A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
Een speler ontslaan is kosteloos, maar probeer hem eerst te verkopen, en dan pas te onslaan..., en search in de transfers naar gelijkwaardige spelers, en kijk wat je ervoor kan vragem. Later zal je dat wel ongeveer weten....quote:devv05 schreef op 16 december 2002 @ 17:11:
Heb mn eerste speler gekocht voor 6.000 nadat vanmiddag een goede voor mn neus weggekaapt werd op het laatste momentNiet zo goed, maar dat hoeft ook niet omdat ik een zwakke league zit... Maar komt ie er nu gewoon tussen te staan? Er staat dat ik m gewonnen heb en geld overgemaakt heb, maar zie niks bij transfers staan (bij kopen) en ook staat ie nog niet bij spelers? Is een speler ontslaan trouwens kostenloos?
Reg. datum: 06 september 2001
Weet ik nu ook wel beetje, alleen hij heeft als waarde 0 en is echt dramatischquote:Preddie schreef op 16 december 2002 @ 17:31:
[...]
Een speler ontslaan is kosteloos, maar probeer hem eerst te verkopen, en dan pas te onslaan..., en search in de transfers naar gelijkwaardige spelers, en kijk wat je ervoor kan vragem. Later zal je dat wel ongeveer weten....
In dat geval zou ik hem ook ontslaanquote:devv05 schreef op 16 december 2002 @ 17:32:
[...]
Weet ik nu ook wel beetje, alleen hij heeft als waarde 0 en is echt dramatischkost me alleen maar salaris nu..
Preddie wijzigde dit bericht 16-12-2002 17:46 (9%)
Laten we het eens worden..
te huur ....
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
Netjes... Ik heb al meer dan 60k uitgegeven aan spelers, Ik sta nog steeds in het positief dus no problemo. Ik heb een redelijke keeper gekocht voor 128K. Groot succes overigens. En een middenvelder voor 65K. Verder alleen voor kleinere bedragen. Ik moet alleen nog een redelijk tot goede aanvaller erbij hebben, dan ben ik zo ongeveer compleet voor dit niveauquote:Preddie schreef op 16 December 2002 @ 17:29:
[...]
Ja, maar een beginnende speler heeft geen 2.8 miljoen...., en trouwens, ik heb pas een speler gekocht voor 4000 die in scoren goed had/ matig in pasen/ en matig in conditite. De rest was wel bagger, maar voor een redelijke spits heb je niet veel meer nodig in de beginstadium. Tuurlijk zijn die spelers bagger voor een team wat hogere leagues speelt, maar vergeet niet dat je met 300.000 vooral in het begin geen transfers moet doen van 60k enzow, dan ben je erg snel failliet....
Eat Till I drop, But I'll never drop
Ach ja ik heb gewonnen dus dan maakt het niet uit toch?quote:
Ik heb dan geen redelijke, maar een matige keeper uit venezuela gekocht voor 1kquote:BeuKeR schreef op 17 december 2002 @ 09:56:
[...]
Netjes... Ik heb al meer dan 60k uitgegeven aan spelers, Ik sta nog steeds in het positief dus no problemo. Ik heb een redelijke keeper gekocht voor 128K. Groot succes overigens. En een middenvelder voor 65K. Verder alleen voor kleinere bedragen. Ik moet alleen nog een redelijk tot goede aanvaller erbij hebben, dan ben ik zo ongeveer compleet voor dit niveau
en moet een vleugelspeler alleen maar goed zijn in vleugelspel?
te huur ....
quote:Fatality schreef op 17 december 2002 @ 11:33:
wat moet een goeie " Rechtsback of linksback kunnen"![]()
Ik gebruik het programma "h.a.m", een paar posts hierboven had ik al gepost waar je dat kan downloaden. Die berekend zegmaar de gemiddelde forward/ innerfield etc uit. Verder geeft het leuke statestieken....
Wat dat programma dus niet meeberekend is hoeveel form en stamina ze hebben. (dus uithoudingsvermogen en vorm). Dat is ook een zeer belangrijk aspect om rekening mee te houden tijdens het indelen van je spelers. Ik heb liever iemand die matig in scoren heeft en die 5 stamina en 5 vorm heeft, dan iemand die goed heeft in scoren en 2 stamina en 2 vorm heeft. Die kan minder dan 50% doen met zijn "scoren" als die matig persoon die meer als 2 keer zo lang kan rondhuppelen...
Ook een winger die goed is in scoren is niet verkeerd, kan je hem bijvoorbeeld aanvallend laten spelen.... (of als die een erg hoog cijfer voor verdedigen heb weer verdedigen). Maar doe dat alleen als je zat te twijfelen van "ik doe een 4-4-2 systeem, en mijn derde aanvaller kan ik niet erin zetten".... je kan dan ook 4-3-3 spelen, maar daar ben je in het begin niet goed in.
quote:Fatality schreef op 17 december 2002 @ 11:33:
wat moet een goeie " Rechtsback of linksback kunnen"![]()
Ik heb het al 1 keer eerder gezegt maar zeg het nog een keer. Hattrick heeft bij de spelregels een complete uitleg wat het beste is voor bepaalde spelers.
Maar goed is zoek het wel ff voor je op:
Uithoudingsvermogen
Is belangrijk voor centrale verdedigers, centrale middenvelders. En ook voor verdedigende aanvallers en aanvallende verdedigers. Dit geeft aan hoe goed de conditie is van de speler
Middenveld
Elk succesvol team heeft goede spelmakers nodig, vooral centraal op het veld. Anders zal er minder balbezit zijn, wat weer minder scoringskansen oplevert.
Vleugelspel
Deze vaardigheid is handig om scoor mogelijkheden te creëren vanaf de zijkanten van het veld. Deze vaardigheid is het beste voor aanvallende vleugelspelers, hoewel de rechts- en linksback er ook profijt van hebben.
Scoren
De bal moet het net in. Het is de belangrijkste vaardigheid voor aanvallers, en alleen belangrijk voor aanvallers.
Keepen
Goalkeepers kunnen normaal verder niets dan keepen, dus je zal deze vaardigheid hard nodig hebben.
Passen
Al komt een goal op naam van de doelpuntenmaker, een goede pass is minstens zo belangrijk. Handig voor zowel aanvallers als middenvelders.
Verdedigen
Vaardigheid om aanvallen van de tegenpartij te weerstaan. Hoe gek het misschien ook klinkt, maar dit is de belangrijkste vaardigheid voor… verdedigers. Middenvelders maken ook gebruik van deze vaardigheid.
Dode spelmomenten
Één speler wordt aangewezen voor de dode spelmomenten. Hij neemt alle vrije trappen, penalty’s en bij een penaltyreeks zal hij de eerste nemen. Hier is veel vaardigheid voor nodig.
Verandering in vaardigheden
De 8 vaardigheden zullen langzaam veranderen. Ze kunnen langzaam verbeteren door goede training (bij voorkeur training in wedstrijden). Jonge spelers kunnen gemakkelijker verbeteren dan de oudere. Zodra een speler ouder dan 30 wordt zullen zijn vaardigheden langzaam minder worden. Dit proces gebeurt niet de hele tijd, maar in stappen. Kleine stappen minder voor spelers rond de 30 en grote sprongen achteruit voor spelers rond de 35. Geen idee waarom, maar de vermindering van een vaardigheid gebeurd altijd op maandag… Het is moeilijker om verschillende vaardigheden op peil te houden bij oudere spelers. Scoren is moeilijker te onderhouden dan keepen bijvoorbeeld. Je kunt er meer over lezen in het “Training” hoofdstuk.
Het is erg moeilijk om de vaardigheid “uithoudingsvermogen” voor een langere tijd boven het niveau “Uitstekend”. Alle spelers tussen de niveaus “Uitstekend” en “Goed” worden meestal naar beneden afgerond. Er is en blijft een limiet op wat een menselijk lichaam aan kan.
Nog veel meer info te vinden op:
http://www.hattrick.org/C...sp?find=intro&site=HT
bonzi wijzigde dit bericht 17-12-2002 13:04 (76%)
Je zal helaas moeten wachten op de deadline....quote:devv05 schreef op 17 december 2002 @ 17:52:
Als ik een speler op de transfermarkt zet, kan ik m daar nog vanaf halen of de min prijs aanpassen?? Want ik wil m toch maar ontslaan omdat toch niemand m moet.. (of wil iemand hier m kopen?)
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
maarja, nog 10 minuten en dan begint mn 1e cupwedstrijd!!!
te huur ....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.