Reg. datum: 14 februari 2002
Zal binnenkort zelf ook wat posten hier...
Fuji S602Z Owner

oude foto
Gemaakt met:
Canon PowerShot S40
Lensopening: F/2.8
Sluitertijd: 1/500 sec.
Excrusiator wijzigde dit bericht 26-01-2003 22:05 (15%)
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
wat ist? een koolwitje volgens mij?
quote:
Yep, het is idd een koolwitje.
Ben hem atm ff fatsoenlijk aan het resizen en alles, was nog een quick and dirty van een oud macro topic.
* Excru aait HAL

edit :
Specs :
nog met m'n oly c700uz,
F4 , shutter 1/1000s
enkel een beetje gecropped
D-dayzz wijzigde dit bericht 29-01-2003 13:53 (47%)
"Let Freedom Ring With A ShotGun Blast!"
Fuji s602 supermacro shot
is vanaf 2mm genomen ofzo tam beestje was het
Canon EOS 20D En wat glaswerk
Die is echt vetquote:Firecow schreef op 26 January 2003 @ 22:02:
[afbeelding]
Fuji s602 supermacro shot+ 4.4 x digizoom
:)
wow echt sherp en mooi helder!!!quote:
WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.4
1337 supermacro, zelfs facetten zijn zichtbaarquote:Firecow schreef op 26 januari 2003 @ 22:02:
[afbeelding]
Fuji s602 supermacro shot+ 4.4 x digizoom
WAARSCHUWING Bovenstaand bericht is hoogstwaarschijnlijk spam!
Supermooi allemaal.
Vraagje: wie heeft er ervaring met macrofotografie met macro tussenringen met de Minolta x-700
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Knopje van 1,5 bij 1,5 cm
Oeps, ik brabbel offtopic, omdat dit natuurlijk niet dé mooiste foto is
[digidude] wijzigde dit bericht 26-01-2003 22:29 (44%)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
quote:[digidude] schreef op 26 January 2003 @ 22:24:
Nog een foto'tje (niet zo bruut of zo hoor, maar wel grappig)
[afbeelding]
Knopje van 1,5 bij 1,5 cm
Over grappig gesproken:

Daar zit dus een verhaal achter...
Ik had dus in een tijdschrift een foto gezien van een hoofd van een paard genomen van de onderkant. Dus ik dacht waarom niet uitproberen.
Dus een paard gelokt met wat gras naar het herkwerk en ik probeerde er een foto van te maken. Waar ik dus niet aan dacht is dat je handen dan nog steeds naar gras ruiken, dat beest probeert dan te pakken te krijgen wat je in je handen vast hebt. In dit geval dus mijn net 2 maanden oude Canon PowerShot S40.
Instellingen:
fixed focus van 10cm.
Lensopening: F/4.5
Sluitertijd: 1/320 sec.
* Excru aait HAL
EPoX 8RDA+ nForce 2, AMD XP 3000+, ATi Radeon 9700 Pro, Creative SB Live!, 3Com 3C905C-TX-M, Compaq MEGA-RAID SCSI, 6 x 75Gb 7.2K RPM, 2 x 36.7Gb 15K RPM.

philips toucom pro
"President Kennedy zei het al: "Was het Homerus niet die schreef:"Originaliteit is het mooiste wat er is"""(Herman Finkers) | Mijn Specs
Zeer zeker héél mooi... Dat paard (paar posts omhoog) is ook stoerquote:

De kiwi was lekker
Ik zag dat ik deze nog had, ik twijfel.. Alhoewel de kiwi echt macro style is, deze in mindere mate:

paradoXical wijzigde dit bericht 26-01-2003 23:05 (49%)
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Wouw.... Als deze net ff is gemaakt, wil ik meer foto's van je collectie zien!quote:
Eetsmakelijk ...
PIII 450 - 655MB SDRAM - V8170 GF4 64MD DDR - Canon Powershot A40 - Www.Sukkels.Com
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/684859/13quote:[digidude] schreef op 26 januari 2003 @ 22:57:
[...]
Wouw.... Als deze net ff is gemaakt, wil ik meer foto's van je collectie zien!
Eetsmakelijk ...
Daar staat nog een serie van me (overstroming maas)
Check ook andere foto's, er is een serie gepost door majic (hoop dat ik goed spel) op het eind waar echt ERG mooie foto's tussen zitten.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
quote:
Met een canon A40 kun je niet zo dichtbij focussen (was iets van minimaal 15cm?).
Mijn PowerShot S40 kan volgens het boekje van 10cm t/m 80cm focussen in macro mode. Je kan als je wat pruts hem scherp krijgen op 8cm maar dat is echt het beste dat je eruit krijgt.
De Nikon Coolpix camera's zijn heel goed in macro foto's. Je kunt er heel dichtbij mee komen en ongelooflijk scherp.
* Excru aait HAL
Ik kan iedereen de Ricoh Caplio RR30 Aanbevelen. Ze zeggen dat hij scherp is tot op 1 cm (!) maar ik kan vertellen dat hij zelfs op 0,6 CM nog scherp is! (zoals je kunt zien bij de schroevendraaier, ik heb daar géén digitale zoem of wat gebruikt, als je er op klikt krijg je de orginele grootte te zien, onaangepast etc.)quote:Excrusiator schreef op 26 januari 2003 @ 23:10:
[...]
Met een canon A40 kun je niet zo dichtbij focussen (was iets van minimaal 15cm?).
Mijn PowerShot S40 kan volgens het boekje van 10cm t/m 80cm focussen in macro mode. Je kan als je wat pruts hem scherp krijgen op 8cm maar dat is echt het beste dat je eruit krijgt.
De Nikon Coolpix camera's zijn heel goed in macro foto's. Je kunt er heel dichtbij mee komen en ongelooflijk scherp.
Echt een stoer ding.
Bewijsje:

De knop is in het echt 7 MM breed... (geen zoom gebruikt)
[digidude] wijzigde dit bericht 26-01-2003 23:26 (8%)
The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.