Hoofdcategorieën
Topicacties

Hattrick (online management game)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

quote:
BeuKeR schreef op 19 december 2002 @ 09:26:
I winn!! Speelde met een aantal reserves en nog netjes gewonnen... ;)

AZ Limburg - BeuKeR UNiTeD 0 - 6

Datum: 2002-12-18 17.30
MatchID: 4842397
Stadion: Limburg
Publiek: 5908

5908 fans die vandaag naar Limburg gingen werden verrast door hevige regenbuien. Limburg begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De opstelling: Godschalk - Beekhuis, Zonneveld, Severing, Bouvy - Hoesenie, Herman, Verdoes, Dijkhuis - de Boer, Nunnink.

BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Albrecht - van den Broek, Abels, van de Pol - Naan, Pitu, Gruys, Levi, Meulenbroek - Hootsen, van Everdink.

BeuKeR´s Camiel Hootsen scoorde 0-1 in de 16e minuut, dankzij een prachtige pass van Martijn Meulenbroek dwars door de defensieve linie. 18 minuten gespeeld in de wedstrijd kreeg BeuKeR een pingel en Bas van den Broek kon de voorsprong van de bezoekers vergroten tot 0 - 2 door de bal bij de rechterpaal naar binnen te schuiven. The home side attempted to get through in the middle and had a good chance of pulling one back as Dominique Verdoes tried lifting the ball over goalie Steven Albrecht. Typically, the ball went just over the bar. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 3. Lennart van Everdink komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 32e minuut. 0 - 3 was de ruststand De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 62 procent balbezit.

Gainni Levi vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 4. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor BeuKeR: 0 - 5. Camiel Hootsen komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 63e minuut. De manier van spelen veranderde, omdat BeuKeR zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. BeuKeR verhoogde de voorsprong naar 0 - 6 toen Bas van den Broek de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnenschoot. Brandon Gruys van BeuKeR kreeg een tweede gele kaart in de 75 minuut voor onsportief gedrag. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.

De echte sterspeler van Limburg was ongetwijfeld René Hoesenie. Sjoerd Nunnink speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De belangrijkste BeuKeR speler was Bas van den Broek. Daar staat tegenover dat, Camiel Hootsen echt heel slecht speelde.

Mijn volgende formatie is ook weer 4-4-2 , ik zag net dat mijn 4-3-3 niet meer uitstekend was, maar Goed... , (doordat ik gisteravond 4-4-2 speelde en niet 4-3-3. Maarja, betekend iets meer balbezit misschien :P Maar ik ga zowieso wel winnen, want ik moet tegen een "afk" team volgens mij.

--edit--
En ik heb 1 of andere loser speler te koop gezet voor 13.000 (had 1 in conditite, verder wel een goede speler, maar was daarom superslecht). Er is al voor geboden, dus dat is wel beter. Maar ik denk dat die club wel baalt als die hem opstelt, haalt een halve-ster :P (en dat door zijn uithoudingsvermogen).

Preddie wijzigde dit bericht 19-12-2002 09:54 (6%)

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Preddie schreef op 19 December 2002 @ 09:52:
[...]

Mijn volgende formatie is ook weer 4-4-2 , ik zag net dat mijn 4-3-3 niet meer uitstekend was, maar Goed... , (doordat ik gisteravond 4-4-2 speelde en niet 4-3-3. Maarja, betekend iets meer balbezit misschien :P Maar ik ga zowieso wel winnen, want ik moet tegen een "afk" team volgens mij.

--edit--
En ik heb 1 of andere loser speler te koop gezet voor 13.000 (had 1 in conditite, verder wel een goede speler, maar was daarom superslecht). Er is al voor geboden, dus dat is wel beter. Maar ik denk dat die club wel baalt als die hem opstelt, haalt een halve-ster :P (en dat door zijn uithoudingsvermogen).
3-5-2 is toch beter is mijn ogen ik win veel meer en heb zowiezo meer balbezit. Ik zit nu op 4 wedstrijden op een rij en ik heb een heel goed gevoel over zondag. Ik heb ook het gevoel dat ik in de competitie best ver ga komen. Ik durf bijna te zeggen dat ik 1e wordt maar daar wacht ik nog ff rustig mee ;) je weet maar nooit natuurlijk

Eat Till I drop, But I'll never drop

Reg. datum: 18 november 2001

preddie .. hoe heet jouw team ? :D

te huur ....

Frituren!!!

2002-11-24 (Competitie): BeuKeR UNiTeD - CSV BOL 6 - 1
2002-11-27 (Oefenwedstrijd): Jeffrey XI - BeuKeR UNiTeD 1 - 4
2002-12-04 (Oefenwedstrijd): @ITALY@ - BeuKeR UNiTeD 4 - 3
2002-12-11 (Beker): RBC Zeeland - BeuKeR UNiTeD 0 - 6
2002-12-15 (Competitie): baron6 - BeuKeR UNiTeD 1 - 6
2002-12-18 (Beker): AZ Limburg - BeuKeR UNiTeD 0 - 6

Is wel een netjes lijstje alleen jammer van die ene oefenwedstrijd. Ik speelde met me 2e team toen. :D

Paniohitus

quote:
Fatality schreef op 19 December 2002 @ 10:23:
preddie .. hoe heet jouw team ? :D
Mijn team heet Paniohitus

Paniohitus

quote:
BeuKeR schreef op 19 december 2002 @ 10:05:
[...]

3-5-2 is toch beter is mijn ogen ik win veel meer en heb zowiezo meer balbezit. Ik zit nu op 4 wedstrijden op een rij en ik heb een heel goed gevoel over zondag. Ik heb ook het gevoel dat ik in de competitie best ver ga komen. Ik durf bijna te zeggen dat ik 1e wordt maar daar wacht ik nog ff rustig mee ;) je weet maar nooit natuurlijk
Je kan wel gelijk hebben inderdaad, als je kijkt naar de hogere divisies spelen ze allemaal 3-5-2.... ik ga het nog eens afwegen

Het maakt MIJ niks uit...
Reg. datum: 16 oktober 2000

Ik doe ook net n weekje of 1,5 mee, wel geinig.
Mn team heet Fordham United en heb n leuk Argentijns keepertje gekocht maar t middenveld moet nog ff bruut versterkt worden. Naja ik zie t eerst wel n tijdje aan, promotie zou leuk zijn in elk geval. Ik speel nu nog in VI. 103 :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Paniohitus

Oke Beuker, ik ga voorlopig ook eens 3-5-2 spelen. Ik vind het wel toevallig dat haast alle hoge-divisie teams in deze formatie spelen. Ik ben nog wel waardeloos in die opstelling, maar ik moet zondag tegen een niet al te sterke ploeg, dus dat moet wel lukken dan...

Frituren!!!

quote:
Preddie schreef op 19 December 2002 @ 14:36:
Oke Beuker, ik ga voorlopig ook eens 3-5-2 spelen. Ik vind het wel toevallig dat haast alle hoge-divisie teams in deze formatie spelen. Ik ben nog wel waardeloos in die opstelling, maar ik moet zondag tegen een niet al te sterke ploeg, dus dat moet wel lukken dan...
Veel succes dan. Hoe vaker je speelt met deze opstelling hoe beter je wordt. Hoe snel het gaat hangt van je coach af.

Reg. datum: 06 september 2001

hoe vind ik een speler adv spelersnummer? want nu moet je per se in dat land het spelersnummer intikken anders doet ie het niet.. maar ben lang vergeten :(

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

idd, je kan alleen in het land waar hij speelt hem vinden op zijn spelers nummer, en preddie :) goed dat je het spelletje nu door begint te krijgen :)

Laten we het eens worden..

Ahum..

Een paar mannen van mij op de transferlijst. Zoals je ziet de deadline is morgen al (vrijdag)

Odaléa Caruso de Oliveira (2914203)
26 jaar, slecht vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Portugal
vastgestelde waarde: 51 000 Euro
Loon: 1 248 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 8
Cariere Hattricks: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Transfer lijst: Middenvelder

Deadline: 2002-12-20 13.30

Vraagprijs: 30 000 Euro

jeugdspelertje :)

Noel Torbjärnsson (7034094)
19 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 46 000 Euro
Loon: 888 Euro/week inclusief een 20% Bonus

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0

Deadline: 2002-12-20 13.30

Vraagprijs: 20 000 Euro

Een populaire middenvelder met matig leiderschap een ideale aanvoerder dus.

Matthijs Esser (5751291)
28 jaar, matig vorm, gezond

Een populair persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 35 000 Euro
Loon: 830 Euro/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carriere: 0

Deadline: 2002-12-20 13.29

Vraagprijs: 10 000 Euro

En een jeugdspelertje :), buitenspeler.

Pablo Bouwmans (5522931)
18 jaar, waardeloos vorm, gezond

Een vervelend persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Krachtig

vastgestelde waarde: 18 000 Euro
Loon: 650 Euro/week
Waarschuwingen: 1

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carriere: 3

Transfer lijst: Vleugelspeler

Deadline: 2002-12-20 13.29

Vraagprijs: 10 000 Euro

Paniohitus

Ik heb de geldkraan naar me jeugdteam weer open gedraaid met 20.000 per week. Ik verwacht namelijk dat ik er op de langere termijn wel winst mee (of in ieder geval) voordeel mee kan hebben.... Dat ik soms een lekkere speler uit me jeugdteam pik zegmaar.... of, dat als ik hem niet nodig heb, hem voor de nodige centjes weer kan verkopen.

Of is het echt weggegooid geld?

Doemdenker

quote:
Ciske Noordhof (5779942)
22 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

vastgestelde waarde: 133 000 Euro
Loon: 1 290 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Staat te koop. Startprijs is 150.000 Euro. Biedt allen! :7

Maar ik niet.

quote:
Hans Tonnema (5699302)
27 jaar, waardeloos vorm

Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

vastgestelde waarde: 42 000 Euro
Loon: 1 110 Euro/week
Eigenaar: [4ReaL]

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Doelpunten in carriere: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1

staat ook te koop :)
wie bied er ff meer? :P

hij staat nu op 11 000 Euro

Agressor wijzigde dit bericht 19-12-2002 22:05 (9%)

te huur ....

Paniohitus

Iemand die antwoord kan geven op me vraag: Is het investeren in je jeugdteam weggegooid geld? (of in hoeverre maak je er winst op, of is het weggegooid geld)....

En hoeveel zal ik erin stoppen per week?

Preddie wijzigde dit bericht 19-12-2002 22:11 (40%)

ik heb ergens gelezen dat je beter kleinere bedragen kunt doen ;)

te huur ....

Paniohitus

quote:
Fatality schreef op 19 December 2002 @ 22:12:
ik heb ergens gelezen dat je beter kleinere bedragen kunt doen ;)

Dan weet ik al waar je dat gelezen heb, stond in de faq/ of regels..., was zoiets:

Je kunt beter veel kleinere bedragen doen, als een paar grote bedragen, je moet dus echt plannen op de lange termijn.

Maar ik ben dus benieuwd, hoeveel verschil zit er tussen 5.000, 10.000 en 20.000 investeren in je jeugdteam (kwa resultaat dan natuurlijk). Wat is de beste keuze? Ik heb het even voorlopig op 10.000 maar gelaten, totdat iemand hier er een wijselijk antwoord op kan geven :P

Tramp

Ik heb zo'n 10 weken nu 20000 per week in het jeugdteam gestopt, en het begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Heb er een solid spits door gekregen en verder heb ik de laatste 2 weken voor 2,8 miljoen euro aan middenvelders verkocht dus bij mij was het die investering van 2 ton wel waard. Moet wel toegeven dat het iedere week een hoop geld is als je er steeds geen effecten van terug ziet. Maar wees geduldig en dan komen de talenten vanzelf.

Chocovla wijzigde dit bericht 19-12-2002 23:11 (4%)

"Better ask questions before you shoot"

Frituren!!!

Ik doe gewoon rustig aan lekker 5000 per week is genoeg. Ik ben na een paar weken al en nivo hoger gegaan. Dus met lage bedragen gaat het ook snel genoeg. Het belangrijke is dat je constant blijft met je uitgaven van je jeugdteam en niet elke week een ander bedrag in stopt.

bonzi wijzigde dit bericht 20-12-2002 10:40 (29%)

^22323214325
Reg. datum: 05 oktober 2001

Gaaf ik heb 3 keer op rij gewonnen. :)

Hihihiihihi

Frituren!!!

Laat de scores ff zien dan.... Dat weten we ook waarover je praat ;)

Paniohitus

quote:
BeuKeR schreef op 20 December 2002 @ 10:39:
Ik doe gewoon rustig aan lekker 5000 per week is genoeg. Ik ben na een paar weken al en nivo hoger gegaan. Dus met lage bedragen gaat het ook snel genoeg. Het belangrijke is dat je constant blijft met je uitgaven van je jeugdteam en niet elke week een ander bedrag in stopt.

Oke, ik stop er voorlopig gewoon 10.000 per week in, want ik wil zeker weten dat ik dat financieel wel red. 20.000 word namelijk misschien iets te krap... (kan ik altijd nog doen als ik zeker weet dat ik plus die 20k nog winst maak...

Maar je niveau word toch ook uiteindelijk wel hoger met 20.000 (ipv 10k en 5k), of is het vooral de snelheid waarmee het omhoog gaat?

Frituren!!!

Het gaat om de constante input, dus als je 20.000 erin stopt gaat het ook wel sneller. Maar als je nou de ene week 20k en de andere 5k en de volgende week weer 20k doet dan gaat het een stuk langzamer dan als je constant 5k doet. Ik doe nu voorlopig 5k omdat ik dit bedrag makkelijk kan veroorloven. Ik richt mij liever meer op andere zaken zoals mijn 1e team en dergelijke.

Ahum..

quote:
BeuKeR schreef op 20 december 2002 @ 15:27:
Het gaat om de constante input, dus als je 20.000 erin stopt gaat het ook wel sneller. Maar als je nou de ene week 20k en de andere 5k en de volgende week weer 20k doet dan gaat het een stuk langzamer dan als je constant 5k doet. Ik doe nu voorlopig 5k omdat ik dit bedrag makkelijk kan veroorloven. Ik richt mij liever meer op andere zaken zoals mijn 1e team en dergelijke.
Jup en als je op de lange termijn kijkt, is het veeeel verstandiger om zoveel mogelijk aan je jeugd te besteden want de winst die je daarmee maakt straks is onuitputtelijk.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: