Hoofdcategorieën
Topicacties

--- 3dfx must live on --- Deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last

Nieuw Topic
Biker Mice from Mars \o/
Reg. datum: 28 november 2000

Welkom bij het 2e deel van: --- 3dfx must live on --- :)

Dit topic is toegewijd aan de misschien wel de meest revolutuionairste
videokaartfabrikant, namelijk 3dfx ;)

http://tweakers.net/~crew/Courage/topics/VoodooTopic.jpg

op --- 3dfx must live on --- staat deel I.

de belangrijke links:

Fabrikanten:

Drivers, tools, Glidewrappers en vele andere 3dfx snufjes kun je vinden op
http://www.voodoofiles.com .

Maar nu genoeg gebabbeld... hier is dus deel II :D ( op naar deel III :+ )

Vinnie wijzigde dit bericht 13-08-2002 22:23 (0%)
Reden: tikfout

/63 Roeleert!!!

Ach, meneer kan soep maken :P

Maaruh, jullie zegden dus dat er wat probleempjes waren met P4's (mobo's) in combinatie met V5'jes? Da's klote, gewoon klote. Maar ja, m'n pa kan ik wel beinvloeden, hoop ik :D
Biker Mice from Mars \o/

Jah, maar Courage maakt een baggere resizer :+ ( nofi ;) )

Weer een rede om een echte tweaker te zijn en een AMD Athlon XP te kopen }>
/63 Roeleert!!!

Nee, AMD is slechter over te clocken dus is P4 wel beter. Nieuwe videokaart kan ook geen kwaad hoor :P
Biker Mice from Mars \o/

Hoo! Ik heb NIET gezegt dat AMD K7 of P4 beter is en ik ga er ook niet over discusseren.
Nieuwe videokaart? Ketter! :+ ( Shit, dan ben ik dat zelf ook :P )
/63 Roeleert!!!

Nee, mijn V5 komt dan in m'n tweede pc en m'n nieuwe videokaart word helemaal al geen nVidia dus niks geen ketterij :+
Biker Mice from Mars \o/

Grmbl.... ben ik nog de enige :P
Biker Mice from Mars \o/

nee... een ketter zijn :P
Drummen is één drie drie zeven

Kep ook nog steeds m'n V5 hoor, hoho. Jammergenoeg begint het nu wel te jeuken als ik GTA3 wil spelen, ik zie nog wel eens drivers op voodoofiles komen, maar de d3d driver (3dfxvs.sys) word volgens mij nooit geupdate, alleen de glide3x en 2x files, die eigelijk gewoon direct van de glidexp site komen. Als ik nou eens zo kijk naar de prijs van een Ati 9000 Pro...... Maar ja, aan de ander kant, me O+ voodoo. En die V5 kan gta best trekken, zolang er maar behoorlijke drivers zijn. One Voodoo5 2.2 (laatste van voodoofiles) zijn toch nog wel de beste. (zelfs boven die van de underground). Gelukkig heeft m$ recentelijk een patch uitgebracht zodat de menu's het nu fatsoenlijk doen onder XP/GTA, ik dacht dat daarmee het Renegade probleem ook wel was opgelost, maar no way. Weet iemand trouwens nog waar de opensource drivers voor linux zijn? Kan ik zelf ook nog een beetje prullen (al hoewel dat niet veel zal worden ;).
...Zoom-Zoom...

lalalala, deel2 >:) :o

ik baalde er ook van dat ik *stiekum* in de pc van pa erachter kwam dat m'n voodoo5 niet erin wou... ik kijken... verrrdraaaid! :? ik geforce2mx400 erbij gepakt... veeerrrrddrraaaiidd :( wat is dit nou weer ??? uitsparing minder in AGP connector op Voodoo5, dus past niet...

Ik zoek dus altijd nog een het broertje, Voodoo5 5500 PCI. Als iemand hem over heeft en hij werkt nog naar behoren en is NIET gemod dan moet je me even mailen naar bj.hoogenbosch@quicknet.nl

Spex Poeter
Trotse eigenaar van een Mazda 323F 2.5 V6 J-spec

/63 Roeleert!!!

Op ebay (ibazar) staan er genoeg, maar ja daar lopen een heleboel "fakes" rond die lucht verkopen.

Uh, jongens, welke uitsparingen in het AGP slot hebben jullie het over?
Op m'n ASUS P4S533 zitten helemaal geen uitsparingen in dat AGP slot >:)
...Zoom-Zoom...

quote:
NitroX_infinity schreef op 13 augustus 2002 @ 22:51:
Op ebay (ibazar) staan er genoeg, maar ja daar lopen een heleboel "fakes" rond die lucht verkopen.

Uh, jongens, welke uitsparingen in het AGP slot hebben jullie het over?
Op m'n ASUS P4S533 zitten helemaal geen uitsparingen in dat AGP slot >:)

nee ik bedoel een uitsparing extra op je Voodoo5. Die heeft er maar 1 terwijl je voor een Asus P4B een extra nodig hebt.

Zit ie er al in bij jouw dan? anders ben ik ook weer blij

Spex Poeter

/63 Roeleert!!!

quote:
Voodoo_man schreef op 13 augustus 2002 @ 22:56:
[...]

nee ik bedoel een uitsparing extra op je Voodoo5. Die heeft er maar 1 terwijl je voor een Asus P4B een extra nodig hebt.

Zit ie er al in bij jouw dan? anders ben ik ook weer blij
Nee, Ik zal ff m'n comp uitzettern en het wonder overhevelen naar de ASUS P4S533.
Drummen is één drie drie zeven

Uitsparing is voor de voltage geloof ik, je kunt hem proberen eruit te dremelen, maar ik denk dat dan de boel gigantisch naar de klote gaat. ;) is das zonde want 3dfx kaarten zijn al zo zeldzaam :(
Biker Mice from Mars \o/

quote:
Voodoo_man schreef op 13 augustus 2002 @ 22:48:

ik baalde er ook van dat ik *stiekum* in de pc van pa erachter kwam dat m'n voodoo5 niet erin wou... ik kijken... verrrdraaaid! :? ik geforce2mx400 erbij gepakt... veeerrrrddrraaaiidd :( wat is dit nou weer ??? uitsparing minder in AGP connector op Voodoo5, dus past niet...

Ik zoek dus altijd nog een het broertje, Voodoo5 5500 PCI. Als iemand hem over heeft en hij werkt nog naar behoren en is NIET gemod dan moet je me even mailen naar bj.hoogenbosch@quicknet.nl

Niks vreemd aan :) De Voodoo5 ondersteund gewoon geen 4xAGP. Daarom zit daar die 2e uitsparing niet :)
Het is gewoon een safeguard dat je de videokaart en/of mobo niet opblaast.
Biker Mice from Mars \o/

quote:
gilseboer schreef op 13 augustus 2002 @ 23:01:
Uitsparing is voor de voltage geloof ik, je kunt hem proberen eruit te dremelen, maar ik denk dat dan de boel gigantisch naar de klote gaat. ;) is das zonde want 3dfx kaarten zijn al zo zeldzaam :(

Klopt.

2xAGP: 3.3Volt
4xAGP: 1.56Volt :)
/63 Roeleert!!!

Uh, tja, m'n voodoo past in 't ASUS P4S533 AGP slot. Sterker nog, die ene uitsparing die in de voodoo zit is nergens voor nodig! Er zit geen "uitstekend" plastic in dat slot :)

Ach ik zie het al, hij ondersteunt AGP 4x en 2x, zul je dus wel in de bios om kunnen zetten. Maar nogmaals, hij past wel :) Morgen of overmorgen krijgen jullie wel pics.
...Zoom-Zoom...

damn, toch nog geen p4 met voodoo5 agp

dan wordt het of een AMD XPxxxx+ met boel ddr'etjes een heel veel leuke stuff
of een PCI voodoo5 kaart.

offtopic:
tjoh, zowat al weer een pagina vol

Spex Poeter

quote:
Vinnie schreef op 13 augustus 2002 @ 22:21:
Welkom bij het 2e deel van: --- 3dfx must live on --- :)

Dit topic is toegewijd aan de misschien wel de meest revolutuionairste
videokaartfabrikant, namelijk 3dfx ;)

"meest revolutionaire" of "revolutionairste" maar niet beide.

quote:
Vinnie schreef op 13 augustus 2002 @ 23:03:
[...]

Klopt.

2xAGP: 3.3Volt
4xAGP: 1.56Volt :)
Volgens mij kan 4x ook met 3.3 V. Maar de nieuwere moederborden ondersteunen die 3.3 V dus niet meer.

Reg. datum: 17 juni 2002

quote:
Voodoo_man schreef op 13 augustus 2002 @ 22:48:

hier ff een linkje http://cgi.ebay.de/ws/eBa...wItem&item=2045461664 dat ik op ebay duitsland zag staan, misschien kun je er iets mee
/63 Roeleert!!!

quote:
OlafvdSpek schreef op 13 augustus 2002 @ 23:10:
[...]

"meest revolutionaire" of "revolutionairste" maar niet beide.

Nie gaan miereneuke he! Dit is een 3dfx topic, nie een spelling en grammatica check scriptje :P

Heeft iemand ooit een arcade kast gezien "powered by 3dfx" ?? Als ik me niet vergis zijn ze met dat soort videochips begonnen.
Reg. datum: 21 juni 2002

is dat niet erg prestatie verlies van je VooDoo kaart in PCI versie? Net zoals dat geforce /2 PCI kaarten nooit worden meegebenchmarked,, een trage bus van maar 33mhz is niet veel...

Je PC is je werktoestel .. meer niet.

/63 Roeleert!!!

quote:
LiSm schreef op 13 augustus 2002 @ 23:19:
is dat niet erg prestatie verlies van je VooDoo kaart in PCI versie? Net zoals dat geforce /2 PCI kaarten nooit worden meegebenchmarked,, een trage bus van maar 33mhz is niet veel...
Zeg, wij zijn tweakers, onze PCI busspeed ligt wel ietsie hoger :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: