Nou, eindelijk is een digicam kunnen lenen voor 2 uurtjes. Was het licht echt zwaar kut. Dus even tussentijdse foto's. De eerst volgende zijn ook in een opgeruimde kamer

en ik hoop gemaakt met mijn eigen cam.
Pics Voor jullie gemak even in 1 plaatje samengevoegd. Voor de grote versie hiervan
hier!
Specs
Televisie : Philips 32PW6006, een zeer simpele TV zonder toeters en bellen. Heb ik alleen als monitor. Tv kijken doe ik bijna niet.
Receiver : Sony STR DB 1070 QS 6.1 , een hele complete receiver die ik ook vrij aardig vind klinken voor een hele goede prijs.
Speakers:
Fronts : B&W 602 s3 , ja wat moet hier meer over zeggen. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding en klinkt gewoon erg prettig.
Center: B&W 601 s3 , niet een echte center speaker maar ik gebruik deze tot dat ik een matchende center kan kopen. Daarna verhuist deze naar surround back.
Surrounds : Sony MB215 , ooit is gekocht in een poging om een beter geluid uit mn home cinema kit te halen. Worden vervangen maar weet niet nog niet door welke.
Surround back : B&W CC3. Ook gekocht om een beter geluid uit mn HTkit te halen.
Aangezien de 601 beter matcht met de 602's staat deze nu achter.
Subwoofer : Mivoc MSW1000 , erg fijne subwoofer voor een studentenprijs

Voor het geld presteert deze subwoofer vrij aardig.
Overige specs. Ik heb nu dimmers+afstandsbediening voor de lichten in de kamer. Geeft wel een beetje het gevoel dat je in de bios zit
Zoals jullie zien. Het is nog een beetje rommelig (qua kamer en apparatuur).
Kamer : Kamer is van mijn zus geweest en is er nog net geen maandje uit. Er staat nog erg veel troep maar dat komt allemaal goed.
Speakers: Ja het blijft een kwestie van sparen en een beetje schuiven. Ik studeer nog en heb hiernaast ook nog een auto dus al mn geld wat ik verdien met stage/bijbaantjes, gaat niet allemaal naar mn hobby.
Ik hoop dus dat ik zelf is een goede camera heb en dat tegen die tijd de kamer wat netter is.
Waarom ik nu al de pics heb geplaatst? > Ben er toch best lang mee bezig geweest en ik ben super blij dat al mn apparatuur uit een kamertje van 2,20 bij 2 nu in een kamer (5 x 4,5) heb staan waar het beter tot zn recht komt.
Edit:
to do list:
Speakers stands!

Andere center
Dat was het, I'll be back

Pauluz wijzigde dit bericht 30-12-2002 09:28 (13%)