GoT Almighty
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicquote:casemodderpoel schreef op 13 February 2003 @ 16:18:
owke, nog een keer dan voor bluppy2: waarom zet je je rad niet in je kast, scheelt ruimte en zit er IMHO een beetje mooier uit. erbuiten scheelt natuurlijk wel in temperatuur, maar dat zal maar een paar graden zijn...
hele simpele redenen:
a) ik vindt dit cool staan
b) past niet in mijn kast zonder mijn HD Rack te modden, en daar heb ik geen zin in.. Ik had hem evt. in mijn deur kunnen bouwen maar daar had ik ook geen zin in omdat hij dan niet makkelijk open/dicht kan..
c) noemde je zelf al: dit koelt beter.. Zo goed is een Black Ice Pro niet.. dus alle beetjes helpen
><((((º> :. Yorinf .:. The Order of the Stick .: <º))))><
quote:ElectroPanic schreef op 13 February 2003 @ 14:46:
oké mijn ledmodje met filmpie !!![]()
- ledfan ingebouwd
- vu hdd metertje ingebouwd
- powerleds vervangen voor blauwe
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
divX Filmpje van vu hddLed 8)
hehe.. ik had dit hele filmpje over het hoofd gezien.. cool gedaan
schopje voor dit mooie topic
><((((º> :. Yorinf .:. The Order of the Stick .: <º))))><
handig....

wanddikte is op sommige punten nu 3mm

als je de status van mn mod wilt bekijken: http://fixel.webhop.net
staat ook wat andere zooi op waar ik mee bezig ben atm, en Granny's window
Dye, Biatch!

En zo is t maar net!
[...]
quote]
Djoeba heb je misschien msn , icq of een email adres zodat wij ideetjes uitkunnen wisselen ik ben namelijk ook van plan een case zoals jij van plan bent te bouwen
enriqueeeee wijzigde dit bericht 15-02-2003 18:02 (71%)
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Reg. datum: 15 december 2001
quote:enriqueeeee schreef op 15 februari 2003 @ 18:01:
[...]
Djoeba heb je misschien msn , icq of een email adres zodat wij ideetjes uitkunnen wisselen ik ben namelijk ook van plan een case zoals jij van plan bent te bouwen
Sure, maar verwacht niet veel informatie, is allemaal nog top-secret
Nee hoor, mail gerust: davidweij21@hotmail.com
Hoe ver ben je met je project?
Mag ik Vanavond in je dromen? Dan kan ik bij je blijven slapen......... >:)
één van mijn betere, denk k te mogen zeggen, foto is wel onduidelijk, gamma correctie maakt wel veel goed.

cut is niet voor mij zelf, anders had er matte plexi ingestaan (en was het ook al nooit of te nooit een chiefcrap case geweest uiteraard
zou een foto moeten zijn van Ché guevara
what u think eh?
The_amazing_Y wijzigde dit bericht 16-02-2003 01:32 (9%)
I'm a die hard hacker, I work pc's with HACKSAWS!!! http://www.born2oc.be
quote:The_amazing_Y schreef op 16 februari 2003 @ 01:28:
op verzoek verplaatst dus =
één van mijn betere, denk k te mogen zeggen, foto is wel onduidelijk, gamma correctie maakt wel veel goed.
[afbeelding]
cut is niet voor mij zelf, anders had er matte plexi ingestaan (en was het ook al nooit of te nooit een chiefcrap case geweest uiteraard)
what u think eh?
Mooi, maar is het ook een beetje 3d?
Dus ronde randjes?
Of lijkt dat maar zo?
afwerking is heel belangrijk bij het modden
I'm a die hard hacker, I work pc's with HACKSAWS!!! http://www.born2oc.be
Het word dus een case met 2 voedingen en 12 80 mm fans..
Tot zover:

meer pics
Hij moet nog een keertje in de verf....(en nu goeie verf want die spuitbussen is niks)
Iemand nog suggesties wat we er verder aan kunnen doen?
Ik ben ook met zo iets bezig. Alleen wat voor materiaal denk je te willen gebruiken en welke dikte? En hou kom je aan zo'n lange voeding? Ik wil zelf namelijk een zo klein mogelijke voeding ergens kopen maar ik kan ze nergens vindenquote:Djoeba schreef op 12 February 2003 @ 23:41:
Dit is een topic dat hard nodig is. Ik denk dat veel mensen behoefte hebben om hun kleine mod of plan te laten zien.
*KNIP*
Hebben mensen ideeënover de haalbaarheid van dit project? Behalve Financieel dan hé
AkroBatik wijzigde dit bericht 16-02-2003 12:31 (40%)
.
quote:The_amazing_Y schreef op 16 February 2003 @ 01:28:
op verzoek verplaatst dus =
[afbeelding]
cut is niet voor mij zelf, anders had er matte plexi ingestaan (en was het ook al nooit of te nooit een chiefcrap case geweest uiteraard)
what u think eh?
ik vind um geweldig
heb je dat gedaan met een dremel(lookalike)?
www.ThomasvanderWillik.com Canon Eos 40D, EF 17-40mm f/4L USM, EF 35mm f/2, EF 50mm f/1.8 II, EF 70-200mm f/4L USM, EF 85mm f/1.8 USM, Speedlite 430EX
Reg. datum: 15 december 2001
Ik ben van plan op plexi met een dikte van .5cm te gebruiken. ben ik nog niet echt over uit. Ik heb van veel mensen gehoord dat www.ru58.nl een goed zaak is hiervoor.quote:AkroBatik schreef op 16 February 2003 @ 12:30:
[...]
Ik ben ook met zo iets bezig. Alleen wat voor materiaal denk je te willen gebruiken en welke dikte? En hou kom je aan zo'n lange voeding? Ik wil zelf namelijk een zo klein mogelijke voeding ergens kopen maar ik kan ze nergens vinden
Betreffende de voeding: Ik heb deze gevonden bij dedicated.nl: http://www.dedicated.nl/prodinfo_mid.asp?id=2386
Let op, in tegenstelling tot wat op die site vermeld meet de voeding 19*8.2*4.3, athans dat vermoed ik. Ik kan op internet nergens een voeding van 15*8.2*4.3 vinden.
( en inderdaad, het plaatje wat ik gemaakt had was niet helemaal in verhouding)
Ik heb nog meer modellen van dit opzetje, als je die wilt moet je maar even mailen. adres staat hierboven. Tevens voor verdere discussie, dan houden we het hier ontopic...
Mag ik Vanavond in je dromen? Dan kan ik bij je blijven slapen......... >:)
Ik heb de fan van mijn heatsink afgehaald en heb daar nu een doormiddel van een fanadapter een Enermax 80*80*25 fan opgezet. Binnenkort zal ik het potmetertje verplaatsten naar voren (3.5" plaatje) en zal er een casefan links van de enermax komen omdat de fan net iets te dicht mijn de zijkant van mijn case staat.
Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.
quote:Djoeba schreef op 16 februari 2003 @ 13:41:
[...]
Ik ben van plan op plexi met een dikte van .5cm te gebruiken. ben ik nog niet echt over uit. Ik heb van veel mensen gehoord dat www.ru58.nl een goed zaak is hiervoor.
Betreffende de voeding: Ik heb deze gevonden bij dedicated.nl: http://www.dedicated.nl/prodinfo_mid.asp?id=2386
Let op, in tegenstelling tot wat op die site vermeld meet de voeding 19*8.2*4.3, athans dat vermoed ik. Ik kan op internet nergens een voeding van 15*8.2*4.3 vinden.
( en inderdaad, het plaatje wat ik gemaakt had was niet helemaal in verhouding)
Ik heb nog meer modellen van dit opzetje, als je die wilt moet je maar even mailen. adres staat hierboven. Tevens voor verdere discussie, dan houden we het hier ontopic...
ff 2 dingetjes
1 zo je aub trug willen mailen
2 is 125 Watt voor een tweaker niet een beetje weinig ?
omdat er tegenwoordig over al iets van 300 watt ofzo in zit
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
heb je er ook een window in? zoja, is het niet een idee om je kabelsalade wat op te ruimen? tis maar een suggestie hoorquote:DTC_marijn schreef op 16 February 2003 @ 13:47:
[afbeelding]
Ik heb de fan van mijn heatsink afgehaald en heb daar nu een doormiddel van een fanadapter een Enermax 80*80*25 fan opgezet. Binnenkort zal ik het potmetertje verplaatsten naar voren (3.5" plaatje) en zal er een casefan links van de enermax komen omdat de fan net iets te dicht mijn de zijkant van mijn case staat.
Dye, Biatch!
quote:Djoeba schreef op 12 February 2003 @ 23:41:
Anywayz, dan zal ook ik eens mijn plannetje laten zien. Het geheel bestaat vooralsnog alleen in 3D
cool. ik ben ook zoiets aan het ontwerpen, maar mijn idee bestaat alleen nog op papier
quote:Hebben mensen ideeënover de haalbaarheid van dit project? Behalve Financieel dan hé
mja een ccfl van 21 cm... ze zijn bij mijn weten óf 10, óf 30 cm
mss zou je 2 van 10 kunnen doen
ik loop er ook mee te klooien in mijn ontwerp...hij mag max 28 cm breed worden aan de voorkant ivm vervoer in een koffer die ik heb en ik wil eigenlijk een ccfl voorin... maar 30cm is dan net te groot...:(
ik denk dat ik het met ledjes ga doen.. het gaat om een soort glow onder de computer te krijgen.
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
quote:FiXeL schreef op 16 februari 2003 @ 15:24:
[...]
heb je er ook een window in? zoja, is het niet een idee om je kabelsalade wat op te ruimen? tis maar een suggestie hoor
Zit geen window in maar binnenkort koop ik misschien zilverachtige rounded cable.
Maar ik moet ook nog iets zien te verzinnen voor die kabels van de voeding waar ik die kwijt zou kunnen.
Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.
kleine vraag? Koelt je cpu niet veel minder nu? Ik heb dat gisterren ook gedaan en ben zeer zwaar teleurgesteld.quote:DTC_marijn schreef op 16 februari 2003 @ 13:47:
[afbeelding]
burp
Ik vind em persoonlijk wel goed gelukt
Voor de mensen die het niet zien, het is een haai-tribal

DinX wijzigde dit bericht 16-02-2003 17:26 (24%)
ಠ_ಠ
﴾͡๏̯͡๏﴿
tenminste geen afgezaagd window
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
Hij koelt eigenlijk even goed, ik moet nu eigenlijk een manier zien te vinden om het zonder adapter toen doen, de heatsink is namelijk 70*70 en die fan is 80*80, alleen moet ik wel ff weten hoe ideetjesquote:jvvv schreef op 16 February 2003 @ 16:17:
[...]
kleine vraag? Koelt je cpu niet veel minder nu? Ik heb dat gisterren ook gedaan en ben zeer zwaar teleurgesteld.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.