Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2001

Misschien heeft de tegenstander een sterke verdediging of heb je zelf spitsen die slecht/niet in vorm zijn.

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

Wat doet de Tweaker tijdens rust... ?
- de betalende supporters schrijven zich in bij de Gathering of Tweakers federatie.
- iedereen probeert het nieuwe prikbord op www.tweakfederatie.tk
- devv05 kent dat prikbord al een heeft een sanitaire stop
- yared is zo nervous dat ie nog steeds op F5 zit te drukken
- windhoosje is vergeten dat we op zondag spelen en zit in de kroeg
- G0009 maakt zich zorgen om Femme z'n zaken maar wordt straks met 6-4 weggespeeld
- Preddie zit nog steeds op F5 te drukken maar moet eerst naar het teamoverzicht wil ie het prikbord zien
- Veel teveel Tweakers weten nog niet van dit spel dus weten niet eens dat het rust is (reclame maken!!! zeg het voooort!)
- ThaNobius vindt de HT site lekker gaan (maar weet niet beter met zijn 2400 baud modempie) :P
- Phusebox hebben we al tijden niet meer gezien, maar ben blij dat ie nog steeds mijn supporter is :D
- Beuker staat te frituren zoals zijn sig al zo duidelijk aangeeft
- Masterno1 is in gesprek met de banken in zijn nog niet afgebouwde VIP box, over zijn 5 ton schuld
- Yared moet niet zo lullen maar weer op F5 gaan drukken..

* yared had dus beter niet op F5 kunnen drukken... een zicht op gelijkspel zag er prima uit, maar 4-1 betekent de 1e plaats afstaan :|

yared wijzigde dit bericht 19-01-2003 21:18 (6%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

LOL! 8)7 8)7 :*)

Catenaccio,die een balbezit had van 71 procent, domineerde de wedstrijd.

Niet slecht tegen de nr2

Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

Echt vaag, ik sta nu 3-0 achter, terwijl me team wel beter is kwa sterren (ook me middenveld) en de wedstrijd ook nog eens thuis speel. Ik had 53% balbezit...

Hmmm? , ik denk dat ze gewoon "wedstrijd van het seizoen" hebben gedaan ofzo?, ik kan het anders niet verklaren...

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

WWW.V3SPA.COM

quote:
Echt vaag, ik sta nu 3-0 achter, terwijl me team wel beter is kwa sterren (ook me middenveld) en de wedstrijd ook nog eens thuis speel. Ik had 53% balbezit...
Zowieso geef je zelf al een antwoord..MOTS spelen is nou eenmaal anders dan je kunt verwachten, daarnaast zijn de sterren slechts een indicatie van de wedstrijd waar je ze bekijkt...een momentopname. Het kan best zijn dat de tegenstander een nieuwe coach heeft en de team spirit een stuk hoger is.

* yared is reeds op zoek gegaan naar een nieuwe coach, die achterstand haalt ie toch niet in :(

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 06 september 2001

Sjeez nog steeds 0-1 en nog geen enkele update 2e helft met 82% balbezit.. en dat is nu al 3 wedstrijden zo :{

WWW.V3SPA.COM

quote:
Sjeez nog steeds 0-1 en nog geen enkele update 2e helft met 82% balbezit.. en dat is nu al 3 wedstrijden zo
Je positiespel is duidelijk goed, maar ik zou de komende wedstrijden in ieder geval SCOREN trainen en wellicht wat keeper-trainers erbij nemen hoewel je met zulke lage doelsaldo in jouw divisie geen slechte keeper hebt lijkt me... je hebt gewoon spitsen die moeten leren de knoop door te hakken.

Zou ze trouwens niet inwisselen!! Trainen is beter.

Ik heb een keeper met redelijk en een spits met goed.. dat zal het dus niet zijn? misschien toch mn teamgeest die geirriteerd is of mn leider die slecht is?

Paniohitus

Maarja, ik vind het opzich niet eens zo erg, dit betekent dat ik niet eerste word in me league, maar misschien zal dat ook wel direct erg zwaar zijn voor me...

-ik vind de site oppeens veel sneller, komt dat door supporter?

Preddie wijzigde dit bericht 19-01-2003 21:42 (18%)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Mwhuahahahahaha, ik sta inmiddels 0-4 voor, zonder MOTS tegen de nr 2. De vorige nr 2 die vorige week tegen mij gelijkspeelde met 2-2 staat 1-1 tegen de nr 7 , blijkbaar tegen mij echt MOTS gedaan :DDDDD

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Godver nog steeds 1-0 en mn directe tegenstander al 4-0 voor.. ik moet denk echt maar een goede spits erbij kopen.. kutzooi :(

Ah ik 2-0, concurrent 4-1.. das al een stuk beter...
ik 3-0, concurrent 4-2.. hehe gaat de goede kant opeens zo :P

en ik speel tegen 10 man.. opeens vet veel updates laatste 10 minuten, vaag is dat :?

devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 21:40 (50%)

Banana Dai Kazoku desu~~

Trouwens, het niet scoren van veel doelpunten ligt volgens mij aan je middenvelders lijkt het, vorige keer speelde mijn winger met goed vleugelspel in de verdediging, toen scoorde ik geen flikker. Nu heeft mijn superspits weer een hattrick (weliswaar 2 pingels, maarja het type van hooijdonk :P )

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Paniohitus

Ik ben net even supporter geworden, die 20 euro maakt me ook niet zo uit, speel dit spel daarvoor genoeg :P

quote:
Preddie schreef op 19 January 2003 @ 21:39:
Ik ben net even supporter geworden, die 20 euro maakt me ook niet zo uit, speel dit spel daarvoor genoeg :P
Cool wordt ff supporter van me :P en join GoT federatie natuurlijk :)

Well do ya punk?
Reg. datum: 19 januari 2001

Ik sta op het punt om de koppositie over te nemen :)

Eind goed al goed.. Ik 3-0 gewonnen, koploper 4-2 dus ik loop weer een doelpuntje in :) winst tegen hem thuis is nu genoeg voor koppositie.. alleen jammer dat ik pas de laatste wedstrijd tegen hem moet, die is dus ECHT allesbeslissend.. wel spannend :)

WWW.V3SPA.COM

Bye Bye Joost Kuiper, hello:
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront! :(

Coach eruit, en flink trainen op positiespel.

Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!

0-8 gewonnen :p
Volgende week thuis tegen de nummer 2, en daarna dus meteen uit tegen de nr 2. Ik heb 1 punt voorsprong, dus als ik nou zorg dat ik thuis win...:)

quote:
yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront! :(
Ik vat 'm niet, wat kan die kerel er voor belang bij hebben wél in te loggen maar verder niks meer aan het spel te doen?

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

0-3 Verloren. Ik had slechter verwacht tegen de nummer 1.

Ik verheug me nu al op de volgende 2 wedstrijden. Tegen de laatste van mijn divisie

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Ey Yared, je bent mij vergeten :)

Ohw ja 8-0 win met mijn slechtste opstelling. Play it Cool

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Zoals beloofd de topscorer statistieken van deze week van de VI divisie (als iemand meer statistieken wil --> vragen)

Laat maar die komen nog, is nog niet geupdate :{

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Bye Bye Joost Kuiper, hello:
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Coach eruit, en flink trainen op positiespel.

Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!

Vaag, maar ik reageer ook nooit op mail, opstelling verander ik ook niet zomaar :P
Kan zijn dat die gast gewoon niet veel tijd heeft om te kloten en echt alleen het noodzakelijke doet.

Oja, 0-5 gewonnen, en die nr.2 komt er nog genadig ervanaf met zijn 2-1, aftereffects van MOTS zijn scary :D

^^0nMe wijzigde dit bericht 19-01-2003 22:19 (7%)

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Ja idd. Maar ik speelde dus 2 keer MOTS achter elkaar, met een beker en leaquewedstrijd ertussen. Als je MOTS dan voor 2e keer doet, dat is pas scary. Gelukkig won ik wel van de nummer 2, na achter te hebben gestaan met 2-1 en won ik een bekerwedstrijd (play it cool) daarna op het nippertje met penalties (3-2)

Ermm Devv05? Kun je mijn password ook even sturen? :+

_Fonz wijzigde dit bericht 19-01-2003 22:28 (9%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: