Dr is nog iig 1 ander model voor de Mini die is alleen iets breder en vierkant en de aansluitingen zitten anders (zijwaarts)
Dr is nog iig 1 ander model voor de Mini die is alleen iets breder en vierkant en de aansluitingen zitten anders (zijwaarts)
quote:Captain Pervert schreef op 07 september 2002 @ 20:05:
Jezus, wat voor auto's noem jij? Volvo S70? Rover 1995? Alsof je die tegenkomt op de sloopEerder Mazdaatjes uit de jaren 80...
haha, en uit de auti tt bijvoorbeeld wat voor radiator zit daar in
Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!
Het gaat mij er meer om waar de aansluitingen zitten, hopelijk niet aan de zijkanten (van boven gezien dan zeg maar, want dan wordt dat ding zo breed dat ie niet meer in je kast past!
quote:Wabs schreef op 28 november 2002 @ 21:00:
Jah, leuk zo'n auto slopen, maar dan moet je wel weten wat je precies moet slopen om er bij te komen, en je moet ondertussen dat ding ook nog heel houden!
Het gaat mij er meer om waar de aansluitingen zitten, hopelijk niet aan de zijkanten (van boven gezien dan zeg maar, want dan wordt dat ding zo breed dat ie niet meer in je kast past!
ach, daar heb je toch een nette oplossing voor gevonden ?
nog een leuke:
geen koper, maar de radiators uit de alpha romeo's zitten voor het grijpen, moterkap open, fan eraf schoppen, beetje plastic wegschollen, pinnetjes met een tangetje wegbreken, slangen door snijden, en de rad. eruit schuiven
afmetingen: 17x26x4.4
(de rechter)
linker is uit een volkswagen polo (oude model)
-PartyBoy- wijzigde dit bericht 28-11-2002 22:24 (11%)
Workstationspecs Serverspecs | De gezelligste buitenlan ooit: www.ne2000.nl
Ik heb zelf een koperen radiator uit een peugot 305 bouwjaar 1986, hij is ongeveer 20x22x5 cm (geen zin om precies te meten
bobo1on1 wijzigde dit bericht 28-11-2002 23:43 (42%)
I can't believe it doesn't work, I found it on the internet man!
blog
Is is bij mij maar 1 sloop in dfe buurt, en die heeft alleen maar renault wrakken.
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Specs: Intel 80286 @ 12mhz, 480KB extended memory, 40MB HDD, Hercules Graphics, MS-DOS 4, Windows 2.1 shell
is wel makkelijk jah, maar je SLOOPT het er toch uit
daar valt ook wel wat te lenen
tip: oude kleren/beetje gereedschap: breekijzer/tang/schroevendraaier(s)
1 alu (heb ik meegenomen omdie die er nog heel goed uitzag
1 koper (zag er ook nog redelijk uit, heeft mooie aansluitingen, en leek ook niet lek)
er lag er ook 1 van 17x35x7 cm, van koper
Jammer dat die geen aanslutingen hadden meer
Want dat was wel über geweest
quote:Epsilon schreef op 29 November 2002 @ 13:55:
net 2 nieuwe rads gehaalt voor 10 euro/s
er lag er ook 1 van 17x35x7 cm, van koper
Jammer dat die geen aanslutingen hadden meer
Want dat was wel über geweest
kon je dr geen bochtjes aan solderen ofzo?
dan strip je de eerste paar vinnen eraf en maak je dr een paar mooie nieuwe aan...
(want dat is de echte tweakers-spirit
Jack wijzigde dit bericht 29-11-2002 19:30 (6%)
Aan een radiator solderen is vrij pittigquote:Siris schreef op 29 november 2002 @ 19:29:
[...]
kon je dr geen bochtjes aan solderen ofzo?
dan strip je de eerste paar vinnen eraf en maak je dr een paar mooie nieuwe aan...
(want dat is de echte tweakers-spirit)
Reg. datum: 17 maart 2000
quote:
Aan een radiator kun je prima solderen. De rad zelf is hard gesoldeerd.
Om dit te testen heb ik een oude (lekkende) radiator geprobeerd los te solderen. En ook roodgloeiend smolt er nog niets.
You can either agree with me or be wrong!
p0ep is leet
AMD AthlonXP 2600+, Asus A7N8X-X, Asus V7700 GeForce2GTS met Zalman ZM80A HP
komt uit een volvo katterug (440 geloof ik)

is dus eigenlijk net zo hoog en breed als gemiddeld, maar wel dubbeldik.
uit mijn hoofd is hij 12x16x26cm, kweet t niet precies meer.
zat wel vol gruis, maar na een week doorspoelen was alle rooie troep eruit.
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Reg. datum: 17 maart 2000
You can either agree with me or be wrong!
Zelf woon ik naast een Mercedes garage, ff kijken of er daar nog nuttige zaken zijn.
Afmetingen: 30 cm lengte, 15 cm breedte, 14 mm slangdiameter (binnenkant
Hij lag er los, dus ik weet niet uit welke auto hij komt. Hij is iig van het merk BEHR. Morgen ff vragen aan de mechanici.
Steve wijzigde dit bericht 13-12-2002 22:45 (3%)
Enne dit topic roelt, kan ik tenminste doelgericht op een autosloop gaan zoeken binnenkort. Die faq geeft maar twee auto's.
http://httpd.chello.nl/~g...s/watercool/overzicht.jpg
Heb heb nog niet kunnen testen omdat ik nog op de pomp moet w88. Hij is verder wel waterdicht.. Ik had btw gehoord dat die uit een Opel Kadett ong het zelfde eruit zien..
Antec 1030B, MSI845PE Max2-FIR 1394-GbLAN-USB2.0-5.1audio, P41.8a @ 2.4, 764mb, 2xMaxtor740/133, LiteOn DVD, Club3D 9700 @ stock 3Dmark03 4300pnt, TVkaart Leadtec OC: 2400mhz luchtkoeling 2660mb/sec, Watercooling is in Progrezz
Reg. datum: 19 april 2000
tja, dat was nog met mijn oude setup, dat was gemaakt van een messing bevestigingsgeval, die je op de muur kan schreven, en daar weer een kraan aan kan maken. kolede slecht, maar het was ook het begin. (misschien vind je meer info als je zoekt op el cheapo koelblok, of WC voor 10 euro) nu heb ik een dragonorb uitgefreesd en gesoldeerd, werkt veel beter (houd mijn duron1000@1275 @ 35graden idle, 38 stressed)quote:KifArU schreef op 13 december 2002 @ 15:02:
Wat is dat voor waterblokje? Zelf gemaakt? Zo ja, kun je daar wat foto's van maken?
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+