Hoofdcategorieën
Topicacties

Hattrick (online management game)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

quote:
RtcW schreef op 16 December 2002 @ 17:04:
Lol Preddie. Niet spelers kopen duurder dan 25000? Tjonge over het algemeen is dat echt bagger. Ennuh die prijzen worden zo hoog opgevoerd, dat is niet meer normaal. Vaak meer dan 4x hun waarde. Ikzelf heb paar week terug een spelertje gehaald voor 2.800.000 ;)
Ja, maar een beginnende speler heeft geen 2.8 miljoen...., en trouwens, ik heb pas een speler gekocht voor 4000 die in scoren goed had/ matig in pasen/ en matig in conditite. De rest was wel bagger, maar voor een redelijke spits heb je niet veel meer nodig in de beginstadium. Tuurlijk zijn die spelers bagger voor een team wat hogere leagues speelt, maar vergeet niet dat je met 300.000 vooral in het begin geen transfers moet doen van 60k enzow, dan ben je erg snel failliet....

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 16 december 2002 @ 17:11:
Heb mn eerste speler gekocht voor 6.000 nadat vanmiddag een goede voor mn neus weggekaapt werd op het laatste moment :( Niet zo goed, maar dat hoeft ook niet omdat ik een zwakke league zit... Maar komt ie er nu gewoon tussen te staan? Er staat dat ik m gewonnen heb en geld overgemaakt heb, maar zie niks bij transfers staan (bij kopen) en ook staat ie nog niet bij spelers? Is een speler ontslaan trouwens kostenloos?
Een speler ontslaan is kosteloos, maar probeer hem eerst te verkopen, en dan pas te onslaan..., en search in de transfers naar gelijkwaardige spelers, en kijk wat je ervoor kan vragem. Later zal je dat wel ongeveer weten....

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Preddie schreef op 16 december 2002 @ 17:31:
[...]

Een speler ontslaan is kosteloos, maar probeer hem eerst te verkopen, en dan pas te onslaan..., en search in de transfers naar gelijkwaardige spelers, en kijk wat je ervoor kan vragem. Later zal je dat wel ongeveer weten....
Weet ik nu ook wel beetje, alleen hij heeft als waarde 0 en is echt dramatisch :D kost me alleen maar salaris nu..

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 16 december 2002 @ 17:32:
[...]

Weet ik nu ook wel beetje, alleen hij heeft als waarde 0 en is echt dramatisch :D kost me alleen maar salaris nu..
In dat geval zou ik hem ook ontslaan :P Maar je weet nooit wat de gek er voor geeft....

Preddie wijzigde dit bericht 16-12-2002 17:46 (9%)

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Hee we kunnen wel een G.O.T toernooitje doen met elkaar. Als zo goed als iedereen uit de beker ligt :).

Laten we het eens worden..

Reg. datum: 18 november 2001

tije ik krijg nog 50k van je :(

te huur ....

Ahum..

wat is je team?

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Als iedereen uit de beker is .... hmmmmm heb je ff tijd dan? :p Mijn team heet HARDTRANCE

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Ik zal woensdag ook wel uit de beker liggen want moet tegen een team dat al aantal seizoenen meedoet en ik pas sinds vrijdag.. Dus challenge vanaf woensdag AFC 1337, te vinden in VI.148 :)

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Preddie schreef op 16 December 2002 @ 17:29:
[...]

Ja, maar een beginnende speler heeft geen 2.8 miljoen...., en trouwens, ik heb pas een speler gekocht voor 4000 die in scoren goed had/ matig in pasen/ en matig in conditite. De rest was wel bagger, maar voor een redelijke spits heb je niet veel meer nodig in de beginstadium. Tuurlijk zijn die spelers bagger voor een team wat hogere leagues speelt, maar vergeet niet dat je met 300.000 vooral in het begin geen transfers moet doen van 60k enzow, dan ben je erg snel failliet....
Netjes... Ik heb al meer dan 60k uitgegeven aan spelers, Ik sta nog steeds in het positief dus no problemo. Ik heb een redelijke keeper gekocht voor 128K. Groot succes overigens. En een middenvelder voor 65K. Verder alleen voor kleinere bedragen. Ik moet alleen nog een redelijk tot goede aanvaller erbij hebben, dan ben ik zo ongeveer compleet voor dit niveau :)

Eat Till I drop, But I'll never drop

Frituren!!!

quote:
ThaNobius schreef op 16 December 2002 @ 15:45:
Nobbe United - Fc Dort 7 - 0

:) ik overtref je weer :)
Ach ja ik heb gewonnen dus dan maakt het niet uit toch? :O

Paniohitus

quote:
BeuKeR schreef op 17 december 2002 @ 09:56:
[...]

Netjes... Ik heb al meer dan 60k uitgegeven aan spelers, Ik sta nog steeds in het positief dus no problemo. Ik heb een redelijke keeper gekocht voor 128K. Groot succes overigens. En een middenvelder voor 65K. Verder alleen voor kleinere bedragen. Ik moet alleen nog een redelijk tot goede aanvaller erbij hebben, dan ben ik zo ongeveer compleet voor dit niveau :)
Ik heb dan geen redelijke, maar een matige keeper uit venezuela gekocht voor 1k :P , gisteren ook een paar spelers gekocht, ze waren wel wat ouder, maar doen het nog wel goed voor 3 periodes...

wat moet een goeie " Rechtsback of linksback kunnen" :?

en moet een vleugelspeler alleen maar goed zijn in vleugelspel?

te huur ....

Paniohitus

quote:
Fatality schreef op 17 december 2002 @ 11:33:

Ik gebruik het programma "h.a.m", een paar posts hierboven had ik al gepost waar je dat kan downloaden. Die berekend zegmaar de gemiddelde forward/ innerfield etc uit. Verder geeft het leuke statestieken....

Wat dat programma dus niet meeberekend is hoeveel form en stamina ze hebben. (dus uithoudingsvermogen en vorm). Dat is ook een zeer belangrijk aspect om rekening mee te houden tijdens het indelen van je spelers. Ik heb liever iemand die matig in scoren heeft en die 5 stamina en 5 vorm heeft, dan iemand die goed heeft in scoren en 2 stamina en 2 vorm heeft. Die kan minder dan 50% doen met zijn "scoren" als die matig persoon die meer als 2 keer zo lang kan rondhuppelen...

Ook een winger die goed is in scoren is niet verkeerd, kan je hem bijvoorbeeld aanvallend laten spelen.... (of als die een erg hoog cijfer voor verdedigen heb weer verdedigen). Maar doe dat alleen als je zat te twijfelen van "ik doe een 4-4-2 systeem, en mijn derde aanvaller kan ik niet erin zetten".... je kan dan ook 4-3-3 spelen, maar daar ben je in het begin niet goed in.

Frituren!!!

quote:
Fatality schreef op 17 december 2002 @ 11:33:

Ik heb het al 1 keer eerder gezegt maar zeg het nog een keer. Hattrick heeft bij de spelregels een complete uitleg wat het beste is voor bepaalde spelers. :X

Maar goed is zoek het wel ff voor je op:

Uithoudingsvermogen
Is belangrijk voor centrale verdedigers, centrale middenvelders. En ook voor verdedigende aanvallers en aanvallende verdedigers. Dit geeft aan hoe goed de conditie is van de speler

Middenveld
Elk succesvol team heeft goede spelmakers nodig, vooral centraal op het veld. Anders zal er minder balbezit zijn, wat weer minder scoringskansen oplevert.

Vleugelspel
Deze vaardigheid is handig om scoor mogelijkheden te creëren vanaf de zijkanten van het veld. Deze vaardigheid is het beste voor aanvallende vleugelspelers, hoewel de rechts- en linksback er ook profijt van hebben.

Scoren
De bal moet het net in. Het is de belangrijkste vaardigheid voor aanvallers, en alleen belangrijk voor aanvallers.

Keepen
Goalkeepers kunnen normaal verder niets dan keepen, dus je zal deze vaardigheid hard nodig hebben.

Passen
Al komt een goal op naam van de doelpuntenmaker, een goede pass is minstens zo belangrijk. Handig voor zowel aanvallers als middenvelders.

Verdedigen
Vaardigheid om aanvallen van de tegenpartij te weerstaan. Hoe gek het misschien ook klinkt, maar dit is de belangrijkste vaardigheid voor… verdedigers. Middenvelders maken ook gebruik van deze vaardigheid.

Dode spelmomenten
Één speler wordt aangewezen voor de dode spelmomenten. Hij neemt alle vrije trappen, penalty’s en bij een penaltyreeks zal hij de eerste nemen. Hier is veel vaardigheid voor nodig.

Verandering in vaardigheden
De 8 vaardigheden zullen langzaam veranderen. Ze kunnen langzaam verbeteren door goede training (bij voorkeur training in wedstrijden). Jonge spelers kunnen gemakkelijker verbeteren dan de oudere. Zodra een speler ouder dan 30 wordt zullen zijn vaardigheden langzaam minder worden. Dit proces gebeurt niet de hele tijd, maar in stappen. Kleine stappen minder voor spelers rond de 30 en grote sprongen achteruit voor spelers rond de 35. Geen idee waarom, maar de vermindering van een vaardigheid gebeurd altijd op maandag… Het is moeilijker om verschillende vaardigheden op peil te houden bij oudere spelers. Scoren is moeilijker te onderhouden dan keepen bijvoorbeeld. Je kunt er meer over lezen in het “Training” hoofdstuk.

Het is erg moeilijk om de vaardigheid “uithoudingsvermogen” voor een langere tijd boven het niveau “Uitstekend”. Alle spelers tussen de niveaus “Uitstekend” en “Goed” worden meestal naar beneden afgerond. Er is en blijft een limiet op wat een menselijk lichaam aan kan.

Nog veel meer info te vinden op:
http://www.hattrick.org/C...sp?find=intro&site=HT

bonzi wijzigde dit bericht 17-12-2002 13:04 (76%)

Als ik een speler op de transfermarkt zet, kan ik m daar nog vanaf halen of de min prijs aanpassen?? Want ik wil m toch maar ontslaan omdat toch niemand m moet.. (of wil iemand hier m kopen? :P)

Paniohitus

quote:
devv05 schreef op 17 december 2002 @ 17:52:
Als ik een speler op de transfermarkt zet, kan ik m daar nog vanaf halen of de min prijs aanpassen?? Want ik wil m toch maar ontslaan omdat toch niemand m moet.. (of wil iemand hier m kopen? :P)
Je zal helaas moeten wachten op de deadline....

Paniohitus

We grappig, ik ga nu naar het buitenland om een oefenwedstrijd te spelen, maar ik zie dus net dat dat team echt supergoed is :P , zit iig in een hoge divisie op nummer 1... en daar kom ik dan met me tweede team (oftewel niet eens me basis) in de basis :P

Tikkie Terug is toch team van een GoT'er? Asociaal dure speler aanbieden zeg met waarde van 85.000 voor 2 miljoen :P

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Ermm niet alleen aangeboden, maar 1 of andere Zweedse malloot heeft er al een bod van 1.700.000 op gedaan. Hoe gek ben je!

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

idd achterlijk.. zie ik wel meer tussen de transfers staan...... vind het maar raar

maarja, nog 10 minuten en dan begint mn 1e cupwedstrijd!!! 8-) ik zal m wel zwaar verliezen maar ben wel benieuwd want heb hoge verwachtingen van mn teampie :) nog meer die zo moeten bekeren?

Ahum..

Jup 2e wedstrijd :), ik speel met mn B team want ik win toch :)

Jouw b-team is waarschijnlijk al beter als mijn a-team :P moet je niet wat spelers kwijt tegen vriendenprijsjes? ;)

Thije .. add me ff op msn:
want we moeten nog 1 ding regelen :p

agreSSSor@hotmail.com

te huur ....

Ahum..

Nogmaals wat is de naam van je club??!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True