Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Ik trek dan het liefst aan het begin van volgend seizoen een 17 jarig supertalentje ... aan eind van seizoen worden ze een jaar ouder. Zonde van je sypertalent als je hem net aan eind seizoen trekt.

Hmm toch niet zo een geweldige zinsconstructie en woordkeuze :p

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 20 januari 2003 @ 22:20:
Ongeveer gelijk ook, maar daar heb ik niet genoeg aan.. Ik moet winst maken om te kunnen promoveren dit seizoen.. vooral mn jeugdopleiding (20.000 per week) zorgt ervoor dat ik geen winst maak.

Promoveren is ook niet alles..., kijk eens naar de voordelen als je gewoon in dezelfde league blijft...
Ik denk als ik nog een seisoen in league VI blijf, en daarna promoveer, ik direct erg sterk in league V sta...
Je kan ook direct naar V gaan natuurlijk (misschien financieel iets beter, ookal valt dit wel mee..., supporters krijg je naar aantal gewonnen wedstrijden/ doelpunten toch?) en dan hopen dat je het niet al te moeilijk krijg.

Ik sta volgens mij ongeveer +10.000 per week nu. Is wel redelijk opzich, en ik stop 10.000 per week in me jeugdteam (dit is na uit/ thuis)

Preddie wijzigde dit bericht 20-01-2003 22:38 (11%)

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

G.O.T. CUP 2003 Uitslagen

Eerste ronde:

AFC 1337 - Virtual Winners 6 - 5

Aristos FC - Tha NoffeL Guys 6 - 3

bende janetten - Tha Groove's 1 - 7

Bennekom FC - Sparta I 4 - 3

BeuKeR UNiTeD - RFC Skillz 8 - 4

F.C. GoT - Pielewiepers 6 - 4

FC 0wnz0rz - Paniohitus 4 - 2

FC Dolff - OO0nMe's Dreamteam 2 - 2 ( 2 - 3 in verlenging)

FC TikTak over rechts - Nobbe United 1 - 6

Fiets 'em d'r in - Martin's Team 1 - 8

H.F.C Bman - MARDSUPERTEAM 7 - 3

HARDTRANCE - Harlem Hattricks 4 - 3

Tweedde ronde:

AFC 1337 - HARDTRANCE 2 - 2 ( 5 - 2 met penalty's )

Aristos FC - H.F.C Bman 3 - 5

Tha Groove's - Martin's Team 1 - 6

Bennekom FC - Nobbe United 2 - 5

BeuKeR UNiTeD - OO0nMe's Dreamteam 5 - 1

F.C. GoT - FC 0wnz0rz 1 - 0

Derde ronde:

AFC 1337 - F.C. GoT 0 - 2

H.F.C Bman - BeuKeR UNiTeD 5 - 0

Martin's Team - Nobbe United 2 - 0

Halve Finale playoff:

Nobbe United - AFC 1337 1 - 4

Halve finales:

H.F.C Bman - AFC 1337 0 - 2

Martin's Team - F.C. GoT 5 - 0

Finale:

Martin's Team - AFC 1337 1 - 1 (4 - 2 met penalty's)

Winaar G.O.T. Cup 2003

Martin's Team

Namens het bestuur van de G.O.T. Cup feliciteren wij de manager van Martin's Team met de gewonnen cup.

p.s. ja ik verveel me dus heb effe met een random dice lopen gooien en daar kwam dit uit :) :) :)

Laten we het eens worden..

Paniohitus

quote:
ThaNobius schreef op 20 januari 2003 @ 22:44:
G.O.T. CUP 2003 Uitslagen

Namens het bestuur van de G.O.T. Cup feliciteren wij de manager van Martin's Team met de gewonnen cup.

p.s. ja ik verveel me dus heb effe met een random dice lopen gooien en daar kwam dit uit :) :) :)
Tsss, en word ik zeker weer uitgeschakeld in de eerste ronde, lekkere random dice ;)

Preddie wijzigde dit bericht 20-01-2003 22:47 (60%)

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Dream on

Hehe in penalties ben ik nooit sterk geweest nee :)

Ben trouwens weer gigantische talenten aan het inkopen. Zoals deze:

Fredrik Håkansson (7773475)
17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Sverige
Assessed value: 215 000 Euro
Wage: 1 540 Euro/week
Owner: Lancashire F.C
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: passable
Winger: wretched Defending: solid
Scoring: poor Set Pieces: wretched

Transfer list: Inner Midfield

Deadline: 1/22/2003 at 13:05

Asking price: 450 000 Euro

Highest bid:
816 000 Euro by HARDTRANCE

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Reg. datum: 06 september 2001

Lol en ik verliezen van F.C. GoT, never :P zeker niet in de cup :D

Case Designer

quote:
ThaNobius schreef op 20 januari 2003 @ 22:44:
Winaar G.O.T. Cup 2003

Martin's Team

En daar heb ik dus ook een keer van verloren. (4-1). Dus zo sterk is ie niet.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Ik ga nu een aanmeldingspagina maken voor de GoT CUP 2003.. hoe wat en wanneer weet ik nog niet, maar dan weet ik iedergeval of en hoeveel animo er voor is :)

