Hoofdcategorieën
Topicacties

Hattrick (online management game)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
-=w00t=-
Reg. datum: 17 november 2000

Heb me ook maar ff aangemeld, het ziet er idd erg cewl uit :)
Reg. datum: 18 november 2001

als je een speler onstlaat ... hoe veel gaat dat kosten?

ik kon het zo 123 niet vinden :/

te huur ....

tijgertje spring :x
Reg. datum: 25 januari 2001

Er zijn op het moment 4 mensen voor je op de wachtlijst. :'( :'(

Achja bijna :Y)

WTB Sig :(

Morgen me eerste wedstrijd :)

te huur ....

Reg. datum: 25 maart 2001

471 wachtenden voor een team :D (regio Rotterdam, zeg het maar vast)

Human Bobby

Zeg er voortaan even bij dat 't een online _voetbal_ management game is, wil je? :P
Had me weer een klik en een aantal pagedowns bespaard :z

quote:
Fatality schreef op 15 november 2002 @ 22:49:
als je een speler onstlaat ... hoe veel gaat dat kosten?

ik kon het zo 123 niet vinden :/
weet iemand hier nog een antwoord op ? :)

te huur ....

toink!
Reg. datum: 19 oktober 2002

1000 euro geloof ik. Of gratis. Weet ik zo ff niet zeker. Maar ik denk 1000 euro.

Doemdenker

Heb tot nu toe twee wedstrijden gespeeld met mijn "geweldige" club FC 0wnz0rz:

2002-11-10 (Competitie): FC 0wnz0rz - Golden Sun 3-1
2002-11-13 (Oefenwedstrijd): FC 0wnzorz - Hekkies 4-1

Vanavond weer! :D

Maar ik niet.

Ik vanavond ook :P
mijn 1e wedstrijd :D *spannend*

te huur ....

Doemdenker

YaY! Vanavond wederom gewonnen met 4-1! :D

Maar ik niet.

Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

Ik heb me ook aangemeld, nog 475 mensen voor me... :(

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

-=w00t=-

Er zijn op het moment 358 mensen voor je op de wachtlijst. Gisteren is er aan 11 mensen een team gegeven. Er is altijd een minimum van 4 dagen voordat je een team krijgt

Wanneer er een team aan je wordt gegeven, dan zal dit ge-emailed worden.
-=w00t=-

Zucht
Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Ga Door!!!!!! - H.E.O. 4 - 2

Datum: 2002-11-17 20.00
MatchID: 3110635
Stadion: Ga Door!!!!!! Arena
Publiek: 6076

6076 fans kwamen naar Ga Door!!!!!! Arena op deze bewolkte dag. Door!!!!!! begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: Tolboom - van der Sar, Ytredal, Herenius - Bouwmans, Högander, van der Meer, Esser, Czekalski - Egberink, van Dommelen.

H.E.O. begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: de Groot - Tillemans, Bleeker, van Leeuwen, al-`Abbas - Brons, van Nimwegen, Loozen, Rungrattaubil - Hoofs, Aaftink.

Ben van der Meer gaf zijn team Door!!!!!! een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. De bezoekers gaven niet op, na 12 minuten Gert Hoofs brak door de defensielinie van de thuisspelende ploeg, en maakte met een rollertje de 1 - 1. De ruststand is 1 - 1. H.E.O. had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.

Door!!!!!! kwam met 2 - 1 op voorsprong in de 47e minuut, toen Herman Egberink een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een halve volley net onder de lat in het net deed balanden. Stefano van Nimwegen scoorde bijna de gelijkmaker voor H.E.O. in de 53 minuut, maar Teun Tolboom maakte een uitstekende redding door de bal nog net met zijn vingertoppen weg te tikken. Ramono Ytredal raakte de bal perfect in de 61e minuut en zo scoorde hij voor Door!!!!!! met een afstandsschot de 3 - 1. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Door!!!!!!: 4 - 1. Doelpuntenmaker was Pablo Bouwmans. Pascal Herenius was niet fit genoeg aan het begin van de wedstrijd en maakte hierdoor een paar grove fouten. Remon Tillemans maakte hier goed gebruik van en kon zomaar de 4-2 maken. H.E.O.s Sean Loozen kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Door!!!!!! had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.

Door!!!!!!´s beste speler was John van Dommelen. Karl Högander speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. H.E.O.´s beste speler was Jo Brons. Daar staat tegenover dat, Gert Hoofs echt heel slecht speelde.

Laten we het eens worden..

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

Forca Eagles - BeuKeR UNiTeD 2 - 0 1e wedstrijd :( Maar ze waren ook hoger geplaatst. Ik heb een vrienschappelijke op woensdag. En dan tegen de nummer laatst op zaterdag in de competitie. Winnen dus.... hoop ik ;) :P

Eat Till I drop, But I'll never drop

Zeeland RULES !!!!!!!!
Reg. datum: 19 november 2002

ThaNobius:
vv Rillandia - Ga Door!!!!!! 4 - 0

Datum: 2002-11-06 17.30
MatchID: 3557352
Stadion: vv Rillandia Arena
Publiek: 255

255 fans die vandaag naar vv Rillandia Arena gingen werden verrast door hevige regenbuien. Rillandia begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: al-Damghani - van Mierlo, Kammer, Koster - Göyünc, Aardema, Dingemanse, Bosma, Hofstede - Sramek, van der Wee.

Door!!!!!! koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Tolboom - de Graaf, Ytredal, Herenius, Hennis - Krieger, van der Meer, Esser, Czekalski - Priester, van Dommelen.

Ton Sramek gaf zijn team Rillandia een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. Mesut Göyünc van Rillandia kreeg een tweede gele kaart in de 16 minuut voor onsportief gedrag. Rillandia leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Door te weinig ervaring maakte Jaap de Graaf een overtreding op een tegenstander net buiten het strafschopgebied, maar de vrije trap die hier op volgde leverde niets op. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Joost Aardema perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 24e minuut en maakte de 2 - 0. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 0. Rillandia had het meeste balbezit, namelijk 69 procent.

De Rillandia spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen. Een mooie passeringsbeweging van Billy Czekalskis, liet Pepijn Dingemanse verwild achter. Zijn actie verdienden een doelpunt, maar de keeper kon zijn inzet stoppen. Pascal Herenius,vertrouwd normaal op zijn snelheid, maar met dit natte gras bakt hij er weinig van. Billy Czekalski had een zware tijd op het met water besproeide veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Rillandia: 3 - 0. Doelpuntenmaker was Nick Hofstede. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Rillandia: 4 - 0. Doelpuntenmaker was Pepijn Dingemanse. Rillandia had het meeste balbezit, namelijk 81 procent.

Frituren!!!

Ja vandaag een oefenwedstrijd! kmoet tegen RCDF op de nul staan 2e in de competitie. Ik 4e... dacht ik. Ik start met een 3-5-2 opstelling voor de 1e keer en laat een aantal jeugd en bankspelers beginnen. Ik denk dat ik verlies maar ik zal het wel merken. Ik hou u op de hoogte! :Y)

bonzi wijzigde dit bericht 20-11-2002 11:10 (0%)
Reden: spelfoutjuh

Frituren!!!

RCDF Op de Nul - BeuKeR UNiTeD 4 - 1

Datum: 2002-11-20 17.30
MatchID: 3581845
Stadion: RCDF Op de Nul Arena
Publiek: 280

Doordat het de hele dag hard regende, kregen 280 een wedtstrijd te zien op een doorweekt veld op RCDF Op de Nul Arena. RCDF begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Voerman - Smeets, Jansen, Widerbom - Algra, Bertilsson, Dell´Acqua, Anada, Aranda - Maestro Buelga, Henderson.

BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Sandoval López - Abels, van de Pol, van den Broek - Koeners, Levi, Meulenbroek, Alkemade, Görtzen - Hootsen, van Everdink.

Raymond Henderson had een zware tijd op het met water besproeide veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht. Alessandro Dell´Acqua van RCDF kreeg een tweede gele kaart in de 23 minuut voor onsportief gedrag. BeuKeR´s Lennart van Everdink zorgde voor een 0 - 1 voorsprong in de 23e minuut, na een perfecte aanval op rechts. Raymond Henderson maakte een geweldige doelpoging in de33minuut, met een lang hard schot recht vanuit het midden op het doel af, maar een van de verdedigers kreeg er een voet tegenaan waardoor het een corner werd. RCDF probeerden een antwoord te vinden met lange passes naar de centrale aanvallers,maar de verdedigers van de bezoekers kwamen niet in de problemen. José Maestro Buelgawas een haarlengte verwijderd van de gelijkmaker door RCDF, maar Miguel Ángel Sandoval López slaagde erin de bal corner te tikken. De ruststand is 0 - 1. RCDF had het meeste balbezit, namelijk 68 procent.

Een goed geplaatste corner van Joey Algra werd gevolgd door een harde maar gerichte kopbal van Karsten Jansen, 1-1 voor RCDF. Na 70 minuten liep RCDF´s Karsten Jansen een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken. Piet van de Pol gedroeg zich als een onervaren jeugdspeler in de 74 minuut, door verkeerd terug te passen op een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op. De thuisploeg zorgden voor een 2 - 1 voorsprong in de 82e minuut na een doorbraak van Pakdee Anada, die zonder hulp van de rechter vleugel kwam en de bal zo over de keeper kon plaatsen. RCDF scoorde 3 - 1 toen Joachim 'Domme' Bertilsson over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. In de 85 minuut ontving RCDFs Joachim 'Domme' Bertilsson een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander BeuKeR moest Piet van de Pol wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. RCDF vergrootte hun voorsprong, toen Alessandro Dell´Acqua de 4 - 1 maakte, na een aanval over de linker vlank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. In de 88 minuut ontving BeuKeRs Wessel Alkemade een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door RCDF, met een indrukwekkende 87 procent balbezit.

RCDF´s beste speler was Karsten Jansen. Joachim 'Domme' Bertilsson speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van BeuKeR was ongetwijfeld Bas van den Broek. Wessel Alkemade speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

-----------

Nou ik heb idd verloren maar met alleen maar bankspelers en jeugdspelers, dus maakt dat niet uit. Ik stond natuurlijk wel na de 1e helft voor maar helaas. Trouwens het 1e doelpunt van mijn team is nu een feit das wel lachuh!

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Zondag zijn de laatste wedstrijden van het seizoen! en gaan we dus het nieuwe seizoen in! Alle hoop is dus aanwezig om 1e te worden.

Laten we het eens worden..

Frituren!!!

oh ik moet tegen de nummer laatst!! Das humor!!

Reg. datum: 03 november 2002

als ik zo alles hoor, lijkt me het een mooi management spel, maar het is wel irritant dat er nog 727 mensen voor mij zijn in de wachtlijst, dus dat kan nog wel ff duren.

cureseeker
Reg. datum: 27 oktober 2002

ik ben al een tijdje in hattrick, belgië

als iemand eens een interlandje wilt, challenge me

team: De marginalen
team id: 105340
stadion: onder de brug
seats: 16300
economy: -100k

prescott 3.2ghz, P4C800-e-deluxe, 2gb apacer, 2 raptor 36gb, geforce 6800 ultra (12430 3Dmarks)

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Originele pic naiko ... :)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

cureseeker
Reg. datum: 27 oktober 2002

tnx, jij ook

rtcw rulez

prescott 3.2ghz, P4C800-e-deluxe, 2gb apacer, 2 raptor 36gb, geforce 6800 ultra (12430 3Dmarks)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: