Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topic- de betalende supporters schrijven zich in bij de Gathering of Tweakers federatie.
- iedereen probeert het nieuwe prikbord op www.tweakfederatie.tk
- devv05 kent dat prikbord al een heeft een sanitaire stop
- yared is zo nervous dat ie nog steeds op F5 zit te drukken
- windhoosje is vergeten dat we op zondag spelen en zit in de kroeg
- G0009 maakt zich zorgen om Femme z'n zaken maar wordt straks met 6-4 weggespeeld
- Preddie zit nog steeds op F5 te drukken maar moet eerst naar het teamoverzicht wil ie het prikbord zien
- Veel teveel Tweakers weten nog niet van dit spel dus weten niet eens dat het rust is (reclame maken!!! zeg het voooort!)
- ThaNobius vindt de HT site lekker gaan (maar weet niet beter met zijn 2400 baud modempie)
- Phusebox hebben we al tijden niet meer gezien, maar ben blij dat ie nog steeds mijn supporter is
- Beuker staat te frituren zoals zijn sig al zo duidelijk aangeeft
- Masterno1 is in gesprek met de banken in zijn nog niet afgebouwde VIP box, over zijn 5 ton schuld
- Yared moet niet zo lullen maar weer op F5 gaan drukken..
* yared had dus beter niet op F5 kunnen drukken... een zicht op gelijkspel zag er prima uit, maar 4-1 betekent de 1e plaats afstaan
yared wijzigde dit bericht 19-01-2003 21:18 (6%)
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Reg. datum: 14 maart 2002
Niet slecht tegen de nr2
Hmmm? , ik denk dat ze gewoon "wedstrijd van het seizoen" hebben gedaan ofzo?, ik kan het anders niet verklaren...
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
Zowieso geef je zelf al een antwoord..MOTS spelen is nou eenmaal anders dan je kunt verwachten, daarnaast zijn de sterren slechts een indicatie van de wedstrijd waar je ze bekijkt...een momentopname. Het kan best zijn dat de tegenstander een nieuwe coach heeft en de team spirit een stuk hoger is.quote:Echt vaag, ik sta nu 3-0 achter, terwijl me team wel beter is kwa sterren (ook me middenveld) en de wedstrijd ook nog eens thuis speel. Ik had 53% balbezit...
* yared is reeds op zoek gegaan naar een nieuwe coach, die achterstand haalt ie toch niet in
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Reg. datum: 06 september 2001
Je positiespel is duidelijk goed, maar ik zou de komende wedstrijden in ieder geval SCOREN trainen en wellicht wat keeper-trainers erbij nemen hoewel je met zulke lage doelsaldo in jouw divisie geen slechte keeper hebt lijkt me... je hebt gewoon spitsen die moeten leren de knoop door te hakken.quote:Sjeez nog steeds 0-1 en nog geen enkele update 2e helft met 82% balbezit.. en dat is nu al 3 wedstrijden zo
Zou ze trouwens niet inwisselen!! Trainen is beter.
-ik vind de site oppeens veel sneller, komt dat door supporter?
Preddie wijzigde dit bericht 19-01-2003 21:42 (18%)
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ah ik 2-0, concurrent 4-1.. das al een stuk beter...
ik 3-0, concurrent 4-2.. hehe gaat de goede kant opeens zo
en ik speel tegen 10 man.. opeens vet veel updates laatste 10 minuten, vaag is dat
devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 21:40 (50%)
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Cool wordt ff supporter van mequote:Preddie schreef op 19 January 2003 @ 21:39:
Ik ben net even supporter geworden, die 20 euro maakt me ook niet zo uit, speel dit spel daarvoor genoeg
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront!
Coach eruit, en flink trainen op positiespel.
Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!
Volgende week thuis tegen de nummer 2, en daarna dus meteen uit tegen de nr 2. Ik heb 1 punt voorsprong, dus als ik nou zorg dat ik thuis win...:)
Ik vat 'm niet, wat kan die kerel er voor belang bij hebben wél in te loggen maar verder niks meer aan het spel te doen?quote:yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront!
Ik verheug me nu al op de volgende 2 wedstrijden. Tegen de laatste van mijn divisie
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ohw ja 8-0 win met mijn slechtste opstelling. Play it Cool
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
Laat maar die komen nog, is nog niet geupdate
quote:yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Bye Bye Joost Kuiper, hello:
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Coach eruit, en flink trainen op positiespel.
Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!
Vaag, maar ik reageer ook nooit op mail, opstelling verander ik ook niet zomaar
Kan zijn dat die gast gewoon niet veel tijd heeft om te kloten en echt alleen het noodzakelijke doet.
Oja, 0-5 gewonnen, en die nr.2 komt er nog genadig ervanaf met zijn 2-1, aftereffects van MOTS zijn scary
^^0nMe wijzigde dit bericht 19-01-2003 22:19 (7%)
Ermm Devv05? Kun je mijn password ook even sturen?
_Fonz wijzigde dit bericht 19-01-2003 22:28 (9%)
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.