The best Hi_fi Stereo SUB-woofer!
Zoals het nu zit:

De HarmanKardon versterker voor de Subs (2x 300w)

De 15" subs:

Stille hint, als je windows gebruikt op zo'n klein schermpje, vergroot dan je iconen en alle texten en zet de resolutie op 640x480
Elke Nederlandse Slet @ Www.Lemsters.Net
Moet je de link ff volgenquote:PLeX schreef op 29 oktober 2002 @ 07:07:
is dat dat van Bart Banaan of van jou ??
t ziet er iig erg gelikt uitquote:DjGeRo schreef op 29 oktober 2002 @ 07:10:
[...]
Moet je de link ff volgenhij is niet van Bart_Banaan iig
The best Hi_fi Stereo SUB-woofer!
Pics volgen asap. Kwa luidsprekers ga ik gebruiken wat ik nog heb liggen, een mix van Pyle (front), Philips (achterdeuren) en een ander merk, waarvan de pics volgen tijdens het inbouwen in mijn auto.
Acouse: Roger!
Wireless netwerk: Heel goed idee! Dat MoBo'tje heeft een onboard CF-slot, dus dat is een zinnige uitbreiding! Goed debacht, en bedankt voor de tip.
Gisteren een nieuwe case ontworpen. even uitwerken en komend weekeind bouwen!
Teeering zeg, ik heb voor mijn standaard 'raampje baybusje fannetjes verfje' mod een half jaar nodig en jij maakt in een week gewoon ff een compleet nieuw ontwerp en voert het uit...quote:Bart_Banaan schreef op 29 oktober 2002 @ 09:49:
Gisteren een nieuwe case ontworpen. even uitwerken en komend weekeind bouwen!
Wat mij betreft kom jij echt in aanmerking voor de 'Übermodder van het jaar'-award
Macbook 2,4 GHz - 4GB - 160GB / Iphone G3 16GB white
En trouwens... wat voor literinhoud heb voor de kast van je sub?? anders wil ik die wel voor je uitrekenen... is geen probleem.
Elke Nederlandse Slet @ Www.Lemsters.Net
Ga ff ergens klieren, puber...
AcouSE wijzigde dit bericht 29-10-2002 13:23 (0%)
ATHLON XP2100+ - A7V8X - 1 GB PC3200 Samsung - 2 x Quantum 10KII SCSI 160 (36,7 gb) - Maxtor 20 gb - Maxtor 30 gb (usb2) - Asus V7700 - Plextor CDRW / CDROM - ZIP 100 IDE - IIyama Vision Master 450 19" - Adaptec 19160 SCSI - Maxtor 3000LE
ben zeker benieuwd naar het uiteindelijk resultaat, en hoe je zaken gaat oplossen als die lcd, hdd verwisselen, spanningen en andere dingen zoals bereikbaar heid van je reservewiel
over een jaar zal de eerst Bart_Banaan's "drive in LAN" gehouden worden
In dit topic : [IA] Animocheck Via Eden 3*lan + kast/PSU +/- $250
vondt ik een link naar deze zaak : http://www.lex.com.tw/
die o.a. ergens in nederland zitten en mobotjes verkopen die
op 12v lopen. (ook met 1x lan e.d.)
Jammer dat mijn centjes op zijn
edit : ook met CF aansluiting zodat er geen HD kapot kan gaan in de auto....
edit 2: of wat dacht je van een CF om de nieuwste mp3's naar je auto te vervoeren. Bij opstarten een auto copy oid.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site
Reg. datum: 10 augustus 2000
ik was toen op vakantie
Heb je nog wel eens contact met dat bedrijf ofzo? Ik zal wel nummer 100.000 zijn die aan je kop zeurt maar goed. In mijn 60's VW t1 moet ook een leuk multimedia systeem komen. Ik gebruik een shuttle SV25 pc met dvd en een pIII 667mhz erin.
Reg. datum: 27 januari 2002

Er zitten v.l.n.r. de volgende aansluitingen achterop:
PS/2 (met verloopkabel naar Muis en keyboard)
2 x USB
2 x LAN
VGA
Sound in / sound uit
en deze aansluitingen zitten standaard op het MoBotje, en staan in het handboek beschreven:
SIOx 4, with 4x16C550 UARTs, 40 pin 2.0 header with housing x1; one for RS422/485
PIOx 1, bi-directional, EPP/ECP support, 26 pin connector x1
Floppy Disk controller:34 pin connector x1
6 pin mini DIN connector x1, for PS/2 keyboard/mouse
On board USB port x 2
On Board buzzer x1
Digital I/O: 8 x TTL DIO
On board 3 pin header for I2C, one pin for GND
On board 5 pin header for IrDA Tx Rx
On Board 2 pin header for Reset SW
On Board 4 pin header for power SW ( ATX Mode )
Power Header x 1 for LCD Panel Backlight
COM reserved the RING pin to power Touch Screen LCD ( jumper select 5 or 12V or ring),
3 pin Power Connector for CPU FAN or Chassis FAN
2 Pin IDE Active LED Header
En dit is natuurlijk het mooiste :
Extensive LCD Support 36-bit DSTN/TFT flat panel interface with 256 gray shade support Integrated 110 MHz LVDS interface Support for all resolutions up to 1600x1200
Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!!
offtopic:
weet iemand nog die mod achter in die auto wat leek op een heatsink, zat in een bmw Z3 volgens mij.. zoja, heeft iemand linkje?
:)
Up to 800 mHz volgens mij, er zit dus een socket op

Met socket

3,5 inch mobo'tje !!

Volgens mij heb Bart_Banaan die
edit:
Het is dus blijkbaar een smartcardreader???
Waar gebruikt ie ut voor? Verwisselbare media lijkt me nie, moeje iedere keer je case openschroeven
En als werkgeheugen lijkt ut me best wel t..r..aaaa....aaaa...g
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
Dat 'geval' waar normaal de CPU zit volgens Remboooo is een Compact Flash slot, waar je dus een CF kaart in kan stoppen. Zo'n IBM micro drive van 5gB bijvoorbeeld
quote:Bart_Banaan schreef op 29 oktober 2002 @ 19:47:
...
Dat 'geval' waar normaal de CPU zit volgens Remboooo is een Compact Flash slot, waar je dus een CF kaart in kan stoppen. Zo'n IBM micro drive van 5gB bijvoorbeeld, en dat is zeker niet traag
En niet te vergeten:
Stil
Energi Zuiging
SChok bestendig...
Maar past/werk een IBM micro drive dan ook op een CF slot?? zou idd wel relext zijn.. Ben dit draadje best aan het volgens. Ben nu namelijk zelf aan het kijken naar een auto die niet alleen mooi, snel, enz moet zijn maar ook een goed dashboard voor een LCD voor de MultieMedia toepassingen
En enige echte auto die aan al mijn eise voldoet is de 307, maar die heeft maar max 138PK
.:: Turbo Power >:) :: Specs ::.
Ook auto fan ?
Reg. datum: 18 oktober 2002
Het mooie aan deze Clio is, kwam ik achter na t kopen, dat er nog dikke stroomkabels inliggen omdat er eerst een stevige geluidsinstallatie inzat.
het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit
quote:Det0w schreef op 03 november 2002 @ 11:29:
zo'n touchscreen lijkt me echt roelen...alleen hoe krijg je zoiets werkend?
Ben ik ook benieuwd naar..
Canon 40D + BG-E2N | Canon 300D | 8mm/3.5 | 17-55/2.8 IS USM | 50mm/1.4 | 28-135/3.5-5.6 IS USM | 70-200/4L IS USM | Canon Speedlite 580EX II
Bezoek nu ook... WWW.OELOE.TK
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
Dit topic is gesloten.