ღ
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topic(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Reg. datum: 20 januari 2003
quote:devv05 schreef op 20 January 2003 @ 12:35:
Topscorer update zoals beloofd:
[...]
Ik sta dus 2e
Overzicht van alle competities in Nederland:
[...]
Sta ik dus ook al in
Verder geen GoT'ers toch?
Lijkt me geen correcte lijst, dit was vorige week (div VI):
1. Arjan Vente NAC Overijssel 17
2. Noël Bartholome RKC Flevopolder 13
3. Edward Melman SC Onyx 13
Melman staat nu op 14. De topscorers-lijst binnen Hattrick werkt ook nog niet goed.
ps. nieuw op dit forum. 1e seizoen hattrick. Team: SC Onyx.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Reg. datum: 06 september 2001
Welkom welkom!quote:ps. nieuw op dit forum. 1e seizoen hattrick. Team: SC Onyx
Ben je ook al lid geworden van de Gather of Tweakers Federatie op HT?! EVEN DOEN!
We gaan tzt een eigen Cup organiseren als we genoeg leden hebben, op de woensdag middag en er is dus een zeer handige site: www.tweakfederatie.tk gemaakt door devv05!
Aan je enthousiasme te zien (op je eigen SC Onyx) site ben je een ideale kandidaat om supporter te worden, zeker de moeite waard! Kun je dat logo van je en die teamkleuren in het echt toepassen
Wie weet trouwens waar ik die stats kon vinden over welk land het meeste meedoet met HT? Zit er waarschijnelijk weer eens overheen te kijken bij het supportersgedeelte
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
quote:yared schreef op 20 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Wie weet trouwens waar ik die stats kon vinden over welk land het meeste meedoet met HT? Zit er waarschijnelijk weer eens overheen te kijken bij het supportersgedeelte
Laat ik dat als niet-supporter nou weten!
http://www.dandy.at/managers.html
Bron: Hattrick beginner pagina's
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-01-2003 16:38 (11%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
En bedanktquote:
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
om deze te zien effe naar me pagina gaan op hattrick: (#143255) Paniohitus. En dat is inderdaad me vogel
Alle kritiek is trouwens welkom, is immers een test logo
Preddie wijzigde dit bericht 20-01-2003 17:54 (13%)
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
Date From To Price Value then
1/20/2003 HARDTRANCE Draughts Dodgers 624 000 Euro (277 000 Euro)
Economy
Cash funds: 442 272 Euro (1 188 442) Euro
Sponsors: high on life
Supporter Club: 2229 members
Supporters: high on life
Zo ... ik kan weer een goed spelertje kopen
Ben blij dat ik hem voor zoveel heb kunnen verkopen. Ze boden als gekken tegen elkaar op. Hij was 29 jaar. Excellent playmaking, solid defending, solid set pieces, excellent stamina. Ik had voor de gein ff zitten scouten voor iemand met zulke eigenschappen. Zie je niet veel moet ik zeggen. Of ze zijn schrikbarend duur.
Intern valt het verlies van deze speler wel op te vangen. We zullen wel moeten vrezen voor een goede afloop in de bekerwedstrijd van woensdag. 1 lichtpuntje .. dan kunnen we beginnen aan de GoT cup
_Fonz wijzigde dit bericht 20-01-2003 18:04 (13%)
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
Oh Yared, zet deze ook ff bij de beginpost:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
Bij voorbaat dank!
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-01-2003 18:17 (38%)
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
Thanksquote:devv05 schreef op 20 januari 2003 @ 12:35:
Topscorer update zoals beloofd:
[...]
Ik sta dus 2e
Overzicht van alle competities in Nederland:
[...]
Sta ik dus ook al in
Verder geen GoT'ers toch?
muahaha
Wel jammer dat ik zo weinig geld heb, mijn winger is geblesseerd geraakt bij een belangrijke wedstrijd voor 4 weken. Heb eigenlijk nauwelijks invallers die tegen hem kon tippen
Preddie wijzigde dit bericht 20-01-2003 19:29 (6%)
quote:yared schreef op 20 januari 2003 @ 00:27:
TheDolfl ik wil je niet meer horen klagen met zo'n coach!!
* yared is totaal al 70.000 kwijt en zijn coach is redelijk...
Ik ben al 80k kwijtgeraakt en dit is het beste wat ik tot nu toe heb gekregen.
Hoever mag ik in de schulden komen om een betere coach te krijgen?
En wat is er dan zo waardeloos?
The Dolf wijzigde dit bericht 20-01-2003 19:50 (7%)
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nooit in de schulden gaan..., een coach is belangrijk, maar geld is belangrijker. Dus niet rood gaan staan, omdat je een goede coach wilt hebben. Als je later meer geld ontvangt, kan je opzoek gaan naar de perfecte coach... (maar in het begin kan je dat beter gebruiken om goede spelers te kopen...)quote:The Dolf schreef op 20 januari 2003 @ 19:50:
[...]
Ik ben al 80k kwijtgeraakt en dit is het beste wat ik tot nu toe heb gekregen.
Hoever mag ik in de schulden komen om een betere coach te krijgen?
En wat is er dan zo waardeloos?
Reg. datum: 25 september 2000
Ik zit dus wel in de schulden (145.000 euro) en ik ben net een maand bezig. Weet iemand hoe ik mijn club weer financieel gezond kan krijgen?quote:Preddie schreef op 20 januari 2003 @ 20:01:
[...]
Nooit in de schulden gaan..., een coach is belangrijk, maar geld is belangrijker. Dus niet rood gaan staan, omdat je een goede coach wilt hebben. Als je later meer geld ontvangt, kan je opzoek gaan naar de perfecte coach... (maar in het begin kan je dat beter gebruiken om goede spelers te kopen...)
quote:Radical1980 schreef op 20 januari 2003 @ 20:59:
[...]
Ik zit dus wel in de schulden (145.000 euro) en ik ben net een maand bezig. Weet iemand hoe ik mijn club weer financieel gezond kan krijgen?
Ik ook. Vorige week zat ik nog op 110k schuld
Het enige wat helpt is spelers verkopen
The Dolf wijzigde dit bericht 20-01-2003 21:02 (7%)
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
quote:Ik zit dus wel in de schulden (145.000 euro) en ik ben net een maand bezig. Weet iemand hoe ik mijn club weer financieel gezond kan krijgen?
Je beste speler verkopen?
Edit: Dolf was me net voor
_Fonz wijzigde dit bericht 20-01-2003 21:08 (80%)
Ik zit momenteel denk ik nét onder break-even, maar met een beetje mazzel blijven de sponsorinkomsten toenemen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.