"Where can I display my excellent skills?"quote:
(of zoiets, de quote klopt wellicht niet 100% als je 'm een jaar of 6 niet gehoord hebt...
Signature
Jan Jansen, Aerie en Edwin! Die zijn pas slecht!
Signature
Gouden tijden, zowel BG1 als BG2 (beide met exp pack).
Zonder gekheid, ooit ga ik het wel weer spelen maar het aantal uur dat ik in BG heb zitten is al niet leuk meer
Mja, ik zit er serieus over te denken weer BG2 te gaan spelen door dit topic. En inderdaad, dat gaat tijd kosten! Veel tijd!quote:IceStorm schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:22:
Kan iedereen gewoon stoppen met reageren in dit topic? Zometeen voel ik me genoodzaakt om toch echt een keer BG TuTu te proberen daar heb ik helemaal geen tijd voor
Zonder gekheid, ooit ga ik het wel weer spelen maar het aantal uur dat ik in BG heb zitten is al niet leuk meer
Edit: heb zelfs al bedacht wie ik in de party meeneem enzo...
Exar wijzigde dit bericht 04-08-2008 18:23 (6%)
Signature
Hoe kan je Jaheira nou dumpen man!quote:bFunk schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:06:Jaheira had ik geloof ik ook in het begin maar later gedumpt, vraag me niet waarom.
Harpers Call (zo heette die raise dead van haar toch?) for teh win!!!
Signature
Overigens is de raise dead van Jaheira de enige die echt werkt in SoA?
Chefbierrr wijzigde dit bericht 04-08-2008 18:27 (27%)
Q6600 @ 3.2 ghz || E4300 @ 3.4ghz || Dell 3007WFP <3 d2lod *chefbier scl
Nee, clerics hebben een 'gewone' Raise Dead (en higher level Mass Raise Dead, die is helemaal vet).quote:Chefbierrr schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:26:
Overigens is de raise dead van Jaheira de enige die echt werkt in SoA?
Maar vroeg in 't spel is die van Jaheira gewoon 't makkelijkst te krijgen dacht ik.
Edit: ik heb persoonlijk later in 't spel (underdark enzo) 't liefst én Jaheira én een cleric met Raise Dead, dan kan iedereen een keer dood (behalve de Protagonist natuurlijk).
Als je alleen Jaheira of een cleric hebt kunnen er dus al twee niet dood, want ze kunnen niet zichzelf raisen.
Exar wijzigde dit bericht 04-08-2008 18:38 (29%)
Signature
Reg. datum: 18 februari 2002
When a man, or a woman, knows what he or she wants, the world steps aside.
Ik had laatst iets raars. In een Inn gaan slapen en na het wakker worden vallen viconia en keldorn elkaar aan zonder dialoog vooraf.. Ze waren ook allebei uit de groep zonder iets gedaan te hebben
Chefbierrr wijzigde dit bericht 05-08-2008 00:17 (24%)
Dat gebeurt wel vaker, hun twee rassen zijn van oudsher in oorlog met elkaar en ze zijn allebei evil dus dat kun je verwachten.quote:Chefbierrr schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:16:
ja ik bedoelde eigenlijk turn undead sorry.
Ik had laatst iets raars. In een Inn gaan slapen en na het wakker worden vallen viconia en keldorn elkaar aan zonder dialoog vooraf.. Ze waren ook allebei uit de groep zonder iets gedaan te hebben?
Gamertag: Haijo || Halo 3 Stats II Xbox 360 Blog
Reg. datum: 11 september 2007
Edwin? slecht? Evil perhaps, maar wel de meest krachtige mage in het hele spel.quote:Exar schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:50:
Overigens snap ik niet waarom sommigen hier zeggen dat Nalia slecht is... in mijn herinnering was ze niet veel slechter dan Imoen...
Jan Jansen, Aerie en Edwin! Die zijn pas slecht!
"Greetings. I am Edwin Odesseiron. You simians may refer to me merely as "Sir," if you prefer a less... syllable-intensive workout."
En nog beter, als je een romance met Aerie hebt.
"Well, it would seem the leader of our little group has impregnated the impressionable circus child. And here I thought she was merely getting chubby without the ring master's whip to keep her in shape."
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.
Was keldorn geen goede palladin ? niet echt evil dusquote:Haijo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 08:41:
[...]
Dat gebeurt wel vaker, hun twee rassen zijn van oudsher in oorlog met elkaar en ze zijn allebei evil dus dat kun je verwachten.
edit: http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Keldorn_Firecam
Rappel wijzigde dit bericht 05-08-2008 12:15 (17%)
50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)
Where can I display my skill and expertise! (en dan heb je het spel al jaren niet meer gespeeldquote:Exar schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:48:
[...]
"Where can I display my excellent skills?"
(of zoiets, de quote klopt wellicht niet 100% als je 'm een jaar of 6 niet gehoord hebt...)
HAAAYAA!... ghe, tourist love that stuff.
Reg. datum: 11 september 2007
"I assure you, Viconia, this Thayvian male is as red-blooded as his cloak, and has left many a concubine gasping under his erotic onslaught."
[upon arriving in the pocketplane in ToB] What? Here? I hope this is important, you insufferable monkey! I was in the middle of a very important transaction! [in an undertone] And to think I had the wench bargained down to three gold for the night! Bah!
Aphril: I see through the walls, for there are no walls when you are somewhere else! I walk through them all, and they walk through me!
Edwin: It is a weakness on her part. A superior mind could handle such a gift.
Viconia: Ha! A pity we do not have one here!
Edwin: (Sigh. It's aggravation like this that will eventually cause me to fireball the entire party as they sleep. Yes indeed, everyone peaceful and quiet and then FOOM!)
Edwin. Brilliant!
Jan Janssen was ook leuk.
"Whooo... all this talk of Umar brings back memories, let me tell you! My great-great-cousin One-Knee was one of the adventurers that hunted the Great Witch of the Hills a long time ago. Said she had a fondness for little children and that her house was made out of chocolate candy, of all things. Personally, a house made of turnips sounds much more appealing, but One-Knee stated decisively that the house was delicious, nevertheless. According to his stories, the witch was dead... something about getting shoved in an oven... but then Grammy Jansen said that One-Knee was pretty delusional, so who knows?"
Korgan:
"Be aware, Mazzy, I've something long, hard and low to the ground ye're free to touch and fondle. Child, no need to glare! 'Twas me axe I were referring to."
Mincs:
"I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVIL!!"
Imoen: So... Sarevok. You've had an itty-bitty piece of my soul in there for quite a while now. What's it been like?
Sarevok: Well, other than a slight obsession with my weight and the resurgence of a few pimples, it's been simply grand.
Girl: MY MOTHER SAYS THAT DARK ELVES SHOULD BE HANGED UNLESS THEY'RE NAMED DRIZZT!!
Viconia: (sigh) So what else is new?
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.
Wie herinnert zich niet het pratende zwaard?
"Let's find someone rich and kill him. Then find someone richer, and kill him too! HACK AND SLASH our way to furtune!"
"Can we go kill someone now? Please?! PRETTY PLEASE?!?!"
Exar wijzigde dit bericht 05-08-2008 18:12 (13%)
Signature
Dan antwoord ik: "Reasons do not matter to the dead."
Als Edwin een vrouw is en een red wizard is op zoek naar hem en vraagt je onmiddellijk te spreken.
Antwoord: "No, and don't let the door hit your ass on the way out".
Heeft iemand een linkje naar acm2wav.exe? Die is nodig om de music files uit de game te converteren.
Overigens. Dat Keldorn en Viconia zomaar met elkaar gaan matten.. Is dat een state flag in de game of is het gewoonweg totaal random? zoiets als 12/2500 kans in een city dat het matten wordt?
Mn party bestaat nu uit Keldorn viconia en ik... Lekker handig als die 2 elkaar niet liggen.. Kan ik weer opnieuw beginnen ---
Chefbierrr wijzigde dit bericht 05-08-2008 21:41 (34%)
20 --> ring of human influence + blade of rosesquote:peke schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:22:
Hangt mss af van je cha, ik heb die 2 nooit zien vechten maar ik heb dan ook altijd 18 cha.
Reg. datum: 01 januari 2005
Al lezend dacht ik: "ik wil ook weer !! Hmmm, waar zijn die CD's ? Uitgeleend waarschijnlijk, maar aan wie? Ach wat, alles is in één doos te bestellen (BG 1+T o/t SC, BG 2+ ToB) en meteen op DVD, voor een leuke prijs, doen !"quote:jvalks schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 10:13:
Gisteren heb ik van Atari een compleet nieuwe Baldur's Gate collection ontvangen! Helemaal de juiste versie dit keer, alle cd/dvd's werken en zijn in het Engels!!!
Na binnenkomst geïnstalleerd, en alles in het Engels. Joepie. Opstarten en dan: "This version will only run on English language operating systems".
when god created men, she was only joking
Reg. datum: 29 december 2007
Patchen!quote:garathane schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:01:
[...]
Al lezend dacht ik: "ik wil ook weer !! Hmmm, waar zijn die CD's ? Uitgeleend waarschijnlijk, maar aan wie? Ach wat, alles is in één doos te bestellen (BG 1+T o/t SC, BG 2+ ToB) en meteen op DVD, voor een leuke prijs, doen !"
Na binnenkomst geïnstalleerd, en alles in het Engels. Joepie. Opstarten en dan: "This version will only run on English language operating systems".Dat kan dus ook nog..... Terugsturen dan maar weer...of weet iemand een makkelijker oplossing ?
Als je ff je patchs installeerd, kan je zo hem spelen op een Nederlandse OS
Denios[53:26]
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met TDD? Vind de extra npc's wel cool eigenlijk.
Maar wat een moeilijke battles meteen zeg... als je Robillard (mage) in je party neemt en je komt buiten de stad, dan wordt je aangevallen door een vette mage. Ik mocht al blij zijn als er 'maar' één iemand uit de party dood was (resurrection bij een tempel gedaan)!
Meestal deed die mage een of andere Death Spell op mij, dus heb veel moeten loaden.
Exar wijzigde dit bericht 11-08-2008 14:51 (8%)
Signature