Die laatste aansluiting ontdekte ik net op de CD van Nexcom die bijgeleverd is....
Die laatste aansluiting ontdekte ik net op de CD van Nexcom die bijgeleverd is....
En als je straks iets zwaars moet vervoeren, gooi je het dan in de achterbak?
| AMD Athlon XP 2400+ (2ghz) | MSI KT3 Ultra 2 | MyCom Desktop kast | 256mb | MSI Geforce 4 Ti4200 64mb | Seagate 10gb 5400rpm + Maxtor 80gb 7200rpm | Sound Blaster Audigy Platinum | Asus 16x48 DVD | Logitech Cordless Keyboard + Mouse |
Of een brander..."effe een cd'tje branden hoor!" en dan een foto nemen van de verbaaste gezichten
Wake Up On LAN Workstation (specs lopen altijd achter :o) Wordt ook FON lid!
Reg. datum: 10 augustus 2000
Over die TS folie die erop zit kan ik kort zijn: daar weet ik nog bitter weinig van. Ik ben ontzettend blij met Bakfiets zijn PDFje, welke ik jou ook zal mailen.
Hoe ik snap nog niet echt hoe je daar aankomt...
Misschien stel ik leipe vragen, maar kan het me nog niet echt in beelden.
Veel succes met je mod
I've visited the Mothership @ Cupertino
De +12volt en de min trek ik van een tweede accu, welke via een diodeblok continue wordt bijgeladen door de dynamo (als de motor loopt). Het diodeblok moet voorkomen dat bij het starten de stroom vanuit de tweede accu 'terug' naar de auto wordt getrokken.
Vanuit deze 12 Volt zal ik met een stevige spannings regelaar de +5Volt voor het MoBotje halen.
Het aansluiten van het MoBotje op de versterkers via dat Cross-Over is een makkie, gewoon de line-out direct naar de line-in, geen enkel probleem voorzie ik daar.
De grootste uitdaging wordt het ombouwen van de kast, zodat het een mooi en modulair systeem wordt, wat makkelijk in- en uit te bouwen is, en in het aansluiten van het touchscreen LCD scherm aan het MoBo, zonder al teveel kosten te maken.
Ik ben vandaag met GraphicWorks bezig geweest met een mooi ontwerp, met plek voor een vaste HDD (een Maxtor 40gB) én een removable laptop HDD.
Game Servers -> http://www.getfragged.nl
Hosting -> http://www.gethosted.nl
The real BOFH! (Bastard Operator From Hell)
Elke Nederlandse Slet @ Www.Lemsters.Net
Ben je ook een smartrijder? Meld je dan aan op www.smartforum.nl
* PLeX wil dat ook wetenquote:Chainsaw schreef op 28 oktober 2002 @ 01:44:
off-topic:
welke jongens gaan deze versterkers leegtrekken (lees wat voor speakers)
quote:VisionMaster schreef op 28 oktober 2002 @ 01:21:
Hey Bart ik zit zelf ook met dit idee in mijn hoofd, maar zit nog een beetje met een voedingsprobleem. Eugh ... kan je iets meer vertellen over je voedingsbron. Ik zie dat je alleen 5V en 12V nodig heb in je coole plexidoos. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? EN je heb nu 5V en 12V ... ok ... en nu ?
Hoe ik snap nog niet echt hoe je daar aankomt...
Misschien stel ik leipe vragen, maar kan het me nog niet echt in beelden.
Veel succes met je mod
Er heeft hier nog maar iemand een full ATX auto voeding gemaakt, en dat ben ik
ff zoeken dus
Reg. datum: 31 juli 2002
LG PX4RV In tha house
/me loves m'n Moto-Guzzi V65 Florida!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!
je vanuit huis je nieuwste mp3's overpompen naar je auto. of Vanuit huis tegen iemand anders in de auto gamen
Ziet er zeer cool uit wat je aan het maken bent.
The mind is your source but where do you look if you can't find it ?
maar zeer cool ideej.....
voor later
SuCCeS
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
beetje modden, zodat je alleen het balletje hebt, en hup erin bouwen en gaan met die banaan.quote:Gman schreef op 27 oktober 2002 @ 22:07:
Als je nou een muis fixt kan je een routeplanner gebruiken!
Of een brander..."effe een cd'tje branden hoor!" en dan een foto nemen van de verbaaste gezichten
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Dit topic is gesloten. ![]()