iMac 24", 2,16Ghz C2D, 2Gb Mem, 7300GT, 250Gb HDD - iPod Nano 8Gb 3rd Gen Black
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topictot nu toe zijn de kabels rounded gemaakt (ghetto style, met isolatietape

en ook een nieuwe cpu-koeler geinstalleerd (vantec VA4 C7040), en de bekabeling nog wat beter weggewerkt sinds de vorige pic

de plaatjes waren nog brakker (gratis webcam
MenAce1979 wijzigde dit bericht 01-03-2003 23:42 (52%)
Reden: link van plaatjes niet goed

decoupeerzaag...
sorry, heb het formaat pix ff aangepast
The_amazing_Y wijzigde dit bericht 02-03-2003 09:11 (19%)
I'm a die hard hacker, I work pc's with HACKSAWS!!! http://www.born2oc.be
maar had nu eindelijk ff zin om pics te maken en hier neer te gooien.

Daar zie je de eheim 1250 die er maar net inpaste maar ik wilde alles in me case hebben

hier zie je een pic van de self made reservoir die heeft een kennis voor ons gemaakt(las bedrijf berends) is het.
ben er nog mee bezig maar heb er ff geen zin in en ook geen tijd voor
garnage wijzigde dit bericht 02-03-2003 09:40 (13%)
life your live!
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
quote:BlueForce schreef op 02 March 2003 @ 14:38:
Koelt die zalman CPU cooler goed ? Ben zelf nog an het twijfelen tussen die 7000-Cu en de 6000-Cu
Prima ding, idle 38 stressed 44 (@3,04ghz 1,7v en casefans aan+open kast)
En helemaal stil op zn laagste stand
Kan hem zeker aanraden!
Totale kosten van me fanduct: +/- 2 euro, 1 euro voor een klein busje Pringles
Echt ideaal zo'n busje Pringles, dat busje heeft een diameter van ongeveer 75~80 mm dus er kan makelijk een 88 mm fan op.
Met me temps. scheelt het ongeveer 2/3 graden
quote:
Zie ik daar een lege 12V connector ?
Duw daar eens snel een stekkertje in, nu jaag je alle 12V voor je mobo over 1 draadje.
4 8 15 16 23 42
en ff ontopic, moet snel ff cam hebben heb hier ook een paar leuke 'kleine' mods
AMD 3200+ Venice @ 2500mHz| Zalman CNPS7000 | Asus A8N-SLI | GeIL 2x512 MB | ATI X800GTO²| Audigy LS | Samsung TS-H552B | 260 Gig |
zo ja dat is om de kaart extra stroom te geven,
omdat de kaart meer verbruikt dan je agp slot kan leveren
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Even over die Zalman 7000-CU... Leuk ontwerp, en ziet er ook wel strak uit, maar het had IMO nog veel strakker gekund als er in het midden niet zo'n dikke spleet zat..
Steve wijzigde dit bericht 03-03-2003 15:00 (64%)
Dat moet vanwege de clip.quote:Jupiler schreef op 03 March 2003 @ 02:44:
Hij heeft het hierover:
[afbeelding]
Even over die Zalman 7000-CU... Leuk ontwerp, en ziet er ook wel strak uit, maar het had IMO nog veel strakker gekund als er in het midden niet zo'n dikke spleet zat..
Je sign is sick man
Steve wijzigde dit bericht 03-03-2003 02:59 (40%)
Want van fouten leer je he
Maar toch vind ik dat ik het heel netjes heb gedaan.
Me pa en broertje waren er ook heel blij mee , vooral omdat me pa's pc in de woonkamer staat, en ja iedereen komt daar langs he !!
Hier onder 2 foto's van het eindresultaat:
Broertjes kast
Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!
t gaat dus om deze:

op de foto zie je dat de onderste wat scheef gestealth was, dat had ik gister effe verbeterd, hij zat namelijk met dubbelzijdig tape vast, nu met lijm. dus komt niet meer los.
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Heb die speciale asus connector (molex) gebruikt, die andere zit daar zo rottig, die molex werkt toch even goed hoop ikquote:Sine schreef op 02 maart 2003 @ 23:25:
[...]
Zie ik daar een lege 12V connector ?
Duw daar eens snel een stekkertje in, nu jaag je alle 12V voor je mobo over 1 draadje.
Ik heb de baybus nu bovenaan gestoken, en dat geeft echt een strak effect.. Net alsof ie versmolten is met de kast.
raampje!

als je goed kijkt zie je dat er nog een glowstring in rondslingert dit was om even te kijken of het wat leuk licht zou geven in het donker (en de cashflow te laag was om een mooie CCFL te kopen) vond het toch niet helemaal toppie dus die gaat uiteindelijk in mijn keyboard terecht komen..
volgende delen van mijn mod:
* zalman koeler op processor
* algeheel stil maken van pc dmv zalman koelers + heatsinks + rubber matten
* CCFL inbouwen
* rounded kabels + wegwerken overbodige stuff
* glowstring in keyboard integreren
en nou nog het geld ervoor
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
En je wil ook nog rubbermatten? mag je wel flink proppen. En nog een ccfl, dan zou ik doe onder je raam doen, of links ervan. Want bij mij paste die nergens anders.
(ja ik heb de zelfde case)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.