Gathering of Tweakers

Quicksearch
krijg je niet pijn aan je nek omdat het doek zo hoog lijkt te hangen? het lijkt alsof je je naar boven moet kijken. verder hoop ik dat het dievengilde deze pagina niet ziet want nu weten ze waar ze het moeten halen ;)

you miss 100% of the shots you don't take

Een woord: HELD!!!!

©

quote:
BuG2FiX schreef op 19 November 2002 @ 11:53:
krijg je niet pijn aan je nek omdat het doek zo hoog lijkt te hangen? het lijkt alsof je je naar boven moet kijken. verder hoop ik dat het dievengilde deze pagina niet ziet want nu weten ze waar ze het moeten halen ;)
Nee dat valt heel erg mee hoor, als je tenminste op de "sweet-spot" zit.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

omg ziet er super uit, het lijkt idd alsof je geld over heb :)

|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||

Patser !!! :P ;)

haha

Ik heb het gister allemaal beleeft ! (who want to touch me :+ )

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Ondertitel
Reg. datum: 15 januari 2002

kom ik dan met mijn 46 DVD's :)
en ik heb dezelfde breedbeeld tv, dus ik kan ongeveer inschatten hoe f0cking groot dat scherm is :D
super vet gedaan, impressive

Game bak: | A8N-Sli Deluxe | Athlon64 3500+ Venice | TwinMOS 4x512MB | Asus Extreme 7800GTX TOP | 2xWD Raptor 36GB in RAID0 | Benq 17" FP71E+ | TT Purepower 560 Watt | CM Stacker 101 |

quote:

Ben jij dat :?

nee hoor geintje. ziet er vet relaxed uit. vooral die sub mooi zelfbouwwerk.
Op verzoek van Tbusquet :
dit is uit "hoe zien je speakers eruit"

Mijn setup en To do list :

Een andere ruimte. Dit staat nu in een ruimte van 2x2 (absolute overkill) maar gaat naar een kamer van 6x6 over 2 weken.
Andere surrounds, worden waarschijnlijk B&W dm 601 s3
Andere center speaker wordt een B&W LCR60 > B&W dm 601 s3 gaat als rear surround.
Andere subwoofer, ben ik nog niet over uit.

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/verzamel.jpg

Ik heb de B&W cc3 niet als center gebruikt omdat de 601 beter matcht bij mn fronts.

Mooi man...
Waar heb je die PLV-Z1 vandaan en voor hoeveel (beetje impertinent maarja)? Dat is voor mij op dit moment de hoofdkandidaat om als weergever te gaan functioneren. Ik heb 'm alleen nog bij Duitse winkels gezien op internet.
Hoe bevalt ie? Beeld/fan-herrie/zwart-waarde.

Zin.

If the river was whisky...

Volgend jaar komt mijn bioscoop.
Als de gemeente een beetje mee gaat werken, plaatje ik volgend jaar een extra verdieping op het huis. Daar gaat dan circa 30 vierkante meter vanaf voor mijn eigen droom.... een eigen bioscoop met echte bioscoop stoelen.
Voor apparatuur ga ik tzt wel kijken (eerst die verdieping maar eens plaatsen).

[ Nikon D300 | Nikon 17-55 f/2.8G ED AF-S DX | Nikon 35mm f/2D | Nikon 50mm f1.8D | Sigma 80-400mm 4.5-5.6 EX DG OS | Sigma 10-20mm f4-5.6 EX DC HSM | Sigma 105mm f2.8 DG Macro | Nikon SB-600 ]

zie hier een icon

zou je ook een foto kunnen plaatsten waar je de hele ruimte ziet.. want ik vraag me wel af hoe klein/groot de boel is waar alles in staat

MBP 1,83: Mac OSX, Windows XP (bootcamp)

©

quote:
Redheinz schreef op 19 november 2002 @ 12:17:
Mooi man...
Waar heb je die PLV-Z1 vandaan en voor hoeveel (beetje impertinent maarja)? Dat is voor mij op dit moment de hoofdkandidaat om als weergever te gaan functioneren. Ik heb 'm alleen nog bij Duitse winkels gezien op internet.
Hoe bevalt ie? Beeld/fan-herrie/zwart-waarde.
Ik heb hem ook uit Duitsland gehaald, bij mijn weten was ik de allereerste die hem had in Nederland. Geluid is zeer acceptabel, mit het niet te warm in je ruimte is, want de fan is temperatuur geregeled. Beeld en contrast zijn erg mooi, vind ik. Zwart is zeker niet superzwart, maar wel prettig om naar te kijken. Hij kost rond de 2000 euro in Duitsland.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:
JaWa schreef op 19 November 2002 @ 12:24:
zou je ook een foto kunnen plaatsten waar je de hele ruimte ziet.. want ik vraag me wel af hoe klein/groot de boel is waar alles in staat
Dat gaat helaas niet.. omdat ik niet ver genoeg naar achteren kan om een overzichtsfoto te maken, ja zo klein is de ruimte dus. Het is ca. 20m2. Maar er zitten nogal wat vreemde hoeken aan.

--==funkdafied==--

quote:
Pauluz schreef op 19 November 2002 @ 12:16:
Op verzoek van Tbusquet :
dit is uit "hoe zien je speakers eruit"

Mijn setup en To do list :

Een andere ruimte. Dit staat nu in een ruimte van 2x2 (absolute overkill) maar gaat naar een kamer van 6x6 over 2 weken.
Andere surrounds, worden waarschijnlijk B&W dm 601 s3
Andere center speaker wordt een B&W LCR60 > B&W dm 601 s3 gaat als rear surround.
Andere subwoofer, ben ik nog niet over uit.

[afbeelding]

Ik heb de B&W cc3 niet als center gebruikt omdat de 601 beter matcht bij mn fronts.
als je van je 602s af wilt---> im your Man :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

quote:
tbusquet schreef op 19 november 2002 @ 12:29:
[...]

Dat gaat helaas niet.. omdat ik niet ver genoeg naar achteren kan om een overzichtsfoto te maken, ja zo klein is de ruimte dus. Het is ca. 20m2. Maar er zitten nogal wat vreemde hoeken aan.
Groothoek camera he ;)

En wat is nou eigenlijk je volgende aankoop? Misschien het meubel bij je Sony TV Wij hebben thuis toevallig dezelfde TV staan, alleen dan de 66. Ik zou echt het sony meubeltje eronder zetten :P Verderz is het zeer mooi :)

Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl

©

quote:
nesQuick schreef op 19 November 2002 @ 12:34:
[...]
Groothoek camera he ;)

En wat is nou eigenlijk je volgende aankoop? Misschien het meubel bij je Sony TV Wij hebben thuis toevallig dezelfde TV staan, alleen dan de 66. Ik zou echt het sony meubeltje eronder zetten :P Verderz is het zeer mooi :)
Mijn camera heeft al een behoorlijk wijde-lens, geloof 28mm.. Maar dat mag nog steeds niet baten.

©

Pauluz is zo vrij geweest om voor mij ook even een fijn schematje van mijn set te maken:

Pauluz bedankt !

http://members.ams.chello.nl/tbusquet/set.jpg

quote:
Mary Wana schreef op 19 November 2002 @ 12:33:
[...]
als je van je 602s af wilt---> im your Man :)

Ik wil wel van die sony's af :P Er staat volgens mij nergens dat ik van die 602's afwil. En dit is ook niet de plek hier voor :+ :)

Tbusquet > NP!! :D

Hoe bevalt de Rotel RSP? Ik heb deze al een tijdje op mjin must have list staan namelijk

quote:
Zwart is zeker niet superzwart, maar wel prettig om naar te kijken.

dus jouw beamer heeft ook zwart licht? cool! en ik maar denken dat het ´zwarte´ alleen bepaald wordt door het soort scherm en de hoeveelheid omgevingslicht. :+

edit: flauw grapje ja idd.

©

quote:
Tazzy schreef op 19 november 2002 @ 13:57:
Hoe bevalt de Rotel RSP? Ik heb deze al een tijdje op mjin must have list staan namelijk
Bijzonder prettig apparaat vind ik zelf, erg goed geluid.

©

quote:
BuG2FiX schreef op 19 November 2002 @ 14:14:
[...]

dus jouw beamer heeft ook zwart licht? cool! en ik maar denken dat het ´zwarte´ alleen bepaald wordt door het soort scherm en de hoeveelheid omgevingslicht. :+

edit: flauw grapje ja idd.

Nou, dat is dus niet waar. LCD's kunnen licht nooit 100% blokkeren, en er zal altijd wat licht uit het apparaat komen, zelfs als dit niet de bedoeling is, vandaar dat je dan heel erg donkergrijs krijgt ipv. zwart.

En zwart-licht bestaat niet grappenmaker, dat weet je zelf ook wel. Iets is zwart als er totaal geen kleur in zit, en dus ook geen enkele kleur weerkaatst.

klopt ik ben in de war met film op reels. excuus daarvoor.

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Mwah, ziet er wel aardig uit :+ Netjes gedaan :)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

zeer netjes!!! :)

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws