Reg. datum: 06 september 2001
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 september 2001
Eigenaar : Thije Nobbe
Alias : Thije
Team : Nobbe United (69624)
Regio : Noord-Holland
Divisie : V.186
Stadion : Nobbe's Achtertuin
Capaciteit: 14200
Fan club : Nobbeside
Fanclub : 736 leden
Formatie : 3-5-2
1. Nobbe United 5 31 - 5 15
2. beone 5 11 - 4 10
3. nicolai united 5 16 - 10 9
4. midgetgolffreak 5 13 - 19 9
5. La fuerza del Dios 5 9 - 15 5
6. Super ELF 5 12 - 15 4
7. Team Rataplan 5 7 - 17 4
8. Hoek B 5 5 - 19 1
Wedstrijdprogramma :
2003-01-19 (Competitie): La fuerza del Dios - Nobbe United
2003-01-22 (Oefenwedstrijd): Timberteam - Nobbe United
2003-01-26 (Competitie): Nobbe United - beone
2003-02-02 (Competitie): beone - Nobbe United
2003-02-09 (Competitie): Nobbe United - La fuerza del Dios
Niveau jeugdopleiding: redelijk
Investering in je Jeugdopleiding: 20 000 Euro / week
Keeper Trainers: 1
Assistent Coaches: 4
Sport Psychologen: 1
Woordvoerders: 1
Economen: 0
Fysiotherapeut: 1
Dokters: 1
Laten we het eens worden..
Opmerkingen zijn welkom
Heb nu eerst even de verplichting wat mensen af te maken in een andere spelletje (Catan) en dan zijn we er weer voor het echte werk.... HATTRICK!
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Complimenten hoor!. wat ik met het vorige topic altijd heb nagelaten doe jij nu extra goedquote:yared schreef op 16 januari 2003 @ 20:23:
Done, de beginpost is af.
Opmerkingen zijn welkom
Heb nu eerst even de verplichting wat mensen af te maken in een andere spelletje (Catan) en dan zijn we er weer voor het echte werk.... HATTRICK!
quote:
Volgens mij was JIJ hier degene die negatief reageert. Je had ook gewoon nix kunnen zeggen en kunnen denken, haha, wat een sukkel, die clown raakt ie nooit kwijt. Dat je het denkt alah, maar dat je niet de sociale kracht op kan brengen om het te laten te zeggen, getuigt van het feit dat je psychische hulp nodig hebt.
Ik heb nooit gezegd dat het een IDEALE clown is. Maar een popular/solid leader kost 100k en dat kan niet iedereen meteen opbrengen! Vandaar dat symphatiek/solid leader een goedkoop alternatief is.quote:
Naja misschien loopt er nog een G0009 rond die hem als de ideale clown ziet.
En ok hier mijn hulptip: Koop een betere clown
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 16-01-2003 21:39 (88%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Jongen wat loop jij je nou druk te maken constant?quote:G0009 schreef op 16 January 2003 @ 21:30:
N00bius je hangt me de strot uit met je arrogante houding!
quote:G0009 schreef op 16 januari 2003 @ 21:40:
Dat gedrag van jou daar maak ik me druk om!
Nadere toelichting alstublieft? Noem is wat concrete feiten waar ik wat mee kan?
Want hiermee help je niemand, jezelf niet en ook mij niet.
Dan kan ik in het vervolg een beetje rekening met je houden.
p.s. Je weet toch dat ik altijd van je zal blijven houden?
Verzoeke jullie vete bij te leggen in de oefenwedstrijd van woensdag over een week
Komen wij allemaal kijken en boe roepen!
Dat is de sanctie die dit forum jullie oplegt... kan wel even Arco Vermaat vragen om hulp (GM-Geckow)
/edit En verder op mail ajb, anders moet ik een modje gaan zoeken
yared wijzigde dit bericht 16-01-2003 21:54 (15%)
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Ik maak je helemaal niet zwart man! Waar komt die negatieve gedachtengang vandaan?!!quote:G0009 schreef op 16 januari 2003 @ 21:50:
Laat ik het in 1 zin samenvatten: Probeer eens niet zo negatief te reageren. Of je reageert positief, of je reageert niet! Natuurlijk hoef je het niet altijd met me eens te zijn, maar zwartmaken/afkraken is nergens voor nodig!
quote:ThaNobius schreef op 16 January 2003 @ 21:52:
[...]
Ik maak je helemaal niet zwart man! Waar komt die negatieve gedachtengang vandaan?!!
Ik heb het even voor je opgezocht.
Door devv05 - Monday 06 January 2003 16:56
Door G0009 - Monday 06 January 2003 17:57quote:
Maar das onhandig Als supporter krijg je aparte pagina om alles te kunnen bookmarken. Spelers, wedstrijden, clubs enzo... Alleen niet echt de transfers zelf, behalve dan als je op de speler klikt..
Dat zou misschien wel handig zijn.. Of dat ie bij een bod automatisch in je bookmarks komt..
ThaNobius schreef op 06 January 2003 @ 18:00:quote:Of dat hattrick automatisch voor jou biedt als je overboden wordt tot een ingesteld maximumbedrag
Door G0009 - Monday 06 January 2003 18:03quote:
[...]
Nee dat lijkt me irritant en zou problemen opleveren. Vooral als je een foutje maakt en een 0tje teveel invoerd.
Door devv05 - Monday 06 January 2003 20:29quote:zwak argument: dat kan in het huidige systeem ook gebeuren als je op een speler bied
Door G0009 - Monday 06 January 2003 21:26quote:nee dat zou niet leuk zijn, dan zouden alle topclubs altijd de beste spelers hebben en maken de kleinere clubs geen kans meer..
Door ThaNobius - Monday 06 January 2003 21:27quote:
Waarom niet?
Ik denk dat het biedsysteem "bied maar over totdat een bepaald maximum bereikt is" toch wel voordelen heeft:
-Als verkoper zul je een hogere prijs voor je speler krijgen omdat er heviger tegen elkaar op wordt geboden.
-Koopjesjagen is er dan nog wel bij, maar de kans dat je wordt overboden is veel groter.
-Dit is wel zo eerlijk, denk maar eens aan die keer dat je net nog ff 3 minuten voor de deadline op een speler wou bieden maar je computer vastliep...weg speler!
-Omdat de speler tóch wel verkocht wordt aan de hoogste bieder en niet aan de "laatste" bieder zullen de veilingen eerder op gang komen. Als verkoper weet je dan eerder waar je aan toe bent. Nu nog wordt er pas geboden als de deadline in zicht is-> anders is het alleen maar prijsopdrijven!
-Het is niet meer nodig om een speler in de gaten te houden->jij hebt aangegeven wat je maximaal wil bieden, als dat genoeg is zul je de speler krijgen, zo niet dan vond je 'm toch het geld niet waard. Geen omkijken meer naar!
G0009 schreef op 15 January 2003 @ 20:43:quote:Nou ik zou zeggen stuur je ideetjes aan Hattrick en zet ze niet hier neer . Dit zijn nutteloze discussies
Door ThaNobius - Wednesday 15 January 2003 21:00quote:
Heb 'm te koop aangeboden(redelijke clown):
Klaudiusz Zdrojewski (7159672)
21 jaar, slecht vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die rustig is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Polska
vastgestelde waarde: 4 000 Euro
Loon: 648 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Fiets 'em d'r in
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
vraagprijs: 7000 euro
Door G0009 - Wednesday 15 January 2003 21:48quote:raak je echt niet kwijt hoor
G0009 - Wednesday 15 January 2003 22:07quote:
Damn N00bius, lees eerst eens even het voorafgaande voordat je je mond open trekt.
Dit is nu al de 2e keer dat je erg negatief reageert op een bericht van mij
Door ThaNobius - Thursday 16 January 2003 18:38quote:Als ThaNobius dan gewoon ff met argumenten komt ipv gewoon iets te schreeuwen, zonder het te onderbouwen, haken de hattrick-spelende tweakers met iets minder verstand van zaken misschien wat minder snel af. Met andere woorden: Er wordt (misschien onbedoeld)negatieve reclame gemaakt die ook nog eens niet op de feiten(lees: hattrick-kennis) gebaseerd is. Daar wordt ik een beetje pissig van.
quote:
Even terugkomend op je negatieve reactie (van G0009). Ik viel helemaal niemand aan? Ik zeg alleen dat je hem niet kwijt raakt. Ik weet dat de waarheid soms hard is..
Naja misschien loopt er nog een G0009 rond die hem als de ideale clown ziet .
Even goede vrienden toch? Wij als G.O.Ters moeten elkaar toch juist helpen en vergeven.. Nou bij deze is alles je vergeven.
En ok hier mijn hulptip: Koop een betere clown
Beter nieuws
http://www32.brinkster.com/hattrickusers werkt nu redelijk.. ik nodig iedereen bij deze uit om zich te registreren.. inloggen kan helaas nog niet.. ga ik binnenkort mee aan de gang.. ook wil ik een soort gastenboek voor elke spelers enzo maken maar dat komt nog wel.. zitten vast nog veel bugs in!! dus report die hier maar even.. verder hoop ik dat het een beetje de goede kant op gaat, en ideeën blijven natuurlijk zeer welkom!
Heb me al aangemeld
Paar vraagjes:
Zijn er characters die niet gebruikt mogen worden?
Wat word er verwacht bij logo? een url past niet.
Teampagina?
Formatie?
Even een vraagie...Wat capaciteiten moet een aanvoerder van je team nou precies hebben?
Tellen naast leiderschap en ervaring ook hoe de persoon is mee? Het gaat dus nu niet om de clown...
(ben bijna supporter btw
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Verplichte velden:
Naam, teamnaam, wachtwoord, login
Divisienaam: VI.168 (bv)
Divisienummer: krijg je als je met je muis over je divisienaam heen scrollt, nodig voor de link
Verder is het wel duidelijk toch? Als je error krijgt dan graag ook de error zelf erbij vermelden anders kan ik er niks mee
Dit weekend zal ik een login functie maken, zodat iedereen zn eigen gegevens kan editten.
Einde mededeling
M@NIC wijzigde dit bericht 16-01-2003 22:53 (11%)
whahahaquote:M@NIC schreef op 16 January 2003 @ 22:52:
<font color="blue">ff voor de heren, <b>G0009 & ThaNobius</b>, dat gezeik tussen jullie is <b>nu</b> afgelopen!
Einde mededeling :P</font>
Mij best hoor, als meneer ThaNobius gewoon normaal reageert op mijn postingsquote:M@NIC schreef op 16 January 2003 @ 22:52:
<font color="blue">ff voor de heren, <b>G0009 & ThaNobius</b>, dat gezeik tussen jullie is <b>nu</b> afgelopen!
Einde mededeling :P</font>
quote:G0009 schreef op 16 January 2003 @ 22:57:
[...]
Mij best hoor, als meneer ThaNobius gewoon normaal reageert op mijn postings
pff kap dan ook gewoon en lok nou niet weer een reactie uit...
Heb mn site weer ietsje geupdate.. morgen maar weer verder, ben het nu wel weer zat
Als jullie kunnen inloggen, zet dan even die divisie goed...
Divisienaam = VI.168 (bijvoorbeeld)
Divisienr = krijg je als je bij hattrick linksonder over divisienaam (VI.168 dus weer als voorbeeld) gaat.. Je ziet dan een link met bv http://195.149.190.140/Co...p?LeagueLevelUnitID=12345
die 12345 is dan dus het divisienummer... OKE?!?!?
Anders werken de links namelijk niet... zodra inloggen en editten werkt mogen jullie dat lekker zelf allemaal gaan aanpassen
Errors en bugs of ideeën graag hier posten of mailen.. dat was het
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.