Hoofdcategorieën
Topicacties

Home-theatre af ! incl. foto's

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 januari 2000

Een vraagje, kan je ook TV kijken met je projector? En hangt die PC ook aan het geheel?

http://www.ixus-world.de(alleen dat duits zuigt best wel een beetje...)

r0z3m!tj3 m3t K3rStMuTz

tja.. aangezien het niet een hoog tech gehalte heb om te vertellen :

dan maar :
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

ZX-6R Ownage

quote:
tbusquet schreef op 19 november 2002 @ 11:06:
[...]
Genoeg, maar dat kost iedere hobbie wel denk ik, ik ga geen prijzen vermelden, omdat het dan zo patserig over komt.

Vet hoor!

Heeft je ondertitel er ook iets mee te maken :+

edit:
Shit nou moet ik zeker 1.79 overmaken
©
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
DarK_M schreef op 19 november 2002 @ 10:55:
En daar zit ik dan met m'n Sony Trinitron 37cm tv'eetje :(

Nog een tipje voor je DVD collectie voor als je hem niet hebt Donnie Darko
Donnie Darko, wie snapt hem wel *spoilers* echt een super goeie film :)
Thanks, ik ken hem, wil hem idd nog hebben. :) voorlopig alleen maar weer een beetje centjes sparen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

--==funkdafied==--
Reg. datum: 07 maart 2001

pls tech specs? :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Athlon 1000mhz,

ziet er erg lekker uit! ik ben ook druk bezig met zoiets te bouwen alleen ben ik nog niet uit over wat voor projector ik moet aanschaffen!
kun je mischien wat meer vertellen over de projector die jij hebt en wat de voor en nadelen van dat zijn (en mischien de prijs van dat ding) ;)
scheelt mij weer veel zoekwerk!

doe je best meer kun je niet doen

©

quote:
aladdin_34 schreef op 19 November 2002 @ 10:59:
WAUW :9~ :9~ :9~ :9~ !!!

Waanzinnig gedaan, alleen jammer van het kleine kamertje! Slaap je er ook nog dan? Complimenten _/-\o_ _/-\o_

Ja, helaas wel :'( dat is het enige wat ik op dit moment nog wil, een grotere ruimte.

Maar woonruimte is ontzettend duur hier in het Gooi helaas, dit ene kleine pestkamertje kost me al een hoop :(

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:
Jack_Shit schreef op 19 November 2002 @ 11:08:
Een vraagje, kan je ook TV kijken met je projector? En hangt die PC ook aan het geheel?
Ja 2 PC's hangen digitaal kwa audio aan de pre-amp. Een van de PC's is deticated Hometheatre PC. Die gebruik ik dus voor de projector. Zit tevens TV-out op om DIVX op mijn TV te kunnen kijken. Spelletjes spelen doe ik niet.

©

quote:
Kawa schreef op 19 November 2002 @ 11:10:
[...]

Vet hoor!

Heeft je ondertitel er ook iets mee te maken :+

edit:
Shit nou moet ik zeker 1.79 overmaken
Nee rottige wanbetalers hier :( :D

Mordaunt-Short
Reg. datum: 21 september 2000

Netjes hoor thijs, ;) alleen jammer dat je de achterspeakers zo "krom" hebt moeten plaatsen, ach ja als je het huis uit gaat zal dat allemaal wel goed komen neem ik aan ?

maarre puik ;)

Good things come to those who wait - nu als MCSE-er

Reg. datum: 10 januari 2002

owww dit ziet er wel lekker uit!!! :9~

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

Ik hoop dat je goed verzekerd bent ;)

www.maraex.nl
Reg. datum: 16 juni 2001

Wij zijn wel erg benieuwd wat het jou gekost heeft. Dat je dan patserig overkomt vind ik persoonlijk onzin. Als iemand met een Porsche of whatsoever wilt rijden moet hij/zij dat weten.
Ieder in zijn/haar waarde laten, vind ik. Maargoed, wie ben ik...

Email anders even als je wilt?

Reg. datum: 06 juni 2002

Leuk 'setje' :) en waarom niet het plastieke zakje quoten?

©

quote:

Wat wil je precies weten ? Ik heb vrijwel alles vermeld :)

Maar ik kan wel wat linkjes geven naar de spullen.

Voor de luidsprekers kijk je op...

www.bwspeakers.com en dan de 602, 601 en LCR600.
www.rotel.com kan je de pre en de eindversterker vinden, RSP1066 en RB976.
www.speaker-en-co.nl verkoopt zelfbouwpakket van de sub Peerless XLS10.
informatie over de projector vind je op www.big-screen.de dat is de Sanyo PLV-Z1.

Kabels zijn van Ixos, tenminste de interlinks, speakerkabel merk weet ik niet, maar fronts zitten met 6mm2 en de rest met 4mm2.

Computer is een 1ghz t-bird met 384mb, Radeon 9000, trust geluidskaart met coax digi out. Draait winXP, zoomplayer, Cineplayer 1.5 en max10 voor de Marmitek Remote Mouse.

De nick zegt nix!

W00w.. petje af hoor!

-> Btw: zorg er voor dat je die zooi echt laat verzekeren, ze geloven je namelijk anders niet als je zegt dat er ooit een hele cinema was. Foto's maken, merken en types opschrijven, waarden erbij, bellen, en kijken of je nog voldoende verzekerd bent.
Pluk de dag....kaal
Reg. datum: 14 november 2001

Hele stoere opstelling. Inderdaad jammer van de kleine kamer. Maar mocht je een grotere kamer krijgen dan kan alles er zo in.

En waarom heb je een dvd speler? Je kan ze toch vanuit je pc laten draaien? Of vind je dit makkelijker?
Je zegt namelijk wel dat je divX op jet tv kijkt via je pc, maar dat kan toch ook met dvd's?

F*CK de VS -_-;;'

Mooi gedaan hoor!

Maar ik zou nu wat aan je kamer doen, vooral de muren want die zien er niet uit. Een beetje structuurverf doet wonderen :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge.

©

quote:
Dewoudloper schreef op 19 November 2002 @ 11:12:
ziet er erg lekker uit! ik ben ook druk bezig met zoiets te bouwen alleen ben ik nog niet uit over wat voor projector ik moet aanschaffen!
kun je mischien wat meer vertellen over de projector die jij hebt en wat de voor en nadelen van dat zijn (en mischien de prijs van dat ding) ;)
scheelt mij weer veel zoekwerk!

Heb pas een kleine review over de projector geschreven, die kan je vinden op:

Sanyo Z1 projector gekocht ! Kleine review

©

quote:
Darkman schreef op 19 november 2002 @ 11:18:
Netjes hoor thijs, ;) alleen jammer dat je de achterspeakers zo "krom" hebt moeten plaatsen, ach ja als je het huis uit gaat zal dat allemaal wel goed komen neem ik aan ?

maarre puik ;)

Ben al een paar jaar het huis uit hoor :D :P

Maar de surrounds hangen precies zoals Dolby het specificeert, dus dat is goed. Alleen de back-center zou een heel stuk naar achteren moeten, maar dat kan helaas niet.

©

quote:
awesdorp schreef op 19 november 2002 @ 11:20:
Wij zijn wel erg benieuwd wat het jou gekost heeft. Dat je dan patserig overkomt vind ik persoonlijk onzin. Als iemand met een Porsche of whatsoever wilt rijden moet hij/zij dat weten.

Het enige wat ik wel wil zeggen is, dat een modaal jaar-salaris er zeker wel in zit.

©

quote:
Bootje schreef op 19 november 2002 @ 11:23:
Hele stoere opstelling. Inderdaad jammer van de kleine kamer. Maar mocht je een grotere kamer krijgen dan kan alles er zo in.

En waarom heb je een dvd speler? Je kan ze toch vanuit je pc laten draaien? Of vind je dit makkelijker?
Je zegt namelijk wel dat je divX op jet tv kijkt via je pc, maar dat kan toch ook met dvd's?
Ja, dat kan, maar dan is de kwaliteit weer stukken minder. Bovendien heb ik deze standalone al een behoorlijke poos, en kan zit hij met een goede RGB-scart aan mijn TV.

shibby++!

Damn, echt veeeeel te strak. Dit is nog eens een alternatieve voor plasma TVs. Mijn vader wou zou eentje kopen als hij zijn contract kan verlengen, maar nadat hij dit topic heeft gezien gaat hij eens een beamer van de zaak lenen om even te testen! 8 )

Firefox ownz! - Specs && Gear - Asystance - ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

DKM

quote:
awesdorp schreef op 19 November 2002 @ 11:20:

Mee eens! :) Kijk wanneer iemand vraagt wat het je ongeveer gekost heeft kan je het best vertellen, maar wanneer je meteen al bij je eerste post al gaat aangeven van chexxors mijn ¤10000 kostende homecinema set.. kijk dan komt eht dus wel patserig over maar nu niet.
Je kan toch wel ff globaal een beetje aangeven wat het gekost heeft, zodat anderen die ook iets dergelijks willen gaan maken weten waaraan ze beginnen. (8>

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: