Reg. datum: 06 december 2001
Ik zie het namelijk zo:
Voordelen:
- Het geleid niet
- Neemt beter warmte op
- Groeien geen algen in
Nadelen:
- Stank
Of zie ik nu wat over het hooft?
[Logischerwijs bestaat God niet.]
GoT Index » Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen » [WC] Amoniak inplaats van demi-water
[Ministry Contests!!]
More to come... soon... forums... reviews... guides... and more...
[ Blog ] [ Port Scanner ] [ Fai ] [ Senior PHP Programmer kennelijk ]
Forget your fears...
...and want to know more...
Sadistquote:Aetje schreef op 16 augustus 2002 @ 20:19:
Ammoniak kan gaan koken op CPU temperatuur. WC systems zijn niet drukbestendig over het algemeen... Het zaakje zou of verdampen, of zelfs exploderen.
Ik raad het je derhalve af. (Of maak iig een filmpje!)
Dood aan de 6-bit TN panelen!!
quote:Garrett schreef op 16 augustus 2002 @ 20:24:
En terpentine, kan het daarmee wel?
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Use the Search Luke...
Intel Core 2 Duo E6600 || 2x1 GB DDRII Corsair XMS PC8500 || 2x Hitachi 250GB SATAII RAID0 || Sapphire Radeon X1950 Pro 256MB || Creative SB Audigy 2 ZS @ 5.1 DTT
Specs
En zet zo enorm uit dat je na 2 graden verschil al zo'n enorme druk verschil opleveren dat alles explodeert. Dus whatever je doet, maak filmpies!quote:FragFrog schreef op 16 augustus 2002 @ 20:33:
Terpentine... Kun je nog beter kwik gebruiken!
- extreem goede geleiding (ruim 15x beter dan water)
- Mooi rood kleurtje
- Tast't koper aan? Kweenie eik...
- Zwaar giftig, maar wat maakt dat nou uit
[Ministry Contests!!]
Lol, niet eens aan gedachtquote:Thorry schreef op 16 augustus 2002 @ 21:53:
[...]En zet zo enorm uit dat je na 2 graden verschil al zo'n enorme druk verschil opleveren dat alles explodeert. Dus whatever je doet, maak filmpies!
AMD 3200+ Venice @ 2500mHz| Zalman CNPS7000 | Asus A8N-SLI | GeIL 2x512 MB | ATI X800GTO²| Audigy LS | Samsung TS-H552B | 260 Gig |
quote:
Forget your fears...
...and want to know more...
quote:FragFrog schreef op 16 augustus 2002 @ 20:33:
Terpentine... Kun je nog beter kwik gebruiken!
- extreem goede geleiding (ruim 15x beter dan water)
- Mooi rood kleurtje
- Tast't koper aan? Kweenie eik...
- Zwaar giftig, maar wat maakt dat nou uit
Ja, ach, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk gaatquote:Rampo schreef op 17 augustus 2002 @ 12:06:
Maar je krijg toch geen algen met koelvloeistof uit bijv een auto?!
Kwik is idd best zwaar jah, hoewel ik welleens zwaardere dingen hebt gevoelt. Het weegt minder als lood dus. Maar waar heb jij dat flesje kwik vandaan dan? Chemie lab op school ofzo? Want je hebt in Nederland een vergunning nodig om kwik te houden + dat het giftig is en ook nog eens speciaal moet worden bewaard.quote:MBrulez schreef op 17 augustus 2002 @ 11:56:
[...]
ff ter informatie KWIK is zilverachtig grijs, en dat rooie spul wat in een thermometer zit is meestal alcohol met een kleurtje.
kwik is trouwens ook geen optie vanwege het gewicht, ik heb een keertje een flesje waar wat kwik in zat op mogen tillen, en geloof me dat gaat je koel opstelling niet leuk vinden
.
Maar aan de andere hand, dan krijg je wel spectaculaire effecten als je opstelling het begeeft
[Ministry Contests!!]
Dit topic is gesloten. ![]()
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona