Reg. datum: 06 november 2002
Even kijken of ik nog centje heb, zei de melkmuil
Forum » Harde waren » Videokaarten & Beeldschermen » 2 x Ati Radeon 9700
Alaksandus wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:40 (32%)
Als een god in Nijmegen.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
quote:Atavus schreef op 22 November 2002 @ 13:38:
mooie grapmans hoor......
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
euhmmmm
Byte_Me wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:41 (3%)
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
Atlas wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:42 (30%)
Dat zou erg vriendelijk zijn. Als u uit omgeving amsterdam woont, is het misschien mogelijk om hem even langs te brengen? alvast bedankt.quote:Byte_Me schreef op 22 November 2002 @ 13:40:
stuur die tweede maar even naar mij, dan kijk ik wel of ie nog te redden valt:)~
Make that 100%quote:chefke schreef op 22 November 2002 @ 13:40:
wolkom op got die ati kaarten horen in een agp slot en hier heeft 99,99% van de mobo`s er maar 1 van. en die andere zwarte is een isa slot en daar gaan geen [goede]video kaarten in. dus haal die ondereste eruit en probeer dan te booten. maar mischien eens kijken op het computertotaal forum.
Bier, Whiskey en Metal!!
Byte_Me wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:44 (9%)
Ehhh.... op een 9700 kun je al twee monitoren aansluiten...quote:melkmuil schreef op 22 November 2002 @ 13:40:
Ook na het verwijderen van de kaarten doet de computer niks. alleen het zwarte scherm en de piepjes.
Maar als ik maar een zo'n APG slot heb, hoe is het dan mogelijk om 2 monitoren aan te sluiten op de computer??
Kan iemand mij helpen? Ik ben radeloos.....
*sig*
quote:nantasquad schreef op 22 November 2002 @ 13:41:
2 monitoren sluit je dan aan met een dual head kaart of met een 2e videokaart, deze video kaar is dan een pci of isa kaart.
Ga naar beginnersweb. Misschien heb je je videokaart opgeplazen en als je pech hebt ook nog eens je moboquote:Coronaextra schreef op 22 november 2002 @ 13:38:
dit meen je toch niet???
Dat onderste zwarte slot is het ISA slot en geen AGP slot. Dus die ATI uit dat ISA slot halen en dan booten. En als je zelf in je computer gaat knutselen kun je misschien beter gaan kijken op http://www.beginnersweb.nl
Als een god in Nijmegen.
Jamaicaman wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:45 (3%)
iid, LOL @ GOTquote:
Maarten wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:45 (4%)
To burn or not to burn, that's the question...
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Volgens mij bedoeld hij hier wat anders meequote:melkmuil schreef op 22 November 2002 @ 13:41:
stuur die tweede maar even naar mij, dan kijk ik wel of ie nog te redden valt :)~
[...]
Dat zou erg vriendelijk zijn. Als u uit omgeving amsterdam woont, is het misschien mogelijk om hem even langs te brengen? alvast bedankt.
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting ¤ 4,50 p/m excl.btw!
whahaha ja denk het ookquote:eC2Plasma schreef op 22 november 2002 @ 13:45:
Ik heb een tijdje geleden ongeveer hetzelfde probleem gehad. Ik heb de twee kaarten toen in de onderste twee (witte) sloten gestopt, maar dat werkte ook niet. Daarna kreeg ik mij computer niet meer aan de praat en heb een nieuwe computer gekocht. Daar werkte de videokaart ook niet in. (gefors 4 TI 4200) Ik denk dat het slechte kaarten zijn. Ik heb nu een Hercules kaart en die doet het tenminste goed...
..: Multiple Specs .::. [DPC] The_Greater :..
Syndicate wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:52 (90%)
Powermac g5 (quad IBM 2.5) / Macpro (quad Intel 3.0) / x86dual Xeon (Intel 2.8) http://www.tweakers.net
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
P4 1,6@2,325 en radeon 9700 Pro 190 gig hdd ruimte
MaStEr[D] wijzigde dit bericht 22-11-2002 13:52 (6%)
The Freaking Hotdox | Rock and roll!
Inderdaad..quote:jamaicaman schreef op 22 November 2002 @ 13:52:
Ja ga lekker door met grapjes maken, pure bullshit, 2x ati radeon 9700 gratis![]()
Ben jij niet de enigstequote:
hmmmmzz mischien een idee om ze te verkopen, praktisch gratizzzzz ????quote:die 2 ati kaarten breng ik wel weer terug (waren toch practisch gratis)
The only reason for time is so that everything doesn't happen at once. (Albert Einstein)
Misschien waren ze wel gratis omdat ze kapot zijn? Hoeveel heb je ervoor betaald? Voor een werkende heb ik misschien wel meer over dan je ervoor terug krijgt.quote:melkmuil schreef op 22 november 2002 @ 13:50:
Het koste erg veel moeite om de videokaart in het onderste slot te krijgen. Nog meer moeite om hem er weer uit te halen!. Ze zijn er allebij weer uit en de oude videokaart zit er weer in.
Alles lijkt het nog te doen, die 2 ati kaarten breng ik wel weer terug (waren toch practisch gratis) want die werken niet op mijn pc
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
|| Pentax | K-5 | DA* 16-50 | F 50 | DA 50-200 WR || Sigma | 10-20 || Metz | 48 AF-1 ||
Ze komen allebei uit dezelfde dell-pc? Yeah right. Dit kan dus niet. tenzij één van de 2 een pci-versie is. En die moet dan NIET in het zwarte slot (wat dus héél dom was), maar in een wit. (Veel succes nog verderquote:melkmuil schreef op 22 November 2002 @ 13:55:
De twee kaarten komen uit een nieuwe dell computer. een collega van mij had die gekocht voor de zaak maar daar hebben we niet zulke videokaarten nodig dus heb ik ze geruild tegen twee andere (mindere kaarten). Dacht dat ze wel beter zouden zijn en zo koste heb me dus helemaal niks.
Nee het waren 2 verschillende dell pc'squote:ShadowrunR schreef op 22 November 2002 @ 14:02:
[...]
Ze komen allebei uit dezelfde dell-pc? Yeah right. Dit kan dus niet. tenzij één van de 2 een pci-versie is. En die moet dan NIET in het zwarte slot (wat dus héél dom was), maar in een wit. (Veel succes nog verder)
ok ff voor de duidelijkheid: jij hebt iets heel stoms gedaan zonder eerst info te zoeken. zoals je misschien wel merkt is het zo stom dat 80% van de mensen hier je niet geloofd. (including me).quote:melkmuil schreef op 22 November 2002 @ 14:02:
Als jullie zogenaamde computer guru's mij niet kunnen helpen wees dan in iedergeval zo sociaal om mij door te verwijzen naar een goede site. Of geef normaal antwoord.
Aan die opmerkingen over toverstaven ed. heb ik natuurlijk helemaal niks.
Iedereen bedankt die mij wel heeft willen helpen! top jongens
BasieP wijzigde dit bericht 22-11-2002 14:05 (76%)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Unaniem een belachelijk groot succes
Niet iedereen is even handig met computers. Moet toegeven dat dit de eerste (en de laatste) keer is dat een computer van binnen heb meegemaakt.quote:BasieP schreef op 22 november 2002 @ 14:02:
is zelfs al eerder langs geweest en toen ging ie op slot.. idd erg hoog toverstaf gehalte (Toverstaf )
eneuh.. pics zijn wel leuk
Ah ok. Oeps ik heb niets gezegd.quote:
Ik denk dat je het beste even de FAQ van VB lan lezen.quote:melkmuil schreef op 22 november 2002 @ 14:02:
Als jullie zogenaamde computer guru's mij niet kunnen helpen wees dan in iedergeval zo sociaal om mij door te verwijzen naar een goede site. Of geef normaal antwoord.
Je moet ondertussen toch wel doorhebben dat je je mobo + 1 AGP kaart verneukt hebt.quote:melkmuil schreef op 22 November 2002 @ 14:02:
...Wat laat een hond blaffen?
Daarnet zei ie dat alles terug normaal werkte wanneer hij z'n oude videokaart terugplaatste. (Zo heb'k het toch gelezen..)quote:Bezzerk schreef op 22 November 2002 @ 14:06:
[...]
Je moet ondertussen toch wel doorhebben dat je je mobo + 1 AGP kaart verneukt hebt.
Oftewel; pleur die 2 weg, koop een nieuw mobo en gooi daar je laatste () ATI radeon in.
(TIP: LAAT HEM BOUWEN DOOR DE SHOP!)
Bedankt Alexander, Ik zal het doorlezen.quote:alexandervisser schreef op 22 November 2002 @ 14:05:
[...]
Ik denk dat je het beste even de FAQ van VB lan lezen.
En misschien is www.beginnersweb.nl meer geschikt voor je niveau.
suc6 ermee
quote:eC2Plasma schreef op 22 November 2002 @ 13:45:
Ik heb een tijdje geleden ongeveer hetzelfde probleem gehad. Ik heb de twee kaarten toen in de onderste twee (witte) sloten gestopt, maar dat werkte ook niet. Daarna kreeg ik mij computer niet meer aan de praat en heb een nieuwe computer gekocht. Daar werkte de videokaart ook niet in. (gefors 4 TI 4200) Ik denk dat het slechte kaarten zijn. Ik heb nu een Hercules kaart en die doet het tenminste goed...
Geen dank.quote:
"Go ahead! Make my day, Punk!"
The_Greater wijzigde dit bericht 22-11-2002 14:10 (24%)
met mijn oude videokaart werkt alles gelukkig nog. Ik heb geen zin meer (durf het ook niet meer aan) om nog verder te gaan sleutelen aan die computer.quote:ShadowrunR schreef op 22 November 2002 @ 14:07:
[...]
Daarnet zei ie dat alles terug normaal werkte wanneer hij z'n oude videokaart terugplaatste. (Zo heb'k het toch gelezen..)
Dit noem'k pas geluk hebben!
ShadowrunR wijzigde dit bericht 22-11-2002 14:10 (16%)
\quote:ShadowrunR schreef op 22 November 2002 @ 14:07:
[...]
Daarnet zei ie dat alles terug normaal werkte wanneer hij z'n oude videokaart terugplaatste. (Zo heb'k het toch gelezen..)
Dit noem'k pas geluk hebben!
blaat
Ik oaquote:The_Greater schreef op 22 November 2002 @ 14:11:
Hmm.. Wie had die onder titel ook weer?!
Met een hamer past alles en met plakband blijf alles zitten.
Jah, ik wil niet weten hoe je die erin hebt gekregen... Een beetje kracht mag je wel zetten, maar als alles kraakt moet je toch echt stoppenquote:ShadowrunR schreef op 22 november 2002 @ 14:09:
Veel geluk
(Jij hebt vast een hele hoop zelfvertrouwen als je een kaart in je pc plaatst en blijft doorduwen)
Gelukkig voor je dat alles weer werkt.
AMD Xp 1800+ met win XP, 512DDR, radeon8500, 60gig + 160gig HD + 8*24 LCD schermpie!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: