Gathering of Tweakers

Quicksearch
Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 19 januari 2003 @ 18:52:
[...]

Uhm, niet???

[afbeelding]

zo zou het eruit moeten zien... :?
Ik zie ook geen prikbord als ik ingelogd ben...

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Reg. datum: 06 september 2001

Refresh eens dan? Zou het dan wel moeten doen..

Nog 5 minuten trouwens! B)

devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 19:53 (65%)

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 19 January 2003 @ 19:52:
Refresh eens dan? Zou het dan wel moeten doen..

Nog 5 minuten trouwens! B)
Nee, werkt niet, heb ook alle files delete onder IE explorer maar dat hielp ook niet.

Succes allemaal maarweer :)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Paniohitus

Ik ben echt enorm zenuwachtig nu ik tegen de nummer 1 moet, als ik win, dan sta ik eerste :D En ik maak een erg goede kans....

Preddie wijzigde dit bericht 19-01-2003 19:57 (16%)

Ik moet tegen de nr. 4, uit, maar kan nog spannend worden want ik ga PICen :)

quote:
Preddie schreef op 19 januari 2003 @ 19:55:
[...]

Nee, werkt niet, heb ook alle files delete onder IE explorer maar dat hielp ook niet.
Daar snap ik echt niks van, waarom werkt het hier dan wel... Ook als ik onder jouw account inlog... Nog meer mensen die het even zouden kunnen testen?

devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:01 (6%)

xie ook geen prikbord trouwens :?

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:04 (4%)

Ik vind de hattrick site op dit moment niet traag hoor ? :S Hij loopt erg lekker :)

Laten we het eens worden..

quote:
G0009 schreef op 19 januari 2003 @ 20:03:
xie ook geen prikbord trouwens :?
Erg raar.. ook niet na refresh?? Nou ja dan zal ik er morgen nog eens naar kijken.. Maar snap niet dat ik m dan als enige wel zie.... Je moet wel eerst INLOGGEN he? :P

devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:06 (6%)

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:06:
[...]

Erg raar.. ook niet na refresh?? Nou ja dan zal ik er morgen nog eens naar kijken.. Maar snap niet dat ik m dan als enige wel zie.... Je moet wel eerst INLOGGEN he? :P

Ik log echt in, maar ik blijf het oude balkje gewoon houden..., er veranderd verder niet veel.

Ahhhhhhhh, ik ben zenuwachtig :P , komop reporter, ik want news

quote:
devv05 schreef op 19 januari 2003 @ 20:06:
[...]

Hoo, correctie, ik zie het woord prikbord WEL
:)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:10 (10%)

quote:
Preddie schreef op 19 januari 2003 @ 20:08:
[...]

Ik log echt in, maar ik blijf het oude balkje gewoon houden..., er veranderd verder niet veel.

Ahhhhhhhh, ik ben zenuwachtig :P , komop reporter, ik want news
En inloggen verandert ook niet in uitloggen? Ook niet na refreshen na het inloggen? :? :?

quote:
G0009 schreef op 19 January 2003 @ 20:09:
[...]

Hoo, correctie, ik zie het woord prikbord wel, en kan wel een bericht posten maar nix bekijken.
De berichten komen onderaan het prikbord (submit dingetje) te staan.. naar beneden scrollen dus :) zie je ze? staat geen nieuw bericht tussen trouwens alleen 1 van mij.

devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:10 (9%)

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:09:
[...]

En inloggen verandert ook niet in uitloggen? Ook niet na refreshen na het inloggen? :? :?
Nee..., ik kan blijven inloggen

Preddie wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:11 (6%)

quote:
Preddie schreef op 19 January 2003 @ 20:11:
[...]

Nee..., ik kan blijven inloggen
Daar klopt echt helemaal niks van :? Tekst inloggen gaat weg en komt uitloggen te staan.. meerdere keren inloggen heb ik sowieso opgevangen met een beveiliging.. en er zou een kopje prikbord bij moeten komen........

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:13:
[...]

Daar klopt echt helemaal niks van :? Tekst inloggen gaat weg en komt uitloggen te staan.. meerdere keren inloggen heb ik sowieso opgevangen met een beveiliging.. en er zou een kopje prikbord bij moeten komen........

Inderdaad wel vaag, ik vond het ook al zo vreemd, er staat wel:

"
U bent succesvol ingelogd.

U wordt teruggebracht naar het teamsoverzicht.
"

Maar er veranderd helemaal niks verder

Ik zie het prikbord inmiddels :)

Mijn tegenstander: Bluntz begon aan de wedstrijd met een interessante onbegrijpelijke 4-2-4 formatie :p

quote:
G0009 schreef op 19 January 2003 @ 20:17:
Ik zie het prikbord inmiddels :)

Mijn tegenstander: Bluntz begon aan de wedstrijd met een interessante onbegrijpelijke 4-2-4 formatie :p
Mooi.. Heb echt geen idee waarom preddie 'm dan niet ziet.... Nou ja komt na de wedstrijd wel :) Probeer ook ff wat te posten als je straks tijd hebt, weet ik zeker of ie nou wel of niet werkt.

Staat een testbericht op inmiddels :)
Oh, wat preddie misschien vergeet is dat ie eerst naar Teams overzicht moet gaan en daarna pas de link naar het prikbord ziet.

www.valheru.nl/forum

quote:
Als ik kijk naar hoeveel mensen er al supporter zijn, en dan vooral heel veel in Zweden, maar ook een hoop in Nederland, dan snap ik niet waarom het niet beter kan. Honderden, nee duizenden supporters maal 20 euro per jaar levert toch onwijs veel geld op! Laten we zeggen 5000 supporters over de hele wereld, maal 20 euro = 100.000 euro per jaar. En die eigenaar maar rijk worden
Beetje generaliserend he? Je klinkt nu als zo'n user die altijd maar roepen dat Femme wel in het geld zal zwemmen, even de rest v/h team, kosten, workload etc vergetend.

Ik ben het met je eens dat ze trage momenten hebben, maar zie elke keer verbetering, iets wat ik bij zat andere (ook betaal) sites niet zie. Daarnaast zie ik wekelijks nieuwe zaken, dingen opgelost, etc... net als bij Tweakers en dat is nou net wat me zo trekt.. spelletje doen kun je praktisch overal, maar ik hou het bij merken die om de user geven en aan ze denken. :P

Ben bloed, tering, hypernervous... 1-1 Match o/t Season en iedereen heeft me op verlies staan. Als ik win krijg ik een enorme boost prestige en omdat het systeem daar ook mee werkt met dit soort pro's en cons kan het zijn dat ALS ik win me supporters en sponsor uit hun dak gaan en de team spirit sky high word.....
* yared ziet scheel van de zenuwen....

shit, 2-1 nu... grom grom grom

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

Jah normaal gesproken zou ie automatisch naar die pagina moeten springen, misschien dat ie dat niet overal ondersteund.. de prikbord link staat wel op alle pagina's alleen meteen na het inloggen niet (behalve als je dan refreshed).. je bericht staat erop dus hij werkt iig wel :)

mn wedstrijd gaat overigens kut... sta pas 1-0 voor (net) terwijl die gast laatste staat en mn directe concurrent die ik op doelsaldo moet pakken staat al 2-0 voor... ik mis veel te veel kansen :(

devv05 wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:40 (28%)

www.valheru.nl/forum

weird, zit gewoon zwaar te verlangen naar beeld & geluid bij een voetbal wedstrijd die zich volledig virtueel afspeelt.. 8)7 8)7 8)7

sta nog steeds 1 doelpunt voor op doelsaldo en nog steeds 1e in me divisie MAAR IK WIL WINNEN! of minstens gelijkspel... ben 5x ongeslagen

russtand 1-2 :'(

yared wijzigde dit bericht 19-01-2003 20:45 (39%)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

quote:
yared schreef op 19 januari 2003 @ 20:37:
[...]
Beetje generaliserend he? Je klinkt nu als zo'n user die altijd maar roepen dat Femme wel in het geld zal zwemmen, even de rest v/h team, kosten, workload etc vergetend.

Het zal wel een n00b vraag zijn, maar levert GOT iets(winst) op dan? Ze hebben toch alleen hardware-sponsors die zorgen voor de servers e.d.?

Sta inmiddels 0-4 voor :*) :P :9

Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 1. 1337,die een balbezit had van 82 procent, domineerde de wedstrijd.

Sjeez alweer.. Steeds balbezit van hoog in de 80/90 procent maar een hele matige score, hoe kan dat toch????

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws