quote:
G-Spotter schreef op 24 maart 2003 @ 10:03:
[...]
is het niet zo zolang je niet van server wisselt je low-id ook gelijk blijft (en je dus herkenbaar bent?). Aangezien ik in begin van m'n emule gebruik wel met low-id werkte, maar amper van server wisselde (eigenlijk nooit...) ging ik toch redelijk snel cue's door...
Als je een low ID krijgt van een server, dan is dat een willekeurig getal, onder de 16777216. Iedere keer dus, als je weer op die server inlogt, krijg je weer een ander ID, hij zal dit lage ID ook niet onthouden.
Verder, als je een laag ID hebt, dan download je dus niet rechtstreeks van een client, zoals met een hoog ID wel gebeurt, maar je maakt connecties via de server. Dus ook tijdens een sessie met een laag ID, zal een client jou niet onthouden, en zal je geen credits voor het uploaden krijgen.
quote:
HenkS schreef op 24 March 2003 @ 10:16:
mm zo te zien geen fixes die iets verhelpen zodat mijn router niet meer crasht..
(hier is al meer over verteld in dit topic) (edimax router)
mmm balen

Ik denk ook niet dat jou router crasht doordat er een fout in eMule zit. Hij crasht wel door eMule, maar dat is waarschijnlijk omdat die heel veel connecties maakt, waardoor je router op zn bek gaat.
Enige oplossing is kijken of edimax firmware updates heeft voor je router, en zoniet, ze misschien een mailtje sturen dat je router op zn bek gaat als ie teveel connecties moet aan gaan ofzo?
Zoefff wijzigde dit bericht 24-03-2003 10:33 (41%)