Dream on

devv05 .. Pass me ff mijn wachtwoord wil je? ;) Request stond ook al op pagina 6 ofzo. Thanks (ben em vergeten).

contact me maar ff icq/msn dan :)

quote:
devv05 schreef op 20 januari 2003 @ 22:52:
Lol en ik verliezen van F.C. GoT, never :P zeker niet in de cup :D
Zie je wel... zo goed ben je niet ;)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Case Designer

quote:
devv05 schreef op 20 January 2003 @ 23:05:
Ik ga nu een aanmeldingspagina maken voor de GoT CUP 2003.. hoe wat en wanneer weet ik nog niet, maar dan weet ik iedergeval of en hoeveel animo er voor is :)

Hoe en wat weet ik ook niet. En op de vraag wanneer kan ik een simpel antwoord formuleren.
Komend seizoen nl

AllroundPC
School PC
Router

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Pfff 5-1 verliezen van Beuker Utd kan dus niet he, ik ruik hier omkoping :P
Broertje (martin's team) zal wel blij zijn met zijn virtuele overwinning, hij staat dit seizoen nog droog qua punten in div IV :D
Op zich ook logisch, compleet middenveldloos, en toch gepromoveerd toen div V nog het laagste was, alleen verdediging en keep is een beetje goed.
Cup zou wel leuk zijn, alleen mij gaat het voorlopig meer om het feit dat ik niet meer actief hoeft te zoeken naar oefenduels :P

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Het is vanaf nu mogelijk om je in te schrijven voor de GoT-cup 2003 via http://www32.brinkster.com/hattrickusers

instructies:

-Inloggen
-Bovenin het balkje als je ingelogd komt GoT-cup 2003 te staan
-Op die site zie je de teams die deelnemen. onderaan kun je zelf in/uit schrijven.

Succes!

BeuKeR UNiTeD - RFC Skillz 8 - 4
Pfff... wat is dit nou :(

In de 1e ronde met 8-4, dat laat ik niet over mijn kant gaan. Ik schrijf me direct in :p

muahaha

Case Designer

Ben ingegeschreven

AllroundPC
School PC
Router

Goed zo.. hoop dat nog velen zullen volgen :)

Ik zoek nog iemand die wil helpen met het organiseren van de hele cup, dus misschien dat iemand zich bij deze geroepen voelt ;)

De deadline van inschrijving staat voorlopig op Maandag 27 Januari 16.00

Dus wees op tijd!! :)

En natuurlijk zijn vrienden en familie ook welkom om mee te doen :) zolang het maar wel een beetje binnen de GoT-bekenden kring blijft 8-)

Dream on

Niet te groot, moet wel voor het eind van de competitie afgelopen zijn. Denk daar om :)

Nog 8 wedstrijden

1: finale 2 personen
2: halve finale 4 personen
3: kwart finale 8 personen
4: achtste finale 16 personen
5: blabla 32
6: 64
7: 128
8: 256

In principe zouden er 256 mensen kunnen deelnemen via het knockout systeem.

Ook een systeem van poules zou kunnen. Nu kunnen er minder mensen meedoen, maar ben je ook veeeeeel meer wedstrijden kwijt door uit en thuis principe.

Er staan 25 mensen in de database van devv05. Als die allemaal meedoen zijn we iig al verzekerd van 5 rondes.
Ik stem voor een knockoutsysteem, met als toevoeging, dat men loot om wie er uit en thuis speelt. Men kan niet via het systeem van Hattrick werken, want Hattrick staat boven alles. Als we zelf gaan beslissen welk team nou beter of slechter is, komt het aan op eigen meningen. En natuurlijk heeft iedereen een andere mening en word het een chaos. Mensen die zijn uitgeschakeld kunnen door blijven oefenen tegen andere mensen die ook zijn uitgeschakeld. Zo is men verzekerd van een redelijk aantal oefenwedstrijden. Want daar gaat het toch om? Om je jonkies te trainen en die virtuele cup is bijzaak. Eer van GoT? hmmmkay :)

Edit: Ennuh als je toch tegen mij moet uit, neem dan maar je hele legioen mee. Kan 80000 man in, dus je zal best wel wat centjes vangen als je bij mij op bezoek komt.

_Fonz wijzigde dit bericht 21-01-2003 01:09 (13%)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Broertje zal vast mee willen doen, maar hij heeft nu letterlijk geen B team over meer, had al maar 16 spelers, en nu nog 2 geblesseerd :D Dus misschien toch maar niet ivm blessures.
Pfff, mijn team speelt trouwens wel hard, vooral 2 spelers die elke wedstrijd minstens 1 gele kaart scoren, schijnt aan de captain in het veld te liggen, maar hij heeft goed leiderschap en is aardig (ok, op het randje, maar iets beters heb ik niet voor handen) . Vooral vaag dat sommige spelers die gewoon eerlijk zijn achterelkaar kaarten scoren en de smerige spelers juist weinig :/

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

quote:
Oh Yared, zet deze ook ff bij de beginpost:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
Helaas moet je voor de meeste pagina's inloggen en msnlid zijn en dat vind ik persoonlijk een kwalijke zaak voor een hulppagina.

WAT?! Sta ik voor de GoT CUP opgesteld tegen Hardtrance?
* yared is niet verbaasd dat ie heeft verloren, maar wel dat het slechts met 4-3 was :)

Nadat 3 van de 5 topspelers zwaar geblesseerd zijn geraakt (training slechts op 95% en pas 1x mots gespeeld) waaronder allebei me topkeepers en ik nu dus met een 3e keeper speel en niet eens centen heb voor een 4e keep, heb ik me wensen maar bijgesteld. Dit seizoen speel ik in het 5e en volgend seizoen eveneens en daarna storm ik het 4e binnen.

Voor de spelers in de 6e divisie, er is weinig verschil met het 5e, net zo sterk, net zoveel nieuwelingen en net zoveel kans op een computerspeler.

GoT Cup: RtcW als jij nou eens gewoon met 10 man speelt tegen een 6e divisie speler, dan is het weer een beetje eerlijk ;) :P

In HAM is trouwens me gemiddelde age 21,14 (exclusief coach) try to beat that :)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

www.tweakfederatie.tk:
Zijn er van de tot nu toe 24 bekende Tweaker teams op Hattrick maar 6 ingeschreven als supporter of hebben teams zich gewoon nog niet aangemeld bij de GoT federatie op HT? url in beginpost

Doen! de federatie geeft ons namelijk de mogleijkheid een HT nieuwsbrief rond te sturen zonder dat iedereen zijn mail moet achterlaten en we kunnen een klein beetje organisatiestructuur aanbrengen.

Supporterkosten voorschieten:
Supporter worden kost slechts 20 euro voor een heel jaar en is echt de moeite.
Voor mensen die problemen ermee hebben wil ik wel via mijn creditcard mensen lid maken zodra ik het geld op me gironummer heb ontvangen.

Mail me even duidelijk:
# Teamnaam en Teamnummer (staat achter je naam)
# Echte naam en alias
# Valid emailadres en telefoonnummer
# Je bank/giro rekening

Mijn emailadres is y@redderay.tk

Het supporter worden gaat onmiddelijk! Dus zodra ik betaald heb kun jij meteen inloggen. :)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
Door Preddie - Monday 20 January 2003 17:54
Ik heb een team logo gemaakt en upgeload.

om deze te zien effe naar me pagina gaan op hattrick: (#143255) Paniohitus. En dat is inderdaad me vogel (kanarie) En ik vind me shirt-keuze ook wel leuk, hehe.

Alle kritiek is trouwens welkom, is immers een test logo
Het is echt een geinig logo, vooral ook omdat het echt jouw kanarie is en niet een plaatje van het internet getrokken.
Hoelang heb je hem daarvoor trouwens moeten laten rondtrippelen :P

Tja, team colors was niet zo moeilijk in jouw geval :D

yared wijzigde dit bericht 21-01-2003 08:26 (4%)

Reg. datum: 20 januari 2003

quote:

Welkom welkom! :)
Ben je ook al lid geworden van de Gather of Tweakers Federatie op HT?! EVEN DOEN!
We gaan tzt een eigen Cup organiseren als we genoeg leden hebben, op de woensdag middag en er is dus een zeer handige site: www.tweakfederatie.tk gemaakt door devv05!

Thx!. wacht nog ff met supporteren of ik er lol in blijf houden. Denk het wel...

Ik heb nog wel ideeen over die GoT-cup en wil wel meehelpen. Zal het even op papier zetten.

Het maakt MIJ niks uit...

* Tsjipmanz is nog geen betalend lid en wacht ook nog ff met deelname aan de GoT-cup
Moet nog n stuk of wat oefenwedstrijden tegen "echte" mensen afwerken....
Ik heb ook geprobeerd me in te schrijven voor die pagina, devvv, maar ik kreeg ook n foutmelding. Ligt dat aan mozilla of aan de pagina zelf?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

^22323214325

quote:
Tsjipmanz schreef op 21 January 2003 @ 09:01:
* Tsjipmanz is nog geen betalend lid en wacht ook nog ff met deelname aan de GoT-cup
Moet nog n stuk of wat oefenwedstrijden tegen "echte" mensen afwerken....
Ik heb ook geprobeerd me in te schrijven voor die pagina, devvv, maar ik kreeg ook n foutmelding. Ligt dat aan mozilla of aan de pagina zelf?

Met opera kan ik niet op de links klikken.
Maar ik ga eerst nog even verder met hattrick.org

Hihihiihihi

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws