigers, wat kun je dan beter doen, 3-5-2 of 4-4-2? Moet tegen de nummer 1 (ik moet winnen om tweede te blijven)
]

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

Je ervaring in 4-4-2 blijft vanzelf altijd 'uitstekend' (hoewel ik weleens heb opgevangen dat dit ook gaat veranderen met de nieuwe versie zodat mensen niet continue hetzelfde spelen)
Echter je ervaring met andere opstellingen moet continue gespeeld worden om van topnivo te blijven. Teveel verschillende opstellingen op nivo houden lijkt me dan ook tijdverspilling.

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
koentjuh schreef op 13 March 2003 @ 10:35:
Maar als je nu niet echt een goede derde middenvelder hebt,maar wel goede verdedigers, wat kun je dan beter doen, 3-5-2 of 4-4-2? Moet tegen de nummer 1 (ik moet winnen om tweede te blijven)
]
Das moeilijk.. Ik zou sowieso proberen in de toekomst dan je middenveld te versterken.. Hangt ook af van je ervaring met beide tactieken..

Reg. datum: 12 november 2000

Staat beide op uitstekend.... En ga ook voor volgend seizoen een nieuwe middenvelder zoeken dus...maa rnu das nog 4-4-2 dacht ik zelf...

Reg. datum: 16 december 2000

ik zat te kijken op de hattrick site en zag daar gegevens omtrent de percentages wat voor training men doet per land. Dus wat trainen jullie en is er nog een speciale reden dat je het doet?

Ik ben nu 3/4 seizoen bezig en ik train nog altijd de verdediging. ik ga daar denk ik ook mee door komend jaar. Daarnaast train ik na het seizoen op stamina. Ik speel 3-5-2 en in oefenwedstrijden 5-4-1 :)

Middenvelders en aanvallers die koop/verkoop ik en verdedigers die leid ik op

WWW.V3SPA.COM

Korte pass en positiespel afgewisseld met conditie (uithuidingsvermogen)
jammer van de vorm, maar 1/3 van je team wisselt toch automatisch van vorm elke week.

Echter is dit ook pas me eerste volledige seizoen, en heb ik pas 7x positiespel en 2x korte pass getraind. Conditie ga ik volgend seizoen aanwerken. Ben het zat dat me spelers halverwege de wedstrijd aan het handje van het veld afgeholpen moeten worden. :|

Reden: positiespel is voor de middenvelders en korte pass is voor zowel middenvelders als aanvallers direct van belang.

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=70131
*** klik op de image voor een Engels<>Nederlandse versie ***

Wellicht dat in de toekomst het middenveld iets minder belangrijk word en ik nog eens overweg om schieten te trainen (scoren en dode spelmomenten).

Verdediging koop ik wel.... hoewel.. ben wel ERG in de verleiding om het stiekem 1keertje deze week te trainen om te zien of er niet een speler net onder de drempel zit... zucht... tis ook zo verleidelijk... als je me eruit wilt lullen moet je snel zijn &gt;:)

Tis wel verleidelijk om erachter te komen hoe dicht je spelers tegen een volgend nivo aanzitten.. daarom dat ik volgend seizoen in ieder geval alle vormen een keertje uitprobeer. Als voorbeeld; me vriendin trainde 1x dode spelmomenten en meteen ging een speler onverwacht van goed naar uitstekend en ging een halve ton omhoog in waarde! ;)

yared wijzigde dit bericht 13-03-2003 15:42 (21%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

WWW.V3SPA.COM

Wanneer men een speler opstelt op een nieuwe positie kan hij verward zijn.

Geldt dit ook wanneer je een centrale verdediger opstelt als links/rechtsback of word dit allemaal gezien als verdediging?

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 10:33:
[...]

Ben ik niet met je eens.. 3-5-2 = sterk middenveld = veel balbezit = veel kansen = veel doelpunten.. Het komt allemaal vanuit het middenveld..

Tja, wat ik doe is een winger van de normale 3-5-2 opstelling naar voren schuiven als spits, scheelt relatief niet zoveel balbezit, maar mijn aanval stijgt wel met 2 niveau's. En tot nu toe heb ik weinig gemerkt van die 10% meer of minder balbezit, zoveel kansen komen er niet bij, heb alleen heel weinig kansen gemist, hooguit 1-2 missers van mijn aanvallers, de rest gaat er gewoon in.

quote:
yared schreef op 13 maart 2003 @ 10:50:
Je ervaring in 4-4-2 blijft vanzelf altijd 'uitstekend' (hoewel ik weleens heb opgevangen dat dit ook gaat veranderen met de nieuwe versie zodat mensen niet continue hetzelfde spelen)
Echter je ervaring met andere opstellingen moet continue gespeeld worden om van topnivo te blijven. Teveel verschillende opstellingen op nivo houden lijkt me dan ook tijdverspilling.
Ze hebben die ervaringsysteem pas toch veranderd, heb nu 3-5-2 en 3-4-3, altijd een daarvan staat op goed, de ander op uitstekend, omdat ik dat om en om speel. Je kan best een keer een opstelling overslaan, de ervaring daalt niet meer zo hard, maar nu heb je tenminste wat variatie en verrassing in je spel. Eigenlijk zou het slim zijn om een 4-5-1 bij te nemen , mocht je een hele sterke tegenstander tegenkomen, maar ik heb niet zoveel goede verdedigers :P

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

WWW.V3SPA.COM

HAM rulz... tenminste, als je de moeite doet om alles in te vullen :D

Met dank aan me baas (mezelf dus) heb ik vanmiddag tijdens een wellicht iets te langen lunchpauze (ben nog steeds bezig :P) de matches zitten invullen (hoef alleen nog de goalchances in te vullen) en kom tot de conclusie dat de weergoden me niet mogen! of in anders de god van het geld, want dankzij het overwegend pokkeweer ben ik minstens 1 ton pleuro aan inkomsten misgelopen het afgelopen seizoen. Zal na het seizoen eens berekenen wat ik totaal heb uitgegeven en binnengekregen in het kader van 'lijstjes' maken :)

Maar nu de HAMvraag (oh wat zijn we weer spitsvondig 8)7); hoe kan ik al deze ingevoerde gegevens in HAM van compA naar compB overzetten? Al even zitten wroeten in de files, maar ben bang dat ik er een zooitje van maak (zie mijn onderschrift :P)

Ideeen, tips, suggesties zijn welkom. :D

* yared ontving zojuist ruim 6ooo euro voor een voormalige speler die hij voor 250ooo had verkocht en waar nu slechts 93ooo voor is betaald, jammer, had dus ruim het dubbele kunnen zijn :P

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
yared schreef op 13 March 2003 @ 15:00:
* yared ontving zojuist ruim 6ooo euro voor een voormalige speler die hij voor 250ooo had verkocht en waar nu slechts 93ooo voor is betaald, jammer, had dus ruim het dubbele kunnen zijn :P
Dat heb ik precies andersom gehad ;) Had ik een speler verkocht voor 21k (een 28jarige inadequate forward) heeft de volgende club hem binnen 4 dagen voor 60k verkocht. Daarnaast is mijn 28jarige weak keeper zelfs al twee keer verkocht :?

quote:
^^0nMe schreef op 13 maart 2003 @ 13:46:
[...]

Tja, wat ik doe is een winger van de normale 3-5-2 opstelling naar voren schuiven als spits, scheelt relatief niet zoveel balbezit, maar mijn aanval stijgt wel met 2 niveau's. En tot nu toe heb ik weinig gemerkt van die 10% meer of minder balbezit, zoveel kansen komen er niet bij, heb alleen heel weinig kansen gemist, hooguit 1-2 missers van mijn aanvallers, de rest gaat er gewoon in.

Komt wel als je straks in hogere divisies gaat spelen..

Mijn tactiek is trouwens om beide backs op verdedigend te zetten, een centrale verdediger als extra middenvelder, een extra inner-mid op de vleugel zetten en die naar het midden te zetten, en vervolgens mijn andere vleugelspeler aanvallend laten spelen...

Gevolg: Sterke verdediging (ook door mijn defensieve coach), een GOED middenveld (door extra innermid o.a.), en door die aanvallende vleugelspeler leidt mijn aanval er ook niet onder...

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
devv05 schreef op 13 March 2003 @ 17:05:
[...]

Mijn tactiek is trouwens om beide backs op verdedigend te zetten, een centrale verdediger als extra middenvelder, een extra inner-mid op de vleugel zetten en die naar het midden te zetten, en vervolgens mijn andere vleugelspeler aanvallend laten spelen...

Gevolg: Sterke verdediging (ook door mijn defensieve coach), een GOED middenveld (door extra innermid o.a.), en door die aanvallende vleugelspeler leidt mijn aanval er ook niet onder...
Je hebt als het goed is wel een zwakke wingattack aan een kant, net als mij, alleen ik heb nog een verzwakte wingdefense aan dezelfde kant erbij. Maarja, zoals ik al zei 3-4-3 zorgt merkbaar voor meer doelpunten dan 3-5-2 tegen zwakke broeders, zoveel kom ik daarvan niet meer tegen. :D

quote:
^^0nMe schreef op 13 March 2003 @ 17:14:
[...]

Je hebt als het goed is wel een zwakke wingattack aan een kant, net als mij, alleen ik heb nog een verzwakte wingdefense aan dezelfde kant erbij. Maarja, zoals ik al zei 3-4-3 zorgt merkbaar voor meer doelpunten dan 3-5-2 tegen zwakke broeders, zoveel kom ik daarvan niet meer tegen. :D
Ja maar dat geeft niet zo, aangezien beide andere aanvalspunten uitstekend/goed waren..

quote:
devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 17:05:
[...]

Ik speel op exact dezelfde wijze! Werkt perfect ook, pas 1 wedstrijd verloren.

Heb waarschijnlijk een cheater gevonden, wat moet ik doen?

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

vertellen wie je verdenkt! :)

Laten we het eens worden..

Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

quote:
devv05 schreef op 13 March 2003 @ 21:11:
Heb waarschijnlijk een cheater gevonden, wat moet ik doen?

Hoe kan je nou ever cheaten? Vertel eens hoe ie dan precies cheat??

Weet je ook heel zeker dat ie cheat? Voordat je iemand beschuldigt die helemaal niet cheat....

* Pizza_Shooter zou een mailtje sturen naar hattrick.org en de cheater doorgeven, maar alleen als je echt zeker weet dat ie cheat!

Ahum..

quote:
Pizza_Shooter schreef op 13 maart 2003 @ 21:24:
[...]

Hoe kan je nou ever cheaten? Vertel eens hoe ie dan precies cheat??

Weet je ook heel zeker dat ie cheat? Voordat je iemand beschuldigt die helemaal niet cheat....

* Pizza_Shooter zou een mailtje sturen naar hattrick.org en de cheater doorgeven, maar alleen als je echt zeker weet dat ie cheat!
Doorgeven via de gm pagina he. simpel

Hij heeft 2 teams denk ik..

De teams hebben onderling al 2 transfers gedaan van spelers met een waarde van rond de 60k per stuk voor 170k per stuk, en hij heeft een keer een eigen speler opgekocht..

Verder komen de IP-adressen van beide teams uiteraard overeen..

Op zn minst verdacht toch..

devv05 wijzigde dit bericht 13-03-2003 21:26 (6%)

Ahum..

Ja maar wie verdenk je dan? 'Kan ik hem alvast uitlachen dat hij zn teams kwijtraakt &gt;:) &gt;:) &gt;:)

quote:
devv05 schreef op 13 maart 2003 @ 21:25:
Hij heeft 2 teams denk ik..

De teams hebben onderling al 2 transfers gedaan van spelers met een waarde van rond de 60k per stuk voor 170k per stuk, en hij heeft een keer een eigen speler opgekocht..

Verder komen de IP-adressen van beide teams uiteraard overeen..

Op zn minst verdacht toch..
kun je gewoon melden bij de makers email staat op de site ergens :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: