Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Chiuso per ferie
Reg. datum: 17 juni 2002

Ik ben dus net begonnen. :)

Zit ik dus in een poule met ook allemaal beginners. Das logisch.

Maar wat hebben die gasten dan: Veel spelers heel laag 3k, 5k, 6k enzo. Maar ook veel hoog 70k, 50k en zelfs een van 100k!!
Ik heb ze allemaal zo ongeveer van 25k!
Dan win ik dus niet!!

Hoe komt dat? Hebben zij meteen spelers gekocht? Of hebben ze gewoon zulke spelers meteen gekregen? :?

400D equiped

Pech hebben, je kunt van je tegenstanders zien wat ze verkopen en aankopen... Een vriend van me had er zelfs twee bóven de 200k!!! Maar toch win ik van hem... Dus maak je niet al te druk....
WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

als er een bod op staat heb je niet eens een keuze en moet je hem verkopen ;)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 20 januari 2003

quote:
devv05 schreef op 20 January 2003 @ 12:35:
Topscorer update zoals beloofd:
[...]
Ik sta dus 2e :D
Overzicht van alle competities in Nederland:
[...]
Sta ik dus ook al in :P
Verder geen GoT'ers toch?

Lijkt me geen correcte lijst, dit was vorige week (div VI):

1. Arjan Vente NAC Overijssel 17
2. Noël Bartholome RKC Flevopolder 13
3. Edward Melman SC Onyx 13

Melman staat nu op 14. De topscorers-lijst binnen Hattrick werkt ook nog niet goed.
ps. nieuw op dit forum. 1e seizoen hattrick. Team: SC Onyx.

Well do ya punk?
Reg. datum: 19 januari 2001

Vind het wel jammer dat die topscorers optie niet goed werkt :(

Het maakt MIJ niks uit...
Reg. datum: 16 oktober 2000

Inderdaad... Mijn topscorer Enrique Zonneveld had er ook weer een bij, welke niet in de lijst is verwerkt. Beetje jammer...

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Reg. datum: 06 september 2001

Is wel de correcte lijst die op hattrick staat, alleen hij werkt idd nog niet helemaal lekker....

WWW.V3SPA.COM

quote:
ps. nieuw op dit forum. 1e seizoen hattrick. Team: SC Onyx
Welkom welkom! :)
Ben je ook al lid geworden van de Gather of Tweakers Federatie op HT?! EVEN DOEN!
We gaan tzt een eigen Cup organiseren als we genoeg leden hebben, op de woensdag middag en er is dus een zeer handige site: www.tweakfederatie.tk gemaakt door devv05!

Aan je enthousiasme te zien (op je eigen SC Onyx) site ben je een ideale kandidaat om supporter te worden, zeker de moeite waard! Kun je dat logo van je en die teamkleuren in het echt toepassen ;)

Wie weet trouwens waar ik die stats kon vinden over welk land het meeste meedoet met HT? Zit er waarschijnelijk weer eens overheen te kijken bij het supportersgedeelte :D

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
yared schreef op 20 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Wie weet trouwens waar ik die stats kon vinden over welk land het meeste meedoet met HT? Zit er waarschijnelijk weer eens overheen te kijken bij het supportersgedeelte :D

Laat ik dat als niet-supporter nou weten! :p

http://www.dandy.at/managers.html

offtopic:
Bron: Hattrick beginner pagina's ;)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-01-2003 16:38 (11%)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

WWW.V3SPA.COM

quote:
Laat ik dat als niet-supporter nou weten!

http://www.dandy.at/managers.html
En bedankt :D beginpost ermee aangepast.

Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

Ik heb een team logo gemaakt en upgeload.

om deze te zien effe naar me pagina gaan op hattrick: (#143255) Paniohitus. En dat is inderdaad me vogel :P (kanarie) En ik vind me shirt-keuze ook wel leuk, hehe.

Alle kritiek is trouwens welkom, is immers een test logo

Preddie wijzigde dit bericht 20-01-2003 17:54 (13%)

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Woeiiiii

Date From To Price Value then
1/20/2003 HARDTRANCE Draughts Dodgers 624 000 Euro (277 000 Euro)

Economy

Cash funds: 442 272 Euro (1 188 442) Euro
Sponsors: high on life
Supporter Club: 2229 members
Supporters: high on life

Zo ... ik kan weer een goed spelertje kopen :)

Ben blij dat ik hem voor zoveel heb kunnen verkopen. Ze boden als gekken tegen elkaar op. Hij was 29 jaar. Excellent playmaking, solid defending, solid set pieces, excellent stamina. Ik had voor de gein ff zitten scouten voor iemand met zulke eigenschappen. Zie je niet veel moet ik zeggen. Of ze zijn schrikbarend duur.

Intern valt het verlies van deze speler wel op te vangen. We zullen wel moeten vrezen voor een goede afloop in de bekerwedstrijd van woensdag. 1 lichtpuntje .. dan kunnen we beginnen aan de GoT cup :)

_Fonz wijzigde dit bericht 20-01-2003 18:04 (13%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Wat ik me afvraag, is het niet beter om een speler voor z'n 28e te verkopen, aangezien z'n waarde dan gaat dalen?

Oh Yared, zet deze ook ff bij de beginpost:
http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
Bij voorbaat dank! :)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-01-2003 18:17 (38%)

Dream on

Vanaf zn 30e ofzo gaat het rap. Niet alleen waarde daling, maar ook daling van zn skills. Ik probeer mijn team gewoon jong te houden. Mijn oudste spelers is 28 nu en mijn gemiddelde leeftijd .. hmm denk 21 of 20.

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Reg. datum: 10 november 2001

quote:
devv05 schreef op 20 januari 2003 @ 12:35:
Topscorer update zoals beloofd:

[...]

Ik sta dus 2e :D

Overzicht van alle competities in Nederland:

[...]

Sta ik dus ook al in :P
Verder geen GoT'ers toch?
Thanks :p, mijn spelers zullen er wel niet inkomen. Mijn team heeft de rare eigenschap dat het aantal doelpunten over de spelers verdeeld worden en niet gescoord worden door 1 of 2 topspitsen. best wel vaag, maar ja, als ik maar blijf winnen vind ik het best.

muahaha

Paniohitus

Ik zal even me logo hier maar posten...

http://members.chello.nl/j.meijer19/hattrick_logo1.JPG

Wel jammer dat ik zo weinig geld heb, mijn winger is geblesseerd geraakt bij een belangrijke wedstrijd voor 4 weken. Heb eigenlijk nauwelijks invallers die tegen hem kon tippen :( ... maarja, misschien is een troost dat ik hem nu ook niet echt meer nodig heb :P (doordat ik verloren heb tegen de nummer1 ...)

Preddie wijzigde dit bericht 20-01-2003 19:29 (6%)

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:
yared schreef op 20 januari 2003 @ 00:27:
TheDolfl ik wil je niet meer horen klagen met zo'n coach!! :P
* yared is totaal al 70.000 kwijt en zijn coach is redelijk...

Ik ben al 80k kwijtgeraakt en dit is het beste wat ik tot nu toe heb gekregen.

Hoever mag ik in de schulden komen om een betere coach te krijgen?
En wat is er dan zo waardeloos?

The Dolf wijzigde dit bericht 20-01-2003 19:50 (7%)

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Paniohitus

quote:
The Dolf schreef op 20 januari 2003 @ 19:50:
[...]

Ik ben al 80k kwijtgeraakt en dit is het beste wat ik tot nu toe heb gekregen.

Hoever mag ik in de schulden komen om een betere coach te krijgen?
En wat is er dan zo waardeloos?
Nooit in de schulden gaan..., een coach is belangrijk, maar geld is belangrijker. Dus niet rood gaan staan, omdat je een goede coach wilt hebben. Als je later meer geld ontvangt, kan je opzoek gaan naar de perfecte coach... (maar in het begin kan je dat beter gebruiken om goede spelers te kopen...)

Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Preddie schreef op 20 januari 2003 @ 20:01:
[...]

Nooit in de schulden gaan..., een coach is belangrijk, maar geld is belangrijker. Dus niet rood gaan staan, omdat je een goede coach wilt hebben. Als je later meer geld ontvangt, kan je opzoek gaan naar de perfecte coach... (maar in het begin kan je dat beter gebruiken om goede spelers te kopen...)
Ik zit dus wel in de schulden (145.000 euro) en ik ben net een maand bezig. Weet iemand hoe ik mijn club weer financieel gezond kan krijgen?

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:
Radical1980 schreef op 20 januari 2003 @ 20:59:
[...]
Ik zit dus wel in de schulden (145.000 euro) en ik ben net een maand bezig. Weet iemand hoe ik mijn club weer financieel gezond kan krijgen?

Ik ook. Vorige week zat ik nog op 110k schuld
Het enige wat helpt is spelers verkopen

The Dolf wijzigde dit bericht 20-01-2003 21:02 (7%)

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Dream on

quote:

Je beste speler verkopen?

Edit: Dolf was me net voor :)

_Fonz wijzigde dit bericht 20-01-2003 21:08 (80%)

Idd speler(s) verkopen of héél zuinig doen en wachten totdat je na een aantal weken/maanden weer beetje in de plus komt..

Is het jullie (VI-ers) al een beetje gelukt om break-even te draaien? En dan gezien over 2 weken.(1x competitie thuis, 1x competitie uit)
Ik zit momenteel denk ik nét onder break-even, maar met een beetje mazzel blijven de sponsorinkomsten toenemen :)

Ongeveer gelijk ook, maar daar heb ik niet genoeg aan.. Ik moet winst maken om te kunnen promoveren dit seizoen.. vooral mn jeugdopleiding (20.000 per week) zorgt ervoor dat ik geen winst maak.

Met een beetje mazzel trek je binnen nu en het einde van het seizoen een hele waardevolle speler....en dan maar hopen dat 't niet te laat is!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: