Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] post je 2d stuff maar weer - part 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Nieuw Topic
Wow, wat lopen wij met elkaar veel mooie 2d dingen te produceren :)
Voorgaande topics waren te groot, en dus:

Post in dit topic al je 2d meuk!

De voorgaande topics:
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 1
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 2

Voor handgetekende of wacom-zuut hebben we een apart topic:
Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 2

Veel plezier :)

~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~

~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~

zie 23648

http://www.rikkertkoppes.com/troep/arges_logo_400.gif

een logo dat ik gemaakt heb, het zit vol verborgen symboliek, maar omdat een logo ook sterk moet zijn zonder verhaaltjes, vertel ik dat nog even niet ;)

ow en het doet me aan een ander logo denken maar ik weet niet welke, iemand wel?

mophor wijzigde dit bericht 12-12-2002 16:40 (17%)

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

quote:
mophor schreef op 12 December 2002 @ 16:39:
ow en het doet me aan een ander logo denken maar ik weet niet welke, iemand wel?

Ik vond 'm hier wat van weg hebben:
http://user.chollian.net/~sybenhur/france98logo.jpg

Tenminste, er is zo'n soort voetbal logo dat er nog meer op lijkt, maar ik zou niet weten welke dat is..

Pelle wijzigde dit bericht 12-12-2002 16:54 (16%)

Reg. datum: 25 maart 2001

quote:
mophor schreef op 12 december 2002 @ 16:39:
[afbeelding]

een logo dat ik gemaakt heb, het zit vol verborgen symboliek, maar omdat een logo ook sterk moet zijn zonder verhaaltjes, vertel ik dat nog even niet ;)

weet niet of je dat logo ook op briefpapier gaat gebruiken en of je dan al gedacht had aan een kleurvariatie op dat rode, aangezien het bij een fotokopie dan zwart wordt? (of wel aan gedacht ;) )

Human Bobby

Muhahaha
Reg. datum: 10 november 2001

empyrian, ik vind je andere werk toch mooier ;)

Confutatis maledictis, flammis acribus addictis

zie 23648

quote:
Justice schreef op 12 december 2002 @ 16:58:
[...]

weet niet of je dat logo ook op briefpapier gaat gebruiken en of je dan al gedacht had aan een kleurvariatie op dat rode, aangezien het bij een fotokopie dan zwart wordt? (of wel aan gedacht ;) )

zeker aan gedacht voor schermweergave hebben we #000000, #CC0033, eventueel te vervangen door #999999

rood is pms 193C, eventueel te vervangen door cool gray PMS 7C voor fullcolour druk zijn ook nog cmyk kleuren gedefinieerd, hoewel dat niet aan te raden is natuurlijk

alert(_._);

Reg. datum: 30 oktober 2002

eve on shit werken

DBLFRZZ wijzigde dit bericht 12-12-2002 23:16 (84%)

insperation becomes innovation

Muhahaha
Reg. datum: 10 november 2001

AAH! sorry, dat was ff schrikken ;)

Confutatis maledictis, flammis acribus addictis

Ketchup
Reg. datum: 15 mei 2002

Pfff, wel grappig... orgineel niet echt lijkt mij :: '80
zie mophor
Reg. datum: 08 juni 2001

quote:
chookie schreef op 12 december 2002 @ 17:00:
empyrian, ik vind je andere werk toch mooier ;)
quote:
chookie schreef op 12 december 2002 @ 20:21:
AAH! sorry, dat was ff schrikken ;)
quote:
SpikeMap schreef op 12 december 2002 @ 20:32:
Pfff, wel grappig... orgineel niet echt lijkt mij :: '80

jongens jongens... dit topic is om in te posten, niet de HK numero 2... hou het ontopic alsjeblieft :)

en als blijk hiervan:

dit is met photoshop in elkaar geknutseld, alleen de meuk is met 3dsmax gemaakt. Lijkt me toch een [2d] post.

http://tobias.dezeserver.nl/forum/reflect1.jpg

in elkaar geklust binnen een half uur om voor mezelf te bewijzen hoe makkelijk een ranzige trend-whore plaat te maken is.

it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

"Banshax"

Zwaar experimentele try out voor opgespannen huid.

http://spiritus.xcl-clan.com/special/Got/Huid.jpg

Heb er voor het clichee maar wat standaard bloed achter laten druipen etc. Het is voor een eerste experiment aardig geslaagd.

Wat er te verbeteren valt:
Huid texture met heightmaps voor de aders
Iets van Porieen of ander detail
Heighmapt van de huid anders -> meer opgespannenheid minder statisch
2 Punts belichting ipv 1 source.
Minder touw in beeld. / Ander touw
2x hogere resolutie

Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 12:41 (75%)

"Banshax"

Update.

http://spiritus.xcl-clan.com/special/Got/Huid2.jpg

Wat er nog te verbeteren valt?
Draden en huid zijn nog wat apart, niet echt eenheid
Geen gaten in de huid op paatsen waar de draad vastzit

(Originele reso 2000x2000, daar ziet ie er een stuk beter uit, minder detail verlies)

Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 14:36 (66%)

"Banshax"

Onzin

Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 14:32 (97%)

"Banshax"

quote:

Die 3 generations. geweldig idee. Alleen iets te onduidelijk met alle layers die erin zitten, probeer die 3 handen zo clean mogenlijk te presenteren en niet al te veel stuff erbij te doen.

best leuk. Probeer niet te veel met tekst effecten te rotzooien, dat geeft zon standaard look. Filtertje hier, filtertje daar. :)
Zeker met snowboarding1.jpg. Clean werken en met gradients doet het over het algemeen net wat beter. Leuke start

Peltier wijzigde dit bericht 13-12-2002 15:07 (16%)

left part of the evil twins

Ik ben zelf erg happy met deze splashscreen:
http://www.keurentjes.net/Splashscreen.png
We hebben bij ons bedrijf geen graphic artist dus ben ik maar uitgeroepen tot Photoshop-expert :) De 'bijna witte' ruimte rechtsmidden is expres zo 'open', die wordt gebruikt voor inline authenticatiedialog en een download-progressbar.

Het bedrijfslogo zelf heb ik ook ontworpen overigens (en bijbehorende visitekaartjes etc. etc. etc.)

Website is kut (5 minuten karweitje met halfrotte plaatjes) maar dat wordt in jan/feb volgend jaar gefixed.
- arthus.nl -

http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/web-row.gif

deze stond ook op de laatste pagina van 't vorige topic.. [en ik herpost hem nog eens omdat hieronder de 'Fin' versie te zien is]. Ik denk dat ik nog wat geluid moet toevoegen, en misschien nog wat schoonheidsfoutjes.. maar voor de rest is het wel aardig.

AgentOrangina on-lijn
zie 23648

zorg effe dat je hit state van je knoppies niet alleen die letters is, dat klikt wat lekkerder

alert(_._);

Reg. datum: 20 augustus 2001

quote:
agentorangina schreef op 13 December 2002 @ 17:58:
[afbeelding]

deze stond ook op de laatste pagina van 't vorige topic.. [en ik herpost hem nog eens omdat hieronder de 'Fin' versie te zien is]. Ik denk dat ik nog wat geluid moet toevoegen, en misschien nog wat schoonheidsfoutjes.. maar voor de rest is het wel aardig.

AgentOrangina on-lijn
Als ik vragen mag waar heb je die shotgun vandaan uit dat 3e plaatje? dies echt vet... kan je misschien een link geven ofzo iets?

VVT-i

Ik weet het ik ben nog een N00b maar ik wil me toch ook bezig gaan houden met 2D en misschien 3D stuff waar hebben jullie die programma's vandaan en hoe heten ze?

desnoods mail je me maar

M@rijn wijzigde dit bericht 13-12-2002 19:11 (10%)
Reden: mail

Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.

Reg. datum: 20 augustus 2001

voor 2d gebrukken veel mensen Photoshop, misschien ook nog paint shop pro maar daar weet ik nie zoveel van. Voor 3d word veel met 3dsmax, bryce gewerkt

- arthus.nl -

Ik heb 't shotgun gemaakt in illustrator met wat referentieplaatjes,

Ja ik moet idd. nog die knopjes even goed zetten.. bij sommige buttons had ik het al gedaan, maar nog niet bij allemaal. Ze moeten ook nog Mouse over images krijgen, maar ik moet even nadenken hoe ze d'r dan uit gaan zien [outlines of ziets..]. Een geluidje zal ook niet misstaan.

agentorangina wijzigde dit bericht 13-12-2002 19:44 (31%)

sour 'n sweat

http://www.noticias.nl/jeroen/rastagirlsmall.gif

ik krijg die vingers niet lekker, als referentie een potloodschets gebruikt van iemand op sijun forum.

in illustrator line-art, in photoshop gekleurd.

Noodles wijzigde dit bericht 14-12-2002 00:54 (14%)

hebbie een kwartje voor me?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: