Goed, mijn ervaring van afgelopen zaterdag, kom daar die toko binnengelopen -in eerste instantie nog zonder apparatuur, denk zal wel goed wezen- en zie daar, de DJ-hoek
genoeg ruimte, maar *schrik* de apparatuur.... om te huilen
oud b-merk mengpaneel (5 kanaals, maar geen gain etc, slechts 1 master draaiknop voor algemene volume) en 2 standaard philips cd-spelers... daar moest ik dus maar op mixen... Affijn, baas aangeboden om toch maar mn eigen apparatuur uit de auto te slepen (later op de avond was 2e act) en daarmee te gaan draaien.
De 1e DJ begon (zelfde leeftijd als mij, alleen geen eigen apparatuur) met een gouwe ouwe tachtiger jaren plaat. Stijl van die avond was après ski, dus alla. Hij draait dus niets anders dan 70/80er jaren muziek, dus waar is de après ski. (overigens, Après ski doet het voor mij en veel mensen al nie meer, maar we lopen hier in FRL 10 jaar achter dus
) Ik heb even overleg gepleegt met de chef, en afgesproken met hem dat ik maar mn eigen stijl wat moest draaien. Zo gezegd zo gedaan.
Half 12 heb ik mn apparatuur opgesteld en ben om 1 uur begonnen te draaien, eerst wat (oudere) trance, sloeg niet aan, progressive, sloeg niet aan hardstyle sloeg wél aan. Puik mixje neergezet (anderhalf uur ongeveer) komt de baas naar me toe of ik wel wat anders zou willen draaien (dansvloer stond inmiddels vol met mooie vrouwen die nat van het zweet en weet-ik-veel-wat-nog-meer waren) in de stijl van de vorige DJ omdat de mensen aan de bar de muziek nie mooi vonden...
Ik boos, heb mn set uitgedraait, vrouwen bedankt (en zij mij overigens ook nog
) en de andere DJ op die ouwe rommel zijn gang laten gaan.... De zaak was nog 3x sneller leeg... Affijn, mn cash meegenomen (was redelijk moet ik zeggen) lam gezopen en lekker in de auto liggen slapen
alleen jammer genoeg... Maar goed, kroegbazen weten niet meer wat ze moeten geloof ik....
Meer mensen met dit soort ervaringen ?? Khad nog best tot een uur of 5 door kunnen draaien maar da werkt dus nie
De 1e DJ begon (zelfde leeftijd als mij, alleen geen eigen apparatuur) met een gouwe ouwe tachtiger jaren plaat. Stijl van die avond was après ski, dus alla. Hij draait dus niets anders dan 70/80er jaren muziek, dus waar is de après ski. (overigens, Après ski doet het voor mij en veel mensen al nie meer, maar we lopen hier in FRL 10 jaar achter dus
Half 12 heb ik mn apparatuur opgesteld en ben om 1 uur begonnen te draaien, eerst wat (oudere) trance, sloeg niet aan, progressive, sloeg niet aan hardstyle sloeg wél aan. Puik mixje neergezet (anderhalf uur ongeveer) komt de baas naar me toe of ik wel wat anders zou willen draaien (dansvloer stond inmiddels vol met mooie vrouwen die nat van het zweet en weet-ik-veel-wat-nog-meer waren) in de stijl van de vorige DJ omdat de mensen aan de bar de muziek nie mooi vonden...
Meer mensen met dit soort ervaringen ?? Khad nog best tot een uur of 5 door kunnen draaien maar da werkt dus nie
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !