Toch maar liever naar de echte (Telecom) Dealer :)
Reg. datum: 21 mei 2000
Reg. datum: 03 februari 2001
Het is een echte concurrentie van de 7650, want die vind ik zelf ook veel te groot.
Hij heeft gewoon echt een uiterlijk waarmee je ook nog kan bellen (ik zou niet met de 7650 bellend over straat gaan lopen). Verder ben ik wel benieuwd naar wel OS er op die telefoon draait, of dat het standaard OS van siemens zelf is, of ook Symbian.
Ook wil ik wel weten of er bluetooth op zit.
is aangepast.
quote:Jaromir schreef op 10 March 2003 @ 21:11:
zit bluetooth op, en draait siemens os op jah
Er zit volgens mij geen BT op hoor, wel de mogelijkheid om mp3's af te spelen en geheugen is expandable. Alleen die knopjes
Vooral dat uitbreidbare geheugen is een must voor zulke phones iets wat ik echt mis bij mijn s55.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
Ik moet volgende maand een nieuwe tel uitzoeken ivm contract verlenging, is deze al verkrijgbaar ?
Een man zonder mes is als een haai zonder tanden
quote:
Dit is de SL55
nog wat pics:

Wow!

Ahh, mooi schermpje.

Alle zijden belicht
Official Specs:
Size : 81,6 x 44,5 x 21,9 mm
Weight : 79 g
Volume : 63 ccm
Standby : max 200 hours
Talktime : max 3,5 hours
Battery : Li Ion 500 mAh
Charging time : 2 hours
Band : Triple Band GSM 900 / 1800 /1900
Display : 4096 colors display, 7 lines text, 101x80 pixels
Ringtones : 16 tones Polyphonic
Games : Java
Java : J2ME, MIDP 1.0
EMS : Full EMS with tones, pictures and animations
MMS : Supported
WAP : WAP 1.2.1
GPRS : class 8
Screensaver: Animated or picture
Memory : 1,6 Mb
Phone book : 800 contacts
Organizer : Calendar, Alarm, Tasks, Appointments, Dictating machine, Time zones, Calculator, Currency converter, Stopwatch, Countdown, Remote sync.
Communication : IrDA, cable
Mail : POP3, IMAP4 and SMPT
Other features : Vibration, GSM Data (14,4 kbit/s)
Camera : can be bought separately and connected to the mobile
Release: Mei 2003
Geen BT dus
MaDLiVe wijzigde dit bericht 10-03-2003 22:45 (5%)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
Nog wat meer pics:

Ben eerst nog wel meer pics tegengekomen, maar kan ik nou niet vinden
MacBook Pro 2.4 GHz Core 2 Duo (4 MB cache), 4 GB DDR2, 320 GB HDD @ 7200 RPM

Hijs wel mooi die SL55, tis dat ik nog meer dan tevreden ben met mijn SE T600 anders had ik hem misschien wel gekocht.
U R right ... Siemens brengt plots zoveel toestellen uit, dat ik de S, M en L door elkaar begin te gooien. Solly!quote:MaDLiVe schreef op 10 maart 2003 @ 22:42:
[...]
Dit is de SL55een toestel met weer meer mogelijkheden dan de s55/m55
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
De verwarring omtrend de nummers is wel goed te begrijpen, ben allang blij dat siemens niet de koers vaart die nokia op het oog heeft.
De serie van siemens telefoons zijn altijd herkenbaar:
A serie--> Budget--> geen mainstream --> prepaid pakketten
C serie--> goedkooper--> mainstream prepaid
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo
Thx, Jelmer!
MaDLiVe wijzigde dit bericht 10-03-2003 23:28 (75%)
Maar ik ben erg benieuwd wat de prijs van dit toestel gaat doen... vrees dat het niet echt binnen mn budget past..
Jelmer wijzigde dit bericht 10-03-2003 22:55 (42%)
w
Hmm, idd -> *click*quote:MaDLiVe schreef op 10 March 2003 @ 22:46:
Die 4096 kleuren kloppen wel zeker--> officieel door siemens bevestigd--> ook op het club-siemens forum zijn ze het erover eens.
MacBook Pro 2.4 GHz Core 2 Duo (4 MB cache), 4 GB DDR2, 320 GB HDD @ 7200 RPM
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
wat zijn al jullie bronnen van informatie?
-PC met 4x74GB Raptor Raid 5 | Dell D830 + Dell 2405FPW -HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 -EOS 400D 17-85, 50 F1.8, 70-300 F2.8; R8 AUDI-torium
maar de M55 heeft dit keer meer features dan de SL55. Geen MMC, geen MP3 en BT voor de SL55 trrouwens. die M55=ongeveerSL55 trouwens, veel verschillen ze niet als je de datadheets vergelijkt met elkaar. Vraag me af hoe dat cubasis gaat werken op de M55 eigenlijk
en ik zou er dit van maken trouwens:
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid,popie jopie features voor de massa
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo (ME schokproof gebeuren)
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo (maar valt wel weer mee bij de SL55, geen MP3 enzo als eerst wel gedacht werd, dus wel lekker veel maar niets heel erg veel extra features.Wel gigantisch klein telefoontje in zo'n ei vormpje
Breek je nek voorzichtig
quote:itsontoday schreef op 16 March 2003 @ 18:54:
Is ie al verkrijgbaar? De SL55
quote:Release: Mei 2003
Geen BT dus Een groot gemis als je het mij vraagt.
Komt er ook een SL55 AMG van?
[/auto-humor]
Nee, serieus een mooi telefoontje. Een van de weinige nieuwe die ik mooi vind. Maar hij ziet er nog wel groot uit.....zou ik eens in het echt moeten zien. Heb nu (nog steeds, al sinds de introductie) een Samsung SGH-A100 en ben er nog zeer tevree mee, maar we moeten ondertussen al wel ff gaan orienteren.
Als ons brein zo simpel zou zijn dat we het konden begrijpen, zouden we zo dom zijn dat we het toch niet zouden begrijpen.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
quote:MaDLiVe schreef op 10 maart 2003 @ 22:46:
De serie van siemens telefoons zijn altijd herkenbaar:
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo
De 'A' serie is meer een test modelletje...
De echte series zullen altijd met de '5' eindigen. (25, 35, 45, 55)
Als een Siemens met een '0' eindigt, dan is het Bosch of een 'test' modelletje....
(S40, CL50, A50, M50, MT50)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Ik ben wel bang dat dat ding op een gegeven moment heel erg los gaat zitten, zodat je ff schudt en dat dan dat klepje naar beneden schuift....
Hoe zouden die toetsjes werken? Ja, gewoon om er op te klikken, maar bij de linker- en rechterrij lijkt het me best lastig, omdat het lijkt dat ze nogal diep verzonken zijn en ingesloten worden door die 'rand'.
ook die van de nieuwe nokia 7250 zijn ok
imthecool1 wijzigde dit bericht 16-03-2003 22:04 (22%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last