Gathering of Tweakers

Quicksearch
Slainthe!
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
JT schreef op 20 december 2002 @ 23:32:
Dat ziet er erg leuk uit, vooral die bovenste kleine doos in het legergroen :D
Ja da's mijn trots van de verzameling. Vanmiddag afgeleverd dus tevens de laatste aanwinst (ik zie nu dat het plastic er nog niet eens af is). :)

-Stef- wijzigde dit bericht 20-12-2002 23:35 (10%)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Ik ga de 6dvd versie met DTS uit Canada halen :)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

quote:
JT schreef op 20 December 2002 @ 23:43:
Ik ga de 6dvd versie met DTS uit Canada halen :)
ruik ik hier een inkoopactie?? :+

Verlangt naar vorig jaar......

Mountainbike t3h pwn

quote:
__Ted__ schreef op 20 December 2002 @ 23:43:
[...]

ruik ik hier een inkoopactie?? :+
ICQ me maar ff.

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Uhm .... massaal dvd's uit canada halen is vragen om moeilijkheden lijkt me. Krijg je vast problemen mee vanwege gezeur over wel of niet legaal zijn van regio 1 in europa.

Slainthe!

quote:
He, niet net nu ik hem binnen heb een goedkope DTS aktie opsterten he! :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox 3 - Trends TA-10.1 - Beresford TC-7510 Mk6/3

Mooie sub scarp, je hebt nu echt wel een mooie set bij elkaar!
thx walter. Alleen nieuwe dvd speler en cd wisselaar moeten nog komen (zie m'n site). M'n ouwe sub (yamaha yst90) staat als het goed is sinds gisteravond (laat) bij Twopack te donderen :)
Maar deze nieuwe.... damn... wat een geluid, nog maar ff geprobeerd, maar da's niet mis. Ik denk alleen dat ik het volume wel zachter moet doen omdat ik anders m'n buren aan de deur krijg.
* Scarp gaat maar eens op zoek naar een losstaand huis :P

quote:
Uhm .... massaal dvd's uit canada halen is vragen om moeilijkheden lijkt me. Krijg je vast problemen mee vanwege gezeur over wel of niet legaal zijn van regio 1 in europa.
Waarom zou het illegaal zijn? Het ergste wat gebeurt is dat je import tax moet betalen, maar dat is me nog nooit gebeurd, en ik heb al heel wat DVDtjes laten overvliegen :)

Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

Sommige bedrijven die regio 1 importeren hebben problemen met de uitgevers in nederland. Die pesten je gewoon als je regio 1 importeerd... maar inderdaad als particulier zal het wel okay zijn. En inderdaad je moet gewoon nog douane belasting betalen enzow.
Wel weer erg offtopic trouwens.

Scarp wijzigde dit bericht 21-12-2002 00:24 (7%)

quote:
-Stef- schreef op 20 December 2002 @ 23:25:
[afbeelding]

Luidsprekers volgen nog, uitpakken en opstellen ook.

Krijg jij geen jeukende handen om dat pakketje open te maken? :D
Ik heb het meestal al uitgepakt voordat ik thuis ben, in de auto dus. :p
Heb ik geen geduld voor :D

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3

Hmm... ik heb vanavond die sub opgehaald, maar het is maar beter dat ik tijdens het rijden niet al ga uitpakken ... ik zit zelf achter het stuur :P Was wel weer fijn 30 kg naar boven sjouwen...gelukkig heb ik een steekkarretje en een lift :)

quote:
Scarp schreef op 21 December 2002 @ 00:05:
thx walter. Alleen nieuwe dvd speler en cd wisselaar moeten nog komen (zie m'n site). M'n ouwe sub (yamaha yst90) staat als het goed is sinds gisteravond (laat) bij Twopack te donderen :)
Maar deze nieuwe.... damn... wat een geluid, nog maar ff geprobeerd, maar da's niet mis. Ik denk alleen dat ik het volume wel zachter moet doen omdat ik anders m'n buren aan de deur krijg.
* Scarp gaat maar eens op zoek naar een losstaand huis :P

Damn dat werd inderdaad laat gisteren, bijna een uur in het weiland gestaan bij Lage Zwaluwe (buiten dus) :(

Sub werkt inmiddels en doet het goed. Eerst gaf ie een enorme brom als ie geen inputsignaal kreeg, ik dacht een aardlus maar het bleek dat ie te dicht bij de versterker stond ofzo :S
Nu staat ie een stukje verder en doet ie het prima :)

Voor de volledigheid nog ff mijn specs, foto's komen als ik een camera kan lenen.

• Receiver Denon AVR-1100
• CD-Speler Denon DCD-435
• DVD-Speler Finlux DVD 510
• Video Sony SLV-SE200
• TV Philips 63 cm
• Luidsprekers voor Mission 701
• Luidsprekers surround Mission 700
• Luidspreker midden Mission 73C
• Subwoofer Yamaha YST-SW90
'k ben blij dat m'n oude sub goed is aangekomen :) Post inderdaad eens wat pics.

Nou kan niet achter blijven.... Moet wel zeggen dat er erg mooi spul staat bij sommige mensen. Okay als "arm" studentje kan je niet alles veroorloven maar laat ik maar eens beginnen:

Versterker:
Marantz SR-53 is een oud beestje alweer, wil hem binnekort inruilen voor een Marantz SR-5300. Maar voorlopig doet hij nog goed zijn werk.

Cd-Speler:
Marantz CD-5000

Equalizer:
Marantz EQ-580 deze equalizer heb ik gekregen van me pa, omdat hij een Marantz SR-7200 heeft genomen en de Equalizer daar niet meer op nodig was. Dus ik heb hem nu, en moet zeggen dat het effect van zo'n equalizer verbluffend is. Het geluid ljkt een stuk strakker en helderder te worden.

Speakers:
JBL L4 Speakers

Bedrading:
Ixos 613 Superstrand

Audio Specs: AV: Marantz SR-7400 DVD-Speler: Marantz DV6400 SACD Boxen: JBL L4 Pro Boxen (250Watt 8Ohm) Subwoofer: Infinity HPS-250

Slainthe!

quote:
duncanvdlinden schreef op 21 december 2002 @ 00:32:
[...]

Krijg jij geen jeukende handen om dat pakketje open te maken? :D
Ik heb het meestal al uitgepakt voordat ik thuis ben, in de auto dus. :p
Heb ik geen geduld voor :D

Ik heb ze dan ook al diverse malen uit de doos gehad. :) Helaas duurt het nu nog een week (dacht Stoet) voordat zijn de bestelde Chario's dan eindelijk binnenkrijgen. Vervolgens moeten ze dan nog naar mijn adres gestuurd worden dus dat wordt wel 2003 vrees ik.

Tot die tijd moet ik inderdaad dagelijks naar die dozen kijken. :X

net een nikon coolpix 885 cameratje gekocht zal maar eens foto'tjes maken van me setje.

Audio Specs: AV: Marantz SR-7400 DVD-Speler: Marantz DV6400 SACD Boxen: JBL L4 Pro Boxen (250Watt 8Ohm) Subwoofer: Infinity HPS-250

Mountainbike t3h pwn

quote:
-Stef- schreef op 21 December 2002 @ 15:03:
[...]

Ik heb ze dan ook al diverse malen uit de doos gehad. :) Helaas duurt het nu nog een week (dacht Stoet) voordat zijn de bestelde Chario's dan eindelijk binnenkrijgen. Vervolgens moeten ze dan nog naar mijn adres gestuurd worden dus dat wordt wel 2003 vrees ik.

Tot die tijd moet ik inderdaad dagelijks naar die dozen kijken. :X
Bij mij had allang alles gestaan en aangesloten geweest en zodra de speakers binnen komen draait alles dan binnen 5 minuten :D

Slainthe!

quote:
JT schreef op 21 December 2002 @ 15:39:
[...]

Bij mij had allang alles gestaan en aangesloten geweest en zodra de speakers binnen komen draait alles dan binnen 5 minuten :D
Neh, da's te makkelijk. :)

Mountainbike t3h pwn

quote:
-Stef- schreef op 21 december 2002 @ 16:49:
[...]

Neh, da's te makkelijk. :)
Maar wel sneller en dan kan je sneller van je geluid genieten :D

Nou, eindelijk is een digicam kunnen lenen voor 2 uurtjes. Was het licht echt zwaar kut. Dus even tussentijdse foto's. De eerst volgende zijn ook in een opgeruimde kamer :D en ik hoop gemaakt met mijn eigen cam.

Pics Voor jullie gemak even in 1 plaatje samengevoegd. Voor de grote versie hiervan hier!

http://www.webmastercontact.com/pauluz/temp//htdecember2002low.jpg

Specs

Televisie : Philips 32PW6006, een zeer simpele TV zonder toeters en bellen. Heb ik alleen als monitor. Tv kijken doe ik bijna niet.

Receiver : Sony STR DB 1070 QS 6.1 , een hele complete receiver die ik ook vrij aardig vind klinken voor een hele goede prijs.

Speakers:

Fronts : B&W 602 s3 , ja wat moet hier meer over zeggen. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding en klinkt gewoon erg prettig.

Center: B&W 601 s3 , niet een echte center speaker maar ik gebruik deze tot dat ik een matchende center kan kopen. Daarna verhuist deze naar surround back.

Surrounds : Sony MB215 , ooit is gekocht in een poging om een beter geluid uit mn home cinema kit te halen. Worden vervangen maar weet niet nog niet door welke.

Surround back : B&W CC3. Ook gekocht om een beter geluid uit mn HTkit te halen.
Aangezien de 601 beter matcht met de 602's staat deze nu achter.

Subwoofer : Mivoc MSW1000 , erg fijne subwoofer voor een studentenprijs :) Voor het geld presteert deze subwoofer vrij aardig.

Overige specs. Ik heb nu dimmers+afstandsbediening voor de lichten in de kamer. Geeft wel een beetje het gevoel dat je in de bios zit :)

Zoals jullie zien. Het is nog een beetje rommelig (qua kamer en apparatuur).

Kamer : Kamer is van mijn zus geweest en is er nog net geen maandje uit. Er staat nog erg veel troep maar dat komt allemaal goed.

Speakers: Ja het blijft een kwestie van sparen en een beetje schuiven. Ik studeer nog en heb hiernaast ook nog een auto dus al mn geld wat ik verdien met stage/bijbaantjes, gaat niet allemaal naar mn hobby.

Ik hoop dus dat ik zelf is een goede camera heb en dat tegen die tijd de kamer wat netter is.
Waarom ik nu al de pics heb geplaatst? > Ben er toch best lang mee bezig geweest en ik ben super blij dat al mn apparatuur uit een kamertje van 2,20 bij 2 nu in een kamer (5 x 4,5) heb staan waar het beter tot zn recht komt.

Edit:

to do list:

Speakers stands! ;)
Andere center
Dat was het, I'll be back :)

Pauluz wijzigde dit bericht 30-12-2002 09:28 (13%)

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

heb je een andere kamer scarp? :)
als je dezelfde heb, heb je het wel efficient ingericht! :D
hoe groot is je kamer? ik wil ook wat aan m'n opstelling gaan doen
maar heb een beetje te groot/duur bureau gekocht.....

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3

*schopje*
-stef-: heb je nou je speakers al?
Pauluz: aardige opstelling dude :)
Duncan: wat bedoel je? M'n kamer is 4,90m bij 6m (waarbij kijk richting over de 4,90 kant gaat). Wel redelijke opstelling zo denk ik.

Hier van mij ook een update. Heb inmiddels mijn nieuwe dvd speler en cdwisselaar (gekocht via eurohopper, echt een aanrader met lage prijzen).
Dvd speler is de SP800 van Onkyo. SACD, dvdaudio, etc. Speelt nagenoeg alles. Zelfde vormgeving als m'n reciever, dus past perfect. Ik ben alleen op zoek naar een andere meubel. Heb al folder van Sound Organisation (www.tesnl.nl) wat heel aardig lijkt (beetje zoiets als van Soundstyle).
Overigens excuses voor de twee vage foto's. Te dichtbij geschoten die foto's denk ik. Ook lijken de dvd speler en reciever een andere kleur te hebben bij een andere lichtinval, maar ze zijn exact hetzelfde. Op zich wel geinig effect, ze zijn zilverkleurig, maar lijken goudkleurig bij bepaalde hoeken (zodat ze dezelfde kleur als mijn goudkleurige jvc videorecorder lijken te hebben).
http://members.brabant.chello.nl/~r.o.janssen/dvd1.jpg
http://members.brabant.chello.nl/~r.o.janssen/dvd_logo1.jpg
http://members.brabant.chello.nl/~r.o.janssen/dvd_logo2.jpg
http://members.brabant.chello.nl/~r.o.janssen/dvd_reciever.jpg

Scarp wijzigde dit bericht 02-01-2003 14:46 (20%)
Reden: was niet voor mij bedoelt :)

quote:
Scarp schreef op 02 januari 2003 @ 14:34:
Duncan: wat bedoel je? M'n kamer is 4,90m bij 6m (waarbij kijk richting over de 4,90 kant gaat). Wel redelijke opstelling zo denk ik.
[/url]]

sorry foutje ik bedoel Pauluz :D

Ik vindt btw wel dat je een mooi meubel hebt, zonde om daar een
andere voor te kopen. je hebt tenminste niet dat dunne leenbakker/
kwantum hout :)

duncanvdlinden wijzigde dit bericht 02-01-2003 14:48 (23%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws