~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Nieuw TopicHelder * Logo showcase * Yooph
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~

een logo dat ik gemaakt heb, het zit vol verborgen symboliek, maar omdat een logo ook sterk moet zijn zonder verhaaltjes, vertel ik dat nog even niet
ow en het doet me aan een ander logo denken maar ik weet niet welke, iemand wel?
mophor wijzigde dit bericht 12-12-2002 16:40 (17%)
var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);
quote:mophor schreef op 12 December 2002 @ 16:39:
ow en het doet me aan een ander logo denken maar ik weet niet welke, iemand wel?
Ik vond 'm hier wat van weg hebben:

Tenminste, er is zo'n soort voetbal logo dat er nog meer op lijkt, maar ik zou niet weten welke dat is..
Pelle wijzigde dit bericht 12-12-2002 16:54 (16%)
weet niet of je dat logo ook op briefpapier gaat gebruiken en of je dan al gedacht had aan een kleurvariatie op dat rode, aangezien het bij een fotokopie dan zwart wordt? (of wel aan gedachtquote:mophor schreef op 12 december 2002 @ 16:39:
[afbeelding]
een logo dat ik gemaakt heb, het zit vol verborgen symboliek, maar omdat een logo ook sterk moet zijn zonder verhaaltjes, vertel ik dat nog even niet
Human Bobby
Confutatis maledictis, flammis acribus addictis
quote:Justice schreef op 12 december 2002 @ 16:58:
[...]
weet niet of je dat logo ook op briefpapier gaat gebruiken en of je dan al gedacht had aan een kleurvariatie op dat rode, aangezien het bij een fotokopie dan zwart wordt? (of wel aan gedacht)
zeker aan gedacht voor schermweergave hebben we #000000, #CC0033, eventueel te vervangen door #999999
rood is pms 193C, eventueel te vervangen door cool gray PMS 7C voor fullcolour druk zijn ook nog cmyk kleuren gedefinieerd, hoewel dat niet aan te raden is natuurlijk
alert(_._);
Reg. datum: 30 oktober 2002
DBLFRZZ wijzigde dit bericht 12-12-2002 23:16 (84%)
insperation becomes innovation
Confutatis maledictis, flammis acribus addictis
quote:
quote:
quote:SpikeMap schreef op 12 december 2002 @ 20:32:
Pfff, wel grappig... orgineel niet echt lijkt mij :: '80
jongens jongens... dit topic is om in te posten, niet de HK numero 2... hou het ontopic alsjeblieft
en als blijk hiervan:
dit is met photoshop in elkaar geknutseld, alleen de meuk is met 3dsmax gemaakt. Lijkt me toch een [2d] post.

in elkaar geklust binnen een half uur om voor mezelf te bewijzen hoe makkelijk een ranzige trend-whore plaat te maken is.
it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

Heb er voor het clichee maar wat standaard bloed achter laten druipen etc. Het is voor een eerste experiment aardig geslaagd.
Wat er te verbeteren valt:
Huid texture met heightmaps voor de aders
Iets van Porieen of ander detail
Heighmapt van de huid anders -> meer opgespannenheid minder statisch
2 Punts belichting ipv 1 source.
Minder touw in beeld. / Ander touw
2x hogere resolutie
Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 12:41 (75%)

Wat er nog te verbeteren valt?
Draden en huid zijn nog wat apart, niet echt eenheid
Geen gaten in de huid op paatsen waar de draad vastzit
(Originele reso 2000x2000, daar ziet ie er een stuk beter uit, minder detail verlies)
Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 14:36 (66%)
Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 14:32 (97%)
Reg. datum: 30 maart 2002
(Kben nog niet zo lang bezig met photoshop)
http://users.pandora.be/skatekeerbergen/battle5.jpg
http://users.pandora.be/skatekeerbergen/snowboarding1.JPG
quote:digichris schreef op 13 december 2002 @ 14:36:
Wat vind je van dit?
(Kben nog niet zo lang bezig met photoshop)
http://users.pandora.be/skatekeerbergen/battle5.jpg
http://users.pandora.be/skatekeerbergen/snowboarding1.JPG
Die 3 generations. geweldig idee. Alleen iets te onduidelijk met alle layers die erin zitten, probeer die 3 handen zo clean mogenlijk te presenteren en niet al te veel stuff erbij te doen.
best leuk. Probeer niet te veel met tekst effecten te rotzooien, dat geeft zon standaard look. Filtertje hier, filtertje daar.
Zeker met snowboarding1.jpg. Clean werken en met gradients doet het over het algemeen net wat beter. Leuke start
Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 15:07 (16%)

We hebben bij ons bedrijf geen graphic artist dus ben ik maar uitgeroepen tot Photoshop-expert
Het bedrijfslogo zelf heb ik ook ontworpen overigens (en bijbehorende visitekaartjes etc. etc. etc.)
Website is kut (5 minuten karweitje met halfrotte plaatjes) maar dat wordt in jan/feb volgend jaar gefixed.

deze stond ook op de laatste pagina van 't vorige topic.. [en ik herpost hem nog eens omdat hieronder de 'Fin' versie te zien is]. Ik denk dat ik nog wat geluid moet toevoegen, en misschien nog wat schoonheidsfoutjes.. maar voor de rest is het wel aardig.
AgentOrangina on-lijn
alert(_._);
Als ik vragen mag waar heb je die shotgun vandaan uit dat 3e plaatje? dies echt vet... kan je misschien een link geven ofzo iets?quote:agentorangina schreef op 13 December 2002 @ 17:58:
[afbeelding]
deze stond ook op de laatste pagina van 't vorige topic.. [en ik herpost hem nog eens omdat hieronder de 'Fin' versie te zien is]. Ik denk dat ik nog wat geluid moet toevoegen, en misschien nog wat schoonheidsfoutjes.. maar voor de rest is het wel aardig.
AgentOrangina on-lijn
desnoods mail je me maar
M@rijn wijzigde dit bericht 13-12-2002 19:11 (10%)
Reden: mail
Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.
Ja ik moet idd. nog die knopjes even goed zetten.. bij sommige buttons had ik het al gedaan, maar nog niet bij allemaal. Ze moeten ook nog Mouse over images krijgen, maar ik moet even nadenken hoe ze d'r dan uit gaan zien [outlines of ziets..]. Een geluidje zal ook niet misstaan.
agentorangina wijzigde dit bericht 13-12-2002 19:44 (31%)

ik krijg die vingers niet lekker, als referentie een potloodschets gebruikt van iemand op sijun forum.
in illustrator line-art, in photoshop gekleurd.
Noodles wijzigde dit bericht 14-12-2002 00:54 (14%)
hebbie een kwartje voor me?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Dit topic is gesloten.