Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel V

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Nieuw Topic
VETAK y0
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
yeadder schreef op 20 november 2002 @ 16:28:
[...]

heb je ook gedacht aan verzend kosten ? export en import kosten ?

nofi
Yep, ik kan de 4 kanaals versie van de 626. de 646, voor omgerekend alles erbij, voor ongeveer 160 euro krijgen :D

"VTEC kicks in - bye GTI"
"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"

( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Dan kan je beter naar Duitsland kijken! Is de kans een behoorlijk stuk kleiner dat je invoerrechten moet betalen!

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

VETAK y0

Ja, maar daar kost niet alles de helft, zal is kijken anyway.

Edit: tis daar helemaal niet eens goedkoper :/

"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"

( o Y o )

1. Wat wil je hebben?
2. Waar in duitsland heb je gekeken?

VETAK y0

cd spelers + mixer. Heb gekeken op:
www.dj-kit.de
www.ciao.com (is Duits ja)
www.musik-service.de
www.dooyoo.de

Die USA shop is www.djshop.com

( o Y o )

VETAK y0

Veel prijzen daar zijn zelfs duurder dan wat ik had gevonden. Gemini CDJ20 kost hier 199 euro, in de USA $119 en daar op die site 239 euro.

( o Y o )

hmmm... idd.. Ik heb daar mijn mengpaneel en TT's gehaald (Vestax PCV275 en 1200SLMK2) en die waren veeeeeeel goedkoper dan hier in Nederland. Ik dacht ff dat dat ook goldt voor CD-spelers...

*sorry*

Chemical Whore

quote:

"Stanton Timecode Vinyl"

Das dus alleen het plaatje ;)

M.I.D.O.R. & Six4Eight - After Midnight EP

AboutDJ

quote:
Six4Eight schreef op 20 november 2002 @ 16:05:
Ik ben op zoek naar een goede DJ CD speler zodat ik ook mijn eigen producties van CD kan draaien, heb de CDJ 100 van Pioneer op het oog. Lijkt mij een degeleke speler met niet al te veel extra fratsen. Ik zat aan een bedrag van +- 500 euro te denken. Liever geen Gemini o.i.d., wil graag een A merk in huis hebben. Nu zal Gemini best wat goede spullen in huis hebben, maar het roept bij mij gewoon geen lekkere associaties op.
Iemand dus nog een goed alternatief voor een CD 100?

Hmmmmmmmm je wilt niet aan Gemini maar ik ga je toch even iets aan je verstand proberen te brengen oké.

Ik heb hier staan -> 1* een CDJ20 van Gemini.
Dat is dus een prima spelertje voor thuis en het ding kost geen fuck. Ik vind het voor thuisgebruik een prima spelertje. Voor on the road gebruik is ie wat minder geschikt (als je het stukje van Dre hebt gelezen op New-Line.nl weet je ook waarom) maar voor thuis -> perfect.
En omdat je dat ding toch alleen wil gaan gebruiken om eigen producties mee te draaien dan zie ik niet in waarom je een CDJ100 wilt. Ik kan het fout hebben hoor.

Wil je toch geen Gemini om 1 of andere reden -> Kijk dan is voor de Numark Axis2 -> Naar mijn mening veel beter dan de CDJ100 en nog goedkoper ook :)
De numark Axis 2 heeft namelijk een goed werkende beatcounter en wel ESP hufterproofschokmemory ;)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

woei 25 euro?? dat zal wel 725 zijn lijkt me :D

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

~~<
Reg. datum: 04 november 2000

quote:
Ener-G schreef op 20 november 2002 @ 17:34:
woei 25 euro?? dat zal wel 725 zijn lijkt me :D
Nee is de timecode vinyl, wat houd dat eigenlijk in?

-Pardon my French, I'm Dutch-

quote:
JT schreef op 20 november 2002 @ 15:29:
[...]

Die PS-626i is ook interessant dan...Maar wat is een hampster switch ?
[...]
Een Hamster switch keert de fucntie van de cross-fader om. Dus links wordt rechts en vise versa.
quote:
Die 626 komt op de 4 kanalen na, alles wel na geloof ik :)
Als die 3 FADERS (want een 626 kan op zich 6 inputs aan) te weinig zijn dan is de MX-4 een prima optie. De knoppen zijn lekker groot en zitten vrij ver uit elkaar (indeling is beter dan die van de 626). Alleen het uiterlijk... (in het donker draaien dus ;-)

André Huisman (www.new-line.nl)

quote:
JT schreef op 20 November 2002 @ 16:30:
[...]Yep, ik kan de 4 kanaals versie van de 626. de 646, voor omgerekend alles erbij, voor ongeveer 160 euro krijgen :D
Weet je zeker dat je hem kunt krijgen? Helaas is het vaak zo dat er een verschil is tussen wat een shop ZEGT dat je kunt krijgen en wat je werkelijk kunt krijgen.

De PS-646 wordt al een dik jaar (bijna 2 jaar zelfs geloof ik) niet meer gemaakt. Hoe bedoel je "old stock".

quote:
Six4Eight schreef op 20 november 2002 @ 16:05:
Ik ben op zoek naar een goede DJ CD speler zodat ik ook mijn eigen producties van CD kan draaien, heb de CDJ 100 van Pioneer op het oog. Lijkt mij een degeleke speler met niet al te veel extra fratsen. Ik zat aan een bedrag van +- 500 euro te denken. Liever geen Gemini o.i.d., wil graag een A merk in huis hebben. Nu zal Gemini best wat goede spullen in huis hebben, maar het roept bij mij gewoon geen lekkere associaties op.
Iemand dus nog een goed alternatief voor een CD 100?

De American DJ PSX is een ABSOLUTE aanrader. 3 sample buttons (ook te gebruiken voor 3 cue's OF 3 loops), effecten, scratch functie, seamless loop met "bop" effect, memory functie, ESP, noem het maar op.

En hij is ook nog eens goedkoper dan de CDJ-100!

huisman wijzigde dit bericht 20-11-2002 17:45 (0%)
Reden: Functies vergeten

VETAK y0

quote:
huisman schreef op 20 November 2002 @ 17:40:
[...]
Weet je zeker dat je hem kunt krijgen? Helaas is het vaak zo dat er een verschil is tussen wat een shop ZEGT dat je kunt krijgen en wat je werkelijk kunt krijgen.

De PS-646 wordt al een dik jaar (bijna 2 jaar zelfs geloof ik) niet meer gemaakt. Hoe bedoel je "old stock".
Ik vind de BMP 1000 nog interessanter :) Dies geen old-stock

OMG hoe krijg ik het weer voorelkaar toch maar weer besteld...

Funk Dvoid and Technasia - Recreations
Literon- Drummin up a Hurricane
Sieg uber die Sonne - I am not a Sound - Remixes
Eric Nouhan and Georgio - Future Funk <- klassieker!!!!
Underworld - Dinosaur Adventure 3D remixes

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

quote:
Ener-G schreef op 20 november 2002 @ 18:39:
Sieg uber die Sonne - I am not a Sound - Remixes

Die heb ik ook :) Vooral de Josh Wink remix vind ik goed.

Twee andere van je lijstje wilde ik ook bestellen maar die kwamen net 1 dag na m'n bestelling binnen |:(

volgende keer beter :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

ja die sieg uber die sonne doet me trouwens erg sterk denken aan system 7 - alphawave, er zit (dezelfde?) ook een sample in die iets zegt met 'sound' en je hoort ook zo'n wieuww basgeluidje constant in een loop
viel me gewoon op :)

btw hoe vinden jullie m'n verse icon :)

Anti-1337

over die numark mixer

niet kopen

om te beginnen

de toonregeling zit achterstevoren
als de leds nog niet in t rood zitten overstuurtie al

voorderest vind ik deze numark mixer serie erg goedkoop overkomen en heb je er een master draaiknop op en geen schuif, wat ik toch een eerste vereiste voor een master vind

stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

bwa master een draaiknop dat boeit toch niet? Trouwens ik mix de laatste tijd niet meer met mn faders maar met de kombinatie EQ + gain (4 draaiknoppen dus) werkt iets naukeuriger vind ik en de gain invloed is mooi te zien op mn PFL VU meters, handig....

Ener-G icon.

are u having fun ?

You don't need eyes to see, you need vision

~~<
Reg. datum: 04 november 2000

Ik heb ook een draaiknop voor master, ik heb er geen problemen mee, snap ook niet waarom je er een probleem van maakt :)

Reg. datum: 09 juli 2000

[isdithetgeodetopic?]Hmm...ik wil wat (akoestisch) gitaarspel van mezelf opnemen maar later de apparatuur hiervoor ook professioneel gebruiken...ik denk aan een Tascam CD-RW700 als recorder...lekker cheap op CD en CD-RW!!! iemand? Mail me anders[/isdithetgoedetopic]

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏★━┓

Ken ik jou?

[iksnapdevraagniet]
Kan je de vraag ook duidelijker stellen?
[/iksnapdevraagniet]

of je zoekt een sporenrecorder....?

maargoed je wilt dus een F1 wagen voor de prijs van een mini? ik zou ff op marktplaats zoeken :P

dit is btw mijn eerste (zwaar niet nuttige) post in deel V 't is maar ff dat je het weet
[/bier]

Chill... neem een biertje ofzo

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 79 80 81 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: