WhizzCat schreef op 12 March 2003 @ 00:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
clickable
Kleuren voor en achter gelijk getrokken, min of meer.
Tekst voorkant wat meer in het midden gezet, zwevende komma toegevoegd na een hoop gestuntel.
Plaats op de achterkant verbeterd en vakje kleiner gemaakt (ruimte voor pre-sale adressen etc.)
Ook een bliksem flits er door heen gejast, beetje synchroon dus.
@inquestos idd wat van die wazige 3d shit, maar daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in. Ik blijf liever ff in photoshop hangen. Robot's e.d. zijn wel gaaf voor dit soort dingen, maar dat kost me iets te veel tijd (hierbij moet opgemerkt worden dat ik dit kosteloos doe, dus als het er niet al té bagger uit ziet, ach, dat maak niet zoveel, maar uit professioneel oogpunt moet het wel goed zijn, omdat ík dat wil

)
Oh jah, ff "organsiation" toegevoegd omdat er anders misschien verwarring ontstaat over de naam van het feest. in2beats is helaas gewoon dat letter type, dus daar is niks aan te doen.
Relevante info moet goed te lezen zijn dus dat is gewoon een fatsoenlijk lettertje. De naam mag er wel wat uitspringen vind ik zelf, dus daar heb ik express een wat excentrieker lettertje voor genomen en de DJ's apart dus omdat de hele meuk op de voorkant anders op elkaar gaat lijken.
Misschien dat deze redeneringen gaar zijn, maar ik bekijk dus wel waarom ik wat doe, wat volgens mij logisch lijkt, daarom post ik het ook hier omdat het meestal niet logisch is

(nou ja, voor anderen dan

)
edit:
sowwy willem169
no problem, ik zal er de volgende keer aan denken