Toch maar liever naar de echte (Telecom) Dealer :)
Reg. datum: 21 mei 2000
Reg. datum: 03 februari 2001
Het is een echte concurrentie van de 7650, want die vind ik zelf ook veel te groot.
Hij heeft gewoon echt een uiterlijk waarmee je ook nog kan bellen (ik zou niet met de 7650 bellend over straat gaan lopen). Verder ben ik wel benieuwd naar wel OS er op die telefoon draait, of dat het standaard OS van siemens zelf is, of ook Symbian.
Ook wil ik wel weten of er bluetooth op zit.
is aangepast.
quote:Jaromir schreef op 10 March 2003 @ 21:11:
zit bluetooth op, en draait siemens os op jah
Er zit volgens mij geen BT op hoor, wel de mogelijkheid om mp3's af te spelen en geheugen is expandable. Alleen die knopjes
Vooral dat uitbreidbare geheugen is een must voor zulke phones iets wat ik echt mis bij mijn s55.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria en andere geweldige Avonturen
Ik moet volgende maand een nieuwe tel uitzoeken ivm contract verlenging, is deze al verkrijgbaar ?
Good luck happens when preparedness meets opportunity
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒE
quote:
Dit is de SL55
nog wat pics:

Wow!

Ahh, mooi schermpje.

Alle zijden belicht
Official Specs:
Size : 81,6 x 44,5 x 21,9 mm
Weight : 79 g
Volume : 63 ccm
Standby : max 200 hours
Talktime : max 3,5 hours
Battery : Li Ion 500 mAh
Charging time : 2 hours
Band : Triple Band GSM 900 / 1800 /1900
Display : 4096 colors display, 7 lines text, 101x80 pixels
Ringtones : 16 tones Polyphonic
Games : Java
Java : J2ME, MIDP 1.0
EMS : Full EMS with tones, pictures and animations
MMS : Supported
WAP : WAP 1.2.1
GPRS : class 8
Screensaver: Animated or picture
Memory : 1,6 Mb
Phone book : 800 contacts
Organizer : Calendar, Alarm, Tasks, Appointments, Dictating machine, Time zones, Calculator, Currency converter, Stopwatch, Countdown, Remote sync.
Communication : IrDA, cable
Mail : POP3, IMAP4 and SMPT
Other features : Vibration, GSM Data (14,4 kbit/s)
Camera : can be bought separately and connected to the mobile
Release: Mei 2003
Geen BT dus
MaDLiVe wijzigde dit bericht 10-03-2003 22:45 (5%)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria en andere geweldige Avonturen
Nog wat meer pics:

Ben eerst nog wel meer pics tegengekomen, maar kan ik nou niet vinden

Hijs wel mooi die SL55, tis dat ik nog meer dan tevreden ben met mijn SE T600 anders had ik hem misschien wel gekocht.
U R right ... Siemens brengt plots zoveel toestellen uit, dat ik de S, M en L door elkaar begin te gooien. Solly!quote:MaDLiVe schreef op 10 maart 2003 @ 22:42:
[...]
Dit is de SL55een toestel met weer meer mogelijkheden dan de s55/m55
@pvenpven || KWF || Slotje.com || blog || reviews
De verwarring omtrend de nummers is wel goed te begrijpen, ben allang blij dat siemens niet de koers vaart die nokia op het oog heeft.
De serie van siemens telefoons zijn altijd herkenbaar:
A serie--> Budget--> geen mainstream --> prepaid pakketten
C serie--> goedkooper--> mainstream prepaid
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo
Thx, Jelmer!
MaDLiVe wijzigde dit bericht 10-03-2003 23:28 (75%)
Maar ik ben erg benieuwd wat de prijs van dit toestel gaat doen... vrees dat het niet echt binnen mn budget past..
Jelmer wijzigde dit bericht 10-03-2003 22:55 (42%)
Hmm, idd -> *click*quote:MaDLiVe schreef op 10 March 2003 @ 22:46:
Die 4096 kleuren kloppen wel zeker--> officieel door siemens bevestigd--> ook op het club-siemens forum zijn ze het erover eens.
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
wat zijn al jullie bronnen van informatie?
EOS 500D 17-70 (F2.8-4.0), 50 F1.8, 70-200 F2.8; AUDI-torium.eu
maar de M55 heeft dit keer meer features dan de SL55. Geen MMC, geen MP3 en BT voor de SL55 trrouwens. die M55=ongeveerSL55 trouwens, veel verschillen ze niet als je de datadheets vergelijkt met elkaar. Vraag me af hoe dat cubasis gaat werken op de M55 eigenlijk
en ik zou er dit van maken trouwens:
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid,popie jopie features voor de massa
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo (ME schokproof gebeuren)
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo (maar valt wel weer mee bij de SL55, geen MP3 enzo als eerst wel gedacht werd, dus wel lekker veel maar niets heel erg veel extra features.Wel gigantisch klein telefoontje in zo'n ei vormpje
Breek je nek voorzichtig
quote:itsontoday schreef op 16 March 2003 @ 18:54:
Is ie al verkrijgbaar? De SL55
quote:Release: Mei 2003
Geen BT dus Een groot gemis als je het mij vraagt.
Komt er ook een SL55 AMG van?
[/auto-humor]
Nee, serieus een mooi telefoontje. Een van de weinige nieuwe die ik mooi vind. Maar hij ziet er nog wel groot uit.....zou ik eens in het echt moeten zien. Heb nu (nog steeds, al sinds de introductie) een Samsung SGH-A100 en ben er nog zeer tevree mee, maar we moeten ondertussen al wel ff gaan orienteren.
quote:MaDLiVe schreef op 10 maart 2003 @ 22:46:
De serie van siemens telefoons zijn altijd herkenbaar:
m serie--> robuust uiterlijk -->mainstraim abbo/prepaid
s (ME) serie--> zakelijk strak design --> abbo
SL serie (pas vanaf de sl45/42)--> hoog gadget gehalte veel extra features!--> abbo
De 'A' serie is meer een test modelletje...
De echte series zullen altijd met de '5' eindigen. (25, 35, 45, 55)
Als een Siemens met een '0' eindigt, dan is het Bosch of een 'test' modelletje....
(S40, CL50, A50, M50, MT50)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
Ik ben wel bang dat dat ding op een gegeven moment heel erg los gaat zitten, zodat je ff schudt en dat dan dat klepje naar beneden schuift....
Hoe zouden die toetsjes werken? Ja, gewoon om er op te klikken, maar bij de linker- en rechterrij lijkt het me best lastig, omdat het lijkt dat ze nogal diep verzonken zijn en ingesloten worden door die 'rand'.
ook die van de nieuwe nokia 7250 zijn ok
imthecool1 wijzigde dit bericht 16-03-2003 22:04 (22%)
De A is een neppert
Gisae wijzigde dit bericht 16-03-2003 22:20 (11%)
quote:GiSaE schreef op 16 March 2003 @ 22:09:
De L55 van dit moment is toch gewoon de M55 die nog uit moet komen. Siemens had dacht ik altijd een L als studienummer. Er is ook een L55 erder geweest wat dus de S55 is geworden. Nu is dat de M55 dus. Er is ook nog nooit een L** uitgekomen bij siemens. Ze hebben alleen de A, SL, S, M, ME, C, CL, MT, (Xelibri) en SX.
Ginz wijzigde dit bericht 16-03-2003 22:18 (14%)
-
Dit wordt zeker mijn volgende telefoon
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒE
Maar heeft iemand enige indicatie wanneer hij uitkomt, zou een mooie vervanger zijn voor mijn c55.
Life is to short to spend behind your keyboard.
