Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 25 april 2002

quote:
Je mag je dvd, reciever en cd speler wel eens afstoffen :)

Reg. datum: 29 december 2002

Ik had m'n flitser niet moeten gebruiken! :)

Reg. datum: 07 januari 2002

receiver: panasonic SA-HE90 DD,DTS, 5x100w
DVD: Sony DVP-NS305
Minidisc: Sony MDS-JE480

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/audio.jpg
(brakke pic ik weet het)
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/recdvd.jpg
(huidige opstelling, md staat er boven)

Luidsprekers:

Magnat Metric 5.1A
actief sub met 100w versterker (down fireing)
power handling van de sat. 75w
SSL (1 Watt/1 m) 90dB

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/metric51.jpg

TV:

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ptv.jpg
55cm Philips van +/- 13jaar

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/mixer.jpg
Mixertje van +/- 10 jaar

JWO wijzigde dit bericht 02-01-2003 16:23 (29%)

Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500

Back in business

quote:
duncanvdlinden schreef op 02 januari 2003 @ 14:44:
[...]

sorry foutje ik bedoel Pauluz :D

Ik vindt btw wel dat je een mooi meubel hebt, zonde om daar een
andere voor te kopen. je hebt tenminste niet dat dunne leenbakker/
kwantum hout :)

Haha, ik dacht ook al.

Dat meubel is express zo 1, ik heb mn oude (uit een post op de 1e pagina) aan mn buurjongen gegeven.

De kamer is nog niet echt efficient ingericht omdat het een echte opslag kamer werd. Zus ging uit huis kwam weer terug enzo.. dus een hoop troep er in.. maar ik had eindelijk wat ruimte om mn spullen daarheen te zetten. Mijn moeder wil er ook nog in kunnen schilderen (ze is een "kunstenaar") maar veel last op 2 tafels na dan zal ik niet van d'r hebben. :)

Grootste probleem, ik heb voor mn sub nog steeds niet echt een lekkere plek. Voor film klinkt ie wel redelijk maar voor muziek hoor je vrij wel niet alleen voel je de bass wel door de bank geen gaan :S. Dat zijn allemaal nog een beetje de puntjes maar komt vanzelf wel goed.

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Never leave, just go

:D Kool, ik heb de deLuxe versie van dan mengpaneeltje de MX-888

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Reg. datum: 07 januari 2002

quote:
Koenzie schreef op 02 januari 2003 @ 18:47:
:D Kool, ik heb de deLuxe versie van dan mengpaneeltje de MX-888
wat zit daar extra op dan ?

Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500

Never leave, just go

De bovenkant loopt schuin op en daar zittten 2 analoge VU meters op en verder kan ik er nie veel mee aan ontdekken

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Reg. datum: 19 december 2002

Bij deze mijn huidige foto's:

http://home.wanadoo.nl/brakel.kc/DSCN0014.JPG
http://home.wanadoo.nl/brakel.kc/DSCN0011.JPG
http://home.wanadoo.nl/brakel.kc/DSCN0015.JPG
http://home.wanadoo.nl/brakel.kc/DSCN0012.JPG
http://home.wanadoo.nl/brakel.kc/DSCN0013.JPG

Foto 1: De Marantz SR6200 + Marantz CD5000
Foto 2: JBL L4 Speaker zonder dekhoes
Foto 3: JBL L4 Speaker met hoes
Foto 4: Infinity HPS-250
Foto 5: Infinity HPS-250 + cd :?

Things to do:

Aanschaf van 2 Rear Speakers
Aanschaf van een Center
Aanschaf van een DVD-speler

Je kan de specificaties kijken op:http://home.wanadoo.nl/brakel.kc/hifi.html

Audio Specs: AV: Marantz SR-7400 DVD-Speler: Marantz DV6400 SACD Boxen: JBL L4 Pro Boxen (250Watt 8Ohm) Subwoofer: Infinity HPS-250

Slainthe!
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Scarp schreef op 02 January 2003 @ 14:34:
*schopje*
-stef-: heb je nou je speakers al?

Nee nog altijd niet. :(

Het zal wel aan de feestdagen liggen die er tussen zijn gekomen. Ook op mijn vraag over hun kabeladvies voor mijn setup heb ik taal noch teken gekregen. Het moet nou toch niet te lang meer duren want die dozen beginnen me aardig de keel uit te hangen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3

Reg. datum: 25 april 2002

Haal de spullen alvast uit de dozen, zet ze alvast neer, dan kan je eraan wennen. Misschien zie je een betere setup.
Wat voor kabeladvies?

