Reg. datum: 03 november 2001
De Web editie is dus idd de minst uitgebreide, ik heb net even geformatteerd en de web editie erop gegooid, nu nog het een en ander tweaken
leeg
GoT Index » Windows Clients » Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
[Nieuw Topic]leeg
quote:M@NIC schreef op 14 april 2003 @ 00:31:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het internet delen (NAT) in Windows 2003 ?
Tot nu toe is het altijd nogal basic geweest, knopje om en klaar.
Hoe is het nu ?
toffenboy wijzigde dit bericht 14-04-2003 01:34 (6%)
Am Heimcomputer sitz' ich hier. Und programmier die Zukunft mir | Kraftwerk
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dan moet je gewoon inloggen via het netwerk onder de administrator, waarom wil je dit overigens doen?quote:The Dolf schreef op 14 April 2003 @ 01:39:
Is er een mannier om je harde schijven te delen ZONDER een ftp server op te zetten en ZONDER de guest optie aan te zetten?
Als je een VPN-server gaat maken e.d. dan ga je al richting Routering en Access (RAS). Dit is een apart onderdeel waarmee je een echte router en of inbelserver van je systeem kan maken. Je moet even goed de help doorlezen want vooral de 'rules' instellen is verdomde lastig. Ik heb iig al een VPN draaiende gehad en dan zie je dus gewoon de computer van diegene die heeft ingebeld in netwerkomgeving staan, erg handigquote:toffenboy schreef op 14 april 2003 @ 01:33:
[...]
Hetzelfde als in windows xp.
Helaas want ik heb hier de laatste dagen een vpn-server in combinatie met ics proberen te draaien, wat dus niet ging.
edit:
Mij is het iig niet gelukt
LauPro wijzigde dit bericht 14-04-2003 01:56 (54%)
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
quote:LauPro schreef op 14 April 2003 @ 01:51:
[...]
Dan moet je gewoon inloggen via het netwerk onder de administrator, waarom wil je dit overigens doen?
AllroundPC
School PC
Router
Dan geef je het gastaccount geen rechten en maak je netwerkstations aan waarbij je 'aanmelden als' doet (en volgens mij kan dat ook zonder dat gastaccount te activeren).quote:The Dolf schreef op 14 April 2003 @ 01:53:
[...]
En dat lukt dus niet. Ik krijg nergens de kans om in te loggen want ik word al direct geweigerd.
Waarom? Zodat mijn ouder en broertje van mijn schijven afblijven.
De win2k3 pc is trouwens een workstation.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
quote:LauPro schreef op 14 April 2003 @ 01:58:
[...]
Dan geef je het gastaccount geen rechten en maak je netwerkstations aan waarbij je 'aanmelden als' doet (en volgens mij kan dat ook zonder dat gastaccount te activeren).
Maar als je zonder netwerkstations e.d. wil werken dan moet je een domein opzetten, en hier komt wel even wat meer bij kijken. Alleen als het eenmaal draait dan is het echt SUPER.
AllroundPC
School PC
Router
quote:zwelgje schreef op 11 april 2003 @ 22:58:
[...]
post je login script eens, zou me niks verbazen als dat gewoon brak is
en windows 98 als client voor een w2k3 serverwaarom zou je dat willen, win98 is niet eens AD aware, dus je hebt er dan niet zo heel veel aan, je zou op zijn minste windows 2000 pro of liever nog XP moeten gaan draaien aan de client kant om een beetje te kunnen genieten van de functies die w2k3 je biedt
[url]www.cbforum.nl[url]
[url]www.cbforum.nl[url]
leeg
quote:Liquid_Lizard schreef op 16 April 2003 @ 19:51:
Die 3-in-1 CD is dat RC2? Ik dacht dat het al de final was
Nou ja.. ik installeer de final toch pas als deze installatie brak is, geen zin om meteen na de release de final erop te gooien, veel verschil zal er toch niet zijn.
cypher21 wijzigde dit bericht 16-04-2003 20:26 (8%)
Seat powered ;)
quote:bunneh schreef op 16 april 2003 @ 17:23:
stomme vraag misschien
maar ondersteunt w2k3 server nog isa netwerkkaarten en of iets dergelijks ?
Thx, mijn vermoedens klopten dus, ik kon in Windows zelf en in de nfo al niet vinden dat het om een pre-release RC gingquote:cypher21 schreef op 16 April 2003 @ 20:20:
[...]
volgens mij is de 3in1 ook de final, kan nergens in de release files vinden dat et de RC2 is nml, heb ook geen dingen in beeld staan zoals ik bij andere versies wel heb gezien
volgens deze site is et ook de final
leeg
GoT lijkt me niet de plek om over warez te overleggen.quote:Die 3-in-1 CD is dat RC2? Ik dacht dat het al de final was
Nou ja.. ik installeer de final toch pas als deze installatie brak is, geen zin om meteen na de release de final erop te gooien, veel verschil zal er toch niet zijn.
nesQuick wijzigde dit bericht 16-04-2003 23:07 (34%)
Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
Liquid_Lizard wijzigde dit bericht 17-04-2003 18:26 (76%)
leeg
quote:
quote:M@NIC schreef op 14 April 2003 @ 00:31:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het internet delen (NAT) in Windows 2003 ?
Tot nu toe is het altijd nogal basic geweest, knopje om en klaar.
Hoe is het nu ?
Moet je even een CA opzetten (Certified Authoraty ofzo.) dan kan je je eigen certificaten uitgeven.quote:Zer0 schreef op 05 January 2003 @ 03:35:
Nog ff over SSL... kon het niet laten om het te proberen... heb alleen een certificaat nodig om het aan te zetten, en die heb ik niet
There is no gravity. The earth sucks. | There are 10 types of people, those who know binary, and those who don't.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos