What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicA Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
The box said: 'Requires Windows 95 or better'. So I installed Linux.
Ik weet het, ik ben vervelend. Maar ik dacht dat dit bericht er bij in geschoten was. Hierbij dus nogmaals mijn verzoek.quote:hoedjevanpapier schreef op 12 februari 2003 @ 11:43:
Nou ben ik leuk supporter, en nu heb ik een logo nodig. En ik ben niet handig met dat soort spullen. Jullie voelen m al aan komen.
Heeft er iemand zin en tijd om voor mij een logo te maken. Wil er wel iets van mijn teamnaam in te voor schijn krijgen. Hoop dat iemand dit een uitdaging vindt......
Reg. datum: 06 september 2001
Das ook de moeite niet voor die 2/3 weken???quote:Ruudboy schreef op 13 February 2003 @ 08:46:
Vanaf 12 maart doe ik mee in de Brabant cup :-)
* Pluimmaker tooquote:Ruudboy schreef op 13 February 2003 @ 08:46:
Vanaf 12 maart doe ik mee in de Brabant cup :-)
DUGG
quote:hoedjevanpapier schreef op 13 February 2003 @ 09:32:
[...]
Ik weet het, ik ben vervelend. Maar ik dacht dat dit bericht er bij in geschoten was. Hierbij dus nogmaals mijn verzoek.
Mail me ff je gegevens en wensen (pvbragt@xs4all.nl)...ik ben op zich wel aardig thuis in Macromedia Fireworks.
Zie ook mijn logo van de Pluimmakers in Divisie: V.17 (8134)
DUGG
Wanneer begint nieuwe seizoen dan??quote:
quote:Pluimmaker schreef op 13 February 2003 @ 09:49:
[...]
Mail me ff je gegevens en wensen (pvbragt@xs4all.nl)...ik ben op zich wel aardig thuis in Macromedia Fireworks.
Waar in Brabant kom je vandaan dan?
Zou je voor mij ook een logo kunnen maken?
Reg. datum: 06 september 2001
Nog 5 weken tot einde v/h seizoen.. Dus als je over 2 weken begint heb je nog 3 weken ofzoquote:
* hoedjevanpapier zegt: new mailquote:Pluimmaker schreef op 13 February 2003 @ 09:49:
[...]
HAM laat mooi een gele kaart zien bij een speler
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Mandekker en steekballetje kan ik nog wel volgen, maar scoren vanuit een onmogelijke positie???quote:John Kerstgens maakte goed gebruik van zijn snelheid, toen hij zijn mandekker voorbijging en en een geweldig steekballetje gaf, zodat Tomás Menotti in een positie kwam waarbij scoren onmogelijk was: 1-0.
* yared lacht zich af en toe rot om die automatisch gegenereerde teksten.
Het heeft ook geen zin om LA-Medivh te mailen want die past alleen maar fouten in de interface aan en niet in de wedstrijdverslagen.
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Mijn wedstrijd:
Zijn wedstrijd:quote:Hans-Peter Stuber kreeg luid applaus van het publiek toen hij in de 22e minuut, twee verdedigers uit kapte en de bal over de keeper heen lobte. Een schitterende gelijkmaker, 1 - 1.
Fiets kwam met 2 - 1 op voorsprong in de 27e minuut, toen Hans-Peter Stuber een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een halve volley net onder de lat in het net deed balanden.
Toch wel lachuh, die automatisch gegenereerde wedstrijd verslagen. Maar toch vind ik het vaag vinden dat ik met 6-2 verloren heb, terwijl mijn stats beter waren. Maakt het dan echt zo veel uit dat ik een lichtgeblesseerde keeper had opgesteld?quote:Anders Månsson kreeg luid applaus van het publiek toen hij in de 28e minuut, twee verdedigers uit kapte en de bal over de keeper heen lobte. Een schitterende gelijkmaker, 1 - 1.
[knip]
salseros kwam met 2 - 1 op voorsprong in de 39e minuut, toen Derek de Waard een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een halve volley net onder de lat in het net deed balanden.
[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]
quote:Ruudboy schreef op 13 februari 2003 @ 10:02:
[...]
Waar in Brabant kom je vandaan dan?
Zou je voor mij ook een logo kunnen maken?
Ik kom uit Breda.....
Geef maar aan in welke richting je denkt voor een logo (wensen etc) dan verzin ik wel wat.....
Hoedjes logo kostte me een halfuurtje....ik hoop dat ie hem leuk vindt :-)
DUGG
Misschien waren m'n spelers iets beter in vorm...anders zou ik het niet weten. 'k Gooi het op geluk, en een beetje thuisvoordeel.quote:grooviee17 schreef op 13 februari 2003 @ 17:25:
Toch wel lachuh, die automatisch gegenereerde wedstrijd verslagen. Maar toch vind ik het vaag vinden dat ik met 6-2 verloren heb, terwijl mijn stats beter waren. Maakt het dan echt zo veel uit dat ik een lichtgeblesseerde keeper had opgesteld?
Proud owner of Fiets 'em d'r in.

hoedjevanpapier wijzigde dit bericht 13-02-2003 21:34 (33%)
Guus Laumans (5670222)
26 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 156 000 Euro
Loon: 1 690 Euro/week
Eigenaar: FC Dolf
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Graag gedaan Hoedje....het is een leuke afwisseling van al het dagelijkse papierwerk dat ik moet doen op kantoorquote:hoedjevanpapier schreef op 13 februari 2003 @ 21:14:
Hier istie dan, mijn logo. Met dank aan Pluimmaker.
DUGG
Ik heb het nu over Hoedje van papier's logo
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
quote:The Dolf schreef op 13 februari 2003 @ 22:19:
Guus Laumans (5670222)
26 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Cool, een technische keeper
Na diverse technische hoogstandjes omspeelde Guus Laumans drie middenvelders om vervolgens, na een paar keer hooghouden, de bal met een spectaculaire omhaal zo'n dertig meter van het doel in het net te schieten
Levert inderdaad zo'n 100k op
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 13-02-2003 23:39 (4%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Hopen dat er dan snel meer geboden word. Staat nu nl op 55kquote:G0009 schreef op 13 februari 2003 @ 23:37:
[...]
Cool, een technische keeper![]()
Na diverse technische hoogstandjes omspeelde Guus Laumans drie middenvelders om vervolgens, na een paar keer hooghouden, de bal met een spectaculaire omhaal zo'n dertig meter van het doel in het net te schieten
Levert inderdaad zo'n 100k op
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.