Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Sony QS STR-DB940
2x B&W 602 S2
2x B&W 601 S2
1x B&W CC6 S2
Dynacord 2x 200w mosfet + 2x 15 bands eq.
2x 15" RCF sub
Nec FP 955 19" CRT
Ordinaire PC met DVD en optisch uit...
Binnenkort dedicated fanless HT-PC...
Aan het sparen voor:
Sanyo Z1 LCD projector...
(of een vergelijkbaar type tegen die tijd)
* Met het geluid zit het dus wel goed, alleen het beeld is een beetje aan de kleine kant...
Wat vinden jullie er van....
Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II
Bezoek nu ook... WWW.OELOE.TK
Ik wil wel wat foto's zienquote:Oeloe schreef op 03 January 2003 @ 16:14:
Dit is mijn HT @ the moment...
[afbeelding]
Sony QS STR-DB940
2x B&W 602 S2
2x B&W 601 S2
1x B&W CC6 S2
Dynacord 2x 200w mosfet + 2x 15 bands eq.
2x 15" RCF sub
Nec FP 955 19" CRT
Ordinaire PC met DVD en optisch uit...
Binnenkort dedicated fanless HT-PC...
Aan het sparen voor:
Sanyo Z1 LCD projector...
(of een vergelijkbaar type tegen die tijd)
* Met het geluid zit het dus wel goed, alleen het beeld is een beetje aan de kleine kant...
Wat vinden jullie er van....
Ben nu eigenlijk wel enorm benieuwd aan het worden naar je HT-Pc,
gezien je mod verleden, verwacht ik er wel wat van. Loopt hier al een topic over, of ga je me nu gewoon alles vertellen.
Maak je bv de kast zelf? Isie helemaal fanless?
Tel me
www.hospitalitylife.nl
quote:

Ajse
quote:Play schreef op 03 januari 2003 @ 16:39:
Mooi setje, idd wel jammer van het beeld, en heb je ook een bankje ofzo? of kijk je alles vanuit je bureaustoel?
Ben nu eigenlijk wel enorm benieuwd aan het worden naar je HT-Pc,
gezien je mod verleden, verwacht ik er wel wat van. Loopt hier al een topic over, of ga je me nu gewoon alles vertellen.
Maak je bv de kast zelf? Isie helemaal fanless?
Tel me
Ik heb op dit moment gewoon een paar relaxe stoelen...
Als ik een projector heb wil ik wel een leuk bankje in mijn kamer zetten..
(als ik nu op een bankje zou gaan zitten zie je het beeld niet meer...)
Me HT-PC wordt een Via Epia M9000 in een custom made kastje...

* Zelfbouw dus...
Topic komt als ie af is...
(over een week of 2 komt er eerst nog een topic van mijn huidige mod...)
quote:
Ik heb de speakers ook eigenlijk alleen gekocht vanwegen de 1337 sleutelhanger.

* Zoals jullie kunnen zien hou ik van plaatjes, dus ik wil ook graag meer pics zien van jullie HT's..
Heeft iemand misschien nog tips ter verbetering van mijn HT...
Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II
quote:Melvin schreef op 03 januari 2003 @ 18:08:
Je kast een kleurtje geven, raampje erin met CCFL enzo
Hangen die 3 monitors trouwens aan 1 pc ?
Edit: Een rack in je kamer is ook altijd wel leuk![]()
[afbeelding]
Me casemod staat Xpress niet op de pics
Is over 2 weken klaar, incl window, blacklight ccfl's, waterkoeling, zelfgemaakte case, you name it...
De 2 rechter monitoren hangen @ main PC
De linker is voor schooldoeleinden. (vereist win98 ivm micrcontroller proggen etc)
19" cases heb ik zat, met erg leuke inhoud...
Maar om dat nou allemaal op me kamer te zetten...
Maar nu weer ff terug ontopic, wie heeft er nog meer mooie pics van zijn/haar HT..
Reg. datum: 19 december 2002
Audio Specs: AV: Marantz SR-7400 DVD-Speler: Marantz DV6400 SACD Boxen: JBL L4 Pro Boxen (250Watt 8Ohm) Subwoofer: Infinity HPS-250
Reg. datum: 19 december 2002
Audio Specs: AV: Marantz SR-7400 DVD-Speler: Marantz DV6400 SACD Boxen: JBL L4 Pro Boxen (250Watt 8Ohm) Subwoofer: Infinity HPS-250
De frontstage:

Speakers: ASW Alpha
Subs : Magnat Omega 380
Center: Mission 70c2
Achter:

Side : Mission 703
Rear : Mission ook 70 iets, kweet het exacte typenummer niet.
Hier nog ff links en rechts apart:
Rechts:

Links:

Dit wordt momenteel gevoed door een Pioneer DV525 regiovrij en een Sony STR-DB925QS.
Momenteel staat er een Pioneer VSX-D2011S in bestelling, de DVD speler wordt ook nog vervangen door een Pioneer DV-656A.
TV : Philips 36PW9575
Verdere opmerkingen:
De Subs staan nu op piepschuim blokjes, deze worden nog vervangen door "echt" dempingsmateriaal.
De center moet ik nog een soort stand voor maken, voor op de TV.
Als de kerstaankleding weg is, komt het eea weer wat vrijer te staan.
GaMeOvEr wijzigde dit bericht 03-01-2003 21:06 (18%)
Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Reg. datum: 25 april 2002
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
En er staan geen schoteltjes op. Zo nu en dan trilt er wel eens wat, maar dat is dan het CD-rek en niet iets wat op de Speakers of subs staat.
Overigens is het beeld een beetje vertekend, die stoel is echt lomp groot, die Speakers staan zeker wel 1.20 van mijn oren af.
Die surrounds zijn echt prima te doen, ik hoor amper dat ze er staan, (localiseren dan) kwestie van een beetje fatsoenlijk calibreren, tevens heb ik deze Missions gekozen omdat ze een lekker "breed" afstraalspectrum hebben.
GaMeOvEr wijzigde dit bericht 03-01-2003 21:23 (3%)
quote:TomSwinnen schreef op 03 januari 2003 @ 21:22:
ik moet scarp wel gelijk geven , tssk , je zet toch niks op je speakers .. als ik bezoek heb , gaan mense soms zitte leunen op mijn rears , ik jaag ze rap weg hoor
Zorg maar eens dat je samenwoont en probeer dan maar eens een 7.1 setup in je huiskamer te krijgen. Als je dan plantjes moet toestaan, dan doe je dat wel.
Zoals gezegd, het is allemaal zwaar spul, dus trillen doet het echt niet. Dat het wat strakker staat als er niets opstaat ben ik er wel mee eens, maar ik heb er iig niet hoorbaar last van.
(En mensen kunnen er zo ook niet op leunen, dus hoef ik ze ook niet weg te jagen als ze dat doen.
GaMeOvEr wijzigde dit bericht 03-01-2003 21:25 (8%)
Verder zijn die fronts best cool qua design.
Bij een review in het duitse blad Audio hadden ze het over "women's acceptance factor", sommige hebben een hele lage. Vooral speakers zoals de top van Martin Logan (kosten 100.000 euro per paar) hebben een womens acceptance factor van 0.
Scarp wijzigde dit bericht 03-01-2003 21:28 (28%)
quote:Scarp schreef op 03 januari 2003 @ 21:17:
GameOver, hoe kan je het doen ... planten op je speakers, tsk, foei, stout. Staat duidelijk in de handleiding, geen planten op speakers want je kan morsen met water geven. Subwoofer is geen bijzet tafeltje, schoteltje erop gaat vast trillen als een gek. Maaruh, hoe bevallen die surrounds die recht in je oor blazen? lijkt me beetje erg dichtbij.
Kijk Scarp, ik ben natuurlijk superl33t dat ik dat allemaal goed vind he, die hoeveelheid en dat formaat speakers in woonkamer.
Afgezien van het feit dat ik zelf ook lol heb van mooie sound enzo bij filmpie kijken, vind ik dat GaMeOvEr's techshit en mijn inrichting mooi combineert. En ja, hier en daar een plantje is dus een aanwinst. En verder netjes water geven dus.
Handgemaakte sieraden bij De Blije Ekster
GOED DOEL spem: Rwanda Speelt

speakers heb ik ff geen fotos van, maar dat stelt ook nog niet veel voor. Volgende aanschaf wordt een Philips Garbo Matchline (projector dus)
jah, ik moet afstoffen!
CV_SmileY wijzigde dit bericht 03-01-2003 21:38 (7%)
Zelfmoord is geen teamsport
quote:Scarp schreef op 03 januari 2003 @ 21:26:
Mjah, goed instellen inderdaad. 'k heb poosje terug ook een decibel meter ervoor aangeschaftGoede versterker zou alles zo moeten doen dat het goed is. Echter zou op zich het surround geluid iets minder rechtsreeks naar je oren toe kunnen blazen, iets meer diffuus geluid.
Mijn nieuwe Receiver, (Backorder.
quote:Verder zijn die fronts best cool qua design.
Mja, ik vind het jammer dat ik hier niet wat meer online gegevens van heb.
Het zijn 4 Weg Transmission lines, onder in de voet zit en 30 Cm, die zie je dus niet op het plaatje. Die dingen gaan uit zichzelf dus al lekker laag, vandaar dat mijn Subs op 45 Hz afgefilterd staan.
Dit model was in 2000 het laatst gemaakt, was het grootste model uit hun "Design" serie, zijn inderdaad erg mooie Speakers om te zien.
Juist, gelukkig zijn die ASW's slank, maar ze zijn wel 1.44 mtr hoog.quote:Bij een review in het duitse blad Audio hadden ze het over "women's acceptance factor", sommige hebben een hele lage. Vooral speakers zoals de top van Martin Logan (kosten 100.000 euro per paar) hebben een womens acceptance factor van 0.
Ach, je moet doen wat je niet laten kan, maar dan niet piepen als je water morst op je speakers en ze verpest worden (zal opzich niet zo snel gaan, maar toch)quote:Elvhenk schreef op 03 January 2003 @ 21:34:
[...]
Kijk Scarp, ik ben natuurlijk superl33t dat ik dat allemaal goed vind he, die hoeveelheid en dat formaat speakers in woonkamer.
Afgezien van het feit dat ik zelf ook lol heb van mooie sound enzo bij filmpie kijken, vind ik dat GaMeOvEr's techshit en mijn inrichting mooi combineert. En ja, hier en daar een plantje is dus een aanwinst. En verder netjes water geven dus.
Dat rek waar je dat spul in hebt staan, best een mooi ding, was die duur?quote:CV_SmileY schreef op 03 January 2003 @ 21:37:
[afbeelding]
speakers heb ik ff geen fotos van, maar dat stelt ook nog niet veel voor. Volgende aanschaf wordt een Philips Garbo Matchline (projector dus)
jah, ik moet afstoffen!
Wat er gemorst wordt, wordt ook gelijk weggewist hoor, sowieso zijn die dingen allemaal gecoat, dus ik vind dat gepiep over water altijd schromelijk overdreven.quote:Scarp schreef op 03 January 2003 @ 21:43:
[...]
Ach, je moet doen wat je niet laten kan, maar dan niet piepen als je water morst op je speakers en ze verpest worden (zal opzich niet zo snel gaan, maar toch)
nope. Ooit eens in de aanbieding bij Piet Klerkx gekocht. Was nog geen 100 gulden geloof ikquote:GaMeOvEr schreef op 03 januari 2003 @ 21:44:
[...]
Dat rek waar je dat spul in hebt staan, best een mooi ding, was die duur?
Zelfmoord is geen teamsport
Dit topic is gesloten. ![]()