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒE
Sjongejongen, echt kansloze mensen vaak bij die Telefoonwinkels zeg! ze weten er ook echt BIJNA nooit wat vanaf! ik krijg soms echt zin om er zelf te gaan werken, puur om mensen dan een even een keertje goed voor te kunnen lichten!!quote:Ganymedus schreef op 17 March 2003 @ 23:33:
Ik ben gisteren in een t-fortelecom filliaal geweest, dacht, laat ik eens zo bijdehand zijn om te vragen naar de sl55, kwamen ze met de s55 aanlopen, en toen ik zei dat ik een andere telefoon bedoelde, verklaarden ze mij voor gek.
SJOE®DO867 wijzigde dit bericht 18-03-2003 00:50 (6%)
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
quote:SJOE®DO schreef op 18 maart 2003 @ 00:18:
[...]
Sjongejongen, echt kansloze mensen vaak bij die Telefoonwinkels zeg! ze weten er ook echt bijna NOOIT wat vanaf! ik krijg soms echt zin om er zelf te gaan werken, puur om mensen dan een even een keertje goed voor te kunnen lichten!!![]()
* Korakal voelt zich lichtelijk aangesproken...
* Korakal was tot een tijdje terug personeel in een telecomwinkel
* Korakal durft toch wel te stellen dat 'ie wel het een en ander van telefoons weet
* Korakal leest gelukkig de 'bijna' nog in je post
SJOE®DO867 wijzigde dit bericht 18-03-2003 00:55 (16%)
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Mmmm vrees dat het toch richting de SPVx dan d* (Orange ;)) gaat.
zeef wijzigde dit bericht 18-03-2003 03:29 (9%)
Curry zegt:
* Ginz voelt zich ook lichtelijk aangeprokenquote:SJOE®DO schreef op 18 maart 2003 @ 00:18:
Sjongejongen, echt kansloze mensen vaak bij die Telefoonwinkels zeg! ze weten er ook echt BIJNA nooit wat vanaf! ik krijg soms echt zin om er zelf te gaan werken, puur om mensen dan een even een keertje goed voor te kunnen lichten!!![]()
* Ginz zou zeggen: "Solliciteer"
* Ginz denk dat het goed is dat je "Bijna" erbij heb gezet
quote:SJOE®DO schreef op 18 March 2003 @ 00:54:
HEHE! tja ik wist BIJNAzeker dat toen ik die post van net schreef er "flink" wat stof over zou opwaaien! (of zoiets..
) ik wilde het meer even kwijt omdat die post van Ganymedus maar weer bevestigde wat voor "malloten" er soms in telecomwinkels werken! dat betekend natuurlijk niet dat ALLE mensen die in telecom winkels werken of gewerkt hebben "malloten" zijn! maar ik schijn ze wel elke keer tegen te komen!
najaa.. ik wilde het hier even bij laten!.........
Jaja.....
En nu een beetje bijtrekken
Mijn vader zei altijd: "Eerst denken dan doen"
Ginz wijzigde dit bericht 18-03-2003 10:00 (47%)
-
Nee hoor ik heb ook een a35 gezien die er heel anders uitzag dan de s35/c35. Wat een lelijk apparaat was datquote:Ginz schreef op 16 March 2003 @ 21:10:
[...]
De 'A' serie is meer een test modelletje...
De echte series zullen altijd met de '5' eindigen. (25, 35, 45, 55)
Als een Siemens met een '0' eindigt, dan is het Bosch of een 'test' modelletje....
(S40, CL50, A50, M50, MT50)
Ik snap ook werkelijk niet waarom de mp3/data storage functie is weg gelaten. Nu snap ik echt niets meer van de serie nummers. Alles lijkt wel meer door elkaar te lopenquote:zeef schreef op 18 March 2003 @ 03:14:
Damn zeg, dat gaat tegenvallen. Geen BT, geen MP3. 'Tuurlijk kleurendisplay is leuk, snap on cam ook, maar let's face it, liever een cam geintegreerd dan snap on. En in mijn geval liever MP3 dan cam. MMS leuk, maar GPRS is nog peperduur, en dat zal zo nog wel ff blijven om de fikse UMTS investeringen te dekken.
GPRS peperduur ? Dutchtone extended, 6 Euro per maand, onbeperkt GPRSquote:zeef schreef op 18 March 2003 @ 03:14:
Damn zeg, dat gaat tegenvallen. Geen BT, geen MP3. 'Tuurlijk kleurendisplay is leuk, snap on cam ook, maar let's face it, liever een cam geintegreerd dan snap on. En in mijn geval liever MP3 dan cam. MMS leuk, maar GPRS is nog peperduur, en dat zal zo nog wel ff blijven om de fikse UMTS investeringen te dekken.
Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600
quote:Ginz schreef op 18 March 2003 @ 09:56:
[...]
* Ginz voelt zich ook lichtelijk aangeproken
[...]
Jaja.....
En nu een beetje bijtrekken![]()
Mijn vader zei altijd: "Eerst denken dan doen"![]()
Dan heb je blijkbaar niet naar je vader geluisterd, want die 2e post was gewoon een extra uitleg en verder niks, dat jij dat dan onder bijtrekken verstaat, tja....
en als ik geen BIJNA erbij had gezet? wat dan?
Je weet niet wat je niet weet!
Ik moet zeggen dat de Siemens er 'total geil' uitziet, dit gecombineerd met 'Deutsche gründlichkeit' zal het wel een succes worden op de MMS-markt.
"Een meute konijnevogels."
quote:* Ginz voelt zich ook lichtelijk aangeproken
Kan ik er wat aan doen dat jullie op een gegeven moment jullie parttime functie op een fulltime functie gezet hebben, waardoor mijn vriendin niet meer in aanmerking kwam?
Het is bijna zover dat hij moet komen.
* T. van Beek wil een siemens als volgende foon
http://flickr.com/photos/itommy/
Tzal een moeilijke keuze tussen de
SE T610 en den S SL55 worden
Iemand al iets van een richtprijs opgevangen?
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
Persoonlijk vind ik het uiterlijk van de SL55 mooier dan die T610. Ik vind het echt een snoepje om te zien!!
Lucy wijzigde dit bericht 20-04-2003 19:53 (35%)
http://www.cellular.co.za...ens/2003/siemens_sl55.htm
http://blaze.at/item00321.php
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Hopelijk is siemens wat precieser met hun releasedates dan Sony-Ericsson (cfr P800)
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
Argh, ik wil hem eigenlijk aan het einde van deze maand hebben, lukt vast niet. En de prijs?? Waarschijnlijk duur.....
Reg. datum: 05 mei 2002
Ik wil ook wel weten hoe duur hij wordt. En dan ook nog voor het einde van april. Want dan kan ik beslissen of ik hem los koop en een T-mobile sim-only afsluit, of dat ik een nieuw abbo afsluit met het toestel erbij.
of je veranderd je instellingen en heb je maar een pagina, die ook meteen de last isquote:Ganymedus schreef op 25 april 2003 @ 13:34:
Vaag, als je op last drukt, kom je op pagina 2, niet op pagina 3??
no comment
Iemand al een idee waar je het toestel zou kunnen bestellen?
Ganymedus532 wijzigde dit bericht 25-04-2003 14:19 (48%)
in Nederland zou de SL55 in augustus leverbaar moeten zijn
Reg. datum: 29 december 2001
Heb eindelijk de opvolger voor mijn sl45 gevonden.
quote:Iron Mike schreef op 26 April 2003 @ 10:23:
heb ergens gelezen dat de SL55 tussen de 500 en 550 euro gaat kosten maar snel zou gaan zakken naar 400 euro
in Nederland zou de SL55 in augustus leverbaar moeten zijn
Die 400euro of 500,,, is dat met abonnement? of zonder....
Enne,,, wanneer komt ie precies uit... weet iemand dat? is ie al uit in Duitsland?
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒE
quote:
ok,,, morgen is 1-mei....
Wie is dat chick op je icon...
win2kpro wijzigde dit bericht 30-04-2003 17:05 (12%)
De SL55 zal niet beter zijn, ook de M55 niet neem ik aan. Nee helaas heeft de Siemens me ook deze keer niet weten te overtuigen. Op naar Ericsson maar weer...
Infobron:
www.gsmshoponline.nl
Ik weet niet of winkelketens ala Phonehouse, Belcompagny en tfortelecom deze prijzen ook zullen hanteren, en ook dezelfde introductiedata zullen hanteren.

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl
Zit nu al meer dan twee maanden te wachten...
Ik hoop dat ie niet veel gaat kosten.
Het lijkt erop dat ie een MM-Card heeft als je goed kijkt naar die plaatjes... ietjes boven die SIM-kaart... lijkt op een MM-Card... of is dat wat anders.
Ik hoorde gisteren van tfortelecom dat het pas december wordt omdat hij vertraagt is. Als je dit vergelijkt met de gsmshoponline, dan zijn dat zeer uiteenlopende geluiden. Dus wanneer hij er zal zijn is tot op heden nog enigszins duister.
Hij is al te bestellen bij thephonehouse. Kost 25 pleuro bij voda 300 2jr.quote:Ganymedus schreef op 11 May 2003 @ 10:49:
Nee, dat is de interne antenne denk ik. Dusverre bekend zal hij geen mm kaart hebben, toch?
Ik hoorde gisteren van tfortelecom dat het pas december wordt omdat hij vertraagt is. Als je dit vergelijkt met de gsmshoponline, dan zijn dat zeer uiteenlopende geluiden. Dus wanneer hij er zal zijn is tot op heden nog enigszins duister.
Super, ik weet wat ik aanstaande zaterdag ga doen. Al zal ik het proberen met een 1 jarig abbo. Nu nog maar eventjes kijken wat er gebeurd met kpn, mocht het zo zijn dat ik mijn abbo kan afzeggen, en met nr. behoud weer een nieuwe kan aangaan bij hun, hmm dan is die phone van mijquote:TdV schreef op 13 May 2003 @ 14:34:
[...]
Hij is al te bestellen bij thephonehouse. Kost 25 pleuro bij voda 300 2jr.
Antwoord : Nee dus. Je kan niet opzeggen en een nieuw abbo nemen met nummerbehoud bij dezelfde provider.quote:Ganymedus schreef op 13 May 2003 @ 17:45:
[...]
Super, ik weet wat ik aanstaande zaterdag ga doen. Al zal ik het proberen met een 1 jarig abbo. Nu nog maar eventjes kijken wat er gebeurd met kpn, mocht het zo zijn dat ik mijn abbo kan afzeggen, en met nr. behoud weer een nieuwe kan aangaan bij hun, hmm dan is die phone van mij
Curry zegt:
Anders wordt het toch zoiets als t-mobile of vodafone.
Ganymedus532 wijzigde dit bericht 14-05-2003 12:02 (28%)
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Reg. datum: 13 oktober 2001
Playstation 3 + Samsung Galaxy S + iPad + Ipod Touch II + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300
Reg. datum: 10 maart 2002
Tenminste, je kan hem al los/samen met een abo bestellen, terwijl bij de SX1 en de T610 van SE nog staat word verwacht....
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it. Ansel Adams
waarschijnlijk kun je er net als de 7650 gewoon uit je tel boek mee bellen zonder het klepje te openenquote:Lucy schreef op 16 maart 2003 @ 21:29:
Ik vind het echt een schatje!! Maar wat ik me nou afvraag is, of je er ook mee kan bellen als het toetsenbord nog dichtgeklapt zit.
Ik ben wel bang dat dat ding op een gegeven moment heel erg los gaat zitten, zodat je ff schudt en dat dan dat klepje naar beneden schuift....
Hoe zouden die toetsjes werken? Ja, gewoon om er op te klikken, maar bij de linker- en rechterrij lijkt het me best lastig, omdat het lijkt dat ze nogal diep verzonken zijn en ingesloten worden door die 'rand'.
Reg. datum: 01 juli 1999

die is mooier dan de rode versie iig
maar goed, ben nu ook tevrêe met mijn nokia 6610...
U N D E R C O N S T R U C T I O N
Reg. datum: 10 maart 2002
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it. Ansel Adams
quote:butrosgali schreef op 21 May 2003 @ 11:43:
hier kun je hem bestellen en is hij op voorraad. (rembours mogelijk) leveren door héél europa.
--------------------------------------------------------------------------------
WEBSALE Hinweis
--------------------------------------------------------------------------------
Bitte beachten Sie
Die maximale inaktive Besuchszeitdauer wurde überschritten. Bitte rufen Sie den Shop erneut auf
Timeout or session deletet. Please call the shop again.
Votre visite restait trop longtemps sans actions. Veuillez relancer la boutique!
en via www.websale.net kom ik er ook niet
nieuwe link aub
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens??

Dat is de "fashion" lijn van siemens; ik weet niet of deze ook in produktie gaat.quote:Ganymedus schreef op 21 mei 2003 @ 15:56:
Hmm eventjes wat rond gebeld naar de algemene winkels, en ik krijg overal te horen dat hij volgende week goed leverbaar zou moeten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid icm een t-mobile aktie. Maar daar wil men weinig over kwijt.
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? [afbeelding]
quote:Ganymedus schreef op 21 May 2003 @ 15:56:
Ik kwam overigens op het inet nog een snoepje tegen, ook van siemens?? [afbeelding]
Ja, Siemens is nu ook met de Xelibri-design-telefoonreeks gekomen; 4 verschillende modellen.
Ik vind ze zelf trouwens niet erg mooi... en qua techniek lopen ze een beetje achter volgens mij, bijvoorbeeld sowieso geen kleurenscherm.
Of ze achterlopen in techniek, tja hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Buiten het kleurenscherm hebben ze verder volgens mij alle normale technieken. Een kleurenscherm vereist een sterkere batterij e.d. om fatsoenlijk te functioneren. Dat hebben ze nu niet gedaan, dus blijft het toestel lichter?? (Het is maar een hypothese hoor.)
Namami nandanandanam...
sorry foutje: http://www.mobilejoker.de/quote:AB2ND schreef op 21 May 2003 @ 15:44:
[...]
WEBSALE Hinweis
Bitte beachten Sie
Die maximale inaktive Besuchszeitdauer wurde überschritten. Bitte rufen Sie den Shop erneut auf
Timeout or session deletet. Please call the shop again.
Votre visite restait trop longtemps sans actions. Veuillez relancer la boutique!
en via www.websale.net kom ik er ook niet
nieuwe link aub
voor ¤ 422,00
Ik denk haast wel dat je de taal gewoon op nederlans kan zetten.
is dit ook zeker?
ik doe geen vwo
en heb al helemaal geen wiskunde b2
AB2ND wijzigde dit bericht 21-05-2003 20:56 (19%)
op het moment dat je je chipkaartje er in doet gaat hij meestal automatisch op de juiste taal. Anders kun je dat in het menu veranderen.quote:AB2ND schreef op 21 mei 2003 @ 17:41:
@ mobilejoker.de kostie ¤ 402,00 en de verzendkosten zijn ¤ 20,00
voor ¤ 424,00 heb je m dus thuis liggen.
Ik denk haast wel dat je de taal gewoon op nederlans kan zetten.
is dit ook zeker?
quote:Ganymedus schreef op 21 mei 2003 @ 17:49:
402+20=424?

Verder lijkt het me logisch dat de taal automatisch op nederlands gezet wordt. Al prefereer ik engels. Maar iedere gek z'n gebrek
Reg. datum: 16 september 2002
je kunt gewoon onder rembours (nachname) bestellen, je betaald dan in dit geval aan UPS.quote:webwatcher schreef op 21 mei 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus..
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.