Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
God is not here today, priest!
Reg. datum: 19 juli 2001

quote:
Switch schreef op 07 March 2003 @ 20:20:
[...]

Inderdaad, ik vond hem ook iets te leeg. Ik moet eventjes hard nadenken wat ik erin zet, als ik er iets inzet ;).

Ik heb zelf even de vrijheid genomen om er iets extra's bij te kalken.

http://www.orbital-fusion.com/images/city.jpg

Paars is lekke contrasterend, en als je maar een klein lijntje gebruikt haalt het het plaatje niet uit z'n evenwicht.
Witte text is toegevoegd, en het stuk links is in het algeheel een stuk smaller geworden, waardoor je focus meer op het rechtergedeelte komt.

Pff.. en ik leer er nieteens voor ;)
(maar het is hobby ;)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Haat alles. Vooral jou.

Erg mooi Nibble _o_

Je hebt me paar ideeen gegeven, ik zal eens kijken :).

Switch wijzigde dit bericht 07-03-2003 22:39 (54%)

Cellograficus met rode cap

Ik de hoop ooit nog iets moois te maken, ben ik maar weer helemaal opnieuw begonnen met mijn cd-hoesje. Photoshop is nu een stuk minder belangrijk, maar vanwege jullie nuttige commentaar, post ik hem toch maar gewoon hier. De ringen links en onder moeten nog versierd worden en die helemaal rechts is niet goed gelukt, tot nog toe.

http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Totaal%201-1-1%20copy.jpg

www.oogst3d.net, met: portfolio, games, 3D-art, programming, 3d Studio MAX-tutorials en muziek.
www.ronimo-games.com, mijn gamebedrijf.

gasT, dranK maaT

Signatuur (en zoals Marble zou zeggen, recht uit de frituur!):

http://212.83.70.88/signature2.gif
en nog een met een mooie amerikaanse vlag omdat amerika stom is:
http://212.83.70.88/signature.gif

Ik vin t mooi Oogst :) Heeft ook wel een CD-hoes uitstraling (toch?) :)

AapopfietS wijzigde dit bericht 08-03-2003 11:25 (50%)

JAAHAA, dikke lul, zei de raaf
Reg. datum: 19 maart 2002

quote:
psilo schreef op 07 March 2003 @ 17:13:
[...]

welk font is dat? :)

De kleine letters: kroeger
De grote letters: planet kosmos

Haat alles. Vooral jou.

Weer wat aangekloot:

http://www.acaldra.com/~faqland/summer.jpg

Vind hem bestwel geslaagd egk. ;).

En de final van m'n groene brug:

http://www.acaldra.com/~faqland/city2.jpg

En ik heb ook nog een paar smilies gemaakt die niet geslaagd zijn, mede omdat ze de gevoelens waarvoor ze staan niet goed uitten ;).

http://acaldra.com/~faqland/cubes/droog.gif, meer.
je bent een soepkip
Reg. datum: 12 augustus 2001

wat is het verschil van illustrator tov photoshop en omgedraaid?

en @switch
nice! vooral die summer :)
Reg. datum: 17 juni 2001

quote:
dapo1981 schreef op 07 maart 2003 @ 20:25:
Ik heb een fotomanipulatie voor een vriendin van me gemaak.. eindelijk :p .. want ze zit er al een tijdje op te wachte.

hoop dat jullie hem leuk vinden.

[afbeelding]

original :
http://www.p-roach.nl/dapoporto/lthumb.jpg

je moet dus op de thumb drukken !!

( denk ik ook een keer modemvriendelijk te zien :p )

nimation

quote:
Phobos schreef op 08 March 2003 @ 09:55:
wat is het verschil van illustrator tov photoshop en omgedraaid?

en @switch
nice! vooral die summer :)

Illustrator concentreert zich met name op op vector gebasseerde afbeeldingen, photoshop in eerste instantie op fotobewerking. Natuurlijk zijn beide pakketten flink gegroeid en kan photoshop veel wat illustrator kan en illustrator veel van wat photoshop kan, maar de onderscheiding illustrator is voor vectoren en photoshop voor de pixels is er nog steeds...

Die spiraal met tekst zou ik bv niet kunnen in photoshop (wil niet zeggen dat het niet kan, maar ik wist iig wel dat het in illustrator wel kon :) )

quote:
Oogst schreef op 07 March 2003 @ 20:34:
Ik de hoop ooit nog iets moois te maken, ben ik maar weer helemaal opnieuw begonnen met mijn cd-hoesje. Photoshop is nu een stuk minder belangrijk, maar vanwege jullie nuttige commentaar, post ik hem toch maar gewoon hier. De ringen links en onder moeten nog versierd worden en die helemaal rechts is niet goed gelukt, tot nog toe.

[afbeelding]

Zeg nou zelf... dit is toch al stukken beter! niet omdat het perse 3d moet zijn ofzo, maar nu heb je je ook een beetje ingehouden wat kleurencombinaties betreft...
ik zou naast de dingen die je zelf aangaf ook het "distance" logo op een metalen plaat oid grafferen... dat geeft een nog iets meer industriele sfeer die je nu toch al creeerd door die zware ketting en die bos draden...

Verder zou ik zeggen dat je nog 's wat moet gaan oefenen in photoshop joh, het is echt een hartstikke leuk programma en je kunt er zeker mooie dingen mee maken, je moet er alleen ietwat meer tijd insteken... (meer ervaring opbouwen in het beoordelen van composities, kleurgebruik e.d.)
Optï*fit!

http://users.pandora.be/nils_faber/maedit2.jpg
http://users.pandora.be/nils_faber/fish.jpg
De 2e is nog niet echt af maar het zou een reeksje worden van leeghoofden...

nils_fabe wijzigde dit bericht 08-03-2003 12:57 (6%)

mk cr b82rez 2g4
Reg. datum: 25 november 2001

quote:
Oogst schreef op 07 maart 2003 @ 20:34:

[afbeelding]
die is al echt stukken beter. het enige waar je nu nog aan moet werken zijn de textures lijkt mij :9

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Hoe besteed je een saaie treinreis nuttig? Ga fotoshoppen met je touchpad! 8)7

Dat werkt totaaaal niet kwam ik achter, maar beetje filtergooien wou nog wel lukken, hier het resultaat :)

http://members.home.nl/rschreurs/eyespy.gif

click 4 full.

Best bizare plaat eigenlijk :)

quote:
nils_fabe:
[afbeelding]
[afbeelding]
De 2e is nog niet echt af maar het zou een reeksje worden van leeghoofden...

Errrrug :9~

Gaat een beetje richting de "Larkie" style ;)
goeie concepten...
Optï*fit!

Dank voor het compliment :)
Wel ja er zit wel iets typisch Larkisch in inderdaad,
ik ga in ieder geval proberen niet teveel naar zijn dingen kijken.
Vooral zelf proberen een eigen stijl te brengen.
Ik zoek alleen nog volop achter een WOW-effect ,
zoals de foto's nu zijn zeggen ze zelf niet veel.
Ik ga proberen het verhaal meer via de foto's te laten vertellen.

:d
Reg. datum: 10 september 2001

woej allemaal weer mooie dingen gepost hier.....
Oogst: dit is echt stukken beter, komt wat rustiger over, en de focus wordt echt in het midden gelegd (dus bij de tekst Distance).

nils_fabe: mooi! alleen die tweede moet je idd nog wat bijwerken, die slang houdt b.v. ineens op enzo.

Switch: wel leuk, alleen volgende artwork ff een ander lettertype gebruiken :p

DarkX: kvind 'm eigenlijk niet zo heel mooi, het ziet er echt zo 'hoeveel filters kunnen er in een plaat' uit. Maar als ik in m'n oordeel het gebruik van de touchpad meeneem dan kan ik er nog wel waardering voor opbrengen :p

Aapopfiets: ik vind het veel te druk. Je leid door die teksten de aandacht af van 'Aapopfiets'.
Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Ghehehe, het is dan ook een hoeveel filters kunnen er op een plaat :) Ook bekend als hoe verneuk ik een foto.

Normaal gebruik ik geen filters, ben het ook niet zo gewend dus, ken geen enkele tutorial oid, misschien dat het daarom geen standaard slick trendwhore ding is :)

www.lichtsignaal.nl

http://pictures.bikkelsinc.nl/flyer.jpg
Save as voor 800xnogwat

Ik ben voor een hardhouse feest een flyer aan het maken. Wat vinden jullie ervan? Ik heb geen flauw idee of het goed is of niet. Dit is slechts een eerste experiment. Ook de eerste keer dat ik het 2d stuf topic post, meestal ga ik ook de derde dimensie in ;)

WhizzCat wijzigde dit bericht 08-03-2003 18:56 (6%)

Freedom is just another word for nothing left to lose
Je moet trots zijn op de foto's die je maakt, niet op welke spullen je used

Haat alles. Vooral jou.

Ander lettertype is goede tip ;). Ik zat al te denken aan Tahoma @ Size 10 ;).
www.lichtsignaal.nl

quote:
Switch schreef op 08 maart 2003 @ 19:09:
Ander lettertype is goede tip ;). Ik zat al te denken aan Tahoma @ Size 10 ;).
Express niet voor gekozen om eerlijk te zijn. Die is mij toch iets te "gewoon". Vandaar. Ik heb nog wl een paar anderen in dezelfde stijl dus eens kijken of ik daar wat mee kan doen. Achtergrond moet ik ook nog uitwerken. Misschien dat ik wel even wat simpele geometrische vormen in 3ds max moet maken en die in photoshop bewerken, tnx voor de tip iig. Ik weet dat het zo wat moeilijker leesbaar is, maar ja, dit is wel een beetje de futuristische look die ze willen hebben.

quote:
WhizzCat schreef op 08 maart 2003 @ 21:04:
[...]

Express niet voor gekozen om eerlijk te zijn. Die is mij toch iets te "gewoon". Vandaar. Ik heb nog wl een paar anderen in dezelfde stijl dus eens kijken of ik daar wat mee kan doen. Achtergrond moet ik ook nog uitwerken. Misschien dat ik wel even wat simpele geometrische vormen in 3ds max moet maken en die in photoshop bewerken, tnx voor de tip iig. Ik weet dat het zo wat moeilijker leesbaar is, maar ja, dit is wel een beetje de futuristische look die ze willen hebben.

FontFolio schopt kont :D
(Alleen voordat ik tegenwoordig photoshop een heb geladen...)

Reg. datum: 13 februari 2003

quote:
Nibble schreef op 08 March 2003 @ 21:16:
[...]

FontFolio schopt kont :D
(Alleen voordat ik tegenwoordig photoshop een heb geladen...)
je wou toch niet zeggen dat je de volledige fontfolio elke keer in photoshop laad? daarvoor bestaan dus font-managers, zodat je fonts kan aanzetten zodra je ze nodig hebt en niet onnodige resources hoeft te verspillen aan fonts die je maar eens in de zoveel tijd gebruikt.

wie niet sterk is moet wim zijn

female fronted metal!

quote:
WhizzCat schreef op 08 March 2003 @ 18:47:
[afbeelding]
Save as voor 800xnogwat

Ik ben voor een hardhouse feest een flyer aan het maken. Wat vinden jullie ervan? Ik heb geen flauw idee of het goed is of niet. Dit is slechts een eerste experiment. Ook de eerste keer dat ik het 2d stuf topic post, meestal ga ik ook de derde dimensie in ;)

Het spijt me om te zeggen, maar ik vind het niks.
Het is te druk, te onleesbaar. De kleuren verschillen onderling erg, het balkje past qua kleurtoon totaal niet bij de achtergrond.
Bovendien ligt het er als een felle, witte balk bovenop, en dat vier keer onder elkaar: het verstoort de rust in de plaat. Ik weet ook niet wat de rest van de fotootjes me te zeggen hebben. De foto's zijn onherkenbaar, donker, licht, wazig, scherp van contrast.
En vooral een mooie uitlijning is ver te zoeken...

En je zegt dat je hem als 800x600 hebt... op hoeveel dpi en in welk prog heb je hem gemaakt?

Dit maak ik. | Innovation won't save the world.

www.lichtsignaal.nl

quote:
Dark Blue schreef op 08 March 2003 @ 21:49:
[...]

Het is te druk, te onleesbaar. De kleuren verschillen onderling erg, het balkje past qua kleurtoon totaal niet bij de achtergrond.
Bovendien ligt het er als een felle, witte balk bovenop, en dat vier keer onder elkaar: het verstoort de rust in de plaat. Ik weet ook niet wat de rest van de fotootjes me te zeggen hebben. De foto's zijn onherkenbaar, donker, licht, wazig, scherp van contrast.

En je zegt dat je hem als 800x600 hebt... op hoeveel dpi en in welk prog heb je hem gemaakt?

Hij is origineel 4200x2400 op 250 DPI. Er zitten geen foto's in!!! Het is puur photoshop werk :)

Uitlijning, tja, heb je ooit zulke flyers gezien? Die zien er meestal ook nogal druk uit.

edit

Ik doe ook geen grafische opleiding ofzo en meestal ben ik met 3ds max bezig, van dit soort dingen weet ik niet zoveel, ik probeer ook maar wat. Het gaat om een hardhouse feest. Dat ís dus ook druk.

WhizzCat wijzigde dit bericht 08-03-2003 21:54 (14%)

www.lichtsignaal.nl

quote:
Dark Blue schreef op 08 maart 2003 @ 21:49:
[...]

Ik dacht zonet dat ik al een reply had geschreven, databeest is zeker weer in de war ;)

Enfin, origineel is 4200x2400 pixels op 250 dpi. Sorry dat dat zo klein is, ik heb maar 1 gb ram en verder ben ik een thuiswerker met een zielige 19" monitor.

Terug ontopic, er zitten helemaal geen foto's in. Het is allemaal puur photoshop werk met een vleugje 3ds max. De reden dat het zo druk is is dat het voor een hardhouse feest in. Weet niet of je ooit zo'n soort flyer heb gezien..? Meestal een nogal futuristische rommelige look, althans, zo zie ik dat. Vandaar dat de iutlijning niet echt mooi is, maar goed, ik heb em al weggemieterd en ben "from scratch" begonnen. Misschien post ik dat hier nog wel.

Dit was btw een experimentje zoals in de post stond. Lettertype is idd niet te lezen, maar daar heb ik nu een andere voor. Ik weet nu iig hoe het níet moet :)

edit

Krijg nou het heen en weer.... sorry jongens

WhizzCat wijzigde dit bericht 08-03-2003 22:09 (4%)

quote:
wim_k schreef op 08 March 2003 @ 21:23:
[...]

je wou toch niet zeggen dat je de volledige fontfolio elke keer in photoshop laad? daarvoor bestaan dus font-managers, zodat je fonts kan aanzetten zodra je ze nodig hebt en niet onnodige resources hoeft te verspillen aan fonts die je maar eens in de zoveel tijd gebruikt.
Ik gebruik de Adobe Typemanager deluxe, maar aangezien ik niet alle fonts uit mijn hoofd weet, wil ik er nog wel eens doorheen bladeren, en ja, dan staan ze dus allemaal aan in photoshop/illustrator.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: