Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel V

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
AboutDJ

quote:
Triple-D schreef op 28 November 2002 @ 11:09:
[...]

Zaten al die spullen niet in 1 doos?
Ik meen me te herrinneren dat ik die paketten ook nog heb verkocht.
Zat een supermooie hoofdtelefoon bij ;)

Das inderdaad zo'n starterspakket. Ik geloof dat die pakketten toen rond de 1000 gulden kosten ofzo.

Bestaat uit een Numark DM1001X en 2 Numark 1510 of 1520 draaitafels + headphone en speakers.

Verder geef ik er maar geen mening over. :+

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

quote:
SONiCB00M schreef op 28 november 2002 @ 10:16:

Jup. Die gozer mixt met CD's zonder een jog knop, gewoon door op het juiste moment de cue los te laten. Best indrukwekkend.

was daar indrukwekkend aan? pas als er geen pitch op zit vind ik het indrukwekkend ;)

(Ener-G heeft het een aantal jaar met een dubbel cd deck met alleen een knuppeltje voor de pitchbend moeten doen, toen een cd deck met een jog wheel nog niet uitgevonden was, en nu we eindelijk een Pioneer cmx-3000 hebben pitchbend ik alsnog met de pitchfader *)7)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Extreme Audio

quote:
Reind schreef op 28 November 2002 @ 12:27:
[...]

Das inderdaad zo'n starterspakket. Ik geloof dat die pakketten toen rond de 1000 gulden kosten ofzo.

Bestaat uit een Numark DM1001X en 2 Numark 1510 of 1520 draaitafels + headphone en speakers.

Verder geef ik er maar geen mening over. :+
hehe ;) doe maar niet nee :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Anti-1337

Reind > je gaat toch standaard netjes om met je spullen lijkt me

en wie dat niet doet schop ik van t podium

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

quote:
MR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 17:50:

dat wil niet zeggen dat faders niet verslijten, ik vind van mezelf ook dat ik redelijk netjes omga met mn app maar ik heb al 3 crossfaders gehad, en mn gewone faders moetten er ook dringend uit. Die kan ik niet zelf doen dus dat wordt uitstelgedrag 8)7

You don't need eyes to see, you need vision

Ken ik jou?

quote:
MR_WAZOO schreef op 28 november 2002 @ 17:50:

heb je ook fluwelen handschoentjes aan dan? })

Chill... neem een biertje ofzo

Anti-1337

quote:
leffe_blond schreef op 28 november 2002 @ 22:01:
[...]

dat wil niet zeggen dat faders niet verslijten, ik vind van mezelf ook dat ik redelijk netjes omga met mn app maar ik heb al 3 crossfaders gehad, en mn gewone faders moetten er ook dringend uit. Die kan ik niet zelf doen dus dat wordt uitstelgedrag 8)7
als je netjes met je apparatuur werkt kan je rustig meer dan 5 jaar met je mixer doen zoals je hem kocht, na die 5 jaar mag hij slijtage vertonen, eerder niet

voor thuisgebruik bedoel je... als ie wekelijks meermalen de hele avond gebruikt mocht geef ik de gemiddelde slaapkamermixer niet langer dan 3 jaar hoor... als je dan apparatuur wil die langer meegaat zit je toch echt in de prijsklasses van een paar duizend euro

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Anti-1337

quote:
Ener-G schreef op 29 november 2002 @ 00:22:
voor thuisgebruik bedoel je... als ie wekelijks meermalen de hele avond gebruikt mocht geef ik de gemiddelde slaapkamermixer niet langer dan 3 jaar hoor... als je dan apparatuur wil die langer meegaat zit je toch echt in de prijsklasses van een paar duizend euro
ik bedoel, inderdaad thuis jah, door bierdrinkrs gaat t met de meeste mixers toch een stuk sneller

AboutDJ

quote:
MR_WAZOO schreef op 28 November 2002 @ 17:50:

Yeh shure.

Ik wil geen mixer waarvan de faders na een half jaar aan stront liggen omdat ik soms iets te enthousiast ben. Ik wil geen potmeters die kraken. Ik wil een mixer die tegen een beetje bier kan. En ik wil ook graag iets wat langer mee gaat dan het mega pak toiletpapier bij ons op de wc dus nee voor mij geen behringer.

Ik ben gewoon niet kapot van die DX serie -> Ik heb al veel te veel mensen gezien die er ellende mee gehad hebben. De nieuwe VMX serie is iets beter maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Behringer valt wat mij betreft in de catagorie DAP - Citronic - Kam en al die andere dumpzooi die Numark en Gemini verkopen. Ik ben er niet kapot van maar ik ben ook een verwend nest. Als iemand anders het wel fijn vind dan mag dat gerust. Wie ben ik om daar wat over te zeggen?

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

Jij bent idd behoorlijk kieskeurig als het op mixers aankomt :P

( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

FF antwoorden op een oude vraag:

Hoe vaak draai je?
Ik draaide eerst elke dag wel een uurtje, maar ben net verhuisd... heb een appartement gekocht :), maar mijn TT's staan er nog niet.

Ik wil nl. een plank tegen de muur monteren (in de woonkamer :P) en daar mijn draaitafels opzetten. Moet alleen nog de plank op maat zagen en dan kan het feest weer beginnen... (de house warming party dan ;))

De laatste tijd begin ik trouwens met (nieuwe) plaatjes luisteren, maar automagisch wil ik de volgende er in mixen waardoor ik "ineens" gewoon aan het mixen ben :D

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

AboutDJ

quote:
BtM909 schreef op 29 November 2002 @ 11:54:
FF antwoorden op een oude vraag:

Hoe vaak draai je?
Ik draaide eerst elke dag wel een uurtje, maar ben net verhuisd... heb een appartement gekocht :), maar mijn TT's staan er nog niet.

Ik wil nl. een plank tegen de muur monteren (in de woonkamer :P) en daar mijn draaitafels opzetten. Moet alleen nog de plank op maat zagen en dan kan het feest weer beginnen... (de house warming party dan ;))

De laatste tijd begin ik trouwens met (nieuwe) plaatjes luisteren, maar automagisch wil ik de volgende er in mixen waardoor ik "ineens" gewoon aan het mixen ben :D

Hey jij gaat dus hetzelfde doen als ik al heb gedaan :)

Ik woon nu op mezelf in een mega riant appartement (zal van de week ff pics posten) en heb een errug grote huiskamer -> Plek zat dius voor een meubel om mijn draaitafels e.d op te zetten. Dat heb ik dus ook gedaan nu en ik merk dat ik gewoon meer aan het draaien ben.

Enne housewarming moet ik inderdaad ook nog doen. Zelf doe ik zulke dingen liever niet maarja iedereen loopt er hier constant over aan mijn kop te zeiken dus het moet maar.

( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Hoe groot is je appartement dan... En PICS van mijn appartement komen er binnenkort ook aan....

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

AboutDJ

quote:
BtM909 schreef op 29 November 2002 @ 12:52:
Hoe groot is je appartement dan... En PICS van mijn appartement komen er binnenkort ook aan....

Ik heb een woonkamer van 4 bij 3
2 slaapkamers van +/_ 3,5 bij 3,5
1 douche met wc erin + ligbad -> ook een erg grote ruimte
1 klein keukentje
en 1 hal tussen de 2 slaapkamers waar ik eerst mijn draaitafels e.d neer wou gaan zetten.

Nu zit ik alleen met 1 probleem -> Ik heb 1 slaapkamer over en daar staat nu niets in. Ik wou er eerst een studiotje in gaan bouwen maar aangezien mijn draaitafels e.d nu gewoon in de woonkamer staan weet ik niet wat ik er mee moet. Mischien ga ik er maar een chill out van maken. Moet tenslotte mijn tafelvoetbal ook nog ergens kwijt want die staat nu in de hal tegen de muur aan :)

En het leuke komt nog mensen -> Ik betaal 450¤ all in per maand voor dit appartement. Das ook inclusief kabel tv + internet :)

Anti-1337

quote:
Reind schreef op 29 November 2002 @ 01:25:
[...]

Yeh shure.

Ik wil geen mixer waarvan de faders na een half jaar aan stront liggen omdat ik soms iets te enthousiast ben. Ik wil geen potmeters die kraken. Ik wil een mixer die tegen een beetje bier kan. En ik wil ook graag iets wat langer mee gaat dan het mega pak toiletpapier bij ons op de wc dus nee voor mij geen behringer.

Ik ben gewoon niet kapot van die DX serie -> Ik heb al veel te veel mensen gezien die er ellende mee gehad hebben. De nieuwe VMX serie is iets beter maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Behringer valt wat mij betreft in de catagorie DAP - Citronic - Kam en al die andere dumpzooi die Numark en Gemini verkopen. Ik ben er niet kapot van maar ik ben ook een verwend nest. Als iemand anders het wel fijn vind dan mag dat gerust. Wie ben ik om daar wat over te zeggen?
jij bent dus kort door de bocht zo een mengpaneelterrorist?:)

Today is not your day

quote:
Ener-G schreef op 28 November 2002 @ 12:27:
[...]

was daar indrukwekkend aan? pas als er geen pitch op zit vind ik het indrukwekkend ;)

(Ener-G heeft het een aantal jaar met een dubbel cd deck met alleen een knuppeltje voor de pitchbend moeten doen, toen een cd deck met een jog wheel nog niet uitgevonden was, en nu we eindelijk een Pioneer cmx-3000 hebben pitchbend ik alsnog met de pitchfader *)7)

* Kaj. hoorde van iemand dat z'n naam weer eens viel hier. :P
'tis niet indrukwekkend nee, maar helpt het als ik zeg dat ik al een maand of 7 geen fader aangeraakt heb? :P

Nah, moet toch eens een deckje aanschaffen; het is weer wat gaan kriebelen na de HCC. :)

Anime-FAQ | Blog
De rotatie van de aarde wordt tegenwoordig in stand gehouden door docenten Nederlands die zich omdraaien in hun graf.

Anti-1337

kaj, jij schijnt te hebben geschoven op de hcc??

quote:
MR_WAZOO schreef op 29 November 2002 @ 19:15:
[...]

jij bent dus kort door de bocht zo een mengpaneelterrorist?:)
Ik ben erger. Alleen werkt het bij mij andersom, goedkope(IMG stageline) mixer houdt het al 4 jaar vol en een A&H van 2 maanden begint te kraken, geen idee hoe het komt(een digitale mixer die begint te kraken :?).

Today is not your day

quote:
MR_WAZOO schreef op 29 november 2002 @ 20:16:
kaj, jij schijnt te hebben geschoven op de hcc??

Yup. Ik ben die rare kwiebus op de foto. :P
Twee dagen geschoven; telkens sets van een uurtje of twee/drie.

jadjong: sloop jij Allen & Heath? Heiligschennis!

Kaj. wijzigde dit bericht 29-11-2002 23:45 (23%)

Anime-FAQ | Blog
De rotatie van de aarde wordt tegenwoordig in stand gehouden door docenten Nederlands die zich omdraaien in hun graf.

Anti-1337

quote:
Kaj. schreef op 29 november 2002 @ 23:43:

[...]

kaj > hoeveel rollen gaffa gebruik jij per jaar?? schijnen er aardig veel te zijn

quote:
Kaj. schreef op 29 november 2002 @ 23:43:

[...]

Ding gaat morgen terug en dan gaan er nieuwe faders in.
Weet iemand of er in de DL1000 van A&H Penny+Giles faders zitten?

Today is not your day

Ik? Rolletje of 3 per jaar voor persoonlijk gebruik, maar over het algemeen 25 meter per gig... Ligt er een beetje aan hoe goed de roadies hun werk hebben gedaan met tapen. ;) Hoezo?
Vanwege dat vastgetapete controlpanel van die Denon zeker. :P Dat is Anton's plakwerk, geloof ik. :D

Anime-FAQ | Blog

AboutDJ

quote:
jadjong schreef op 29 november 2002 @ 23:53:
[...]

Ding gaat morgen terug en dan gaan er nieuwe faders in.
Weet iemand of er in de DL1000 van A&H Penny+Giles faders zitten?

Ik zou het niet weten.

In mijn Xone 62 was de crosfader alleen van P&G. De rest niet maar dat heb ik laten vervangen voor P&G faders. Toevallig heb ik gisteren de Xone62 weer terug gekregen vanuit de UK en nu is ie echt weer helemaal perfect. Zoals ie hoort te zijn en hij is voorzien van een nieuwe voeding. Dat was namelijk het probleem.

Maar die faders kosten trouwens 58¤ pst -> geen goedkoop geintje dus.

Reind wijzigde dit bericht 30-11-2002 00:44 (7%)

Kiss the moonlight!

PFFF, van een koude kermis thuis komen, wasdah ??

(Oh trouwens, hoi allemaal, ik leef nog hoor, ik heb alleen een kleine 170 posts gelurkt ;) )

Goed, net dus terug van de Grote Prijs van Nederland - Finale Dance, in Paradiso. Was een leuk feestje, maar guttegut, deze keer droop het werkelijk, in de uitslag welteverstaan, van de commerciele doeleinden...

Leuke gele Artist/Crew sticker op mijn dijbeen, dus ik had het lekker relaxed, was heel blij met oordoppen, al waren het wegwerp schuim krengen (niet de hele tijd ingehad), en kon de 6 finalisten wel waarderen. In vergelijking met vorrig jaar was er zeer zeker sprake van beter "aanstormend talent" dan vorrige editie. Waar er vorrig jaar eigenlijk maar 2 acts de moeite waard waren, waren ze nu alle 6 de moeite van het aanhoren waard.

Act 1 t/m3 waren meer crossover (en dan rek ik die term wellicht tot voorbij het breekpunt in geval van de eerste act.) dan Dance, maar wel de moeite waard. Act 4 t/m 6 waren wat mij betreft uit het goede hout gesneden, daar was tenminste sprake van 'echte' livesets... Bij act 5, Gran & Tilly ging het dak er echt af, met een set van stampwerk, overgaand in D&B en 2 gear-jays die niet alleen het publiek maar ook zichzelf helemaal hadden opgezweept. Toen al was de mening onder het publiek: deze lui winnen. Na act 6, die overigens ook niet slecht was, maar een tekort had aan variatie en originaliteit, was helemaal duidelijk wie van de 6 er het beste had laten zien.

Ik was dus ook zeker niet de enige die stom van verbazing en met open mond stond te kijken toen de eerste act, Artefact, werd uitgeroepen tot winnaar. (Ze kregen ook nog de publieksprijs.) Dat het publiek het er niet mee eens was bleek wel uit de lauwe ontvangst bij de uitreiking van de GPnV waarbij zelfs behoorlijk wat boegeroep te horen viel. :|

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Artefact niet goed was. Maar was het "Dance" ? Nou neuh... Dat wordt nog interessant als ze op Dance Valley 2003 staan. Ben benieuwd in welke tent ze dan terecht komen. De lounge tent misschien. In stijl lijken ze op Morcheba, voor wie dat wat zegt. (Mij niet dus, dit werd me ook maar verteld.)

Dus, de wrange nasmaak van dit feestje is dus de, in mijn ogen, overduidelijke keuze van De Grote Prijs voor een commercieel breed te marketen act/groep. Goed commercieel uit te melken dus. En kijk nou toch eens aan, laat nou nieuw zijn in deze Grote Prijs dat de winnaar ook nog eens een jaar lang professionele begeleiding krijgt... :/

Magoed, ik ga mijn nest opzoeken, zonder piepende/suizende oren, en moet maar gaan dromen van de goeie muziek die ik gehoor heb vanavond en maar niet denken aan de commercieel getinte uitslag.

Oh, en de liveset van Perplex, die als winnaar van vorrig jaar acte de presence gaf (hoe denk je anders dat ik aan die Artist/Crew sticker kwam ??) was gewoon super. :)

Slaaplekker allemaal!

[...] And of course this misses a fundamental point. What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: 'Why is it so dark in here?'

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: