Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik zal dat plexi kasje wel gaan ombouwen voor de auto-doeleinden, en het mooie van dat Nexcom bordje is dat een on-board Compact Flash slot heeft en TTL LCD aansluiting.... :)
Die laatste aansluiting ontdekte ik net op de CD van Nexcom die bijgeleverd is....
Making music is my life!

Hoe ga je je audio aansluiten op je autospeakerboxen? (Als je dat al doet?)

En als je straks iets zwaars moet vervoeren, gooi je het dan in de achterbak?

| AMD Athlon XP 2400+ (2ghz) | MSI KT3 Ultra 2 | MyCom Desktop kast | 256mb | MSI Geforce 4 Ti4200 64mb | Seagate 10gb 5400rpm + Maxtor 80gb 7200rpm | Sound Blaster Audigy Platinum | Asus 16x48 DVD | Logitech Cordless Keyboard + Mouse |

De line-out van het MoBo'tje komt op de line-in van de Harman/Kardon actieve crossover. Vandaar uit wordt het verder verdeeld naar de versterkers.
Als je nou een muis fixt kan je een routeplanner gebruiken!
Of een brander..."effe een cd'tje branden hoor!" en dan een foto nemen van de verbaaste gezichten :D

Wake Up On LAN Workstation (specs lopen altijd achter :o) Wordt ook FON lid!

Reg. datum: 10 augustus 2000

waar heb je dat 7.8" inch LCD nou gehaald (prijs), en kan je me iets meer vertellen over die Touchscreen folie (pdf kan naar lnmsd@hotmail.com) thnx ? Ik zef had het idee een Bluetooth PDA te gebruiken voor het aansturen van de pc. Ook heb ik al positieve geluiden gehoord over de spraakherkenning plugin van winamp. Dus dan zeg je in de auto gewoon welke playlist je wil... werkt het fijnst neem ik aan.

Dat 7,8"LCD met TS komt uit ierland, van een firma die een partij LCD's heeft opgekocht welke uit internet-zuilen komen. Zij hebben mij enkele LCD'tjes opgestuurd, welke ik onder de tweakers verdeeld heb, volkomen naar eigen willekeur.

Over die TS folie die erop zit kan ik kort zijn: daar weet ik nog bitter weinig van. Ik ben ontzettend blij met Bakfiets zijn PDFje, welke ik jou ook zal mailen.
Hey Bart ik zit zelf ook met dit idee in mijn hoofd, maar zit nog een beetje met een voedingsprobleem. Eugh ... kan je iets meer vertellen over je voedingsbron. Ik zie dat je alleen 5V en 12V nodig heb in je coole plexidoos. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? EN je heb nu 5V en 12V ... ok ... en nu ? :)

Hoe ik snap nog niet echt hoe je daar aankomt...

Misschien stel ik leipe vragen, maar kan het me nog niet echt in beelden.

Veel succes met je mod :Y)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Dat Nexcom bordje werd geleverd met een speciale verloop kabel van AT-voeding (geen ATX) naar de plug op het MoBo. Dit bordje neemt genoegen met GND, 12V+ en 5V+. Er zat trouwens ook een verloop stekker naar een ATX voeding bij.

De +12volt en de min trek ik van een tweede accu, welke via een diodeblok continue wordt bijgeladen door de dynamo (als de motor loopt). Het diodeblok moet voorkomen dat bij het starten de stroom vanuit de tweede accu 'terug' naar de auto wordt getrokken.

Vanuit deze 12 Volt zal ik met een stevige spannings regelaar de +5Volt voor het MoBotje halen.

Het aansluiten van het MoBotje op de versterkers via dat Cross-Over is een makkie, gewoon de line-out direct naar de line-in, geen enkel probleem voorzie ik daar.

De grootste uitdaging wordt het ombouwen van de kast, zodat het een mooi en modulair systeem wordt, wat makkelijk in- en uit te bouwen is, en in het aansluiten van het touchscreen LCD scherm aan het MoBo, zonder al teveel kosten te maken.

Ik ben vandaag met GraphicWorks bezig geweest met een mooi ontwerp, met plek voor een vaste HDD (een Maxtor 40gB) én een removable laptop HDD.
off-topic:

welke jongens gaan deze versterkers leegtrekken (lees wat voor speakers)

specs pc : Canon EOS 350D : Canon EFS 18-55 : Canon EF 70-300 : Raynox M-250

« Asperger Inside »

Hij ziet er heel erg strak uit, als ik ooit dus iemand op de snelweg tegenkom met trillende deuren en iemand die continue op een schermpje aan het tikken is ben jij het :D

Game Servers -> http://www.getfragged.nl
Hosting -> http://www.gethosted.nl

The real BOFH! (Bastard Operator From Hell)

Pure Lemster

hmm... als ie af is moet je het ff zeggen, kom ik ff langs :+ Mischien een hot item: Bart_Banaan :P

Elke Nederlandse Slet @ Www.Lemsters.Net

Rijd smart forfour!

Zodra je klaar bent moet je alle foto's effe posten, waanzinnig project echt helemaal te gek!!

Ben je ook een smartrijder? Meld je dan aan op www.smartforum.nl

Pure Lemster

quote:
Chainsaw schreef op 28 oktober 2002 @ 01:44:
off-topic:

welke jongens gaan deze versterkers leegtrekken (lees wat voor speakers)
* PLeX wil dat ook weten

Moolteepass
Reg. datum: 17 september 2001

quote:
VisionMaster schreef op 28 oktober 2002 @ 01:21:
Hey Bart ik zit zelf ook met dit idee in mijn hoofd, maar zit nog een beetje met een voedingsprobleem. Eugh ... kan je iets meer vertellen over je voedingsbron. Ik zie dat je alleen 5V en 12V nodig heb in je coole plexidoos. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? EN je heb nu 5V en 12V ... ok ... en nu ? :)

Hoe ik snap nog niet echt hoe je daar aankomt...

Misschien stel ik leipe vragen, maar kan het me nog niet echt in beelden.

Veel succes met je mod :Y)

Er heeft hier nog maar iemand een full ATX auto voeding gemaakt, en dat ben ik :7
ff zoeken dus :)
word een leuk plan moelijk uit te werken jammer van die slOPEL 2.3d omega hehe

LG PX4RV In tha house

Reg. datum: 04 september 2002

Dit gaat volgens mij wel leuk worden :) ben zeer benieuwd naar het eindresultaat
Icon nu nog kleiner!

lijkt me echt vet, als je zulke bakken met geld hebt dat je zulke dingen als dit kunt proberen :+

/me loves m'n Moto-Guzzi V65 Florida!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!

ziet er veelbelovend uit, ik wacht op het resultaat..

Pure Lemster

idd, beetje knutselen, beetje case'jes bouwen enzo... mp3-oto's creeren... eej Bart, mischien kun je wel een nieuw product op de markt brengen ofzo... DVD/MP3/GPS bladiebladiebla in één.

Follow the matrix ...

Misschien nog een leuke add-on voor je car project hang er een wireless netwerk in kan
je vanuit huis je nieuwste mp3's overpompen naar je auto. of Vanuit huis tegen iemand anders in de auto gamen :)

Ziet er zeer cool uit wat je aan het maken bent.

The mind is your source but where do you look if you can't find it ?

Cool waar woon je ;)

maar zeer cool ideej.....

voor later :P

SuCCeS

Swedish Chef
Reg. datum: 02 oktober 2000

Bart_Banaan check je mail ff

Wat is er aan de hand?

Da's goeie shit

anti-velociraptor

Als je iemand anders hebt met ook zo'n WiFi geval erin kun je op de snelweg tegen elkaar gaan gamen :+

Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.

quote:
Gman schreef op 27 oktober 2002 @ 22:07:
Als je nou een muis fixt kan je een routeplanner gebruiken!
Of een brander..."effe een cd'tje branden hoor!" en dan een foto nemen van de verbaaste gezichten :D
beetje modden, zodat je alleen het balletje hebt, en hup erin bouwen en gaan met die banaan.

De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws