Hoofdcategorieën
Topicacties

Het GameCube Topic - Deel 17

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
«-»
Reg. datum: 19 juli 2001

En hier is alweer het 17de deel van Het GameCube Topic. Ook al zijn er veel negatieve berichten rondom de cube de laatste tijd. Wij gaan nog altijd even hard :)

waarom het het niet meer =[ Het Grote GameCube Topic ]= ?
=[ en ]= is niet meer toegestaan door de modjes, vinde ze overbodig. En grote topics mogen ook al niet meer. Dus daarom het nu gewoon het GameCube Topic :)

Megaton!
Er gaan heel erg veel geruchten de ronde dat nintendo een aankonding zal doen die de gamesindustrie op z'n grondvesten zal doen schudden. Van het opkopen van sega en capcom tot het aanklagen van sony aan toe. Maar nog niets is bewezen, dus we wachten maar rustig af. Heb in ieder geval niet te hoge verwachtingen, dan kan je alleen maar teleurgesteld raken.

Currently Hot!
Mario Party 4
http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_88eb0f5a-a9dc-4315-9473-c3f81854b6e5.jpg
Starfox Adventures
http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_014bb1d5-d944-4007-9205-d6d0b9956f7c.jpg
Timesplitters2
http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_364e3394-29a4-443b-a62f-e78a89fa3a74.jpg
De Wavebird!
http://www.nintendo-europe.com/NOE/images/system/big/wavebird.jpg

Upcoming Games!
Metroid Prime
http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_3a29a2be-aebe-4daf-92d4-db5ea8d4f040.jpg
The Legend of Zelda: The Wind Waker
http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_4cb8c526-24c8-47c5-a431-a3fff4921bd8.jpg
1080º: Avalanche
http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_0729bf14-c40a-497e-82f4-fb6ad25f0277.jpg
Mary-Kate and Ashley Sweet 16 :D
http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/m/mkasweet16_gcn_ss02.jpg

de vorige delen
Het GameCube Topic Deel 16
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 15
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 14
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 13
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 12
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 11
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 10
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 9
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 8
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 7
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 6
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 3
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 2
=[ Het Grote GameCube Topic ]=

search
Het Grote Gamecube Topic Search

spoilertopics
[NGC] Resident Evil
[NGC] Super Mario Sunshine

releasedates
- Metroid Prime: 28 March 2003
- Resident Evil 0: 3 March 2003
- Phantasy Star Online Episodes 1 & 2: 1st quarter 2003
- Super Monkey Ball 2: 1st quarter 2003
- The Legend of Zelda: The Wind Waker: 2nd quarter 2003
- 1080º: Avalanche: 2nd quarter 2003
- Wario World: 2nd quarter 2003
- Final Fantasy Chronicles: 4nd quarter 2003
- Blood Omen 2: 1 January, 2003
- Hitman 2: Silent Assassin: 1 March 2003
- Ski of Arcadia: 1st quarter 2003
- Skateboarding Evolution: 1 January, 2003
- Tom & Jerry: March 2003

voor meer check:
Gamefaqs
DGS Online

Cube Sites
Planet GameCube
NintendoPhiles
IGNCube
Nintendo Fire
Nintendojo

verkoopcijfers
Hier zijn de verkoopcijfers voor Europa voor de week van 30 november:

1. Playstation 2- 92,440 (56,388)
2. Gameboy Advance- 27,945 (21,721)
3. Xbox- 21,318 (12,364)
4. GameCube- 10,065 (7,347)

Niet zo goed dus :(

foxFX wijzigde dit bericht 08-12-2002 21:16 (4%)

mastakilla
Reg. datum: 12 februari 2002

Ik wacht nog steeds op Timesplitters 2 die ik bij www.wegotgame.nl heb besteld.
Jezus man wat duurt dat lang. Wacht al 3 weken.

Goede opening trouwens.
Edit: Woei, first post.

aniel05 wijzigde dit bericht 08-12-2002 18:39 (10%)

Gamecube: LIfe's a game

Reg. datum: 11 juli 2002

Weer een super opening:

Net om 18:00 bij yorin wanahaves was er een review van starfox... en waarrempel waren ze vol lof over dit spel met pittige puzzels 8)

Op wanahaves.nl geven ze daarom 10euro korting, mits je accoord gaat met 21 dagen levertijd |:( .

quote:
Nintendo komt weer met een topgame: Starfox Adventure

Fox McCloud
Fox McCloud de beroemde Nintendo held verschijnt op de Nintendo GameCube in een geheel nieuw avontuur.

Vijf jaar na het laatste grote avontuur ontdekt het Star Fox team een prachtige prehistorische planeet. Deze wordt door een duistere tiran, General Scales, overheerst. Je bestuurt als gamer de teamleider Fox McCloud. Help hem om de bewoners van de planeet uit de kwade greep van Scales te bevrijden. Doel? De vrede herstellen in dit oude paradijs.

Ruime 3-D wereld
Star Fox Adventures vindt plaats in een gigantische 3-D wereld vol spectaculaire scènes, hersenkrakende puzzels en intense actie. Leer de geheimen van een geheimzinnige toverstaf om vijanden te verslaan en een groot aantal bezweringen uit te roepen. Daarnaast is er het intuïtieve, richtsysteem dat je vijanden onder schot houdt, waardoor je ze niet onnodig uit oog verliest. En natuurlijk moet je strategieën bedenken om de grote eindbazen te verslaan.

Prachtige omgeving
Geniet van technologisch geavanceerde beelden en prachtige effecten, inclusief glanzend water, levensechte bliksemstralen, en een geweldig systeem voor gezichtsanimaties.

De verbazingwekkend realistische beelden, samen met Dolby Pro Logic II muziek en geluid en echte stemmen, maken Star Fox Adventures tot een ervaring die je niet wilt missen!
quote:

Winkeladviesprijs ¤ 60,00
Jouw voordeel ¤ 10,00
Levertermijn 21 dagen
De levertijd van dit product is 21 dagen.

Wannahaves prijs ¤ 50,00

Delirium2001 wijzigde dit bericht 08-12-2002 18:41 (78%)

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Tijd voor iets nieuws
Reg. datum: 01 december 2001

Een levertijd van 21 dagen. Ja dat is idd lekker zeg.

Overigens complimenten voor de openingspost, heel erg netjes

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Discothéque! Boom cha!
Reg. datum: 26 oktober 2001

idd goeie openingspost nou hopen dat de stats er weer zo snel mogelijk zijn. :P

btw nog effe:
quote:
Bartjuh schreef op 08 december 2002 @ 17:46:
[...]

Wil je hem verkopen ?
Ik hou me aanbevolen :P
je hebt mail :) (als het goed is :P ).

schnumi wijzigde dit bericht 08-12-2002 18:45 (17%)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Zelda!!!

quote:
?? elroy wat bedoelt hij??

Dat als je een tv hebt die alleen pal kan weergeven, dat je dan alleen zwart/wit beeld krijgt, omdat hij het signaal niet goed snapt.
Daarom zit er ook bij de nieuwere 1 - 3 jaar oude tv's al een "decorder" ingebouwd zodat je ook ntsc kan kijken in kleur.

quote:

Hoe zit het dan met die bugs die in MP zitten? Daar heb ik namelijk niet zo'n trek in. Het staat ook duidelijk in de cons aangegeven van Planet GC in de review ervan.

Dat is dan gelijk weer het voordeel. In de EU release zullen deze bugs vast niet zitten.

Je moet je echt niet druk maken over zoiets.
Ik ben nog maar 1x blijven hangen en dat was ook de eerste keer dat ik het speelde. Voor de rest, helemaal geen bugs. Volgens mij zijn ze weer een beetje aan het overdrijven bij Planet GC.
En ik denk trouwens niet dat ze de bugs eruit gaan halen, want dat hebben ze nog nooit gedaan. ;)

Elroy wijzigde dit bericht 08-12-2002 18:53 (52%)

Discothéque! Boom cha!

quote:
Elroy schreef op 08 december 2002 @ 18:48:
[...]

Dat als je een tv hebt die alleen pal kan weergeven, dat je dan alleen zwart/wit beeld krijgt, omdat hij het signaal niet goed snapt.
Daarom zit er ook bij de nieuwere 1 - 3 jaar oude tv's al een "decorder" ingebouwd zodat je ook ntsc kan kijken in kleur.
aha nou in het boekje staat dat hij NTSC kan weergeven dus dat zit dan wel goed. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Reg. datum: 12 juni 2001

Mijn vraag nog maar even hier stellen, aangezien het de laatste post in het vorige topic was:
quote:
Hoe zit het dan met die bugs die in MP zitten? Daar heb ik namelijk niet zo'n trek in. Het staat ook duidelijk in de cons aangegeven van Planet GC in de review ervan.

Dat is dan gelijk weer het voordeel. In de EU release zullen deze bugs vast niet zitten.

Nette opening trouwens. Misschien nog wat links geven naar Cube websites.

Hoe bevalt trouwens rocky scnumi, want daar lijkt mij nou echt geen reet aan. :P

quote:
Oooooooooooopppppsss..... :o

GZ wijzigde dit bericht 08-12-2002 19:33 (29%)

ps3 - Wii | PSNID: GZXX | Wii friend code: Smash Bros:2234-8068-0466 ||| MKWii 4382-2997-7883|

Reg. datum: 02 juni 2001

Zo, weeral deel 17 !! Wat denken jullie, voor 't nieuwe jaar nog aan deel 20 ?? :) Mooie opening FoxFX.. Nu nog even wachten op de stats en we kunnen weer gaan met die banaan!! :P

Hoe bevalt Medal of Honor eigenlijk voor de gamecube? Ik had gelezen dat één iemand dat spel had.. (was jij dat schnumi?) Heeft 't spel dezelfde sfeer als Medal of Honor voor de pc? Want dan overweeg ik 't misschien wel te gaan kopen.. alhoewel ik mezelf beloofd heb dat ik tot aan 't eind van het jaar geen nieuwe spellen meer ga kopen.. :D

www.ice-inc.nl

echt kut man dat het momenteel zo slecht gaat met de Cube, beter Nintendo komt met die Megaton of ze gooien meer eclames op de buis of ze releasen idd MP met kerst

You only have one shot a life, why waste it on sleep?

Zelda!!!

quote:
GolbeZeromus schreef op 08 December 2002 @ 18:57:
Mijn vraag nog maar even hier stellen, aangezien het de laatste post in het vorige topic was:
http://gathering.tweakers...message/16286776#16286776
:z
curb surfer
Reg. datum: 14 april 2000

Zeer mooie opening foxFX!

Haha check dit, die gekke Japanners spelen liever Mortel Kombat dan Zelda 8)7 ;)

http://www.tokyopia.com/home/hawaron/finishim.jpg

Arme Link, helemaal alleen :'(

quote:
Elroy schreef op 08 december 2002 @ 16:09:
Heb je dan al een US cube :?
Nee nog niet :+ Maar die heb ik wel voor ik MP binnen heb hoop ik. DVDboxoffice heeft nog steeds mn order niet geshipped trouwens, is toch al weer een aantal dagen geleden :( Zeker druk. Ik kan dus nog cancelen en zo'n Platinum Cube van goblindirect bestellen :9~ Hmmm.....
quote:
schnumi schreef op 08 December 2002 @ 16:20:
hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen?? :)
325 euro :?
quote:
GolbeZeromus schreef op 08 December 2002 @ 16:45:
Stel: ik koop een US Cube, is dan alles ook Full screen?
Dan is het juist altijd fullscreen :) Met PAL conversies heb je nog wel eens balken omdat NTSC minder horizontale beeldlijnen heeft en developers te lui zijn om de boel om te zetten.
quote:
RedruM schreef op 08 December 2002 @ 17:35:
Ik d8 iets van maart ofzo voor Europa..
28 maart :(

http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_march3.jpg· * Metroid Prime Time Countdown *
· European release in T minus 109 days, 4 hours and 45 minutes.

Moet plaatje nog updaten zie ik :)
quote:
Elroy schreef op 08 December 2002 @ 18:01:
Maarja ik zit eigenlijk in het verkeerde form, want we hebben hier geen metroid fans. Jullie weten echt niet wat jullie missen :*)
En wat ben ik dan? :( :(
quote:
GolbeZeromus schreef op 08 December 2002 @ 18:38:
Hoe zit het dan met die bugs die in MP zitten? Daar heb ik namelijk niet zo'n trek in.
Was een thread @ GA over, het is iig een freeze bug, je GC loopt dus keihard vast. Maar bij de meeste mensen kwam dit maar 1-2 keer voor gedurende het hele spel en dan meestal ook op dezelfde plekken. Er schijnt een fix te zijn dat je geen knoppen op je controller moet indrukken terwijl je aan zo'n elevator rit/laad moment bezig bent. Geen idee of dat ook werkt. Ik zit er niet zo mee, ben ook PC gamer dus ben wel wat gewend kwa bugs ;)
quote:
Delirium2001 schreef op 08 december 2002 @ 18:39:
Op wanahaves.nl geven ze daarom 10euro korting, mits je accoord gaat met 21 dagen levertijd |:( .
Ow ja Wannahaves, dat was een groot succes met mijn GC daar:

- duurde ontzettend lang (voorraad bla bla)
- verkeerde kleur
- spel vergeten

prutsers :+

Weet waar je aan begint ;)

Dyxtra wijzigde dit bericht 08-12-2002 19:17 (10%)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

ik koop pas een cube zodra Mario Kart uit is :P is zeker nog steeds gene nieuws over of wel?

"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)

een beer heeft 2 kanten
Reg. datum: 28 juli 2002

Eej, ik heb sins 5 december een cube. (dank u sinterklaasje :P )
Ik heb Starfox, 251 blocks memorycard en een controller erbij gekocht.
Maar alleen bij de cube zat een VIP code..... horen er bij die andere dingen geen code te zitten ofzo?¿

goed of slecht

Discothéque! Boom cha!

quote:
Dix_Huit schreef op 08 December 2002 @ 19:13:
Eej, ik heb sins 5 december een cube. (dank u sinterklaasje :P )
Ik heb Starfox, 251 blocks memorycard en een controller erbij gekocht.
Maar alleen bij de cube zat een VIP code..... horen er bij die andere dingen geen code te zitten ofzo?¿
Normaal zit er bij starfox ook zo'n code (check het doosje maar goed).

een beer heeft 2 kanten

quote:
schnumi schreef op 08 december 2002 @ 19:14:
[...]

Normaal zit er bij starfox ook zo'n code (check het doosje maar goed).

k*t. ik heb geen code. :(
Dan ga ik morgen wel terug naar de winkel....

goed of slecht

Reg. datum: 11 juli 2002

quote:
Dix_Huit schreef op 08 december 2002 @ 19:16:
[...]

k*t. ik heb geen code. :(
Dan ga ik morgen wel terug naar de winkel....

Doosje was zeker niet geseald ;)
Als 't mogelijk is vraag ik altijd om een geseald doosje of controleer ik of er wel alles in zit.

Helaas kan 't tegenwoordig ook al dat de code ongeldig is, omdat die overgeschreven zijn door 1 of andere }:O

Delirium2001 wijzigde dit bericht 08-12-2002 19:23 (3%)

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

een beer heeft 2 kanten

bij de FRS waar ik em gekocht heb doen ze de disk en alle dingen er pas in als je betaalt hebt.

goed of slecht

Reg. datum: 06 maart 2001

Nette opening FoxFX :) Trouwens, Resident Evil 0 (3 maart) mag ook wel op dat lijstje van release datums en 10 000 verkochte cubes voor heel Europa? Dat is inderdaad wel aan de lage kant, zullen we daar maar 10 000 voor Engeland van maken? Klinkt al een stuk beter, toch? :D
quote:
Een wannabe Metroid fan :P (geen die-hard fan in Elroy's ogen iig :P)
quote:
Elroy schreef op 08 december 2002 @ 18:48:
Ik ben nog maar 1x blijven hangen en dat was ook de eerste keer dat ik het speelde. Voor de rest, helemaal geen bugs. Volgens mij zijn ze weer een beetje aan het overdrijven bij Planet GC.
En ik denk trouwens niet dat ze de bugs eruit gaan halen, want dat hebben ze nog nooit gedaan. ;)
Sorry? Waarom denk je anders dat er drie verschillende versies van Zelda:OoT zijn? Juist, om bugs eruit te halen. Ook voor Super Smash Brothers: Melee zijn inmiddels al drie versies verschenen, zo kon je bijvoorbeeld in de eerste versie die sandbag niet verder slaan dan 9999 ft (stadion hield op). Nintendo dacht zeker dat niemand zover kon slaan. Zelfs deze 'kleine' bugs worden er dus uit gehaald. Of wat dacht je van die extra opdracht in Luigi's Mansion, dat was namelijk de eerste keer dat Nintendo iets heeft toegevoegd voor de PAL release. Kortom, bugs worden wel degelijk uit de PAL versie gehaald. :)

Verder nog wat HI-RES filmpjes van de beruchte Capcom 5:

640x480:
1. Killer 7 (19 MB)
2. Viewtiful Joe (24 MB)
3. Dead Phoenix (23 MB)
4. PN03 (22 MB)
5. Resident Evil 4 (18 MB)

Fzero GC (23 MB)
URA Zelda, intro (34 MB)
URA Zelda, Kokiri forest (75 MB)

ds wijzigde dit bericht 08-12-2002 19:43 (3%)

A dream that will come true is not a real dream.

Discothéque! Boom cha!

bartjuh mail eens terug jongen. :) :P

je bent een soepkip
Reg. datum: 12 augustus 2001

zeker weer een mooie openingspost. in et vorige topic zei ik dat ik een gamecube GING kopen, wat er btw niet van gekomen is; omdat et niet mocht van me ouders enzo...
ik ga proberen hier tog nog wat vaker te komen, en misschien komt er tog ooit een gamecube ;) :+
ReginMund @ Ragnaros Realm
Reg. datum: 30 oktober 2000

quote:
Zijn dat nieuwe filmpjes? of dezelfde als je HET GROTE(;)) gamecube topic heb gevolgt?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/ | Reginmund, Protector of Azerothian Virginity

Liab A Tymo
Reg. datum: 07 maart 2000

quote:
En ik denk trouwens niet dat ze de bugs eruit gaan halen, want dat hebben ze nog nooit gedaan.
quote:
ds schreef op 08 December 2002 @ 19:36:Sorry? Waarom denk je anders dat er drie verschillende versies van Zelda:OoT zijn? Juist, om bugs eruit te halen. Ook voor Super Smash Brothers: Melee zijn inmiddels al drie versies verschenen, zo kon je bijvoorbeeld in de eerste versie die sandbag niet verder slaan dan 9999 ft (stadion hield op). Nintendo dacht zeker dat niemand zover kon slaan. Zelfs deze 'kleine' bugs worden er dus uit gehaald. Of wat dacht je van die extra opdracht in Luigi's Mansion, dat was namelijk de eerste keer dat Nintendo iets heeft toegevoegd voor de PAL release. Kortom, bugs worden wel degelijk uit de PAL versie gehaald. :)
Hm, en wat dacht je dan van Star Wars Rogue Leader? Daar zat ook in de US release al een bekende bug in waardoor ie vast kan lopen (is me regelmatig gebeurd :() en die zit ook vrolijk in de PAL versie..

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

Zelda!!!

quote:

Ja jij natuurlijk niet, want jij bent een echt metroid fan.
Aangezien de meeste MP niks vinden klinkt "iedereen" wat toepasselijker.

Om je op te vrolijken heb ik weer wat extra pics gemaakt.
En misschien krijgen we zo ook meer MP fans :P

http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp35.jpg
http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp34.jpg
http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp33.jpg
http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp32.jpg
http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp31.jpg
http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp30.jpg
http://members.lycos.nl/ccnetwork/MP/mp29.jpg

Heb ik dat, server plat >:)

Elroy wijzigde dit bericht 08-12-2002 22:11 (52%)

Discothéque! Boom cha!

iemand nog interesse in mijn gamecube (waarschijnlijk kan ik morgen al een US cube bestellen) hier de omschrijving:

Black gamecube
Rgb kabel (Nintendo) + normale scart kabel
2 controllers (black) (allebei Nintendo)
59 blocks memory card (Nintendo)

spellen:
Super Mario Sunshine
Capcom Vs SNK 2 EO
Wave Race: Blue Storm
Resident Evil

alles werkt perfect. :) Over de spellen kunnen we nog onderhandelen (zie onderschrift dat zijn al mijn spellen).

schnumi wijzigde dit bericht 08-12-2002 21:15 (64%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: