Gathering of Tweakers

Quicksearch
www.valheru.nl/forum

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders over de hele wereld.

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=44943

Zo werkt het:

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite!

Bookmarks:

H a t t r i c k . o r g
Alle spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.0
Tactics voor de gevorderde spelers
Deelnemende managers per land
Reken je seizoensbonus uit!

Gathering of Tweakers Federatie Nederland
alleen voor betalende supporters toegankelijk
Gathering of Tweakers Federatie & GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
Voor deze site zoeken nog iemand die ons aan een hostplek kan helpen waar we snel en stabiel asp kunnen draaien.
GoT Toto, doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!

Deel 1 van het grote Hattrick topic
Deel 2 van het grote Hattrick topic
Deel 3 van het grote Hattrick topic

FF Nalezen....(FAQ)
--> Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt
--> Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail mij op yared@valheru.nl en ik help je.
Dit kan voor zowel Hattrick Supporter als HT gerelateerde software als bijvoorbeeld HAM.

Downloads:

Svintges Matchviewer
Hattrick Assistant Manager - Shareware versie!
Hattrick Assistant Manager - Freeware versie

Image servers:

(om je logo te hosten)

The Dirt Forum
The Forum Is Down
Logohost
All Your Pics Are Belong To Us

Poll Starten
(vraag om een mening)
Doet het hier!

Opmerking:

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen. Haantjesgedrag, hooligans, flames, playerad spamming, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic . Onthoud, wij zijn te gast op GoT! ;)

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Elke vraag hoe je kunt cheaten met Hattrick wordt afgestraft op elke mogelijke manier :( Dus ook ajb niet je mede-tweakers lastig vallen hiermee over mail. Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald heb dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=44943

Tweaker vereenigt u, meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

To Be Continued....

Yared d'Ray,
Manager o/t Harlem Hattricks (69953)
ICQ 119855
http://www.iederwijs.nl/logohty.jpg

yared wijzigde dit bericht 09-04-2003 14:10 (9%)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

www.valheru.nl/forum

Je zal nog verbaasd staan hoeveel erbij komt kijken om een nieuw deel te openen synschroon met een sluiting :P

Ik hoop dat alles weer up to date is (image server moest even gepoetst worden :)) en werkt.

Verzoekje: de FAQ wil ik uitbreiden.
Het idee is links te plaatsen naar stukken binnen de voorgaande delen waar een bepaald onderwerp besproken word. Zie als voorbeeld het stukje hierboven van Xanathorn.

Input is erg welkom.

Lees ook eens 'vluchtig' deel 1,2, en 3 door, erg grappig :D

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

even klein vraagje> ik had paar dagen geleden goede speler gezien, nu wilde ik nog even wachten met bieden richting zn deadline om prijs niet tever op te drijven alleen ik heb wel zn ID maar ik weet niet meer uit welke competitieland ie komt
als ik zoek in NL dan vind ie niets....
is er een oplossing om speler te zoeken aan hand van ID :) over de gehele hattrick comp?

kortom mn info>>> naam+ID speler, meer niet...
tnx :)

I don't drive fast, I only fly low!

quote:
yonexfreak schreef op 12 maart 2003 @ 09:08:
even klein vraagje> ik had paar dagen geleden goede speler gezien, nu wilde ik nog even wachten met bieden richting zn deadline om prijs niet tever op te drijven alleen ik heb wel zn ID maar ik weet niet meer uit welke competitieland ie komt
als ik zoek in NL dan vind ie niets....
is er een oplossing om speler te zoeken aan hand van ID :) over de gehele hattrick comp?

Het is niet mogelijk helaas. gewoon ff per land gaan zoeken, kost toch maar 10 minuten ofzo:)

Reg. datum: 20 januari 2003

>ThaNobius wrote
>1. We hebben iets visiueels nodig. We kunnen wel leuk gaan vertellen over Hattrick, maar er >moet iets zijn wat we de mensen kunnen laten zien! Weet je iets (ik denk aan een >krantenbericht, foto, etc.) dan aub hier posten, plus een eventuele link!!

Er zijn een aantal leuke club-websites (zoals mijn eigen..) die het fanatisme en enthousiasme goed weergeven, zie:
http://www.startkabel.nl/k/hattrick/
http://hattrick.boogolinks.nl/

Hier staan nog wat artikelen:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas/leesmap.msnw

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

quote:

Klik met de rechtermuisknop op een speler en kies voor snelkoppeling kopiëren. Dan plak je dit in de adresbalk van de browser en verander je het ID aan het eind met de ID van de speler die je zoekt en klaar is yonexfreak. :)

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

quote:
onyx schreef op 12 maart 2003 @ 10:59:
>ThaNobius wrote
>1. We hebben iets visiueels nodig. We kunnen wel leuk gaan vertellen over Hattrick, maar er >moet iets zijn wat we de mensen kunnen laten zien! Weet je iets (ik denk aan een >krantenbericht, foto, etc.) dan aub hier posten, plus een eventuele link!!

Er zijn een aantal leuke club-websites (zoals mijn eigen..) die het fanatisme en enthousiasme goed weergeven, zie:
http://www.startkabel.nl/k/hattrick/
http://hattrick.boogolinks.nl/

Hier staan nog wat artikelen:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas/leesmap.msnw
SPAM! :D

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

www.valheru.nl/forum

Thanobius, ik wil pertinent niet met me kop op tv... 34 jaar lang geen voetbal op zondag kijken, niet eens studio sport komt er thuis bij ons aan en dan ineens uit de kast komen dat je verslaafd bent aan een voetbal spelletje...

nee bedankt, ga ik nog liever bij Barend en van Dorp bekennen dat ik homo ben
(zie ook Hattrick Roddels) >:) :P

Zonar, je hebt jezelf met deze tip zojuist een plaatsje in de beginposting verworven!

Thanks, dit is nou net het soort truukjes dat we voor de faq nodig hebben :)

yared wijzigde dit bericht 12-03-2003 12:08 (5%)
Reden: beginposting aangepast

quote:
Zonar schreef op 12 maart 2003 @ 11:36:
[...]

Klik met de rechtermuisknop op een speler en kies voor snelkoppeling kopiëren. Dan plak je dit in de adresbalk van de browser en verander je het ID aan het eind met de ID van de speler die je zoekt en klaar is yonexfreak. :)

je bent een held :> :+
muchos gratias

Chiuso per ferie

Ah, alweer een nieuw deel! Dat gaat snel... :)

Nou veel Hattrick plezier allemaal en een goede (nieuwe) comptetitie toegewenst!

FC-Utrèg waor (146730)

Er gaat zo weer geoefend worden :-)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Big up for da Ruudboy

Sta al 2-0 voor tegen Ajax Hoofddorp :P

Edit: Nu al 5-0 :-) En mijn eerste hattrick gescoord !!
Effe snel boodschapjes doen nu...

Ruudboy wijzigde dit bericht 12-03-2003 18:17 (55%)

The box said: 'Requires Windows 95 or better'. So I installed Linux.

FC-Utrèg waor (146730)

hmm, ik sta gewoon netjes 1-0 achter
quote:
De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 80 procent balbezit.

Dat is een mooi begin

Woeeeei 1-1 geheel tegen de verhouding in O-)

neudeboules wijzigde dit bericht 12-03-2003 18:48 (80%)

Manager of Tha Groove's

hmm, ik sta 2-5 achter, maar ik speel ook met een b-elftal. Hopen dat de 2e helft nog wat brengt....

Bij een vriend van mij staat z'n coach opgesteld, en die heeft gewoon al 2 keer gescoord :D! (5090489)

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

quote:
In de 72 minuut van de wedstrijd, miste MVR´s Roberto de Jesús de mogelijkheid om zijn team op voorsprong te zetten vanaf de 11-meter stip. Hij gaf de schuld aan de stadionlichten die recht in zijn ogen schenen.

hahaha LMAO wat een lulsmoes om penaly te missen :o (baal wel maja)

geweldige dit soort commentaren :P

Reg. datum: 06 september 2001

10-1 gewonnen :D
quote:
Middenveld: goed
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : redelijk

beide spitsen een hattrick..

V - here I come!

devv05 wijzigde dit bericht 12-03-2003 19:18 (7%)

Manager of Tha Groove's

uiteindelijk met maar 2-5 verloren, was ook wel een beetje verwacht, speelde voor het eerst met 4-3-3.
quote:

Middenveld: rampzalig
Rechtsback : slecht
Centrale verdediging: matig
Linksback : matig
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : redelijk

Slecht gespeeld vandaag, maar gelukkig gaat het in de competitie een stuk beter.

V - here I come!

Bij die vriend van mij heeft de coach gewoon een hattrick gescoord, ongelovelijk gewoon :D

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

Reg. datum: 06 september 2001

Waarom zou je dan ook 4-3-3 spelen... Dat werkt nu eenmaal niet in Hattrick..

FC-Utrèg waor (146730)

Bij mijn tegenstander wel 3-1 verloren. Ik schat dat er nog wat verbetering op het middenveld nodig is

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

hupa 5-3 gewonnen stond in de 86e minuut nog 1-3 achter :P

tevens speel ik volgende week tegen N.V.F ( de nummer 6 van nederland ) ben benieuwd hoeveel ik dan word afgeslacht als 6e divisie clubje :)

Amsterdam Admirals!!!

mooi 1-0 winst :)
nu zondag even laatste partij tegen nummer 2, sta 3punten voor maar als ik verliest ben ik nr 2 (slechter doelsaldo..)

ps hoeveel effect heeft het als je motivatie van normaal naar Wedstrijd van seizoen zet?
of vliegen de rode kaarten me dan om de oren :? :)

www.valheru.nl/forum

quote:
ps hoeveel effect heeft het als je motivatie van normaal naar Wedstrijd van seizoen zet?
of vliegen de rode kaarten me dan om de oren
alles wat je uitvreet in een friendly is daarna vergeven en vergeten behalve de schop tegen de schenen... blessures gaan voor het echie.

in een competitie ligt het helemaal aan wat voor soort spelers je hebt, instelling van je coach, conditie, etc... gewoon uitproberen dus.

imo is mots spelen blessure gevoeliger

5-2 gewonnen van:

Fightin'Beograd (94979)

Land: Srbija i Crna Gora
Regio: Beograd
Stadion: Fightin'TheWorld
Taal: English
Series: # 1 in II.2

Geen idee welk land het is, maar ze hebben me jeugdkeeper voor een week eruit geschopt :(

Leverde me wel bijna 7.000 euro toegangsgeld op :P
Er komen dus echt meer supporters op af :)

En ja Thanobius... Ik ben helemaal om voor 3-5-2...
Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 91 procent. |:(

Morgen maar weer eens een rondje indiers ofzo uitnodigen, ideaal.. zij komen en betalen 6.500 euro reiskosten en jij krijgt het bezoekersgeld :D

Ik heb net een frienly met Wedstrijd van het seizoen gespeeld, omdat ik absoluut niet wilde verliezen.

En: met _/-\o_ 3-1 _/-\o_ gewonnen.

Resultaat: 1 gele kaart, maar die mafkees had er de vorige wedstrijd 2. Toen stond de motivatie op normaal

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

www.valheru.nl/forum

Over het wedstrijdverslag.... dat is echt puuuuur onzin af en toe..

Nevin Donillson, het ongelukkig slachtoffer, kon de wedstrijd niet voortzetten. Hattricks had het meeste balbezit, namelijk 91 procent.

De belangrijkste Hattricks speler was Stijn Baaijens. Daar staat tegenover dat, Gian Luca Cozzolino echt heel slecht speelde.

Stijn is mijn A elftal keeper die in de laatste 2 minuten ingevallen is voor Nevin en meteen man of the match 8)7 |:(

Ook als je bij een speler kijkt naar zijn beste match is af en toe onzin te lezen... zo heb ik een speler wiens beste match eentje is waar zijn naam niet eens in het verslag naar voren komt :? :X

Kan nog wel wat aan verbeterd worden lijkt me

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

quote:
Par_Martinos schreef op 12 maart 2003 @ 22:15:
Ik heb net een frienly met Wedstrijd van het seizoen gespeeld, omdat ik absoluut niet wilde verliezen.

En: met _/-\o_ 3-1 _/-\o_ gewonnen.

Resultaat: 1 gele kaart, maar die mafkees had er de vorige wedstrijd 2. Toen stond de motivatie op normaal
wedstrijd van het seizoen heeft geen invloed in friendlies dus je kan motsen wat je wilt :P

Amsterdam Admirals!!!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws