Hoofdcategorieën
Topicacties

Monster Laptop

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

Nieuw Topic
RC Geek

Ik zoek n monster laptop die puur gericht is voor games, en LAN party's. })

Heeft iemand n leuk setje gezien?

Dit heb ik nu staan als beste laptop die ik tot nu toe gevonden heb:
http://members.home.nl/talboom/Laptop.htm

http://thiscrapis.mine.nu - Mijn persoonlijke site. Computers en RC stuff!

Reg. datum: 04 augustus 2002

Als je goed wilt gamen moet je voor een PC gaan, dat is er veel beter voor, laptop is meer voor zakelijk gebruik.

En je kunt ook gewoon even wat kijken in de PW en op winkelsites enz. ;)

quote:
Masera schreef op 23 November 2002 @ 00:06:
Als je goed wilt gamen moet je voor een PC gaan, dat is er veel beter voor, laptop is meer voor zakelijk gebruik.
Zeker lang geleden dat je een goede laptop onder handen hebt gehad.. ?

If it ain't broken......... fix it anyway.

Nu met nieuw icon
Reg. datum: 20 juli 2000

die laptop is wel grooooooot zeg :+

maar als ie alleen voor lanparties is, is het wel een vet ding ja, maar ik zie em niet zomaar in je rugzak glijden :)

Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

Respect
Reg. datum: 17 april 2002

Wel een heel vette proc. _/-\o_ Zowiezo een monster laptop :Y)
Het meest belangrijk is natuurlijk de videokaart. Is er niet een snellere geforce4 go kaart?

Masera: ga jij maar lekker met je pc sjouwen |:(

Vergelijking met met geforce kaartje

GeForce4 440 Go Mobility Radeon 9000
Engine Clock 220MHz 260MHz
Memory Clock 445MHz 460MHz
No. of Pixel Pipes 2 4
No. of Texturing Units 4 4
Peak Pixel Fill Rate 440Mpixels/sec 1.04Gpixels/sec
Peak Texture Fill Rate 880Mtexels/sec 1.04Gtexels/sec
Peak Memory Bandwidth 7.12GB/sec 7.36GB/sec

Pseudo_Gex wijzigde dit bericht 23-11-2002 00:20 (59%)
Reden: Zinvolle toevoeging

There's no such thing as a winnable war

Reg. datum: 14 februari 2002

is die ook in nederland te krijgen dan?

Uhm..

Ik weet niet hoe hij voor gamen is maar voor multimedia is een Sony Vaio altijd wel leuk..

Expanding the inexpandable

ook bloemkool heeft vitaminen
Reg. datum: 30 juli 2001

Ik zou voor een dell 8200 gaan, met een mobile P4 en ook een ati radion 9000. Die andere ziet er inderdaad vrij lomp uit, en als ik moet kiezen dus die en een dell en heb ik toch een beter gevoel bij dell. (en volgens mij ben je zelfs goedkoper uit ook!)

Thunderbird 1200@1400 AXIA 266Mhz, Asus A7V133, 512MB Kingston 2-2-2, 17" schermpje, Seagate Barracuda III 40,0 GB 7200, WD 80 GB 7200, Nvidia Chaintech Geforce 4 128Mb, Creative DVD 12x 40x, NEC DVDR ND1300, 3Com 10/100, SB 128.

RC Geek

Niet in nederland te krijgen, en ik ben et slepen met mijn uberzware bigtower n beetje beu, ik wil thevens op vakantie niets tekort komen. :)

Kleine laptop betekend meestal ook zielig klein schermpje. hij mag best n flink dienblad zijn, zolang ie nog maar in n laptop tas past.

Freakaz0id wijzigde dit bericht 23-11-2002 00:15 (34%)

Reg. datum: 04 augustus 2002

quote:
mistered schreef op 23 November 2002 @ 00:10:
[...]

Zeker lang geleden dat je een goede laptop onder handen hebt gehad.. ?
Mwah, vorige week nog, valt dus wel mee.

Oldskool NL

Ik zit hier achter een P4 1.7Ghz laptoppie met Geforce4-Go 64Mb...

UT2003, Battlefield, Fifa2003.. absoluut geen probleem. 3DMark 2001 SE score van ruim 5000. Nou is dat niet wereldschokkend maar wel voldoende. Het is overigens een Dell Inspiron 8200. Die is er ook met een ATI Radeon 9000 64Mb (net als in die AlienWare laptop van jouw siteje) en haalt dan een score van ruim 7500 in 3DMark ! Kun je best mee gamen hoor. Kost rond 2200 euro incl BTW.

| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!

RC Geek

Ja, en wat voor een? n krakkemikkig compaqje dat 3 jaar geleden al van de markt is gehaald? })

Oldskool NL

Neem wel genoeg geheugen. 256Mb werkt wel maar meer is echt beter. Ik had het niet echt nodig maar als je budget het toelaat echt meer nemen hoor!

| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!

RC Geek

quote:
TheRitz schreef op 23 november 2002 @ 00:25:
Neem wel genoeg geheugen. 256Mb werkt wel maar meer is echt beter. Ik had het niet echt nodig maar als je budget het toelaat echt meer nemen hoor!

Is dat zo verschillend vergeleken met n Desktop PC dan?
Mijn hoofd computer heeft over de 1024mb DDR, maar het is met maar zelde voor gekomen dat ik echt over de 256mb heen ging, en dan was ik echt get aan et doen.

Imbus-sleutel in Tbird

Alienware is Promedion in een ander jasje :)
Vergelijk de laptop maar eens met de promedion serie.

Nvidia heeft sinds kort ook een ti4200 mobile, ik denk dat die sneller is als de 9000pro.
+++
Reg. datum: 18 februari 2002

een delletje of een gericom op maat uitzoeken?

Cliff ` Em All
Reg. datum: 30 november 2000

quote:
Freakaz0id schreef op 23 november 2002 @ 00:02:
Ik zoek n monster laptop die puur gericht is voor games, en LAN party's. })

Heeft iemand n leuk setje gezien?

Dit heb ik nu staan als beste laptop die ik tot nu toe gevonden heb:
http://members.home.nl/talboom/Laptop.htm

Neem aan dat je vaak kouwe vingers heb , een 2.8 desktop cpu in een notebook moet toch wel aardig wat warmte afgeven :P . Voor de rest zijn het wel leuke specs .

Naar nofi het is niet echt een notebook te noemen

RC Geek

quote:
Luckeh schreef op 23 November 2002 @ 00:28:
Alienware is Promedion in een ander jasje :)
Vergelijk de laptop maar eens met de promedion serie.

Bwah, et is niet alleen promedion, prostar heeft ook al n vergelijkbare laptop.
Alienware is tot zover de goedkoopste.

RC Geek

quote:
Hunger schreef op 23 November 2002 @ 00:33:
[...]
Neem aan dat je vaak kouwe vingers heb , een 2.8 desktop cpu in een notebook moet toch wel aardig wat warmte afgeven :P

MM, valt mee, et zal wel effe smoken als ik er n game overheen rag, maar et is zon crusoe (of zoiets) CPU he, dus die neems gas terug als de pure power niet nodig is. en dus minder hitte.

Ik zou em tijdens n rondje GTA3 toch niet op schoot nemen nee. :P

ik heb die alienware maar dan met een iets andere configuratie en onder een andere naam verkocht. ik heb dus een "promedion" en die heb ik gekocht bij De Laptopper. ik heb een P4 2,6Ghz met 512 mb geheugen ati radeon 60gig hd enzovoort... het is een errug vette laptop om op te gamen, alle spellen die ik er tot nu toe op heb gespeeld gaan feiloos in de hoogste resolutie en draaien als een zonnetje... verder ff over de laptop zelf: de batterij gaat niet al te lang mee ( 2 tot 3 uur bij normaal gebruik ) verder is hij groter dan de gemiddelde laptop maar dat is omdat er een monsterlijk systeempje in zit verstopt. in het gebruik is die heerlijk, hardware wordt goed ondersteunt en drivers staan op de site. windows draait als een zonnetje ( win2k ) is lekker snel en vastlopers ken ik niet. over de warmte: tja, die wordt netjes naar de zeikant afgevoert en is niet storend. conclusie: hij is absoluut zijn geld waard, want voor relatief weinig heb je iets heel krachtigs

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

RC Geek

Ok, de keuze tot n Alienware lappy blijft staan, want hun geven de mogenlijkheid tot kleurkeuze, en als je zon monster koopt,wil het oog natuurlijk ook wat he. Zon grijze kantoor bak is zo saai. Thevens zullen de mods die ik er op ga aanbrengen mooier uitkomen op gelakt blauw. (Ik heb n CAD gestuurde graveer machine, waarmee je hele mooie dingetjes kan doen.)

Oldskool NL

Met Battlefield op XP ram je die 256Mb er toch echt omheen. Maar mij hoef je niet te overtuigen hoor, dat je meer nodig zou hebben. Ik heb niet voor niks gewoon 256Mb. Doe op me werk nogal eens wat met performancemeting (op 400 servers :)) dus ik weet waar de performance monitor zit ;)

RC Geek

Battlefield is inderdaad n waar monster. De prestaties die de game geeft voor wat ie vreet zijn betreurend. Ik zal toch maar voor de 512MB gaan, you never know....

Wel eens gedacht aan zo'n barebone ? Zijn tegenwoordig vette machines en je kunt er gewoon een relatief goedkope GF ti in kwijt en makkelijk upgraden. Ze maken zelfs laptoptassen voor barebones !

Dan kun je argumenteren dat je alsnog een scherm mee moet nemen, ga dan nu snel ff naar de hcc om een 15" TFT te halen (¤300).

Howto recycle your old gadgets - Terroristen bestaan niet

Reg. datum: 27 oktober 1999

Bij Norrod hebben ze wel een zwaar gaaf mini-systeempje, in zo'n klein Shuttle kastje. Specs:
Intel P4 2.4 GHz
512 MB DDR PC2100
2 x 30 GB 7200 RPM HDD
Gainward GF4 Ti4600 128 MB (!)
Windows XP Pro NL

Kost alleen wel 1625 euro's, maar daar heb je veel meer aan dan een laptop als lan-bak. TFT'je erbij en je kan je comp in je rugzak stoppen. Ik weet alleen niet of er een CDrom of DVD speler bij zit. Maar ja, anders die 2 x 30 GB vervangen door 1 schijf van 200 GB en dan een recorder erbij flatzen.

Toewan wijzigde dit bericht 23-11-2002 13:59 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009