Is er ook helemaal klaar voor!

@ WickedGame .. mooie JBL's jo :9~ trouwens heel veel mooie dingen in dit topicje .. :D

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Welcome To Paradise
Reg. datum: 13 oktober 2001

quote:
WickedGame schreef op 02 januari 2003 @ 19:47:
Bij deze mijn huidige foto's:
Hoe klinken die JBL's nou? kheb er namelijk over zitten te denken om naar ze te luisteren, maar kon bijna geen winkel vinden die ze had! Toen zijn het toch nog Tannoy Saturn S10's geworden.

Slainthe!
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Scarp schreef op 02 January 2003 @ 20:12:
Haal de spullen alvast uit de dozen, zet ze alvast neer, dan kan je eraan wennen. Misschien zie je een betere setup.
Wat voor kabeladvies?
In 1 van mijn contacten met Stoet kwam de bekabeling ter sprake en wilde hij wel een advies geven over welke bekabeling het beste bij mijn setup zou passen (zowel meerkanaals optisch/coaxiaal, tweekanaals analoog als ls kabel). Ik heb het ze voorgelegd maar nog niets van ze gehoord.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3

Die JBL's L4 serie is niet meer leverbaar toch?, maar zijn voor mij wel ultieme boxen. Ze hebben een heel net midden en hoog (dankzij het scheidingsfilter). Het laag van de speaker is ook uitstekend. Alleen nadat ik me SR6200 heb gekocht miste ik het laag, wat ze hadden toen ik me SR-53 had. Dus vandaar die Infinity Sub. Dat de bas zo laag is bij de SR6200 ligt aan de versterker en niet aan de boxen.

Audio Specs: AV: Marantz SR-7400 DVD-Speler: Marantz DV6400 SACD Boxen: JBL L4 Pro Boxen (250Watt 8Ohm) Subwoofer: Infinity HPS-250

Op zoek naar user icon...

Zoals beloofd, even een foto. Zal later wel meer, en betere foto's plaatsen. O ja, op de foto staat nog een denon avr3802, deze is vervangen door een Rotel RSB1066 (voorversterker). De foto is niet echt goed, maar dat komt wel in een latere posting.

Het onderstuk van de meubel is van Ikea (met de 2 laden), de twee bovenstukken zijn zelfgemaakt.

http://download.blue-eyes.nu/DSC01358.JPG

Denon AVR 3802 (Rotel RSB1066 is in bestelling)
Denon DVD 3800 dvd speler
Denon TU-s10 tuner
Rotel RB1070 (tweede is onderweg, voor monoblok)2 kanaals EV
Rotel RB 985MKII (5 kanaals EV)
Eichmann interlinks, Eichman LS bi-wire kabels
JBL TI-5000 fronts, JBL TI-1k centerspeaker
JBL XTI 60 rearsm en JBL 300 als surroundspeaker
Canton AS 25 subwoofer
Sony 28" Breedbeeld TV, 50 Hz, 3 jaar oud (2004: HDTV in Nl.!!!!)

Als laatste, er zit weinig ruimte rond de eindtrappen. Dit is niet bewust, het kastje is al langer in bezit dan de eindtrappen. Ze worden niet heet, dus ik laat het voorlopig zo.

blue eyes wijzigde dit bericht 02-01-2003 22:18 (44%)

1 game pc en 4 kantoor pc's

Leuk setje blue-eyes. Vooral die JBL TI-5000 zijn zeker mooie speakers. Aangezien jij alles van JBL hebt, wat raadt je me aan om als rears te nemen. Zoals hierboven te zien is heb ik al 2 JBL L4 speakers staan.

Neem een speaker die matched met de rest. In principe moet je voor alle posities gelijke speakers nemen, ook voor de center, juist voor de center! In een goede HT zal de center makkelijk de duurste speaker van het stel worden. Probeer dus L4 te krijgen, tweedehands komen ze wel eens langs. Of neem een groter type L6 (geloof ik) en zet je huidige L4 naar achteren.

Zoals je ziet heb ik dat niet, het liefst had ik 6 ti-5000 staan plus de center die ik nu heb. Maar ja, ruimte gebrek en geld gebrek. De xti en de 300 had ik nog staan, vandaar. De planning is om deze ooit te vervangen door de TI-k2 speaker, op stands. Dromen is leuk toch?

haha L6 vind ik zuig speaker, ik zou dan de L8 kiezen. Is 1 reden voor de L6 heeft een hele andere afmeting van de behuizing en klinkt daardoor slechter als de L4 en L8 die dezelfde breedte en diepte hebben.

k, ik ken die serie niet, maar het gaat om de strekking van het verhaal.

Dus dan op jacht naar een extra paar L4's!

In dld. wordt ook veel 2ehands aangeboden: audiomarkt.de, onder het kopje gebrauchte.

blue eyes wijzigde dit bericht 02-01-2003 22:35 (49%)

Reg. datum: 05 november 2000

ik wil binnenkort een keer zelf een meubel gaan bouwen , maar jammer genoeg zie ik maar weinig zelfbouwmeubels in deze topic.

Ik heb zelf een hele goedkope HT opstelling, ben student en hier kon ik goedkoop aan komen

2*100 watt fronts (Merk Radius, redelijk cheapass, aanbieding bij richer sounds)

Yamaha RXV-396 Was de goedkoopste fatsoenlijke HT versterker. Heeft helaas geen DTS.

Muziek via PC

oude 63 cm philips 100 hz tv

JVC HR-D560 video (mn sony is net kapot gegaan, even tijdelijk)

Als rears een paar sony speakers van een minisetje

Center is een echt oude gewone speaker, klinkt niet lekker, is niet fijn te combineren met de rest, overstemt alles als je m open zet en als je het centervolume omlaag zet mis je een hoop. Moet dus nodig vervangen worden, vond de zelfbouwtip van een paar pagina's terug wel goed, maar heb je zo een beetje prijs/kwaliteit? En ik wil een center waar je vooral stemmen door hoort en niet al het geluid (zoals muziek enzo) Dus tips graag!

Nog even een vraagje, JT zei dat het geluid veel beter is als je de speakers ver uit elkaar zet. Ik heb fronts van 74 cm hoog en de enige manier op ze uit elkaar te zetten is door ze op te hangen, heb nl maar een klein kamertje. Is dat aan te raden in dit geval? om pilaartjes op te hangen?

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

quote:
Blue Eyes schreef op 02 januari 2003 @ 22:12:
Zoals beloofd, even een foto. Zal later wel meer, en betere foto's plaatsen. O ja, op de foto staat nog een denon avr3802, deze is vervangen door een Rotel RSB1066 (voorversterker). De foto is niet echt goed, maar dat komt wel in een latere posting.

Het onderstuk van de meubel is van Ikea (met de 2 laden), de twee bovenstukken zijn zelfgemaakt.

[afbeelding]

Denon AVR 3802 (Rotel RSB1066 is in bestelling)
Denon DVD 3800 dvd speler
Denon TU-s10 tuner
Rotel RB1070 (tweede is onderweg, voor monoblok)2 kanaals EV
Rotel RB 985MKII (5 kanaals EV)
Eichmann interlinks, Eichman LS bi-wire kabels
JBL TI-5000 fronts, JBL TI-1k centerspeaker
JBL XTI 60 rearsm en JBL 300 als surroundspeaker
Canton AS 25 subwoofer
Sony 28" Breedbeeld TV, 50 Hz, 3 jaar oud (2004: HDTV in Nl.!!!!)

Als laatste, er zit weinig ruimte rond de eindtrappen. Dit is niet bewust, het kastje is al langer in bezit dan de eindtrappen. Ze worden niet heet, dus ik laat het voorlopig zo.
Je wil dus van de Denon af begrijp ik hierdoor? Hoe oud is de Denon en wat is de minimumprijs?Ik ben op zich wel geinteresseerd.

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Back in business

quote:
mark_dabomb schreef op 03 januari 2003 @ 10:05:
[...]

Je wil dus van de Denon af begrijp ik hierdoor? Hoe oud is de Denon en wat is de minimumprijs?Ik ben op zich wel geinteresseerd.
Je moet even mailen, je mag hier niet vraag&aanbod-eren :)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

You fool of a Took!
Reg. datum: 11 maart 2001

Blue Eyes, you've got mail....

Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S

Mark,

jij ook ;)

Kan het hier ook wel zeggen, is toch al een beetje off topic. De receiver is ingeruild op de Rotel voorversterker.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: