You don't need eyes to see, you need vision
Rustig rustig, dit is het "How to become a Dj"-topic, niet bedoeld om andere muziekliefhebbers de grond in te boren 
Was zeker niet de bedoeling, was meer een hint om de persoon in kwestie een zeer erg goeie cd aan te smeren bevelen 
me jongere broer zei toen hij je naam zei de gaffaterroristquote:Kaj. schreef op 29 November 2002 @ 23:59:
Ik? Rolletje of 3 per jaar voor persoonlijk gebruik, maar over het algemeen 25 meter per gig... Ligt er een beetje aan hoe goed de roadies hun werk hebben gedaan met tapen.Hoezo?
Vanwege dat vastgetapete controlpanel van die Denon zeker.Dat is Anton's plakwerk, geloof ik.
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Nou word ik toch nieuwsgierig... En ik krijg trouwens steeds meer zin om eens een uurmix in elkaar te prutsen... eens kijken of ik ergens een deck kan lenen. 
aah neej dit is eng, na bovenstaand bericht van kaj zocht hij me op via icq
AAHHHHH ik heb een modje in me icqlijst, het is gedaan met me illegale praktijken op GOT (ofzo)
AAHHHHH ik heb een modje in me icqlijst, het is gedaan met me illegale praktijken op GOT (ofzo)
ignore user !!
Begin maar alvast met rennenquote:MR_WAZOO schreef op 30 november 2002 @ 12:44:
aah neej dit is eng, na bovenstaand bericht van kaj zocht hij me op via icq
Hoeveel DJ's zijn d'r hier btw die trance draaien?
quote:SONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 13:59:
[...]
Begin maar alvast met rennen
weinig denk ik
Ik draai: Progressive/Tech-house/Techno
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Dat was te verw8en he 
Trance wordt tegenwoordig toch voor commerciele meuk aangezien.... Voornamelijk door die Jan Wayne-idioten die denken dat ze goed zijn
('t wordt tijd dat ik ga produceren
)
Trance wordt tegenwoordig toch voor commerciele meuk aangezien.... Voornamelijk door die Jan Wayne-idioten die denken dat ze goed zijn
@ SONiCBOOM:
Ik hoor jou veel praten over hoe goed trance wel is, waneer ga je mij eens overtuigen? Je hebt toch wel ergens wat webspace? uurtje mixen --->mp3 upload....
als je er geen hebt: ik heb er wel nog wat
Ik hoor jou veel praten over hoe goed trance wel is, waneer ga je mij eens overtuigen? Je hebt toch wel ergens wat webspace? uurtje mixen --->mp3 upload....
quote:SONiCB00M schreef op 30 November 2002 @ 15:15:
Dat was te verw8en he
Trance wordt tegenwoordig toch voor commerciele meuk aangezien.... Voornamelijk door die Jan Wayne-idioten die denken dat ze goed zijn('t wordt tijd dat ik ga produceren
)
trance is herrie voor boeren en kroegbazen die house willen draaien maar toch hun klandizie niet omlaag willen zien gaan
ja ik haat tranceherrie jah
is t een beetje duidelijk??
Om te beginnen het is SONiCB00Mquote:leffe_blond schreef op 30 November 2002 @ 15:21:
@ SONiCBOOM:
Fix maar es ruimte, ik heb ner-re-gens voldoende space voor 60 minuten aan muziek. Dan kan ik morgen es een set opnemen met de nodige mixfouten
Maare for real, vinden jullie dit soort nummers dan echt nix?
http://www2.only-djs.com/...1173&cftoken=27706131
http://www2.dancegrooves....ountpoint1/0248/aql012.rm
Vind ik namelijk wel goeie nummertjes...
hoeft voor mij niet die herrie
om t simpele feit dat t teveel als achtergrond muziek gebruikt kan worden en ik ervan in slaap val en ik t uitermate ongeschikt vind om hard te draaien aangezien er meestal totaal geen laag in zit
om t simpele feit dat t teveel als achtergrond muziek gebruikt kan worden en ik ervan in slaap val en ik t uitermate ongeschikt vind om hard te draaien aangezien er meestal totaal geen laag in zit
idd, als achtergrond muziek fuctioneert het goed 
En jij bent een meelopertjequote:
Maar goed ieder zo zijn eigen stijl... laten we het daar op houden
Ik vind trance ook wel goed en draai het ook regelmatig.
Trance kan zeker hard en hoeft niet enkel als achtergrond muziek te dienen vind ik.
Bestaat trance trouwens niet net zoals de meeste genres uit een heel deel sub-genres en een hoop liedjes die overlopen tussen verschillende genres?
Zo is toch veel 'dance' ook wel trance, en heb je ook nog hardtrance enzo.
Trance kan zeker hard en hoeft niet enkel als achtergrond muziek te dienen vind ik.
Bestaat trance trouwens niet net zoals de meeste genres uit een heel deel sub-genres en een hoop liedjes die overlopen tussen verschillende genres?
Zo is toch veel 'dance' ook wel trance, en heb je ook nog hardtrance enzo.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
quote:SONiCB00M schreef op 30 November 2002 @ 13:59:
[...]
Begin maar alvast met rennen
Ken je 1 van deze nummers?
DJ Tiesto - Sparkles(airscape remix)
Ballearic bill - destination sunshine
Arrakis - the spice
Mario Lopez - sound of nature
Nope. Het origineel ken ik wel maar de Airscape remix niet.quote:jadjong schreef op 30 november 2002 @ 17:19:
DJ Tiesto - Sparkles(airscape remix)
quote:Ballearic bill - destination sunshine
quote:Arrakis - the spice
Neuh die ken ik niet... van hem heb ik wel Blind, en de remix op William Hawk - Return to Innocence.quote:Mario Lopez - sound of nature
bah altijd die kotjesmentaliteit, dat is goed voor mensen die over muziek schrijven/praten, niet voor mensen die van muziek houden..
in mijn bakken zit
techno, house, drum&bass, hiphop, triphop, disco, soul, 60's, funk, jazz, punk en ook trance ja...
het enige dat al deze stijlen met elkaar gemeen hebben is dat er zowel goeie platen als slechte platen uitgebracht worden.
Zolang ik maar iets terugvind in de muziek vind ik het ok. Snel gemaakte zooi, only for the money and the fame pik ik er zo uit en koop ik dan ook niet, er zit nl niets in....
Sommige stijlen zijn helaas gevoelliger aan de "only for the money and the fame" ziekte dan anderen.
in mijn bakken zit
techno, house, drum&bass, hiphop, triphop, disco, soul, 60's, funk, jazz, punk en ook trance ja...
het enige dat al deze stijlen met elkaar gemeen hebben is dat er zowel goeie platen als slechte platen uitgebracht worden.
Zolang ik maar iets terugvind in de muziek vind ik het ok. Snel gemaakte zooi, only for the money and the fame pik ik er zo uit en koop ik dan ook niet, er zit nl niets in....
Sommige stijlen zijn helaas gevoelliger aan de "only for the money and the fame" ziekte dan anderen.
Kotsjesmentaliteit... nou zeg... leer es muziekstijlen van een ander te respecteren 
Ik heb ook techno tussen me bakken staan (Bjorn Svin - Mand over board bijv. wereldnummer) en ook nog Marco V (kweenie wa da is
), dus ja hier varieert het ook. Maar de goeie trance blijft me topper dat wel 
Ik heb ook techno tussen me bakken staan (Bjorn Svin - Mand over board bijv. wereldnummer) en ook nog Marco V (kweenie wa da is
quote:SONiCB00M schreef op 30 november 2002 @ 18:02:
[...]
Nope. Het origineel ken ik wel maar de Airscape remix niet.
[...]
Eén van de klassiekers
![]()
[...]
Uiteraard
![]()
Is overigens lang niet zo goed als Balearic Bill
[...]
Neuh die ken ik niet... van hem heb ik wel Blind, en de remix op William Hawk - Return to Innocence.
En dan natuurlijk nog: Binairy Finary - 2000
Allemaal in je koffer of alleen in je geheugen?
Enne, Marco V is "Progressive"
Marco V is niet progressive, hij maakt zo af en toe een leuk plaatje om ertussendoor te mixen.
Arrakis heb ik trouwens vorig weekend er ook nog ergens tussendoor gegooid.
Da's de ellende van geen playlist bijhouden: je weet op een gegeven moment niet meer wat je nou wanneer gedraaid hebt.
Arrakis heb ik trouwens vorig weekend er ook nog ergens tussendoor gegooid.
Da's de ellende van geen playlist bijhouden: je weet op een gegeven moment niet meer wat je nou wanneer gedraaid hebt.
quote:Kotsjesmentaliteit... nou zeg... leer es muziekstijlen van een ander te respecteren
lees eens: en zie....
kaj: ik mag 4h platen draaien, ik zal nog steeds weten wat ik gedraaid heb, al eens geprobeerd je platenhoezen schuin te zetten als je de plaat al gespeeld hebt ?
Yalopa wijzigde dit bericht 30-11-2002 20:15 (43%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.