M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
quote:SONiCB00M schreef op 25 november 2002 @ 12:53:
[...]
Je moet gewoon nie lulle over dingen waar je geen verstand van hebt
nou, ik zeg niet dat ik de bink ben in dit onderdeel van de tech, maar ik heb wel wat verstand ervan, ikzelf zou dit gerust kopen.
om een beetje te leren en te kijken hoe het in mekaar zit, ik ga geen tiesto wanabee spelen ofzo..
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspiltquote:bbrother schreef op 25 November 2002 @ 20:19:
[...]
nou, ik zeg niet dat ik de bink ben in dit onderdeel van de tech, maar ik heb wel wat verstand ervan, ikzelf zou dit gerust kopen.
om een beetje te leren en te kijken hoe het in mekaar zit, ik ga geen tiesto wanabee spelen ofzo..
quote:MR_WAZOO schreef op 25 November 2002 @ 21:25:
[...]
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspilt
geeft dat geld gewoon aan mij,
In ruil krijg je van mij advies over wat je wel kan kopen om te kijken of het wat is (een beginnerssetje dus)
hetgeen jij toont is de naam speelgoed niet waardig. In het begin van dit deel is trouwens opgesomd wat een minimaal mengpaneel echt moet hebben, vergelijk dat eens met die 2 faders in een metalen doosje die jij (hopelijks niet) op het oog hebt...
Kijk het hoeft niet duur, maar zo goedkoop ga je er toch niet vanaf komen vrees ik.
thuis mixen:
Zeer onregelmatig, maar gemiddeld genomen toch 3 maal in de week, maar gewoon wat platen opleggen om te luisteren (zoals nu) reken ik daar niet onder.
You don't need eyes to see, you need vision
Maar ik denk dat ik de 10 uur per week wel haal
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
quote:bbrother schreef op 24 november 2002 @ 23:33:
elevator heeft coole dingen, waaronder dit
het moet wel uit duitsland komen, maar voor beginners zeker leuk !
vinyl is weer wat duurde als cd, helaas.
tering die set is net zo goedkoop als mijn gemini xl 500 mk2 draaitafel kostte, en die gemini is al het minimale van het minimale van wat zo'n beetje bruikbaar is
hoop overbodige troep ook trouwens, slipmatten heb je in principe niet nodig (scoor je als je het een beetje goed doet gratis bij je lokale platentoko), die video (die ongetwijfeld in het duits is) hoeft er niet bij
headphone zou ik me buitenshuis niet mee durven vertonen, is waarschijnlijk net goed genoeg voor de slaapkamer/huiskamer
Draaitafels hebben waarschijnlijk een torque die nog lager is dan de gemiddelde waterstand in de sahara, of erger, ze zijn belt-driven
mixer: wow er zitten wel 2 kanalen op
toonregeling ontbreekt, gain ontbreekt, fatsoenlijke vu meter (ik zeg FATSOENLIJK, niet 5 ledjes in het midden, waar je sowieso niks aan hebt want er zit geen gain op de kanalen)
kortom: brandhout
als je een goeie degelijke (beginners)set wil waar je naar mijn persoonlijke maatstaven redelijk mee uit de voeten kan dan ben je toch zeker zo'n 7 a 800 euro kwijt, ok het is veel geld maar daar heb je veeeel langer lol van
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
als je deze vinylverplaatsers een plaat legt heb je waarschijnlijk ruim de tijd voor koffie voordat ze op snelheid zijn
en voor t mengpaneeltje heb je een traktor nodig om de schuiven te verplaatsen
quote:DJ-Jumbo schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:
hoe vaak draaien jullie eigenlijk thuis?
ik krijg echt elke week wel 3-4 keer de kriebels om achter me TT's te stappen... hoe vaak doen jullie dat?
Tegenwoordig iedere dag weer om zoveel mogelijk feeling terug te krijgen die ik gemist heb toen ik met de PDX draaide. En ik moet zeggen das weer helemaal terug.
Nu is het eerlijk gezegd alleen maar om even alles achter me te laten en ff lekker al die stress van de verhuizing e.d van me af te laten glijden.
Tegenwoordig dus weer iedere dag een uurtje en soms wel meer ook.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
elke dag een paar nummers, alleen de laatste week wat minder omdat ik ADSL gekregen hebquote:DJ-Jumbo schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:
ik krijg echt elke week wel 3-4 keer de kriebels om achter me TT's te stappen... hoe vaak doen jullie dat?
Reg. datum: 21 juni 2000
Ik hoop halverwege december (zo rond mijn verjaardag) over te kunnen huizen en te kunnen draaien in mijn eigen "huisje".... I Just Love That Thought!!!
universal creations wijzigde dit bericht 26-11-2002 09:43 (3%)
Flickr
Canon: EOS 450D | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: EX 50mm f/1,4 DG | EX 18-50 mm f/2,8 Macro | EX 50-150 mm f/2,8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2
quote:
Ik voornamelijk in het weekend, en dan toch wel elke dag twee a drie uurtjes gemiddeld.
Tijdens de week ook wel af en toe, maar dan is het meer een paar losse nummers opzetten om ff te relaxen.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
quote:MR_WAZOO schreef op 25 November 2002 @ 21:25:
[...]
het enige dat je hiermee leert is dat je een hoop geld verspilt
Hmmk, ik was toch al niet van plan om et nu te kopen, laat staat over een paar maanden, maar nu ist wel helemaal uit de planning
quote:Ener-G schreef op 25 November 2002 @ 23:02:
[...]
tering die set is net zo goedkoop als mijn gemini xl 500 mk2 draaitafel kostte, en die gemini is al het minimale van het minimale van wat zo'n beetje bruikbaar is
kortom: brandhout
ik las het
kzal het niet kopen dan!
DJ Javier Morales
- Kan je FS laten functioneren zonder toetsenbord? (dus da houd in nummers selecteren en PC uitzetten via de muis etc.)
- Is die linux distro compleet genoeg om ermee te netwerken? (nummers overzetten via samba oid)
Flake wijzigde dit bericht 26-11-2002 12:25 (4%)
FS ? wat is de volledige naam?quote:SONiCB00M schreef op 26 november 2002 @ 12:25:
Wie was degene hierzow met FS? Kheb namelijk paar vraagjes hierzow:
DJ Javier Morales
quote:
Final Scratch
Hmmmmmmm en jij was geen newbie meer?
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Wat me wel is opgevallen in eindhoven is "Lokaal 27", een klein semitrendy eettentje aan het stratumseind, met een dj-booth (toen onbemand). Misschien leuk om daar af en toe een beetje laidback grooves te gaan draaien?
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
Reg. datum: 08 november 2000
quote:SONiCB00M schreef op 26 November 2002 @ 12:25:
- Kan je FS laten functioneren zonder toetsenbord? (dus da houd in nummers selecteren en PC uitzetten via de muis etc.)
- Is die linux distro compleet genoeg om ermee te netwerken? (nummers overzetten via samba oid)
Je kunt het geheel met je muis doen.
En netwerk support is niet supported in FS. Er zijn alleen al wel freaks die er wat op gevonden hebben,. Maar dan heb je een shitload verstand nodig van linux.
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:SONiCB00M schreef op 26 November 2002 @ 12:25:
je bent toch tweaker?
desnoods compileer je samba derop
You don't need eyes to see, you need vision
kan je in de linux shell komen? dan isset wel mogelijkquote:Triple-D schreef op 26 november 2002 @ 15:08:
[...]
Je kunt het geheel met je muis doen.
En netwerk support is niet supported in FS. Er zijn alleen al wel freaks die er wat op gevonden hebben,. Maar dan heb je een shitload verstand nodig van linux.
Gaan we weer?quote:Empathy schreef op 26 november 2002 @ 16:58:
Wie wil er lachen? Dan ga ik vandaag of morgen een foto plaatsen van mijn setje.
2e keer ofzow
Ik heb helemaal niks thuis staan!!! Ik vind twee keer per weekend wel genoeg, scheelt waarschijnlijk als je gewoon een simpele Apres Ski DJ bentquote:DJ-Jumbo schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
FF tussendoor:
DJ for life..................
Kheb ff een zoektochtje gedaan en ik kwam dit tegen:quote:UneXpeCteD schreef op 26 November 2002 @ 18:24:
[...]
kan je in de linux shell komen? dan isset wel mogelijk
Hmm... dat gaat lastig wordenquote:Things that have been removed include kernel networking drivers for cards though basic networking stuff (TCP, UDP, ICMP, IP) has been kept.
[...]
Random notes, the kernel was compile with GCC 3.0.4, the root password is 'final', most modules seem to be included with the exception of PCMCIA stuff, a bunch of filesystem modules ( NTFS support and UDF support is included ), and all networking modules are removed. I also mentioned that ifconfig is gone, I really don't see why they took out networking though...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.