Chill... neem een biertje ofzo
How to become a Dj... deel V
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 78 79 80 81 last
Nieuw Topic04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
"ff"quote:MR_WAZOO schreef op 03 December 2002 @ 23:47:
[...]
dan raad ik je aan om eerst ff de vorige topics te lezen
Wij hadden in NSTM eerst het topic "welke anime-film?", in de latere delen is daar gewoon Änime" van gemaakt.
Topictitel "DJ" wordt dan errug kort...quote:Kaj. schreef op 04 december 2002 @ 09:12:
Misschien moet de naam van het topic dan eens veranderen?
Wij hadden in NSTM eerst het topic "welke anime-film?", in de latere delen is daar gewoon Änime" van gemaakt.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
quote:Rickbv schreef op 03 December 2002 @ 19:01:
Pioneer (CMX-5000) vind ik net een vissekom, maar ik moet nog eens kijken hoe dat werkt. CMX-3000 heb ik nog wat klachten over gehoord op ander forum. Topload modellen als de CDJ-100 vind ik eigenlijk ook niet zo geweldig (heb nu Gemini CDJ-10, ook topload)
Toen kwam ik uit bij de Tascam CD302 (http://www.tascam.de/en/cd-302.html), die is nu in de aanbieding bij feedback voor 900euro. Picje![]()
Kwa functies vind ik deze eigenlijk wel heel prettig, zo is deze ook altijd nog om te vormen tot 2x topload. De bugs die ik hier wel eens gelezen heb zijn eruit in V4 geloof ik. Daarnaast heb je geloof ik ook nog levenslang gratis EPROM updates, ook wel handig. Toch zou ik graag nog een paar dingen willen weten:
-zijn 'echte' DJ's ook bereid op zo'n player te draaien als ik hem eens verhuur ofzo?
-5HE/U remote control vind ik wel geinig, maar hoe handig is het in de praktijk?
-Zijn er veel DJ's die met die apparaat werken?
Iig wordt Tascam wel weer veel gebruikt in de producer/audio wereld dacht ik?
Definieer vissekom iets beter? Zo beroerd zien de Pioneers er toch niet uit IMHO.
1 opmerking over die Tascam, volgens de specs heeft ie wel key-change, maar zal ie bij het pitchen ook de key veranderen. De Pioneers hebben daarvoor MasterTempo, waarbij bij het pitchen de key hetzelfde blijft. Dat laatste heeft toch algemeen de voorkeur. Al zal een echte vinylist het liever niet hebben, aangezien de meeste draaitafels geen mastertempo hebben.
Denk niet dat je de Tascam veel tegen zult komen, meest gebruikte merken zijn toch Denon (vanwege de naam), Numark (goede prijs/kwaliteit verhouding) en Pioneer. Onnodig om te zeggen dat ik een zwak voor die laatste heb.
Maar nog een ander vraagje, wat heb je tegen CDJ-100? Een echte toploader is het niet, aangezien hij een slot-in heeft ipv een deksel bovenop.
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Mjah zat ik laatst ook al aan te denken, het is geen "how to become" meerquote:Kaj. schreef op 04 december 2002 @ 09:12:
Misschien moet de naam van het topic dan eens veranderen?
Reg. datum: 08 november 2000
quote:SONiCB00M schreef op 04 December 2002 @ 09:57:
[...]
Mjah zat ik laatst ook al aan te denken, het is geen "how to become" meer. Dus: Het grote GoT-DJ topic?
Is wel correct, maar we spreken al over HTBADJ, dus eenmaal een naam moet je niet veranderen denk ik.
Tenzij je vroeger als DJ naam Jumbo hebt gekozen.. Maar dan heb je een excuus
Die Tascam ziet er leuk uit overigens, en niet eens zo gek geprijsd.
Ik ben zelf helemaal weg van de Axis8 en daar moet je gewoon een keer op gedraaid hebben -> echt een wonder dat ding
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
STFUquote:Triple-D schreef op 04 december 2002 @ 13:53:
[...]
Is wel correct, maar we spreken al over HTBADJ, dus eenmaal een naam moet je niet veranderen denk ik.
Tenzij je vroeger als DJ naam Jumbo hebt gekozen.. Maar dan heb je een excuus
De PMX-500 ligt dan binnen je budget (en die heeft WEL 3-voudige EQ). Enige nadeel van de PMX-500 is dat je de toonregeling niet hoort via de voorafluistering (maar ja, hij heeft tenminste WEL een bruikbare toonregeling).quote:insan1ty schreef op 03 december 2002 @ 22:48:
[...]
euh
Minder dan 150 euro dus ver komen we niet dan denk ik?
Of verhoog je budget naar 200 euro en neem de PS-626i.
André Huisman (www.new-line.nl)
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Klik gewoon op Hoi MR_WAZOO, je laatste..... bovenin de index. Kan je ook gelijk zien of iemand onder je account heeft zitten posten.quote:MR_WAZOO schreef op 04 December 2002 @ 18:30:
als je de titel verandert ken ik t topic niet meer vindenben gewend naar how to become a dj te zoeken
Reg. datum: 01 december 2002
quote:
Idd, en jij denkt dat ik ff eerst 12 pagina's ga doorlezen
En nee, kwist niet dat er een chat was... maar daar mag ik vast niet komen..
Damn, i love your smileys
Maare, suc6 fellaz met jullie DJ Equipment. Misschien zie ik jullie ooit nog es naast Dj Triesto draaien
Het is hier leuk!
ik wil nie lullig doen maar tiesto hallt met z'n huidige draaistil het einde van het jaar niet, er is een soort 5 jarige sinusbeweging waarin men op het ene moment heel hard gaat draaien (en in die stijgende lijn zitten we nu, kijk maar naar PAVO en Danaquote:reefteef schreef op 04 December 2002 @ 19:07:
[...]
Idd, en jij denkt dat ik ff eerst 12 pagina's ga doorlezen![]()
En nee, kwist niet dat er een chat was... maar daar mag ik vast niet komen..
Damn, i love your smileys![]()
Maare, suc6 fellaz met jullie DJ Equipment. Misschien zie ik jullie ooit nog es naast Dj Triesto draaien
quote:casemodderpoel schreef op 04 December 2002 @ 20:08:
[...]
ik wil nie lullig doen maar tiesto hallt met z'n huidige draaistil het einde van het jaar niet, er is een soort 5 jarige sinusbeweging waarin men op het ene moment heel hard gaat draaien (en in die stijgende lijn zitten we nu, kijk maar naar PAVO en Dana), en op het andere moment meer club-trance achtig. dus wil tiesto nog meedoen, zal ie echt uit de top-40 moeten verdwijnen, en snoeihard gaan draaien.
Nou hartstikke leuk die stijgende lijn.
* Fr3aKER trekt zich niks aan van de trends
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
tis geen trend, tis een behoefte-lijn, soms wil men ff harderquote:Fr3aKER schreef op 04 december 2002 @ 20:14:
[...]
Nou hartstikke leuk die stijgende lijn.
* Fr3aKER trekt zich niks aan van de trends
quote:casemodderpoel schreef op 04 december 2002 @ 20:08:
[...]
ik wil nie lullig doen maar tiesto hallt met z'n huidige draaistil het einde van het jaar niet, er is een soort 5 jarige sinusbeweging waarin men op het ene moment heel hard gaat draaien (en in die stijgende lijn zitten we nu, kijk maar naar PAVO en Dana), en op het andere moment meer club-trance achtig. dus wil tiesto nog meedoen, zal ie echt uit de top-40 moeten verdwijnen, en snoeihard gaan draaien.
Je bedoeld te zeggen dat de menigte zich op hardstyle en hardhouse stort en dit in noodtempo de top 40 inraast?
Dat Tiesto irritant afwisselend draait, daar ben ik het mee eens. Dat zijn stijl 'vercommersialiseerd', dat is complete onze. Als er iets handel is op dit moment is het wel hardstyle.
M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP
Flight 6483 op 5% pitch klinkt anders best "hard"quote:casemodderpoel schreef op 04 December 2002 @ 20:08:
[...]
De trend is: er is geen trend
You don't need eyes to see, you need vision
vet plaatje casemodderpoel, waar heb je em vandaan¿¿¿
Just follow your self, and you will be the master of the universe.
en jou icon komt van promo escape from the hostilequote:STUNNING MOSLOCK schreef op 04 december 2002 @ 22:57:
offtopic:
DJ-Jumbo|IA wijzigde dit bericht 04-12-2002 23:10 (1%)
Reden: TYPO!
Reg. datum: 08 november 2000
FF offtopicquote:STUNNING MOSLOCK schreef op 04 December 2002 @ 22:57:
offtopic:
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.