[Amd Opty 170 @ 3Ghz] [1024MB Mushkin CH5] [Ati X850XT PE] [2*maxtor 160gb s-ata raid 0] [DFI LP NF4] [h2o Cooled]
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicjah, die stomme dingen zijn erg snel verrot, 3 van de 6 zijn na een half jaar al weer kapot (het lampje) maar bij de electroboer in de buurt zijn ze 5¤ per stuk, dus wacht ik tot me school weer gaat bestellen bij conrad, daar zijn ze 2¤, dus dat scheelt wel effe. want de 4e en 5e zijn ook kapot.quote:JBplap schreef op 03 maart 2003 @ 19:58:
@ferry heb je 1 van je schakelaars uit je baybus gerukt ofo? het is zo echt lelijk. het gaat om het 3e schakelaartje
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
Twee tegelijk dit keer!
Deze:
en deze:
Je kan meer informatie hierover vinden door op het plaatje te klikken, helaas wil GoT geen "progress" verhalen meer. Anders had ik ze graag ook hier gepost. Maar als de twee cases helemaal klaar zijn, maak ik een mooi topic hierop GoT met alle informatie en gegevens, maar tot die tijd moet je maar even op dat andere forum de voortgang bijhouden.
Reg. datum: 15 december 2001
quote:Bart_Banaan schreef op 03 March 2003 @ 21:09:
Tja, ik ben ook weer aan het bouwen.
Twee tegelijk dit keer!
Deze:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Je kan meer informatie hierover vinden door op het plaatje te klikken, helaas wil GoT geen "progress" verhalen meer. Anders had ik ze graag ook hier gepost. Maar als de twee cases helemaal klaar zijn, maak ik een mooi topic hierop GoT met alle informatie en gegevens, maar tot die tijd moet je maar even op dat andere forum de voortgang bijhouden.
Wow dat ziet er gaaf uit! Ik meen te zien dat je een NEXCOM en een Epia gebruikt.
Lees op CJ dat die Nexcom 25x25x5 cm gaat meten? Wat zijn de specs van zo'n neXcom? heb namelijk de zelfde afmetingen in mijn hoofd...
Mag ik Vanavond in je dromen? Dan kan ik bij je blijven slapen......... >:)
Gekocht via een IA van Rikz... hier op GoT een jaar geleden ongeveer, koste iets van 350,= euro's
quote:MasterJR schreef op 03 March 2003 @ 15:18:
[...]
Heb die speciale asus connector (molex) gebruikt, die andere zit daar zo rottig, die molex werkt toch even goed hoop ik
Jup die werkt precies het zelfde ...
dat ene 12V draadje wat in je atx connector zit wil wel eens te weinig zijn, en dan wordt ie warm (vooral de connector)
4 8 15 16 23 42
je kent ze wel die rollen kleeffolie uit de doe-het-zelf zaak

In dit geval vilt, is zeer dun en dus zelfklevend

Mooi maatje van snijden en je hebt de ultra fijne muismat, lekkergroot, superplat en ligt vast

Geniaalquote:Rebels schreef op 07 maart 2003 @ 23:06:
En zo blijven we lekker bezig allemaal
je kent ze wel die rollen kleeffolie uit de doe-het-zelf zaak
[afbeelding]
In dit geval vilt, is zeer dun en dus zelfklevend
[afbeelding]
Mooi maatje van snijden en je hebt de ultra fijne muismat, lekkergroot, superplat en ligt vast
[afbeelding]
quote:thacow schreef op 08 March 2003 @ 00:46:
[...]
Geniaalwerkt het ook met een optische muis een beetje goed. Niet dat die muis als een zatte aap over je beeld zwabbert
zoals je ziet, heb ik er 2
1 met draad en 1 zonder, die met draad gaat perfect, die zonder draad, gaat lichtelijk zwaar
kun je denk ik het beste gladde zwarte kleeffolie pakken, ziet er ook l33t uit, glijdt beter!
heb het beide, vind stoffe fijner met de draadmuis(mx500)
Rebels wijzigde dit bericht 08-03-2003 00:56 (5%)
deze 12cm enermax is sinds een paar dagen eigenlijk mijn enigste casefan. bovenin de case zit nog wel een 80cm glowfan, maar deze staat met een fanmate op zijn allertraagst. leds branden dus ook niet meer, maar hij is een heel stuk stiller. want de enermax 12cm fan geeft op traagste snelheid net iets meer geluid als een 80cm fan op zijn traagst, maar geeft echt vele malen meer lucht!!!! ik heb hem op ongeveer 2/3 van de snelheid staan, daarboven begint hij te loeien. de case/procc temp. zijn nu: 21/32 graden (procc+gf4 WC'ed) en toen ik aleen de 80cm fan op volle toeren had lagen beide temperaturen zon 3 graden hoger, en dan dus met meer geluid ook. dus als je echte stilte wilt met toch nog goede koeling zou ik echt voor een 12cm gaan, aleen jammer dat er weinig cases zijn die er standaard voor zijn voorbereid.
edit: pic doet t effe niet, want me webspace doet wat gaar ofzo
_ferry_ wijzigde dit bericht 08-03-2003 22:08 (4%)
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Logitech adviseert ook om een lichte ondergrond te gebruiken voor optische muizen. Hier reageren ze beter op en vaak gaat bij batterijmuizen (zoals de mijnequote:Res-q schreef op 08 maart 2003 @ 01:00:
Hmm.. ik heb ook zwart plakplastic, maar mijn muis (Logitech optical) werkt hier niet opIk denk dat het niet genoeg reflecteert, ik had het idee om er een laag helder plakplastic overheen te plakken, maar het is maar de vraag of dit zal helpen. Dat vilt lijkt me ook wel wat, morgen ff een rolletje halen, kijken of het een beetje fijn is. Kan ik mooi gebruiken voor mn glowpad in progress...
BillsGate wijzigde dit bericht 08-03-2003 22:10 (59%)
Reden: Kwoot toegevoegd
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Feestje? Wij wel! (en niet duur)
Wat koop ik nieuw:
2 x 256mb DDR
AMD Athlon 1800+
Maxtor 80gig
Zalman CNPS6000CU
Logitech MX500 Optical
en dat alles met dit mobo, de K7NCR18GM.
Maar, omdat het hier om het casemodden gaat heb ik natuurlijk ook een leuke case bedacht (waar het hele idee eigenlijk uit is voorgekomen
Afmetingen zou ik hier wel kunnen posten, maar dan moet ik er ff een duimstok bij pakken, en de kist staat nu op mn kamer. De powerknop gaat een .50 kogel worden, de reset een .38 special
Dus.... tot zover mijn idee, wat vinden jullie ervan?
High on Life!
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
High on Life!
quote:Beun_de_Haas schreef op 09 March 2003 @ 11:49:
@ ferry: hoe heb je die compleet transparante sidepanel in mekaar geklustZiet er zeer strak uit nl.
Zo te zien gewoon een stuk plexi op de zijkant geschroefd.
Niet zo moeilijk. Wel nice met die sticker though.
-Dissection- wijzigde dit bericht 09-03-2003 12:18 (10%)
is me eerste mod
moet alleen ccfl's kopen want er zitten nu balkjes in van de benzinepomp (cheap stuff) maar die geven lang nie genoeg licht
meer pics om me site
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Goed het is mij gelukt om met een 2 potig knopje (zo noem ik et maar) een fanbus temaken waar bij je kunt kiezen tussen 12 of 7 volt, MET ledjes. Hier zijn de pics, het gesoldeerde gedeelte lijkt heel erg gaar gesoldeert, in werkelijkheid ziet het er veel netter uit...

De overview

Het gesoldeerde gedeelte, lijkt erg gaar maar kijk er door heen aub:) ik heb ook een voltmod gedaan dus solderen kan ik wel

Fans op 12 volt

Fans op 7 volt dan gaat het ledje aan
Vragen? stellen die hap! Laat weten wat je er van vind
Chieftec Bigtower | AMD Athlon 64 AM2 3500+ | Water-Cooled | ASUS M2N-E | 2GB Crusial DDR2 | Geforce 7600 | NEC 1300a DVD Bakker
woei! dat wil ik ook nog es een keer maken maar dan met een 20mm ammo kist (voor F16 gun ammo) die zijn lekker groot, en kan je rustig een flinke pc in bouwenquote:Atar schreef op 09 March 2003 @ 09:36:
Maar, omdat het hier om het casemodden gaat heb ik natuurlijk ook een leuke case bedacht (waar het hele idee eigenlijk uit is voorgekomen), namelijk een Ammo kist. Ik heb em al in huis, en hij ziet er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afmetingen zou ik hier wel kunnen posten, maar dan moet ik er ff een duimstok bij pakken, en de kist staat nu op mn kamer. De powerknop gaat een .50 kogel worden, de reset een .38 specialDe Brander en CD-rom speler komen verticaal (90 graden gedraaid dus), aangezien horizontaal niet breed genoeg is (14 cm)
of ik moet ze openschoeven en alleen de printplaat en het laadje er in stoppen, maar dat is ook weer zoiets.
Dus.... tot zover mijn idee, wat vinden jullie ervan?
Dye, Biatch!
Je had denk ik beter van die tuimelschakelaars kunnen gebruiken, ziet er iets strakker uit voor een fanbus.(mijn mening)
Ik heb zelf de schakelaars van mn ccfl's ingebouwd, maar dat is scheef gegaan
ThomasW wijzigde dit bericht 09-03-2003 14:40 (21%)
www.ThomasvanderWillik.com Canon Eos 40D, EF 17-40mm f/4L USM, EF 35mm f/2, EF 50mm f/1.8 II, EF 70-200mm f/4L USM, EF 85mm f/1.8 USM, Speedlite 430EX
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.